30 Aralık 1939 Tarihli Cumhuriyet Gazetesi Sayfa 6

30 Aralık 1939 tarihli Cumhuriyet Gazetesi Sayfa 6

CUMHURİYET 30 Birincikânıın 1939 Operatör RIZA ÜNVER F.T.C. takımı dün geldi Meşhur Macar takımı bugün Taksim stadyomunda Istanbul muhtelitile ilk maçı yapacak Doğum ve kadm hastalıklan mütehassısı Cağaloğlu, Nuruosmaniye caddesi No. 22, Mavi yapı Telefon: 22683 ıstanbul Levazım Amırliğı Satınalma Komısyonu ilânları Yetmlş ton zeytlnyağı alınacaktır. Pa zarlıkla eksütmesi 3/1/940 çarşamba günü saat 15 te Istanbul Tophanede Levazım âmirllği satmalma komisyonunda yapıla caktır. Tahmin bedeli otuz seklz bin beş yüz lira, ilk teminatı İki bin sekiz yüz seksen yedi liradır. Şartnamesi komisyonda görülür. İsteklilerin kanunî vesikalarıle beraber belli saatte komisyona gelmeleri. <5553> <10759> 300,700 aded limon alınacaktır. Pa. zarlıkla eksiltmesi 2/1/940 salı günü saat 14 de Tophanede Levazım Âmirliği Satmalma Komisyonunda yapılacaktır. Hepsinin tahmin bedeli 6014 liradır. Rumeline aid ilk teminat 330 lira 75 kuruş, Anadolu cihetine aid ilk teminat 120 lira 30 kuruştur. Şartnamesi komîsyonda görülür. İsteklilerin kanunî vesikalarıle beraber belli saatte komisyona gelmeleri. (339) (10711) Nezle, grip BAŞ, DIŞ Romatizma. NEVRALJİ KIRIKLIK ve bütün ağrıları derhal keser, icabında günde 3 kaşe alınabilir Majik Saç Eksiri Maden Başçavuşu aranıyor Dün jehrimize gelen F. T. C. takımı oyuncuları Eti Bank Kuvarshan Bakır Madenl mağaralannda çalıgmak üzere iki maden başçavuşu alınacaktır. Taliblerin. bütün vesikalarile aşağıdaki adrese tahrüen müracaatleri: Macarlann meşhur Ferensi Varuş (F. T.C.) futbol takımı dün sabah saat yedide bir idareci, bir antrenör ve on altı futbolcü ile şehrimize gelmiştir. Yorucu bir yolculuk yapmış olan misafir takım hemen oteline giderek istirahate çekilmişlerdir. Macar takımı, öğleden sonra mıntaka merkezini ziyaret etmişlerdir. Bugün ,1 I de Taksim âbidesine bir de çelenk koyacaklardır. Kafile reisi Dr. Tot, İstanbula böyle bir fırsatla gelmiş olmasından dolayı fevkalâde memnun olduğunu sö>lemiş, ve takım da bugün yapılacak Macaristan Millî takımına girebilecek yedi oyuncu bulunduğunu bilhassa işaret etmiştir. Bunlar da; kaleci Palinkaş, sağ müdafi D. Soyka, sol müdafi Polgar, sağ muavin Hamori, sol muavin Lâzari, merkez muhacim, D. Şaruşi, soliç Kiseli'dir. Doktor Şarusi ile sol muavin Lâzari geçen sene Avrupa muhtelitinde lngilizlere karşı oynamışlardır. Yugoslavyada 8 2, 8 0 kazandıklan maçlarda, Yugoslav müdafaasının açıkları tutarak oynama tarzına kurban gittiklerini söylemektedir. Macar takımının olgun bir futbol oynayacağ.ına hiç şüphe yoktur. Teşkil edilen Istanbul muhtelitinin bugün için daha iyi teşkili esasen imkânsızdı. Macarlann çok sür'atli ve oldukça hırçın futbolü karşısında azamî bir müdafaadan ileri gidemiyecek olan oyun tarzımızın hele bu havada ne şekil alacağını kestirmek güçtür. lhtiyatlara fazla iş düşeceğini tahmin ettiğimiz bugünkü maçm zevkli olmasını temenni ederiz. Macar takımı bugün sahaya şu şekilde çıkacaktır: Palinkaş D. Soyka, Polgar Hamori, Küçük Saruşi, Lâzar Şuhay, Yakab, D. Şarusi, Kiseli, Getvayi. Maçı, Adnan Akm idare edecektir. Bursada lik maçları Bursa (Hususî) Mıntaka lik maçlan bu hafta bitti. Acar tdman Yurdu ile maç yapacak olan Akınspor takımı sahaya gelmediğinden Acarhlar hükmen galib addolundular. Merinos Çelik «por takımı da, Me. rinos takımına tifo aşısı yapıldığından mecburî istirahat yüzünden yapılamadı. Neticede Acar İdman I 7 puvanla mınta. ka şampiyonu oldu. AjTica bu hafta Merinos fabrikası civarmdaki ârızalı sahada kır koşulan yapıldı. Büyükler arasında 6000, küçükler ve mektebliler arasında da 3000 metrelik koşular muvaffakiyetli oldu. Saçlarınızı dökülmekten, kepeklen mekten korumak için muhakkak Majik saç eksirini kullanınız. Derhal tesirini göYukanda miktan yazılı makarna ve rürsünüz. Saçları büyütür, köklere yeni şehriyeler 4/1/940 perşembe günü saat hayat verir. Bir tecrübeden sonra netice. 14,30 da Tophanede tstanbul Levazım ye hayret edeceksiniz. âmirliği satmalma komisyonunda pazar. lıkla alınacaktır. Nümuneleri komisyonda görülür. İsteklilerin teminatiarile belli saatte komisyona gelmeleri. (543) (10739 Ton 48 128 16 18 ETİ BANK KUVARSHAN BAKIR MADENLERİ İŞLETMESİ Direktörlüğü Kuvarshan . Hope Çubuk makarna Kesme makarna Tel şehriye Arpa şehriye Gayrimenkul satış ilânı ISTANBUL DÖRDÜNCÜ İCRA MEMURLUĞUNDAN: Viktorya dö Berlin sigorta şirketinin Bayan Argire Pisalti zimmetindeki «25000» lira alacağı için borclu tarafından bu borca karşılık beş sene vade ile birinci derecede ipotek gösterilen Beyoğlunda eski Hacıhilmi, yeni Şahkulu mahallesinde, eski Kabristan, yeni Muellif sokağında, eski 22, 24, yeni 2, 4 kapı, taj 2, 4, ada 292, parsel 15 numaralı kârgir bir evin tamamı bu kere borcun ödenmemesinden dolayı açık arttırma ile satılacaktır. Hududu: Doğusu yol, kuzeyi yol, batısı parsel 14. güneyi parsel 16 ile mahduddur. Mesahası: 165 metre murabbaıdır. Takdir edilen kıymeti: Ehlivukuflarca gayrimenkulün heyeti umumiyesine «25000» lira kıymet takdir edilmiştir. Evsafı: Bodrum kat: Büyük bir sofa üzerinde bir kalorifer dairesi, iki kazan, merdiven altı hulâ. Zemin kat: Demir kapıdan girildikte mermer antre, dükkândan bölme kapıa odası, zemini kara simen dükkân olan mahal sokak pencereleri istor kepenk, bunun arkasında zemini çimento bir sofa mevcuddur. Birinci kat: Zemini çimento yemek odası, bir koridor üzerinde bir oda, zemini çi» mento bir kiler, bir oda, alafranga halâ, bahçe tarafında putrel üzerine ahşab teras. ikinci kat: Parke büyük bir salon, iki oda. Üçüncü kat: Kapıdan içeri girildikte bir salon, ortadan bölmelidir. Bu koridor üzerinde bir banyo odası. zemini mermer, etrafı fayanstır. Bir halâ. üç oda, bir sandık odası, Dordüncü kat: Bir koridor üzerinde; zemini mermer, mermer tekne, sabit kazanlı çamaşulık, alafranga halâ; zemini kara simen, mermer tezgâhlı bir mutfak. Bir kiler. 3 küçük oda, zemini kırmızı çini, etrafı duvar korkuluklu teras mevcuddur. 1 İşbu gayrimenkulün arttırma şartnamesi 16/1/1940 tarihinden itibaren 38 '3317 numara ile Istanbul dordüncü icra dairesinin muayyen numarasında herkesin görebilmesi içm açıktır. İlânda yazılı olanlardan fazla malumat almak isteyenler, işbu şartnameye ve dosya numarasUe memuriyetimize müracaat etmelidir. 2 Arttırmaya iştirak için yukanda yazılı kıymetin yüzde 7,5 nispetinde pey veya millî bir bankanın teminat mektubu tevdi edılecektir. (Madde: 124). 3 Ipotek sahibi alacaklılarla diğer alâkadarların ve irtifak hakkı sahiblerinin gayrimenkul üzerindeki haklarını hususile faiz ve masrafa dair olan iddialannı işbu ilân tarihinden Itibaren yirmi gün içinde evrakı müspitelerile birlikte memuriyetimize bildirmeleri icab eder Aksi halde haklan tapu sicillile sabit olmadıkça satış bedelinin paylaşmasından haric kahrlar. 4 Gösterilen günde arttırmaya iştirak edenler arttırma şartnamesini okumuş ve lüzumlu malumatı almış ve bunları tamamen kabul etmiş ad ve itibar olunurlar. 5 Gayrimenkul 1/2/1940 tarihinde perşembe günü saat 14 ten 16 ya kadar Istanbul dordüncü icra memurluğunda üç defa bağırıldıktan sonra en çok arttırana ihale edilir. Ancak arttırma bedeli muhammen kıymetin yüzde 75 ini bulmaz veya satış isteyenin alacağma rüçhanı olan diğer alacaklılar bulunup da bedel bunların bu gayrımenkulle temin edilmiş alacaklarmın mecmuundan fazlaya çıkmazsas en çok arttıranın taahhüdü baki kalmak üzere arttırma 15 gün daha temdıd edilerek 16/2/1940 tarihüıde cuma günü saat 14 ten 16 ya kadar İstanbul dordüncü icra memurluğu odasında arttırma bedeli satış isteyeuin alacağına rüçhanı olan diğer alacaklıların bu g&yrimenkulle temin edilmiş alacakları mecmuundan fazlaya çıkmak şartüe en çok arttırana İhale edilir. Böyle bir bedel elde edilmezse ihale yapıhnaz ve satış talebi düşer. 6 Gayriınenkul kendisine ihale olunan kimse derhal veya verilen mühlet içinde parayı vermezse ihale kararı fesholunarak kendisinden ewel en yüksek teklifte bulunan kimse arzetmiş olduğu bedelle almağa razı olursa ona, razı olmaz veya bulunnıazsa hemen on beş gün müddetle arttırmaya çıkanlıp en çok arttırana ihale edilir. İki ihale arasındaki fark ve geçen günler için yüzde 5 ten hesab olunacak faiz ve diğer zararlar ayrıca hükme hacet kalmaksızın memuriyetimizce alıcıdan tahsil olunur. (Madde: 133). 7 Alıcı arttırma bedeli hvicinde olarak yalnız tapu ferag harcmı, yirmi senelik vakıf taviz bedelini ve ihale karar pullarını vermeğe mecburdur. Müterakim vergiler, tenvirat ve tanzifat ve tellâliye resminden mütevellid Belediye rüsumu ve müterakim vakıf icaresi alıcıya aid olmayıp arttırma bedeUnden tenzü olunur. işbu gpyrinıenkul, yukarıda gösterilen tarihte İstanbul dördüncü icra memurluğu odasında işbu üân ve gösterilen arttırma şartnamesi dairesinde satılacağı ilân olunur. (23082) Açık artırma ile fevkalâde satış 1939 ilkkânunun 31 inci pazar günü sabah saat 10 da Firuzağa Hamidiye çeşmesi karşısında Karadut caddesinin sağ tarafında Anahtar sokağının nihayetinde Firuze Palas apartımanının ittisalinde Battariya sokak No. 15 hanede mevcud gayet sağlam ve işe yarar eşyalar açık arttırma ile satılacaktır. Som ıhlamurdan mamul sağlam, güzel ve ufak asrî bir büfe, üstü kristalli gayet güzel yemek masası, yemek oda ve yatak oda için hayli sandalyeler, boy boy yazıhaneler, iki ve yahud 3 kapılı gayet sağlam yapılmıg elbise dolablan, hususî itina ile yapılmış gayet zarif divan . yataklar, hayli elektrik abajur ve lâmbalar, meşhur GODİN markalı ve diğer sobalar, perdeler, mutfak takımları, nikel portmanto, kütübhane, radyo masası ve sair ev eşyalan. Tanılmı» bir markayı havi gayet güzel ve yepyeni bir radyo, gramofon, Anadolu ve Iran hahları. Güzel San'atlar Akademisi Neşriyatı Kocaeü Vilâyetinden: Vilâyet Memleket Hastanesi için «1233» lira 10 kuruş muhammen kıyraetli ilâc ve levazımı tıbbiye açık eksiltme suretile satın alınacaktır. İhale ikincikânunun 8 inci pazartesi günü saat on beşte Vilâyet makamında yapılacaktır. Muvakkat teminat doksan iki buçuk liradır. IsteklUerin o gün, zıkredilen saate kadar muvakkat teminatiarile Vilâyet makamına, çartnamesini gormek istiyenlerin de Vilâyet Memleket Hastanesine mü.jacaatleri. (10661) Muher Fiatı rirl Krş. B. R. Eyüb 75 oğlu Türk heykeltraşlan N. Berk 10ü Türk tezyini san'atları R. M. Meriç 80 Fransada müstakil re A. Muhib ve 125 sim. Cild 1. <tercüme> Cahid Sıtkı Fransada müstakil re A. Muhib ve 125 sim. Cild II. ttercüme» C. Sıtkı Mimari bilgisi Prof. Taut 250 Temamî ve tefazulî H. H. Say 130 hasab man Oülzarı savab Kılisli Rifat 50 Kltabın adı Nazmi Ziya Istanbul Defterdarlığından: Muhammen Muvakkat teminat bedel miktarı Lira K. Lira K. 1462 50 110 64 5 Satılacak şeyin mevkii ve nev*i Bakırköy açıklarında mağruk Pelenk Derya ganbotu ankazı Arnavudköy polis karakolu bahçesindeki bina ankazı Satış yerleri: tstanbulda, Haşet, Sühulet ve İnkılâb kütübhanelerile Necati Memduh kırtasiye mağazası. Ankarada Akba kütübhanesi. Yukarıda bulunduklan mahal yazılı ankaz hizalarında gösterilen muhammen bedeller üzerinden satılmak üzere açık arttırmaya konulmuş ve isteklisi çıkmaması üzerine on gün müzayedeleri uzatılmış ise de ikinci müzayede de ayni vaziyet hasıl olduğundan 28/1 940 tarihine kadar bir ay içinde pazarlıkla ihaleleri takarrür etmiştir. Pazarlık. haftanın pazartesi ve perşembe günleri saat 14 te Millî Emlâk Müdürlüğünde içtima eden Komisyonda yapılır. İsteklilerin yukarıda yazılı muvakkat teminatla Komisyona müracaatleri. (10829) YILBAŞI MÜNASEBETİLE Çiçekli nebatlar, Açalya (Hanımeli), Tavşankulağı, Orhides, Süs nebatlan, Taze çiçekler, NOEL AĞAÇLARI vesaire... İstanbnl Mıntaka Liman Reisliğinden: Ahırkapı önünde batık (Mari Valyano) ve Haydarpaşa açığında batık (Margarita) ismindeki iki vapurun enkazının çıkarılması işi 28/12/939 tarihinde ayrı ayn kapah zarfla eksiltmeye konulduğu halde talib zuhur etmediğinden keyfiyet ayni şerait dairesinde bir ay müddetle pazarlığa konmuştur. İhaleleri 29/1/940 pazartesi saat 15 ve 16dadır. Taliblerin (Mari Valyano) için 1125 lira ve (Margarita) için de 375 liralık teminatı muvakkate makbuz veya mektublarile ve ticarî ve malî vesaiki muteberelerile ve bu işlerde ehliyetleri olduğuna dair Münakalât Vekâletinden almacak vesaikle mezkur gün ve saatte Galatada nhtım üzerinde Istanbul mıntaka liman reisliğine ve şartnanıeyi almak isteyenlerın de idare şubesine müracaatleri ilân olunur. ' (10806) Çiçek evinde bulabilirsiniz. Beyoğlu, İstiklâl caddesi PAZAR GÜNLEBİ AÇIKTIR. Tel: 40167 SAPUNCAKİS Istanbul Asliye ikinci Hukuk Mahkemesinden: 37 '18. Davacı Istanbul Inhisarlar Başmüdiriyeti tarafmdan müddeaaleyh Nişantaşında Beylik fırında mukim tstelyonos Karlidis aleyhine tütün tüccarlanndan Sokrat İlyadisin kefili müddeaaleyh İstelyanos Karlidis bir kıt'a senedle Sokrat İlyadisin Piyere sevkeylediği 220 denkte 9763 kilo tütünün gümrük şahadetnamesi vakti muayyeninde ibraz ve iade edilnîediğmden kefalet mucibince taahhüd olunan bin liranm maa faiz ve masarifi mahkeme tahsili hakkmda açılan dava 16 eylul 341 tarihinde bin liranın tahsiline faiz iddiasır.ın reddine karar verilmiş ve mahkemeden istihsal olunan 26 kânunuevvel 341 tarihli ve 341/464 numarah ilâmın aslı ve tebliğ ilmühaberi icra dairesine tevdi edilmiş ve Adliye binasmm yanması hasebfle evrakı dava dosyasile yandığmdan bahisle yenileme kanunu mucibince hükmün yenilenmesi hakkmda açılan davanm yapılan açık duruşmasmda, davacı veküinin evvelce müddeabih bin liranın yüzde üç ücreti vekâletle müddeaaleyhten tahsiline dair bu mahkemeden verilen ilâmın 28/12/341 tarihinde müddeaaleyhetebliğinden sonra müddeaaleyhin bu hüküm aleyhine müddeti içinde kanunî yollara müracaat suretile kat'ileşmiş olmadığı hakkmda müddeaaleyhe yemin teklifine hakkı oldujiuna dair mahkemece verilen karar üzerine davacı vekili hasmına yemin teklif ettiğini söylediğinden davacı tarafmdan teklif ve mahkemece de müvecceh görülen yeminin müddeaaleyhe karar dairesinde yaptırılmak üzere mahkemeye gelmesi için 20 gün müddetle ilânen tebligat icrasına raŞmen gelmemiş olmasına binaen H. TJ. M. kanununun muaddel 337 nci maddesine tevfikan yeminden kaçınmış ve iddia olunan hususu kabul etmiş sayıl'.ıasına ve müddeaaleye 20 gün müddetle ilânen tebliğ ettirilmesine ve duruşmanın 5 şubat 940 saat 15 e bırakılmasma mahkemece karar verümis. olduğundan tebliğ makamına kaim olmak üzere keyfiyet gazete ile ilân olunur. . (10708) Istanbul Def terdarlığından: Bulunduğu mahal ve nev'i Üsküdarda Selâmialiefendi mahallesinin Miroğlu sokağında kâin 271 No.lı 78 metre murabbaı hane arsası. Üsküdarda İcadiye mahallesinin Hamam sokağında mükerrer 64 sayılı münhedim dükkânın kârgir ve ahşab ankazile demir kepenk çerçevesi vesaire aksamı. Muhammen Muvakkat teminat kıymeti mıktan Lira K. Lira K. 55 120 Yukarıda yazılı arsa ile ankaz hizalarında gösterilen muhammen bedeller üzerinden açık arttırma ile satılacaktır. Ihale 15'1/940 pazartesi günü saat 14 te Millî Emlâk Müdürlüğünde müteşekkil Komisyonda yapılacaktır. Müzayedeye iştirak etmek istiyenlerin hizalarında yazılı muvakkat teminatla muayyen gün ve saatte Komisyona, fazla izahat almak arzusunda bulunanlar Millî Emlâk Müdürlüğü Müzayede Bürosuna müracaatleri. (10832) İstanbul Belediyesinden: Reklâm maksadile kullanılan ziller, hoparlör ve gramofonlar hakkında Umumî Meclisin 22,11 939 tarihinde ittıhaz ettiği karar aşağıya yazılmıştu. İlân olunur. Madde: Dükkânlarda muşteri celbini temin maksadile elektrikli, elektriksiz ziller, ÇıBgırakalr çalınması, Eadyo ve gramofon satan mağaza ve dükkânlarda ve satış yerlerinde harice sadalaı aksetürecek veçhile reklâm vasıtası olarak hoparlör ve gramofon kullanılması memnudur Kazino, bahçe. kahve ve buna mümasil umuma açık olan eğlence yerlerindeki hoparlörleı gramofonlar harice aksettirmemek şartile gündüzleri saat 10 dan 13 e kadar ve ak'amlan saat 16 dan 23 e kadar kullanılabüir. Bu saatlerin haricinde kullanılması mem(10804) nudur. ^ İstanbul Valiliğinden: İlkokul yapılmak üzere 1295 tarihli kararnameye tevfikan Vefada Vefa ve Türbe sokaklarında istimlâk edilecek arsa ve evlerin sahiblerinden eski 51, 53 yeni 61, 63, 2 kapı numaralı arsanın sahibi Mehmed ile Türbe sokağında 9 parsel, 4 kapı numaralı kârgir evin sahibleri Suad ve tbrahim ve Türbe sokağında e«;ki 48, 50 yeni 72, 74 kapı numaralı kâreir evin sahibi Feride tarafından yapılan itirazlar Komısyon tarafmdan tedkik olunmuş ve kanunî müddetten sonra yapılmış olan itirazların reddine karar verilmiştir. Bundan dolayı malsahiblerinin takrir vererek iytihkaklarını almaları, aksi takdirde 1295 tarihli kararnamenin 98 tarihli fikrai mahsusası hükumleri tatbik olunacağı 13 üncü maddeye tevfikan ilân olunur. (10821) OTOBÜS ALINACAK İstaabtl Elektrik, Tramvay ve Tünel İşletaeleri Umuı Müdürlüğündeıı: 1 Muhammen bedeli 350000 lira olan 35 aded otobüs ve teferrüatı kapah zarf usulile satın alınacaktır. 2 Muvakkat teminat 17750 iradır. 3 Eksiltme 4/3/1940 pazartesi günü saat 15 te Metro Han binasının beşinci katında toplanacak olan arttırma ve eksiltme komisyonunda yapılacaktır. 4 Bu işe aid şartnameler idarenin levazım müdürlüğünden tedarik edilebilir. 5 Teklif mektublarının şartnamedeki tarifat dairesinde hazırlanarak saat 14 e kadar 7 nci kattaki komisyon kâtibliğine imza mukabilinde verilmiş bulunması lâzımdır. (10861) Devlet Demiryolları İşletme U. Müdürlüğünden: Nafıa Vekâleti Konya Ovası Sulama İdaresi Müdürlüğünden: Eskişehirde idarece gösterilecek mahalde teslim edilmek şartile beher adedi yedi kuruş hesabile 6300 lira muhammen bedelle 90,000 aded parke taşı kapalı zarf usulile eksiltmıye Eksiltme 8/1/940 tarihine raslıyan pazartesi günü saat 11 on birde H. Paşada gar binasında Birinc, işletme Komisyonunca yapılacaktır. İstekliler eksiltme şartnamesinde yazılı muvakkat teminat ve 2490 sayılı kanunda yazıU vesaikle teklif mektublarını eksütme güııü saat ona kadar Komisyon Reisliğine vermiş bulunmalıdırlar. Bu jşe aid şartname ve mukavele projesini parasız olarak H. Paşada Yol liğinden alabılirler. Muhammen bedeli 3800 lira olan 3 aded küçük ve 3 aded orta boy perferator çekıcı ve teferrüaü, 1 aded tazyıki hava tulumbası ve bir aded de RıpBits kalem uçlan büeme makinesi 2/2/1940 cuma günü saat (15) on beşte Haydarpaşada Gar binası dahılındekl Komisyon tarafındin kapalı zari usulile satın alınacaktır Bu işe girmek istiyenlerin 285 liralık muvakkat teminat, kanunun tayın ettıgı v « l t a . larla tekliflerini muhtevi zarflarını ayni gün saat (14) on dörde kadar Komisyon Reisliğine vermeleri lâzımdır. Bu işe aid şartnameler Komisyondan parasız olarak dağıtılmaktadır. 1 Eksiltmiye konulan iş: Muhtelif eb'ad vr> evsafta (50) metre mikâb 5 kalem keresteden ibarettir. 2 Muhammen bedeli keşfi (2650) liradır. 3 Eksiltmenin şekli ve günü. 15 ikincikânun 940 tarihine raslıyan pazartesi günü saat on beşte Konyada Nafıa Vekâleti Su İşleri 15 inci Şube Mühendisliği binasmda teşekkül edecek Eksiltme Komisyonu marifetile ve 2490 sayılı arttırma, eksiltme kanununun (41) inci maddesinin (C) fıkrası gereğince açık eksiltme suretile yapılacaktır. 4 Eksiltmeye girebilmek için isteklilerin yüzde yedi buçuk muvakkat teminat vermeleri ve Ticaret Odasında kayıdh olduktarına dair vesaik ibraz etmeleri. 5 Mukavel», şartname ve merbutatı Konyada Nafıa Vekâîeti Su Isleri 15 inci Şube Muhendisliğınde ve Çumrada İdaremizde görülebılir. Ve fazla malumat istenebilır. (10712)