7 Ağustos 1937 Tarihli Haber Gazetesi Sayfa 15

7 Ağustos 1937 tarihli Haber Gazetesi Sayfa 15

— Akşar HABE ” “ Çabuk, çiğnemeden yemek yiyenler, fazla baha- I ratlı ve biberli yiyenler, bilhassa içki içenler mi iy €nize delerini tahriş ederler ve İY azını ediniz. ağırlık baş dönmeleri hissederler AN AM (NA Yi Ekşilik, Hazımsızlık MEYVA TUZU 15 MAZON alınız. Hiç bir mümasil müstahzarla kıyas kabul etmez. MAZON isim horoz markasma dikkat, Deposu: MAZON ve PBoton ecza deposu, İstanbul Yenipostahane arkasında e / ) / GM, — EKZAMIN | Kullanmız. Binlerce hastayı kurtarmıştır Eczanelerden isteyini Necip Bey müstahzera- tren kibar bayanları memnun eder Yağlı krem! geceleri clidi güzelleştirir ve besler. Kirpik tuvaleti gözlere güzellik ve sıhhat verir Pudraları cildi kadife gibi yumuşatır. Diş macunu dişleri inci gibi beyazlatır . Plajlarda Necip Bey yağlı kutu kremi esmer rengi vetir , Necip sabun ve rujları, bir- yantinleri , pudraları, tirnak cilaları çok mükemmeldir . Galatasaray sergisinde | ve Eminönü magazasın MER Baya, icim Yer Süzen da ve diğer magazalar da bulunur. Marmura Bölgesi ölçüler ve ayar Baş Müfettişliğinden : Şoförlere ilân Eski tarife taksilerin yeni tarife Üzerine tadili için Belediye Daimi Encü- meninin 30.6.1937 tarihli karariyle üç ay mühlet verilmişti. Bu mühletin bir ayı geçtiği halde şimdiye kadar mevcut taksi otomobillerinin cüzt bir kısmı taksilerini yeni tarife üzerinden ayar ettirmişlerdir. Günde muayyen bir mik. İtardan fazla taksimetrenin ayarına imkân olmadığından mühletin hitamında vukua gelecek fazla müracaatlar sıra beklemek ve dolayiz çalışmamak mecburiyet'nde kalacaklardır. Ayrıca, bu iki aylık müh arfında tarifede ye- ni bir değişiklik olmıyacağını ve mühletin uzatılmas ubahs olma dığını ehemmiyetle dikkatinize vazederiz. (4705) da Genç ve Taze Resimli hakiki bir vak'a Görünmenin yeni ve kolay usulü Saat 6 da yorucu | Saat (645 de bu | Saat 7 de şayan bir meşgüliyetten | yeni Ove (o sihrâmiz | hayret o bir — tenle sonra, buruşuk (o ve K te. bir. Oo pudrayı | genç oOve O terütaze iü all ik nüyordu. yörgün bir oyüzü lasde. Bir mike görünüyordı natisin iğneleri Yüz ve vardı, cezbettiği Ogibi cild | laklığı tâmamen Bu; yeni pudranın | ibn son derece Oya | olmuş; hattâ bütün si son derece yapışma | pışma hassasına: ma- | yah benler kaybolmuş- hassasını veren. fev- He gâyet Once bir | tur. Bir defa pudra- kalâde inceliği adeti !İ pudradır... lanmak kâfidir. e Çür- eridir. En samk | kü bu pudra cildini mi dostları ile şayanı hayret için kuvvetli bir ya teninizin, tabif güzellikten müte pışmâ (hassasına ma- velit oOolmadığna kail olamıya * Tiktir. caktır. o Dışarıda, yağmurda ve | yüzdeleke ve, tabaka teşkil et güneşte veya deniz banyosunda | mez. Tokalon pudrasını, cildiniz ve yahud tenis maçlarında, içeride | 5. sıcak salonda dansta dalma cazib güzellikte bir tene malik olabilir- siniz. yüzünde gi son derece yapışma hassasını veren ve fevkalâde ince olan bu sihrâmiz “4 te bir, pudrayı huk Bu pudra, ne sudan, ne de ter- Neticesinden son derece den kat'iyyen müteessir olmaz ve İ memnun kalacaksınız. Binlerce Tokalon müşterisinden müessesemize mektup yazan- ! Nlerdir: lanıniz. ların müşahedeleri kendiliğinden gelen en kymetli deli (Tokalon krem ve pudralarını kullanmaya başladığın gün- denberi cildim kendi krem ve ptudrasını buldu) Beylerbey.... K. enddesi..... Mu (Kremlerinizini bir hafta zarfında cildimde göstermiş oldur Zu iyi tesirden mütevellid memnuniy simi isim ve adresimle ilân etmenizi rica ederim.) Bebek... İb.. So... Vo. 11 Ra. Mektupların asılları dosyalarımızda saklıdır, ener OE KEŞ UM ER AR A ET ERE e mma a