15 Mart 1939 Tarihli Haber Gazetesi Sayfa 10

15 Mart 1939 tarihli Haber Gazetesi Sayfa 10

yerler: 1 — Büyükada iskelesi Rey verecek mahalle ve köyler Büyükada mahalleleri Heybeliada mahalleleri © 2 — Heybeliada Ayyıldız cad. desinde 3 — Burgazda Çarşı caddesinde 4 — Kınahada Çarşı caddesinde Burgazada mahalleleri Kınalıada mahalleleri Bakırköy Kazası yerler: 3 — Yeşilköy istasyonunda © yerleri 1 — Kamerhatun camiinde sında, 17 — Yahyakâhya camiinde ip ankas 19 — Kılıçali camiinde 20 — Fındıklı camiinde . © 21 — Kuledibindeki kahvede yerler: Rsy sandıklarının bulunacağı 4 — Köy kanoklarında (seyyar) 5 — Köy kanoklarında (seyyar) Beyoğlu Rey sandıklarının bulunacağı 16 — Kadımehmet Parti bine. Rey verecek mahalle ve köyler 1 — Halkevi binasında Sakızağacı, Cevizlik, Zeytinlik. 2 — Yenimahalle istasyonunda Yenimahalle, Kartaltepe, Os- maniye, Umraniye, Şevketiye, Köyiçi, Şenlik. Yeşilköy Nahiyesine merbut köyler. Mahmutbey nahiyesine merbut köyler. Kazası Rey verecek mahalle ve köyler Kamerhatun, Çukur, Kalyoncu mahalleleri. 2 — Ağacamlinde Kuloğlu, Hüseyinağa, Kâtip! Mustafa çelebi. 3 — Kaymakamlık binasında (| Asmalımesçit, Şahkulu, Evli. yaçelebi, Tomtom mahalleleri. 4 — Firuzağa camlinde Firuzağa, Cihangir mahalleleri 5 — Taksim Camlı köşkte Gümüşsuyu, Şehit Muhtar, Ko- catepe mahalleleri. 6 — Dağcılık klübünde İnönü, Harbiye mahalleleri. 7 — Eskişehir Parti ocak bina. Bostan, Bekişehir, Yenişehir, sında Bülbül, Hacı Ahmet mahalleleri 8 — Kâğıthane köyünde Kâğıthane köyü 9 — Mecidiyeköyünde Mecidiye mahallesi. . 10 — Şişli Parti binasında Halâşkâr gazi, Meşrutiyet ma. 11 — Pangaltı karakolu karşı. Pangaltı, Duatepe, mahalleleri. sında, 12 — Kurtuluştaki kahvede Bozkurt, Paşa, Feriköy ma- 13 Silâhgör caddesindeki kahvede - Şişli, Cumhuriyet mahalleri. 14 — Camlikebirde Camiikebir, Çatmamesçit, Bed. z rettin mahalleleri. 15 Hacı Hüsrev camiinde Küçükpiyale, Hacı Hüsrev ma: halleleri. Hacı Mimi, Kılıçali mahalleleri izler şair e Bereket mahallesi. 22 — Kredi Liyone hanı yanın. Mileyyitzade, Kemankeş, Yeni. cami mahalleleri. Beşiktaş Kazası Rey sandıklarının bulunacağı Rey verecek mahalle ve köyler Sinanpaşa mahallesi Vişmezade mahallesi Türkali ve Abbasağa Ma. Yıldız ve Cihannüma Ma, Dikilitaş mahallesi Ortaköy ve Mecidiye Ma, Amavutköy M. Bebek M. » Kuruçeşme M. desi, » Baykoz Kazasında Rey sandıklarının bulunacağı — yerler: © 1 — Beykozda parti binasında. © 2 — Anadolukavağı polis kara. ; kolunda, 3 — Paşabahçe polis karako- Beykoz, Yalıköy M. i Anadolukavak Mirgah &.. Paşabahçe, İncirköy M. "Teşvikiye ve Muradiye mahal - Tunda, 4 — Anadoluhisar Nahiye M. binasında. 5 — Kanlıca parti binasında, 8 — Anadolu feneri köy oda. sında. 7 — Akbaba köy odasında. $ — Mahmut Şevketpaşa köy Odası, 9 — Bozhane köy odasında, 10 — Hüseyinli köy odasında. Anadoluhisar, Göksü, Yenima- halle, Kanlıca, Çubuklu. 16 — Küçük Mustafapaşada Gül camiinde. 17 — Unkapanında Elvanzada camiinde, Anadolufeneri, Poyraz, Riva K. !18 — Kazlıçeşme camlinde. Akbaba, Dereseki köyleri. Mahmutşevketpağa, Ali Baha. dırpaşa, Mandıra köyleri, Bozhane, Öğümee, Güllü, Kılıç. U köyleri. Hüseyinli, Cumhuriyet, Sıra- 19 — Yedikule İmrahor durağın- "da kahvede. 120 — Kocamustafapaşada Mus. tafanın kahvesinde. 21 — Samatyada kahvesinde. Mustafanın ik pınar köyleri. 11 — Polenez köy odasında. Polenez köyü. 22 — Cerrahpaşa kahvesinde. 12 — Ömerli köy odasında. Ömerli, Koçullu, Muratlı Esen. celi köyleri, 28 — Aksaray Çakırağa camiinde Eyüp Kazası Rey sandıklarının bulunacağı Rey verecek mahalle ve köyler j Kadıköy yerler: : 1 — Camiikebir karşısında Me İi tioggml 1s. Rey sandıklarının. bulunacağı 2 — Eski Yeni karşısında 3 — Defterdar vapur iskelesin- deki kahvede. 4 — Ortakçılar karakolu önünde 5 — Alibey köyü köy odasında 6 — Rami jandarma karakolun. da. 7 — Kemerburgaz Nahiye bina- sında . $ — Kısırmandırada zminönü Rey sandıklarının bulunacağı yerler: 1 — Kaymakamlık binasında 2 — Yenicami mavakkıthane- sinde. 3 — Atikalipaşa camiinde, 4 — Firuzağa camiinde, 5 — Akbıyık camlinde. Em 8 «— Üçmihraplı camii 9 — Hacıkadın camii, 10 Şehzade camlinde. *(14 — Kadırga Parti binasında, (15 — Gedikpaşa camiinde, 16 — Nişancı camiinde. 17 — Lânga Rum klisesinde 18 — Kızıltaş 19 — Süpürgeci hanında, Fatih Rey sandıklarının bulunacağı yerler: 1 — Kaymakamlık binasında, 2 — Fatih tramvay durağında Millet. kütüphanesi. 3 — Sarıgüzel Semt ocağı ku, Tağında. 4 — Aksaray Valde camiinde 5 — Mevlevihane kapıda. 50 ei ilk okul binasında. 6 — Topkapıda spor klübünde, 7 — Şehremini Halkevi küta- Zında, 8 — Uzunyusuf ocak binasında 9 — Karagümrük kamun parti binasında. 10 — Edirekapıda Kınlay bi. masında. ll — Karagümrükte Aysu bina- sında. 12 — Salmatomruk karakolu ya. nındaki camide. Rey vereaak mahalle ve köyler | 13 — Balat Ferah kâhya cami- inde. ; 14 — Balatta Tahtaminare ca. mlinde, 15 — Fethiyede kahvede, Üç Şehitler, Gümüşsuyu ma- kalleleri. « Abdülvedut, Cezri Kasım ma. kalleleri, Nişancı Fethi Çelebi mahallesi Alibey köyü. Cuma, Yeni mahalle, Topçu- lar, Küçükköy, Cebeci köyler. Kemerburgaz, Petnehor köyleri Kısırmandıra, Çiftealan, Oda. yeri, Ağaçlı, Pirinççi, Akpınar, İhsaniye köyleri. Kazası yerler: i — Kaymakamlık binasında 2 — Muvakkithanede 3 — Kızılay dispanserinde. 4 — İlik okul binasında. 5 — 12 inci okul binasında 6 — Çınar altında ; 7 — Polis karskolu karşısında ki binada. 8 — Sinema binasında 9 — Kızılay binasında 4 10 — İlk okul binasında 11 — Köy meydanında 12 — Köy meydanında ! Rey verecek mahalle ve köyler (13 — Parti karşısındaki binada 14 — K'ziltoprak Çarsi başında Hocapaşa, Hubyar, Mehmet |15 — Rıdvanpasa 5. Rüştü köşkü Geylani, Ahıçelebi M. Çelebioğlu, Rüstempaşa, Tah. takale M. Alemdar, Mollafenari, Mah- mutpsşa M. 16 — Köy meydan: Sarıyer Rey sandıklarının bulunacağı Sultanahmet, Cankurtaran, M. year , Sarıdemir, Yavuz Sinân, ie Hacıkadın, Hoca Giyasettin, M. Kalenderhane, Mo'la Hüsrev, M. Kemalpaşa, Balabanağa, M. Süruri, Dayahatun, Mercan M. Beyasıt, Çarşı, Camcrali: SU, leymaniye M. Sahslivar, Bayram Çavuş, Ça- dırci M, «bi Rumelikavağı, ocak.binas bi19x3; SpA ind laz av 2 — Sarıyer camiinde, 3 — Kaymakamlık binasında. 4 — Kireçburnu ocak binasında. 5 — Tarabya ocak binasında. 6 — Yeniköy ocak binasında, T — İstinye ocak binasında. 8 — Emirgân ocak binasında, 9 — Rumelihisar iskelesi ö. nünde. 10 — Ayazağa ocak binasında. Mimar Hayrettin, Saraç İs.İyi .. Bahçeköy köy odasında. hak M. Nişancı, Kazgani “edi, Muh- sinehatun M. Tülbentçi, Kâtip Kasım M. Mimar Kemalettin, Mesihpaşa, | M. 'Tavşantaşı M. kazası Rey verecek mahalle ve köyler Hüsambey, ağa Ma. Şsyh Resmi, Hoca Üveys, Kir- masti. İskenderpaşa, Sofular, Hasan Halife, Gureba Hüseyinağa, Babaha, san âlemi, Muratpaşa, mahal- İeleri. Melekhatun, Merkezefendi. Kırçeşme, Sinan. Arpaemini, Fatmasultan, Be, yazıtağı. Nevbahar, Ördek Kasap, Mol- 12 — Rumeli feneri Cumhuriyet meydanında. 13 — Kumköy ocak binasında. 14 — Uskumru köy ocak bina- sında, Üsküdar Rey sandıklarının bulunacağı iyörler: 1 — Doğancılar parkında 2 — Bulgurlu, Mescit camiinde 3 — İskele cam! avlusunda 4 — Yenimahalle Selâmsız ka. rakolunda. wd la Şeref, Ereğli, İbrahim Ça. vuş, Denizaptal mahalleleri. Uzunyusuf, Veledi Karabaş, 5 — Toptaşı ocağı binasında Seyit Ömer. *. Mimaf Sinan, Karabaş, Muh- tesip İskender, İ 6 — Kuzguncuk ocağı merke- Kariyetatik, Haticesultan, Nes. | zinde lişah. 7 — Beylerbeyi nahiye binasında Beyceğiz, Dervişali, Kocadede, M. 8 — Çengelköyünde Mollsaşkı, Avcıboy, Atik Mus- tafapaşa, mahalleleri. i Kasım Günani, Hamami Mu, | 9 — Kısıkbda hittin. ii Hizir Çavuş, Tahtaminare, Ba- (10 — Soyyar Jat, Karabaş. Tevkii Cafer, Atk Muelihit. tin, Kâtip Muslihittin. * Çegelköy, Yenimahalle, İstanbul İntihabı Mebusan Tefiiş Heyetinden : Altıncı Büyük Millet Meclisi İkinci müntehiplerinin intihabı. na 15—3 —939 çarşamba günü ba şlanacak 19 — 3 —939 Pazar günü akşamı bitirilecektir. Birinci müntehiplerin rey verecekleri © günler aşağıda gösterilmiş olduğundan rey sahibi olanların inti. hap için tayin olunan günlerde mensup oldukları mahalle ve köy- lerde sandıklarına nüfus tezkerelerile müracaat ederek reylerini kullanmaları lüzumu ilân olunur. Adalar Kazasi Rey sandıklarının bulunacağı Abdisubaşı, Küçük Mustafapa- şa, Müftüali, Haydar, Kasap Demirhun, Hs. raççı Karamehmet, mahalleleri Kaşlı mahallesi. Hacı Evhat, İmrehor, Hamza M. Kocamustafapaşa, Cambaziy& Arabacı, Beyazıt, Ali Fakih mahalleleri. Sancaktar Hayrettin Hacıks- dın, Abdi Çelebi, Hacı Hüse. yinağa M. Kürkçübaşı, Hubyar, Cerrah- paşa, Davutpaşa, Kasap İlyas Hacı M. İnebey, © Çakırağa, Keçiha - tun, Yalı M, * Kazası Rey verecek mahalle ve köyler Caferağa mahallesi Osmanağa mahallesi Hasanpaşa mahallösi İkbaliye mahallesi Rasimpaşa mahaller İbrahimağa mahelles, Osmaniye, Mecidiye mahallesi Yeni Sahra, Kozyatağı mahsl. leleri Suadiye mahalleri Bostancı mahallesi İçerenköy mahallesi Küçükbakkal köyü mahallesi Zühtüpaşa M. Tuğlacı M. Göztepe Merdivenköy Kazası Rey verecek mahalla ve köyler «Rumelikavağı. Sarıyer mahallesi Büyükdere M. Kireçburnu M. Tarabya M. Yeniköy mahallesi İstinye M. Emirgân mahallesi Rumelihisar M. Ayazağı köyü. Bahçeköy. Rumelifeneri köyü. Kumköy. Uskumru köyü. Kazası Rey verecek mahalle ve köyler İhsaniye, Selimiye. İnadiy© Tavaşi Hasanağa, Çekırcı H4- san, Ahmet çelebi, Hamza Fr kıh, Ayazma, İmrehor Sina paşa Selacık mahalleleri, İnkılâp, Kefçedede, Durbslk Toygar, Hamza, Solak Rina Tenbel Hacı Mehmet. mahsh leleri. Rumi Mehmetpaşa, Gülfemhs- tun, Selmanağa (Sultantep?) Hacı Hasna hatun mahalleleri Atik Valde, Murat Reis P# zarbaşı Selâmi Ali, Merk Altuni zade mahalleleri. Tabak, Aşçıbaşı, Arakiyeci C3 fer, Arakiyeci Mehmet, EK” zasker Hayrettin Çavuş M8 hallesi. Kuzguncuk İcadiye mahalleleri Beylerbeyi, Havuzbaşı, BU” haniye Küplüce, mahalleleri: Vani. köy, Kandili, Kuleli leri. Kısıkli, Bulgurlu, Altunizsöf” Mecidiye mahalleleri,