30 Ağustos 1934 Tarihli Haber Gazetesi Sayfa 8

30 Ağustos 1934 tarihli Haber Gazetesi Sayfa 8

TTT T aN — ÇFT X ÂAskeri Baştarafı ? inclde saba, AÂziz Bunı. M. Tevfik Sivas, Nail Serfiçe, Hayrullah Selânik, Tevfik Sivas, İbrahim Hakkı Çankırı, Sami Trabzon, Sami Dimitoka, Mehmet Nesip Erzincan, Abdülkadir Çankırı. Topçu yüzbaşılığından binba- şı olanlar: Hüseyin Dimitoka, Mehmet Rusçuk, Mehmet Suphi Plevne, Muharrem Antalya, Şükrü Mu- sul, Feyzullah Erzincan, İbra - him Hamit Erzurum, İbrahim Etem İstanbul, Burhanettin E - dirne, —Rüştü İstanbul, Kadri İstanbul, Bedri Girit, Avni Se- lânik, Süleyman Kırklareli, Nu- ri İstanbul, Sadi Eyüp, Murat Selânik, Mustafa İstanbul, Hüs- nü Eyüp, Hüseyin Dimitoka, Ah- met Urfa, Kemal Sülemaniye, Cevdet İstanbul, Ali Bayramiç, Cemal Filibe. 'Topçu birinci mülâzimliğin - den yüzbaşı olanlar: Tevfik İştip, Cavat İstanbul, Kemal Fatih, İrfan Köprülü, Rı- za İstanbul, Cemal Bursa, Ce- malettin Beykoz, Reşit Kadıköy, Nurettin Hanya, Osman Manas- tır, Seyfullah Bandırma, Cemal Malatya, İhsan İstanbul, Tah- sin Selânik, Muharrem Manastır, Saim — Yediküle, Halit Prezin, SŞevki Marmaris, Pertev İstanbul, Nuri Sütlüce, Ali Üsküdar, Sa- it Üsküdar, Burhanettin Beyler- beyi, Halit Bursa, Hasan Beykoz, Burhanettin Kasımpaşa, Maz- har İstanbul, Cevdet Uzunköprü, Ziya Seydişehir, Tahsin Çorum, Etem Karabisar, Muhittin İstan- bul, Sabahi İsatnbul, Hakkı E- dirne, Tevfik İstanbul, İlhami Antalya, Behzat Merzifon, Ricai Derne, — İrfan Edirne, — Abdul- lah Diyaribekir, Abbas İstan - bul, Hikmet Çengelköy, Selâmi Aksaray, Rıza İstanbul, Ziya E- yüp. 'Topçu mülazimliğinden birin- ci mülâzim olanlar: Necati Kırklareli, Refik Ma- nisa, Halit Bursa, Reşit Bursa, Hasan Üsküdar, Nail Erzurum, Sadri Edirne, Haydar Edirne, Ferit Üsküdar, Kenan Beykoz, İsmail Söke, Refik İstanbul, Kemal Serez, Cahit İstanbul, A- dil Van, Kenan Zonguldak, Kâ- mil İzmir, Selâmi Edirne, Sup- hi Üsküdar, — Ragıp İstanbul, Zi- ya Edirne, Zeki Bursa, Niyazi İstanbul, Alp Yüksel İzmir, Maz- har Kırklareli, Ali Ulvi Erzin - can, Burhan Aksaray, Kemal Ohri, Nevzat Bayburt, Dursun Muş, Mustafa Babaeski, Niya- zi Elbasan, Vehbi Köprülü, Yah- ya Erzurum, Nidai İstanbul, Fikri Erzurum, Şekip Selânik, Ziya Tekirdağı, Selâmi Malatya, Ziya Eyüp, Halüsi Istanbul, Mus- tafa Bursa Beyler. Hava yüzbaşılığından Binbaşı olanlar: Sıtkı İstanbul, Tevfik Trab - zon, İhsan İstanbul, Zekeriya Van, Tevfik Hırkaişerif. Hava birinci mülâzimliğin- den yüzbaşı olanlar: Namık Beşiktaş, Arif İstan - bul, Eşref Bursa, Şakir Yanya, Tekin Fatih, Seyfettin Edirne, Sedat İsatnbul, Ekrem Adana, Temail Hakkı Karahisar, İhsan Beşiktaş, Niyazi Fatih, Muhit - | tin Edirne, I. Gavsi Topkapı. Bey ler. HABER — terfi Hava mülâzimliğinden birinci mülâzim olanlar: İsmail Hakkı İstanbul, Na - mık Kemal İstanbul, Sadettin Kadıköy, Kemal Van, Kâmil Cihangir, Şevket Erzincan, Ah- met Trabzon, Nurettin Seraç. hane, — İrfan İsatnbul, İsmail Hakkı İstanbul, Cevat İstanbul, Naci İstanbul, Hasan Van, Reşat İstanbul, Ahmet Suat İs - tanbul. İstihkâm kaymakamlığından miralaylığa terfi edenler: Şükrü Tekirdağı Şerafettin Gelibolu * Istihkâm binbaşılığından kay- makam olanlar; A. Cemal (Şehzadebaşı), A. Şekip (Erzurum). Istihkâm yüzbaşılığından bin- başı olanlar: A, Nuri (İstanbul), A. Yusut Ziya (Ortaköy), S. Sırrı (Bolu). İstihkâm birinci mülâzimliğin - den yüzbaşı olanlar: H. Kâmil (İstanbul), Mehmet Ba- hattin (Serez), Şeref (İstanbul), Şerafettin (Bursa), Mehmet (Tik- veş) Fehmi (Kudus) H. Cavit (İs- tanbul), — İsmail Hakkı (Sıvas), Feridun (Eyüp), Kenan (Edirne), Raşit (İstanbul), İstihkâm mülâzimliğinden birin- ci mülâzım olanlar: Adil (Revan), Rahmi (Erzincan) Naim (İstanbul), Osman (Erzin- can), H. Kemal (Giresun), M. Ri- fat (Erzincan), Ekrem (Emir- gân). Muhabere binbaşılığından kay: makam olanlar: Ömner Sabri (Sıvas), Şükrü (Er- zurum), Azmi (Erzurum), Muhabere yüzbaşılığından bin- başı olanlar: M. Sıtkı (Girit), H. Cevat (Bursa), S. Akif (İşkodra), Suphi (Harput. Muhabere birinci mülazimliğin- den yüzbaşı olanlar: H. Kadri (İstanbul), Celâdet (Pi- revze), Necmtttin (Eyüp), Yu: suf Ziya (Perşembe), İsmail Hak- kı (Kartal), Burhanettin (Koça- na), Cevdet Çatalca, A. Şevki( İs« tanbul), Haydar (İstanbul) Mem- duh (Şam), Celâl (İstanbul). Muhabere mülâzimliğinden bi- rinci mülâzim olanlar: Kâzım (Suşehri), Ihsan (İstan- bul), Enver (İstanbul), Cemalet- tin (Çorlu), Nazmi (Bursa), Şev: ki (İstanbul), — Fikri (Erzurum), Necmettin — (Olti), Ahmet Sırrı (Çengelköy), — Necdet (Bursa), Hamdi (Bursa). Demiryolu kaymakamlığından miralaylığa terfi eden: Mehmet Nazmi (Kozan), Demiryolu yüzbaşılığından bin- başı olanlar: Mehmet Fazıl (İstanbul), Ha- san Tahsin (Sındırıgı), Yaşar Coz ri (Mustafa paşa), Hayri (Aksa- ray), Kemal Divinciler, A. Hik- met (Yanya). Harita kaymakamlığından mi- ralaylığa terfi edenler: Mehmet Bey (Kazancılar). Harita binbaşılığından kayma- kamlığa terfi edenler: Salâhâttin Ahmediye, Ziya Kapıağzı, M. Şükrü Dağistan, Ahmet Davutpaşa, Zekâi Beşik- taş, M. Cemal Üsküdar, Cemal Galata. Demiryolu mülâzimliğinden bi- rinci mülâzim olanlar: Selâhattin (İstanbul), Niza- Akşam Postası mettin (Pereştine). Harita yüzbaşılığından binba- şı olanlar: Etem Harput, Sadi Elmalı, Mahmut Koca Mustafapaşa, Harita birinci mülâzimliğin - den yüzbaşr olanlar: Tahir İstanbul, İsmail Hakkı Üsküdar. Harita mülâzimliğinden birin- ci mülâzim olanlar: Hayri Üsküdar. Otomobil binbaşılığından kay- makam olanlar: Seyit Karahisar. Otomobil yüzbaşılığından bin- başı olanlar: Hamdi Yenice, Otomobil birinci mülâzimli « ğinden yüzbaşı olanlar: Hilmi İsparta, Nakliye — kaymakamlığından miralay olanlar: Veli Bayazit. Nakliye mülâzimliğinden bi - rinci mülâzim olanlar: Kâzım Edirne, Nurettin Er - zurum, İbrahim Söke, Süleyman Bozkır, Nihat Erzurum, Nuri Edirne, Babri Aadapazarı, Rı- za İstanbul. Fen ve sanat, kaymakamlığın- dan miralay olanlar: Tevfik (Sıvas), Sayit (Çankı- rı), Cemal (Istanbul), Musa (Se- lânik), Fen ve sanat, binbaşılığından kaymakam olanlar: Ahmet (Gelibolu), Muharrem (İstanbul), Osman (Çankırı). Fen ve sanat, yüzbaşılığından binbaşı olanlar: Cavit Topkapı, Remzi Selâ- nik, M. Remzi Çanakkale, M. Sadettin Aşıkpaşa. Askeri fabrikalar kaymakamlı- ğından miralay olanlar: A, Seyfi Edirne, Emin Edirne. Askeri fabrikalar binbaşılığın- dan kaymakam olanlar: Ferit (Vefa), Nuri (Çokurçeş- me). Askeri fabrikalar yüzbaşılığın- dan binbaşı olanlar: Hayri — (İstanbul), (Davutpaşa), Askeri fabrikalar birinci mülâ- zimliğinden yüzbaşı olanlar; Rıza Bursa, Leyazım — kaymakamlığından | miralaylığına terfi edenler: Bahaettin (Vodine), M. Arif (Halep). Levazım binbaşılığından kay - makam olanlar: A, Bican (Fındıklı), Hamit (Do- ğancılar), Hüsamettin (Görbak- kal), Remzi (Çankırı,) — Ahrmat (Unkapanı), Tevfik (Erzurum), Haydar (Beşiktaş), Nurettin (E- dirne, Mustafa (Samsun, Şevket (Kıztaşı), İhsan (Çanakkale), İs- mail Hakkı (Çankırı), — Mustafa (Hasköy) Y. Hamdi (Valideiatik) Muhiddin (Erzincan), Refik (Fi- libe), Abidin (İsparta), Cemal (Aydın). Levazım yüzbaşılığından binba: şı olanlar: Ahmet (Trabzon), Hüseyin (Gebze), İsmail (Edirne), Lütfi (Kütahya), Hamdi (Yozgat), Servte (Üsküdar), Refik (Be- şiktaş), Ali (Cerrahpaşa), Şa- habettin (Mimar Sinan), Mem- duh (Edirne), A. Fethi (Koca Mustafapaşa) Necip (Manastır), Ziya (Yakova), Fevzi (Edirne), Kâmil (Ayasofya), Sayit (Van). Fahrettin | Levazım birinci mülâzimliğin- | lâlettin, listesinin tam metnl den yüzbaşılığa terfi edenler: M. Tevfik Bey Bursa, Levazım mülâzimliğinden bi - rinci mülâzimliğe terfi edenler: Hüsamettin Eğirdir, Abdur - rahman Konya, Cevdet Üsküdar, Saim İstanbul, Fehmi Edirne, H. | Hasan Tahsin, 1534 Nail, Sabri İstanbul, Muammer Ohri, Mahmut Antalya, R. Niyazi Bur- sa. Tabip kaymakamlığından mi- ralaylığa terfi edenler. N. Zeki Kastamonu, Şaban İs- tanbul, Raşit Küçükpazar, Azmi Sivas, A, Şekip Antep, A. Neca- ti Tekirdağ, Ş. Fikri Kazan, Ni- hat Beşiktaş, Kâzım Trabzon Beyler. Tabip binbaşılığından kayma- kamlığa terfi edenler: A. Kemal Ordu, Hüseyin İz- mir Beyler, 'Tabip yüzbaşılığından binba - şılığa terfi edenler: M. Niyazi İstanbul, M. Mem- duh Bursa, İbrahim İstanbul, M. Tevfik Aydın, M, Sadetitn İsatn- bul, Gıyabetullah Ejderhan, $. | Sami Antalya, M. Cemil İstan - bul Beyler. Eczacı kaymakamlığından mi- ralaylığa terfi edenler: M. Ragıp Diyaribekir, Suphi İstanbul, Osman Boyabat, A. Nazmi Bakırköy Beyler. Eczacı bnibaşılığından kayma- kamlığa terfi edenler: S. Nuri Erzincan, A, Vasfi Erzurum, H. Süreya İstanbul A Nuri Girit Beyler. Eczacı birinci mülâzimliğin - den yüzbaşılığa terfi edenler: M. Celâletin Kalkandelen, H. Nurettin İstanbul, Necati Lokça Beyler. Kimyager binbaşılığından kay- makamlığa terfi edenler: M. Tevfik Haydarpaşa, H, Niyazi İstanbul Beyler. Kimyager birinci mülâzimli - ğginden yüzbaşılığa terfi edenler: M. Nermi İstanbul Bey. Dişçi yüzbaşılığından binbaşı- lığa terfi edenler: Sadrettin Bey Nişantaşı. Baytar kaymakamlığından mi- ralaylığa terfi edenler: H. Hamdi Kayseri, İsmail Ka- | racaahmet, Ali Bosna, Arif Üs- 1 küdar, M. Hamdi Taşlıca, M. |Nuri Selimiye, Halit Akhisar, Beyler. Baytar binbaşılığından kayma- kamlığa terfi denler: M. Alâettin Bey Kadıköy. Baytar yüzbasılığından binba- şılığa terfi edenler: Cemil İstanbul, bul. S. Nezihi Pürgos, İhsan İstanbul, M. Nazim Amasya, İbrahim Girit, Hasan Tekirdağ, Abdurrahman Debre, Lütfi Nay- liç, İrfan Üsküp, Ürfeki Aydım, Ferit Istanbul, Mergup Sinop, Zahit Karahisar Necati İstanbul, Sıtkı Karaburun, Hayri Denizli, Sadık İstanbul, A. Rıza Üzkü - dar, Nazmi Amasya Beyler, Jandarma Binbaşılığından kay- makamlığa terfi edenler; 701 Şakir, 714 Muhittin, 646 Şükrü, 2598 Mehmet Salih, 732 Refik, 752 İbrahim Sırrı, 720 Şevket Turgut Beyler. Jandarma yüzbaşılığından bin- başılığa terfi edenler: 1637 Ömer, 1594 Hüseyin Hüsnü, 2635 Hulüsi, 2641 Ce- 1703 Hüseyin, 1253 Cevdet İsatn- | 2092 Cafer Tayar, 3O0 Agustos 1934 Abdülhamit, 1536 Mehmet nan, 1704 Mitat, 2060 H“"' 2053 Hilmi — | 2064 Haşim, 2135 lbrılıl- N” yazi, 994 Şefik, 1555 S“':'.ç 2885 Sezai, 2101 Hamdi, | 1680 Hamdi Korkut, 1696 Ahı-t"' neyt, 1987 Rifat, 2003 H W Tahsin, 2098 Şerafettin 2024 ziz, 1988 Rızı,MOın““ zi, 2030 Hamdi, 2031 Recep RF cai, 2032 Riza Z2er Hi 20144 Necati, 3265 Sıddık, & Necip Beyler. Yüzbaşılığa terfi eden b mülâzimler: 3223 Hulki, 3285 Zahit, Asım, 2478 Necdet, 2543 AVE! 2740 Murat, 3127 İzzettin, 397 Sait, 3110 Müştak, 3107 Tahlf | 3186 Sabri, 3271 Hüsnü, 337 | Abdürrazzak, 3150 Küzım, ** Fethi, 3384 — Şefik, 3207 Ali 3376 Hulki, 3498 Abdüllütik 3329 Ahmet, 3346 Remzi, 347 Hikmet, 3577 Asım, 3262 Cef det, 3352 Kâmil, 3326 Ziyatt tin, 349 Salim, 345 Ali 3456 Şükrü, 3460 Sait, Hüseyin, 2702 İsmail H 3292 Cezmi Beyler. Mülâzimlikten birinci mülâ * zimliğe terfi edenler: 3338 Nurettin, 397 Tevfik Beyler. İkinci sınıf muamele memif” luğuna, 3653 Mahmut Ek: luğuna 1914 Kâmil Bey, Üçü Sıraf hesap memurluğuna 1 Mahmut Hulüsi, üçüncü hesap memurluğuna 2381 Yu 267 Salih, 2609 Mahmut, Abdurrahman, 2616 V 19345 Rüştü, 1950 Mustafa B& — ler. Beşinci sınıf hesap memuri? ğuna, 3514 Mitat, 3515 Emif 3516 Hilmi, 3517 Abdı hms” 1518 Recai, 1362 Sabri, 358 Mehmte, 3564 Ferhat, 3556 MW | tafa, 3566 Şerif, 3567 Mehmt 3569 Yusuf, 3570 Talip, 357 | İsmail Hakkı Beyler. altıncı sıff hesap memurluğunaterfi etmi dir. rinci sınıfa terfi edenler: M. Rasim Seniçe, M. Müf Selânik, M. Emin Serfiçe B Üçüncü smıf hakmilikten ikif | ci sınıfa terfi edenler: © ] İsmail Hakkı Bey Beşiktaş: Dördüncü sınıf hakimlikten * çüncü sınıfa terfi edenler: 4 Fazlı Necip Gireson, Ha | İkinci smnıf hakimliğinden bf | İ İstanbul, Ali Riza Sivas, 4 tafa Erzurum, Fehmi Yeni -' Beyler. ) Beşinci sınıf hakimlikten 6 düncü sınıfa terfi edenler: &) M. Fahri Ankara, M. Sad Yanya, Selâmi İzmir Beyler. Altıncı sınıf hakimlikten bt” '* şinci sınıfa terfi edenler: H. Akif Bey Trablusgarp. 4 1 Üçüncü smıf askert muallif” | likten ikinci sımıfa terfi edenlefi — İsmail Bey Filibe. :ğ Altıncı sınıf hesap memurli” ğundan beşinci sınıfa terfi ; | ler: Aziz Kayseri, Eşref İzmit. leyman Kırşehir, Hakkı Güm” cene, Ahmet Bağdat, A. Fe” Van Beyler. Yedinci sınıf hesap O (l.aş 1..ıı!ı