26 Temmuz 1939 Tarihli Cumhuriyet Gazetesi Sayfa 12

26 Temmuz 1939 tarihli Cumhuriyet Gazetesi Sayfa 12

12 CUMHURIYET 26 Temmuz 1939 Otuz senedenberi dünya sergilerine mutlaka iştirak ederek 350 den fazla altın madalya, büyük mükâfat ve zafer nisanları kazanan, daima ve muhakkak birincilik elde eden ve diplomdonör ve Horkonkurla tasdik edilen USKUDAR, KADIKOY Altıyol IZMIR Kemeraltı şubelerini de muvatfakıyetıe açtı. Beyoğlu, Karköy, Ankara ve Anadoluda açtığı satış yerlerinde fiat birdir. Limon çiçekleri kolonyaları, bilhassa Fujer, Bahar, Şipr losyonları, lavantaları, kremleri, briyantinleri, sürme, rimel, allık, ruj, tırnak cilâları, saç losyonları, çiçek ve gül su ve esansları, traş bıçağı sabunları, Dantos diş macunile diş tırçaları, zeytin, fıstık ve badem yağları, ğluten mamulâtı, özlü unları, fayda, far ile kuvvet şurupları, öksürUk pastilleri ve muhtelif ıtriyat ve mustahzaratı ısrarla isteyin* SİNGER N A S I R İLÂCI En muannid ve eski nasırları bile kökünden çıkarır. Elli senedenberi Avrupa ve Amerikada mazharı takdir olmuş bir ilâçtır Kanzuk Nasır ilâcı her eczanede vardır. Bayanlara mahsus elmasb ve pırlantalı S İ N G E R saatlerinin yeni modelleri gelmiştir. Fiatları 75 lira ilâ 500 liradır. % EMSALLERİ GİBİ ON BEŞ SENE GARANTİLİDtB Taşradan taleb vukuunda yeni katalog gönderilir. StNGER Saatleri YENİ MERKEZ MAĞAZASI: Eminönü. tramvay caddesi No. 8. Şubesi: Eminönü meydanında 14 No. daki eski yerindedir. Tel :21964. FLIT sineHleri iayısız İNGİLİZ KANZUK ECZANESİ Beyoğlu, Istanbul Bursa Belediyesin den: Bursa Beledivesinin 55 lira maaşı aslili veyahud 165 lira ücreti gehriyeli ve en ziyade gıdaî tahlilâtla meşgul olacak bir mütehassıs kimyagerliği münhaldir. Gıdaî tahlilâtta mütahassıs kimyager vesikasını vesair evsafı kanuniyeyi haiz olup da bu kimyagerliğe talib olanların tanzim edecekleri tercümeihal varakasile evrakı müspitelerinin tasdikli birer suretini bir istidaya bağlıyarak dört kıt'a 4,5 X6 eb'adında fotoğraflarile birlikte 15/8/939 tarihine kadar Belediye Riyasetine müracaat etmeleri ilân olunur. (5302) Bursa Nafıa Müdürlüğünden: 1/8/939 sah günü saat 15 te Vilâyet Daimî Encümeninde (3000) lira tahmin bedelli 54 mahrutî ve iki aded erkân çadın açık eksiltme usulile eksiltmiye konulmuştur. Mukavele proiesi, eksiltme ve fennî şartnameleri Nafıa Müdürlüğünde görülebilir. Muvakkat teminat 225 liradır. îsteklilerin muvakkat teminatı ve Ticaret Odası vesikasile birlikte 1/8/ 939 salı günü saat 15 te Vilâyet Daimî Encümeninde bulunmaları lâzımdır. ( 5159 ) ^^ Ötedenberi yetiştirdiği talebelerle ün alan ANKARA'da ^ ^ I DOĞU BİÇKİ DİKİŞ YURDU I I Talebe kaydına başladı. I Hacı Bayram caddesi Yıldız sokağı No. 2 ^ ^ ^ ^ ^ ^ 1 Umumî merkezînden: 1 Eksiltmiye konulan iş: Haydarpaşada inşa olunacak Verem paviyonu bina ve tesisatının tahminî keşif bedeli (142,432) lira (41) kuruştur2 Bu işe aıd şartname ve evrak şunlardır: A Eksiltme şartnamesi B Mukavele projesi C Umumî, fennî ve hususî şartnameler D Kesif cetveli E 1 aded 1/500 vaziyet plânı ve 14 aded 1/50 tatbikat plânı (cepheler ve maktalar dahil) İstiyenler bu şartname ve evrakı 7 lira 12 kuruş bedel mukabilinde Ankarada Kızılay Umumî Merkezinden ve îstanbulda Kızılay İstanbul Deposu Müdiriyetinden alabilirler. 3 Eksiltme 10/8/939 tarihli perşembe günü saat 11 de İstanbul Kızılay hanında (Kızılay Deposu Müdiriyeti nezdinde müteşekkil İhale Komisycrıu huzurunda) yapılacaktır. 4 Eksiltme kapalı zarf usulile yapılacaktır. 5 Eksiltmiye girebilmek için isteklinin 8371 lira 62 kuruş muvakkat teminat vermesi, bundan başka aşağıdaki vesikaları haiz olup eksiltme komisyonuna göstermesi lâzımdır. A En az bir parçada 100,000 lirahk bina inşaatmı iyi ve tamam bitir. miş olduğuna ve bu işe girebileceklerine dair Nafıa Müdürlüklerinden alınmış fennî ehlivet vesikası. B Bu seneye aid Ticaret Odası vesikası. 6 Teklif mektubları yukarıda 3 üncü maddede yazılı saatten bir saat evveline kadar İstanbulda Kızılay hanında Kızılay Deposu Müdiriyetinde müteşekkil İhale Komisyonuna getirilecek, Eksiltme Komisyonu Reisliğine makbuz mukabilinde verilecektir Posta ile gönderilecek makbuzların nihayet 3 üncü maddede yazüı saate kadar gelmiş olması ve diş zarfm mühür mumile iyice kapatılmış olması lâzımdır. Postada olacak gecikmeler kabul edjlmez. KIZILAY CEMİYETİ TURKİYE Tunceli Nafıa Müdürlüğünden: 1 Eksiltmive konulan iş: Tunceli Vilâyetinde yapılacak Seyidhan Plümür Mutu köprüsü yolu inşaatıdır. Bu işin muhammen bedeli 600,000 liradır. 2 Bu işe aid şartname ve evrak şunlardır: A Eksiltme şartnamesi B Mukavele proiesi C Baymdırlık işleri genel şartnamesl D Husurî şartname E Şose ve köprüler fennî şartnamesi F Şeridöpri G İstiyenler bu işe aid evraktan, şose ve köprüler fennî şartnamesile baymdırlık işleri genel şartnamesinden maadasını 5 lira mukabilinde Tunceli Nafıa MüdüriüŞünden satın aîabilirler. Şose ve köprüler fennî şartnamesini ve bavmdırlık işleri genel şartnamesini görmek istiyenler Tunceli Nafıa dairesinde bedelsiz olarak görebilirler. ' 3 Eksiltme 7/8/939 pazartesi günü saat 15 te Tunceli Nafıa Müdürlüğü binasında kapalı zarf usulile yapılacaktır. 4 Eksiltmeve girebilmek için isteklinin 27750 lira muvakkat teminat vermesi ve aşağıdaki vesikaları haiz olup göstermesi lâzımdır: A îhaleden en az 8 gün evvel Tunceli Vilâyetine müracaat ederek bu ise girebilmek için almmış ehliyet vesikası. B Ticaret ve Sanavi odası sicil vesikası «939 senesi». C Bir defada devlete aid 150.000 liralık yol, köprü vesaire işinin muvaffakivetle ikmal etmiş olduğuna dair vesika. 5 Teklifler 3 üncü maddede yazılı saatten bir saat evveline kadar Tunceli Nafıa dairesindeki Eksiltme Komisyonu Reisliğine makbuz mukabilinde teslim edilecektir. Posta ile gönderilecek mektubların nihayet 3 üncü maddede yazılı saate kadar gelmiş olması ve arttırma, eksiltme ve ihale kanununa uygun olarak mühür mumile iyice kapatılmış olması lâzımdır. Postada olacak gecikmeler kabul edilmez. (5276) Umumi dtposu I Krtspln, ItlanOul, Galalı, Voyıoüa Huı I Umumî Merkezinden: 1 Eksiltmiye konulan iş: Heybeliadada inşa olunacak Verem paviyonu ve tesisatının tahminî keşif bedeli (265,397) lira (77) kuruştur. 2 Bu işe aid şartname ve evrak şunlardır: A Eksiltme şartnamesi B Mukavele projesi C Umumî, fennî ve hususî şartnameler D Keşif cetveli E 1 aded 1/200 vaziyet plânı, cephe ve maktalar dahil 24 parça 1/50 tatbikat plânı. İstiyenler bu evrakı 13 lira 27 kuruş bedel mukabilinde Ankarada Kızılay Genel Merkezinden, İstanbulda Kızılay Satış Deposu Müdiriyetinden alabilirler. 3 Eksiltme 10/8/939 tarihli perşembe günü saat 15 te İstanbul Kızılay hanında Kızılay Deposu Müdiriyeti nezdinde müteşekkil İhale Komisycnu huzurunda yapılacaktır4 Eksiltme kapalı zarf usulile yapılacaktır. K I Z I L A Y Cemiyeti Türkiye İZMİR OTELi AÇILDI Bütün mobilyası yeni, karyolalan beyaz maden ve bütün yataklan cibinlikli olup sıhhiyece tasdik olunmuş banyo daireleri ve her türlü konforu havi gayet tetniz ve nezihdir. Teşrif edecek sayın muşteriler her halde •^^^^^^^^^MH^^H^H memnun kalacaklardır. mmm^^^m^^^mmmı^m^ Diyarbakırda Hasan Paşa hanı ittisalinde kâin 5 Eksiltmiye girebilmek için isteklinin 13865 lira 88 kuruş muvakkat Kapalı Zarf Usulile Eksiltme Ilânı 1 Eksiltmive konulan iş: Zonguldakta Amelebirliği Hastane binasının cenubundaki granit parke yol ve betonarme duvar ve piyade kaldırım inşasıdır. Keşif bedeli (7745) lira (70) kuruştur. 2 Bu işe aid evrak şunlardır : A) Mukavele projesi B) Eksiltme şartnamesi C) Fennî şartname D) Vahid, fiat ve keşif hulâsa cetvelleri E) îki parçadan ibaret plân ve makta. İstiyenler bu evrakı (2) lira mukabilinde Zonguldakta Amele Birliğinden tedarik edebilirler. 3 Eksiltme: 2/8/939 çarşamba günü saat on beşte Zonguldakta Amele Birliği Faal Heveti huzurunda yapılacaktır. 4 Eksiltmive girebilmek için taliblerin (581) liralık muvakkat teminat vermesi ve Resmî Gazetenin 3297 sayılı nüshasında çıkan talimatnameye tevfikan mütehahhidlik vesikası ibraz etmesi lâzımdır. 5 Taliblerin teklif mektublarını üçüncü maddede yazılı saate kadar Amele Birliği Baskanlığma makbuz mukabilinde vermeleri icab eder. Postada olacak gecikmeler kabul edilmez. (5309) teminat vermesi, bundan başka aşağıdaki vesikaları haiz olup Eksiltme Komisyonuna göstermesi lâzımdır. A En az bir parçada 200,000 liralık bina inşaatmı iyi ve tamam bitirmiş olduğuna ve bu işe girebileceklerine dair Nafıa Müdürlüklerinden almmış fennî ehliyet vesikası. B6• Bu seneye aid Ticaret Odası vesikası. Teklit mektubları yukarıda 3 üncü maddede yazılı saatten bir saat evveline kadar İstanbulda Kızılay hanında Kızılay Deposu Müdiriyeünde müteşekkil İhale Komisyonuna getirilecek, Eksiltme Komisyonu Reisliğine makbuz mukabilinde verilecektir. Posta ile gönderilecek makbuzların nihayet 3 üncü maddede yazılı saate kadar gelmiş olması ve diş zarfm mühür mumile iyice kapatılmış olması lâzımdır Postada olacak gecikmeler kabul edilmez. Harb Okulu Komutanlığmdan: Harb okuluna 15 temmuz 939 günü nihayet bulan kayıd ve kabul muamelesi «Eylul 939» nihayetine kadar uzatılmıştır. Askerlik şubelerine ve Ankarada bulunanlarm Harb Okuluna müracaatleri ilân olunur. «179» • (5551) l P. T. T. Levazım Müdürlüğünden : 1 2 3 4 İdare ihtivac: için 20 ton nişadır acık eksiltme ile satm almacaktır. Muhammen tedel 4000 lira, muvakkat teminat 300 liradır. Eksiltme 11/8/939 tarihine müsadif cuma günü saat 16 da yapılacaktır. Taliblerin. muvakkat teminat makbuzu veya banka mektubile kanunî vesaiki hâmilen mezkur gün ve saatte o komisvona müracaatlerı 5 Şartnameler. Ankarada P. T. T. Levazım ve İstanbulda Krnaeıyan hanında, P. T. T. Levazım Ayniyat şubesi müdürlüklerinden parasız verilir. « 335 » ( 4526 ) Saç Bakımı Güzelliğin en birinci şarü. BLAUPUNKT Akümülatörlü VILAYETIMIZ için T Ü R K İ Y E YAYINEVİ'nin hazırladığı büyük DOKÜMAN eseri bu haftamn sonunda çıkıyor. I w PfcTROL NİZAM Kepekleri ve saç dökülmesini tedavi eden tesıri mücerreb bix ilâo dır Sahfb ve Ba9muharrtrlx Yvmu» Nadi Umumi netrtyati tdare eden Yazt îtlert Müdurü: Hikmet Münif ülgen Cvmhumm matbcum ev ve otomobil için gayet kııvvetli feşhir ve saüş salonu : RADYOLARIMIZ GELMIŞTIR. 16 Galata, Karaköypalas No.