5 Mart 1939 Tarihli Cumhuriyet Gazetesi Sayfa 11

5 Mart 1939 tarihli Cumhuriyet Gazetesi Sayfa 11

5 Mart 1939 11 Meşhur Alman güzellik mütehassısı tarafından Terkibi aitm kremü 24 saat havalaDdırılmış 12 cazıb renkli tev^alâde ince ve haftt VENÜS Pudrasıle tuvalet gören bir cild dünyanın en taravetlı güzelliğını ıfade eder VENÜS Profesör Doktor PUDRASI İSTANBUL Umum Müdürlüğünden: E. W i N T E R I Deposu: NUREDDIN EVLIYAZADE, Son çıkan son derece müessir KESKİN Kaselerİ Üşütme, Grip, Nezleye ve ağrılara birebirdiı\ Inhisarlar SALİH NECATt BAHÇEKAPI Belediye Sular İdaresinden: Kapalı zarfla münakasa ilânı İdaremizce Kâğıdhane terşih havuzlarında yaptırılacak hafriyat kapalı zarfla münakasaya konmuştur. 1 Bu iş için tanzim olunan şartname idaremiz Levazım servisinden parasız olarak almabilir. 2 Taliblerin şartnameye göre hazırhyacaklan kapalı zarflarını ihale günü olan 22 mart 939 çarşamba günü saat on beşe kadar Taksim Sıraserviler caddesindeki idare merkezinde müdiriyete vermiş olmalıdırlar. Bu saatten sonra getirilecek kapalı zarflar kabul edilmez. (1400) İZMİT P. T. T. Fabrika POSTASI Müdürlüğünden: Yalnız bu hattaya mahsus olmak üzere 5 Mart Pazar ve 7 Mart Salı çunkü izmit hattı postaları yapılmıyacaktır. Fabrika ihtiyacı için 1250 kilo asfaltlı vernik, 1200' kilo kendir, 100 kilo reçine, 200 kilo îris marka sikatif, 250 kilo kaynamış bezir yağı açık ekiltme ile satın almacaktır. Muhammen bedeli « 2088 » iki bin seksen sekiz lira. muvakkat teminatı < 155 » lira « 60 » kuruştur. Eksiltme 10/3/939 tarihine musadif cuma sabahı saat 11 dedir. Jsteklilerin şartnameyi görmek üzere hergün, eksiltraiye girmek için de muayyen gün ve saatte teminat makbuzlarile Fabrika Komisyonuna müracaatleri. ( 1181) I Şartnamesi mucibince maateferrüat bir aded buhar kazanı kapalı zarf usulile eksiltmiye konmuştur. II Muhammen bedeli sif İstanbul 12500 lira ve muvakkat teminatı 937,50 liradır. III Eksiltme 14/3/939 tarihine rashyan sah günü saat 15 te Kabataşta Levazım ve Mubayaat şubesindeki Ahm Komisyonunda yapılacaktır. IV Şartnameler parasız olarak hergün sözü geçen şubeden alınabilir. V Eksiltmiye girmek istiyen firmalar münakasa tarihinden nihayet bir hafta evveline kadar fiatsız tekliflerini Inhisarlar Umum Müdürlüğü Müskürat Fabrikalar şubesine vermeleri ve tekliflerinin kabulünü mutazammın bir vesikayı eksiltme gününden bir gün evveline kadar almaları lâzımdır. VI Eksiltmiye girmek istiyenlerin teklif mektubunu. kanunî vesaik % 7,5 güvenme parası veya banka teminat mektubunu ve münakasaya iştirak vesikasını ihtiva edecek olan kapalı za::arını eksiltme günü en geç saat 14 e kadar yukarıda adı geçen Komisyon başkanlığına makbuz mukabilinde vermeleri ilân olunur. ( 591) Cinsi Gaz yağı Göz taşı Göz taşı serpme makinesi (Vermeral marka) Kükürt için serpme makinesi (Superba veya Vezüv marka) Muhammen bedeli % 7,5 Eksiltme Miktan Vah. Beheri Tutarı teminat şekli Saati Lira K. Lira K. Ljra K. 16000 kg. 147,60 2360. 177, AçıkEk. 14 18200 » 16,5 3003, 225,22 > > 15 110 aded • 104 » 15 1560. 1650. 123,75 / 117, » » 16 » » 15,30 Üniversite Rektörlüğünden: Edebiyat fakültesi Arkeoloji enstitüsüne bir desinatör almacaktır. Aylık ücreti 80 liradır. Güzel San'atlar Akademisi dekorasyon veya tezyinat kısmı mezunu olmak şarttır. İsteklilerin fakülte dekanlığına müracaatleri. (1388) P. T. T. Umumî Müdürlüğünden: Dahiliye Vekâletî nden: Halk tipi olarak memleketimizde kullanılmak üzere idarece tespit edilmiş olan evsafta radyo ahizesi imal edecek fabrikalann İstanbul ve Ankara P. T. T. Müdürlüklerinden alacaklan izahnameye göre nihayet 5/4/939 tarihine kadar teklif ve nümune vermeleri ilân olunur. (1074) Sürd Kasabası içme suyu tesisatı işi eksiltmesi Siirde takriben 4 kilometre mesafeden terfi ile su isalesi pompaj. filitre, su deposu, şehir şebekesi vesair müteferri işlerin yapılması kapalı zarf usulile eksiltmiye çıkarılmıştır. * 1 İşin muhammen bedeli 120000 liradır. 2 İstekliler bu işe aid şartname, proje vesair evrakı 600 kuruş mukabilinde Ankarada Dahiliye Vekâleti Belediyeler îmar Heyeti Fen Şefliğinden veya Sürd Belediyesinden alabilirler. 3 Eksiltme 17 nisan 939 tarihine raslıyan pazartesi günü saat on birde Sürd Belediyesinde toplanacak Ekiltme Komisyonunda yapılacaktır. 4 Eksiltmiye girebilmek için isteklilerin aşağıda yazılı teminat ve vesaiki ayni gün saat ona kadar Komisyon Reisliğine teslim etmiş olmalan lâzımdır. i 2490 sayıh kanunun 16 ve 17 nci maddelerine uygun 7250 liralık muvakkat teminat, B Kanunun tayin ettiği vesikalar, C Kanunun 4 üncü maddesi mucibince eksiltmiye girmeye bir mânii bulunmadığma dair imzalı bir mektub, D Münakasaya iştirak edecek müteahhidlerin su tesisatı işleri yapmış olduklarına dair vesikalarını teklif zarflarile beraber vermeleri lâzımdır. 5 Teklif mektubları ihale günü saat ona kadar makbuz mukabilinde Komisyon Reisliğine verilecektir. Posta ile gönderilecek teklif mektublarmm iadeli taahhüdlü olması ve nihayet bu saate kadar Komisyona gelmiş bulunması lâzımdır. Bu iş hakkında fazla izahat almak istiyenlerin Belediyeler Imar Heyeti Fen Şefliğine ve Sürd Belediyesine müracaat etmeleri. « 759 » ( 1454 ) Dahiliye Vekâleti nden: I Şartnameleri mucibince yukarıda yazılı «4» kalem malzeme ayn ayrı açık eksiltmiye konmuştur. II Muhammen bedellerile muvakkat teminatlan hizalarında gösterilmiştir. III Eksiltme 13/3/939 tarihine raslıyan pazartesi günü hizalarında yazılı saatlerde Kabataşta kâin şubemizin Alım Komisyonunda yapılacaktır. IV Şartnameler hergün sözü geçen şubeden parasız olarak almabilir. V isteklilerin eksiltme için tayin edilen gün ve saatte % 7,5 güvenme paralarile birlikte mezkur Komisyona gelmeleri ilân olunur. (1081) Cinsi L/âstik çizme uzun ve kısa konçlu Balıkçı muşambası kısa ceket, muşamba ve pantalon Bahariye Bakımevi elektrik tesisatı işi I II Miktan 127 150 Muhammen B. Lira K. çift aded 745 906 321 58 % 7,5 Muv. T. Lira K. 55 87 Bünyan Kasabası halihazır haritası alımı işt eksiltmesi Bünyan kasabasının 60 hektarlık kısmmm halihazır haritalarile bunu muhat S0 hektarhk kısmile 150 hektara varan sahanm yalnız 1/2000 lik münhanili haritasının yeniden alımı işi kapalı zarf usulile eksiltmiye çıkarılmıştır. İşin maktu bedeli 2500. liradır. Muvakkat teminat 187.5 liradır. Eksiltme 27 mart 1939 pazartesi günü saat 11 de Bünyan Belediyesinde toplanacak Belediye Eksiltme Komisyonunda yapılacaktır. Şartnameler bilâbedel Ankarada Belediyeler Imar Heyeti Fen Şefliğinden veya Bünyan Belediyesinden alınabilinir. Tekliflerin tayin edilen günde saat ona kadar Bünyan Belediyesine verilmesi veya bu saate kadar posta ile gönderilmi§ olması lâzımdır. «739» (1414) Saati 14,30 15 ) Mütelcaid ortaklara Ankara Memurlar Kooperatif Şirketînden: Mütekaid bulunmaları dolayısile şirket ortaklarından ayrılmak üzere 31 birincikânun 1938 tarihine kadar müracaatle numara almış bulunanların hisse bedelleri iade edileceği cihetle bu gibi hissedarların Ankarada şirket merkezine bizzat veya mekfcubla ve maaş almakta oldukları Maliye şubesinden halen mütekaid bulunduklarma dair alacaklan vesika ile müracaat ederek hisse bedellerini almaları rica olunur. 67 98 24 11 Kitab Resmi Hazırlama Müsabakası Maarif Vekilliğince hazırlattırılan fransızca ders kitabları için 36 tane renkli levha yaptırılacaktır. Bu levhaların her biri için malzeme ressam tarafından temin edilmek üzere on lira telif hakkı verilecektir. Bu işe talib olanların yapılacak resimlerin plân ve şartnamelerini görmek üzere 610 mart 1939 tarihleri arasında Galatasaray Lisesi Müdürlüğüne müracaatleri lâzımdır. Taliblerin alacaklan izahata ve tespit edilen şartnameye göre hazırhyacakları ikişer örneği 15 mart 1939 tarihine kadar Galatasaray Lisesi Müdürlüğüne teslim etmeleri icab eder. Kitabları hazırlıyan komisyonca yaptığı resim maksada uygun görülen ressam diğer tabloları da yapmağa memur edilecektir. Beğenihniyen resimler sahiblerine geri verilecektir. c 686 » ( 1335 ) m IV Cinslerile muhammen bedelleri ve muvakkat teminat miktarları yukarıda yazılı malzeme ve iş ayrı, ayn eksiltmiye konmuştur. Eksiltme 8/3/939 tarihine raslıyan çarşamba günü hizalarında gösterilen saatlerde Kabataşta Levazım ve Mubayaat şubesindeki Alım Komisyonunda yapılacaktır. Şartname ve keşifnameler hergün sözü geçen şubeden parasız olarak almabileceği gibi nümuneler de görülebilir. İsteklilerin muayyen* gün ve saatte kanunî vesaikle birlikte mezkur Komisyona gelmeleri ve çizme ile muşambalar için nümune getirmeleri ilân olunur. (1083 ) Muhammen FiaU Bedeli Aded Kilosu Takriben Teminatı Kuruş Lira Lira çul (başı bağlı) 115000 70 33033 2477.48 Yukarıda yazılı çullar için 27/11/939 tarihinde kapalı zarfla yapılan münakasada teklif olunan fiat haddilâyık görülmediğinden pazarlıkla mubayaası kararlaştınlmıştır. Pazarlık 7/IIİ/939 tarihinde saat 16,30 da Kabataşta Levazım müdüriyet binası Alım komisvonunda yapılacaktır. Taliblerin teminat akçelerile birlikte belli günde komisyona gelmeleri ilân olunur. (1405) Dahiliye Vekâletinden: Cinsi Beyaz I n III Dahiliye Vekâleti nden: Biga kasabası halihazır haritası alımı işîne aid eksiltme Biga kasabasının 150 hektarhk kısmmm halihazır haritalarile bunu nıuhat 30 hektarhk kısmile 180 hektara varan sahanın yalnız 1/2000 lik münhanili haritasının yeniden alımı işi kapalı zarf usulile eksiltmiye çıkarılmıştır. İşin maktu bedeli 2500. liradır. Muvakkat teminatı 187.5 liradır. Eksiltme 27 mart 1939 pazartesi günü saat 11 de Bigada Belediye dai, resinde toplanacak Belediye Eksiltme Komiyonunda yapılacaktır. Şartnameler bilâbedel Ankarada Belediyeler İmar Heyeti Fen ŞefliTekliflerin tayin edilen günde saat ona kadar Biga Belediyesine gön ğinden veya Biga Belediyesinden almabilir. Tekliflerin tayin edilen günde saat ona kadar Biga Belediyesine gönderilmesi veya bu saate kadar gönderilmiş clması lâzımdır. c 738» ' ( 1413) Manisa Valiliğinden: 1 Manisa Memleket Hastanesi kulak. boğaz, burun servisi için 945 lira 40 kuruş kıymetinde 114 kalem ve dişçilik servisi için 329 lira 30 kuruş kıymetinde 32 kalem âlet satm almacaktır. 2 Alınacak âletlerin nev'i ve miktarlarını bildirir liste ile şartları Ankara, İstanbul, İzmir Vilâyetlerine gönderilmiştir. Oralarda görülebilir. 3 İhale martm 9 uncu perşembe günü saat 11 de Manisa Vilâyeti Daimî Encümeninde yapılacaktır. 4 Muvakkat teminat 95 lira 63 kuruştur. (1224) I Şartnamesi mucibince (60) aded alttan sürme, araba kapalı zarf usulile satın almacaktır. II Muhammen bedeli ( 6000 ) lira, muvakakt teminatı ( 450 ) liradır. III Eksiltme 20/IV/939 tarihine raslıyan perşembe günü saat 15 te Kabataşta Levazım ve Mubayaat şubesindeki Alım Komisyonunda yapılacaktır. Şartnameler hergün sözü geçen şubeden parasız olarak almabilir. IV Eksiltmiye iştirak edecekler münakasa gününden bir hafta evveline V kadar fiatsız teklifleri tetkik edilmek üzere İnhisarlar Umum Müdürlüğü Tütün Fabrikalar şubesine verilmesi ve tekliflerinin kabulünü mutazammın vesika almaları lâzımdır VI Kanunî vesaikle mühürlü teklif mektubunu % 7,5 güvenme parası makbuz veya banka mektubunu ihtiva edecek oîan kapalı zarflar eksiltme günü en geç saat 14 e kadar yukarıda adı geçen Komisvon başkanlığına makbuz mukabilinde vermeleri lâzımdır. (1419 ) Muhammen B. 7c 7,5 T. Eksiltme Şekli Saati Lira K. Cinsi Miktan Lira K. 51.75 A. Eksiltme 14 Sandık raptiyesi 600 Kg. 690, 39.07 14,30 Bova levazımı 22 kalem 591. I Müteahhid tarafından teslim edilmiyen sandıklık raptiye müteahhid hesabma ve « 22 » kalem boya levazımı açık eksiltmiye konmuştur. II Muhammen bedellerile muvakkat teminatlan hizalarında çösterilmistir. III Eksiltme 21/3/939 tarihine raslıyan salı günü hizalarında yazılı saatlerde Kabataşta Levazım ve Mubayaat şubesindeki Alım Komisyonunda yapılacaktır. IV Ssrtname ve listeler parasız olarak hergün sözü geçen şubeden alınabileceği gibi nümune de görülebilir. V İsteklilerin eksiltme günü % 7,5 güvenme paralarile mezkur komisyona gelmeleri ilân olunur. (1471) Bafra kasabası su projesi tanzimi işi eksiltmesi Bafra kasabası içme suyu tesisatına aid etüd ve projelerin tanzimi işi kapalı zarf usulile eksiltmiye çıkarılmıştır. 1 İşin muhammen bedeli « 3600 » liradır. 2 îstekliler bu işe aid şartname, proje vesair evrakı bilâbedel Ankarada Dahiliye Vekâleti Belediyeler îmar Heyeti Fen Şefliğinden veya Bafra Belediyesinden alabilirler. 3 Eksiltme 27 mart 939 tarihine raslıyan pazartesi günü saat on birde Bafra Belediyesinde toplanacak Eksiltme Komisyonunda yapılacaktır. 4 Eksiltmiye girebilmek için isteklilerin aşağıda yazılı teminat ve vesaiki ayni gün saat ona kadar Komisyon Reisliğine teslim etmiş olmalan lâzımdır. A 2490 sayıh kanunun 16 ve 17 nci maddelerine uygun 270 liralık muvakkat teminat, B Kanunun tayin ettiği vesikalar. C Kanunun 4 üncü maddesi mucibince eksiltmiye girmeye bir mâniî bulunmadığma dair imzah bir mektub. D Münakasaya iştirak edeceklerin su işlerinde sahibi ihtisas yüksek mühendis vey.a mühendis olmalan şart olduğundan isteklilerin bu hususu tevsik eden vesikalarını teklif zarflarile beraber vermeleri lâzımdır. 5 Teklif mektubları ihale günü saat ona kadar makbuz mukabilinde Komisyon Reisliğine verilecektir. Posta ile gönderilecek teklif mektublarının iadeli taahhüdlü obnası ve nihayet bu saate kadar Komiyona gelmiş bulunması lâzımdır. Bu iş hakkında fazla izahat almak istiyenlerin Belediyeler Imar Heyeti Fen Şefliğine ve Bafra Belediyesine müracaat etmeleri. « 754 > ( 1452 ) Bursa Belediye Riyasetinden: Dahiliye 1 2 3 4 Vekâleti nden: 300 lira aylık ücretli Belediye Başmühendisliği münhaldir. Askerlığini yapmış ve memur olmak vasıflarmı haiz, Yüksek Mühendis mektebinden diplomalı isteklilerin ellerinde mevcud vesikalarm birer örneklerile birlikte mart sonuna kadar Bursa Belediye Reisliğine istida ile müracaatleri lüzumu ilân olunur. (1324) 5 Niğde kasabası su projesi tanzimi işi eksiltmesi • Niğde kasabası içme su tesiatı etüd projeleri tanzimi işi kapalı zarf usulile eksiltmiye çıkanlımştır İşin muhammen bedeli 2350 liradır. İstekliler bu işe aid şartname, proie vesair evrakı bilâbedel Ankarada Dahiliye Vekâleti Belediyeler İmar Heyeti Fen Şefliğinden veya Niğde Belediyesinden alabilirler. Eksiltme 27 mart 939 tarihine raslıyan pazartesi günü saat on birde (11) Niğde Belediyesinde toplanacak Eksiltme Komisyonunda yapılacaktır. Eksiltmiye girebilmek için isteklilerin aşağıda yazılı teminat ve vesaiki ayni gün saat ona kadar Komisyon Reisliğine teslim etmiş olmaları lâzımdır. A 2490 sayıh kanunun 16 ve 17 nci maddelerine uygun 176 lira 25 kuruşluk muvakkat teminat. B Kanunun tayin ettiği vesikalar. C Kanunun 4 üncü maddesi mucibince eksiltmiye girmeye bir mânii bulunmadığma dair imzalı bir mektub. D Münakasaya iştirak edeceklerin su işlerinde sahibi ihtisas yüksek mühendis veya mühendis lomaları şart olduğundan iteklilerin bu hususu tevsik eden vesikalarını teklif zarflarile beraber vermeleri lâzımdır. Teklif mektubları ihale günü saat ona kadar makbuz mukabilinde Komisyon Reisliğine verilecektir. Posta ile gönderilecek teklif mektublarmm iadeli taahhüdlü olması ve nihayet bu saate kadar Komisyona gelmiş bulunması lâzımdır. Bu iş hakkında fazla izahat almak istiyenlerin Belediyeler İmar Heyeti Fen Şefliğine ve Niğde Belediyesine müracaat etmeleri. «747» Dahiliye Vekâleti nden: . • " " Dahiliye Vekâletinden: Eskişehir Halihazır haritası alımı işi eksiltmesi Eskişehir kasabasının 1/500 ve 1/2500 mikyaslı halihazır haritaları üzerinde yapılacak tashihat ile gayrimeskun sahadan 120 hektarhk bir kısmmm yeniden haritalarınm almması İşi ile 1100 hektara varan 1/5000 takeometrelik uzun haritasının alımı pazarlıkla eksiltmiye konulmuştur. îşin bedeli: 7250. liradır. Eksiltme 27 mart 1939 pazartesi günü saat 11 de Eskişehir Belediyesinde toplanacak Belediye Eksiltme Komisyonunda yapılacaktır. Muvakkat teminat 545 liradır. Şartnameler bilâbedel Ankarada Belediyeler îmar Heyeti Fen Şefliğinden ve Eskişehir Belediyesinden almabilir Tekliflerin tayin edilen günde saat ona kadar Eskişehir Belediyesine verilmesi veya bu saate kadar posta ile gönderilmiş olması lâzımdır. «737» (1412). Tosya kasabası su projesi tanzimi işi eksiltmesi Tosya kasabası içme suyu tesiatına aid etüd ve projelerin tanzimi işi kapalı zarf usulile eksiltmiye çıkarılmıştır 1 İşin muhammen bedeli 3000 liradır. 2 İstekliler bu işe aid şartname. proje vesair evrakj bilâbedel Ankarada Dahiliye Vekâleti Belediyeler İmar Heyeti Fen Şefliğinden veya Tosya Belediyesinden alabilirler. 3 Eksiltme 27 mart 939 tarihine raslıyan pazartesi günü saat on birde Tosya Belediyesinde toplanacak Eksiltme Komisyonunda yapılacaktır. 4 Eksiltmiye girebilmek için isteklilerin aşağıda yazılı teminat ve vesaiki ayni gün saat ona kadar Komisyon Reisliğine teslim etmiş olmalan lâzımdır. A 2490 sayıh kanunun 16 ve 17 nci maddelerine uygun 225 liralık muvakkat teminat, B Kanunun tavin ettiği vesikalar. C Kanunun 4 üncü maddesi mucibince eksiltmiye girmeye bir mânii bulunmad.ığma dair imzalı bir mektub. D Münakasaya iştirak edeceklerin su işlerinde sahibi ihtisas yüksek mühendis veya mühendis olmalan şart olduğundan isteklilerin bu hususu tevsik eden vesikalarını teklif zarflarile beraber vermeleri lâzımdır. 5 Teklif mektubları ihale günü saat ona kadar makbuz mukabilinde Komisyon Reisliğine verilecektir. Posta ile gönderilecek teklif mektublarmm iadeli taahhüdlü olması ve nihayet bu saate kadar Komiyona gelmiş bulunması lâzımdır. Bu iş hakkında fazla izahat almak istiyenlerin Belediyeler İmar Heyeti Fen Şeüiğine ve Tosya Belediyesine müracaat etmeleri. «755* İH53).