31 Ağustos 1933 Tarihli Hakimiyet-i Milliye Gazetesi Sayfa 5

31 Ağustos 1933 tarihli Hakimiyet-i Milliye Gazetesi Sayfa 5

#1 AĞUSTOS Ordunun Terfi Listesi, “> eden Dünkü Sayıdan Devam. ler. Yüzbaşılığa terfi eden birinci mülazimleri: "A: Sâlahattin Bey Taşlıca. Miralaylığa terfi eden'levax kaymakamları: sol Fuat bayburt, Hayati Kemal Muhittin Bey Fatih. H. Hilmi Bey Kıbrıs. terfi eden Yüzbaşilığa terfi eden mülazimleri: Aziz Bey İstanbul. ,szon,. Naci Bayburt, Cevat zım Gusniye, Salih Sıvas, Remzi taş, -Apturrahman Refahiye, Sultanahmet, * Gazi Sv: M. Haymana, Tevfik Gi “Fevzi Kâzım Bolu, Şefik Eyup, Süreyya Mustafa «e Dahası var Falih Rıfkı Beyin son eseri. EskiSaat 600 den Fazla Sayfa, 200'den Fazla: Yazı. 1917 den-1933€ kadar Nurettin Tarsus, eli Nihat: Üsküdar, E. Sincar hiye: İlhami Üsküdar, Burhanettin ir Riza A. Cingiz Ah Zeki Edime, Süruri Pre Üsküdar, A; Refik Bursa Beyler, Adil Bolu, Sülük) Halis Hasankale, Miralaylığa terfi eden Erzurum, Âsım Fatih, Fuat Kası Tophane Beyler. Miralaylığa terfi İstanbul, Ç. Şakir Gümüştu kaymakamları: ver ekin Kaymakamlığa - terfi binbaşılar: M. Muzaffer Bey Kayseri; Fikir, Politika ve Sa * , mat Hayatı. Kâmil Bey Manastır. Teylülde bütün kütüphanelerde ' Bekir Sıtkı Bey Elaziz, MEAYAMEZ. Neşreden Akba yüzbaşıları: Ttemit, Nuri yazi Manastır istanbul Amerikan Koleji Me Erkek kısmı "Arna vutköy O Roberi kolej, Bebek » Tel: 363 terfi eden Yahya Babab. ehbut Tatarsava İ. Hakkı Manastır, H. Namık O. Avni Selanik Beyler. zi Beyler, Talat Üsküdar, Saim. Erzurum, A. İsmet Üniversite Bakaloryasma Hazırlar. Kaymakamlığa Mü m terfi eden © kaymakam! Kâmil “Trabzon, H. Zekâi Selimiye, Edip Çemişgezik. Miralaylığa sim Harput, M. Remzi Samsun, M. rı Çemişgezik Beyler. 'H. Pertev Bey Erzurum, Eylülden terfi eden çu binbaşıları: M. Emin Edirne, H. Avni Beyler, Ni i