24 Ocak 1941 Tarihli İkdam (Sabah Postası) Gazetesi Sayfa 3

24 Ocak 1941 tarihli İkdam (Sabah Postası) Gazetesi Sayfa 3

mıntıkasında Sicilyanın işgal edilmesi lâzım Meşhur Amerikalı hararetle devam ediyor e #ütünler yirmi milyon da surette devam ei- MUĞLADA HARARETLİ SATIŞLAR beş milyon kiloyu 300, beşten seksen kuruşa tütün kak mevcut Dün şehrimize gelen Fele- başlamıştır. Ame 1943 muhriplerden edilecek biri hasara asla | izli enerji- den istifade Bevin'in nutku Ame- rika mai tında hararetli karşılandı Nevyork, 23 (AA) gezen söylüyor Bundan sonra vatanperver devri gelmiştir. B. başlıca tarafından da yapılması demektir ki, xeevkiler kılacak bir —— Şimal memleketlerine İngiliz torpidosu ait ihtira beratları tahrip edildi eksper Eliotun Mü- him bir fikri Libyanın İtalya ile münakalesi kesilecek Londra, 23 askı Şimdilik Almanların Almanlar, Ee de olduğu, görülmektedir - ri Akdenizde nihat mıktarda Mihver orada Wavel, Cunni üngham, İngiliz şeflerinin ee olarak etmeğe ——— Malta vali vekilinir, Malta, 23 (A.A) halkı umumi vali Malta halkı ve garnizonu İmanyadaki ei mız ve haklar bir birinde Sonradan İSTANBULDA TRAMVAY iLE — DEVRİALEM —— Köprüüstü-Tür Türbe Tramvayda oka da çocuğun adını ne koymak lâzımdır? Yazan: Mahmut Yesari Tramvayın tıklım. Biletçi, buyurun baylar! fazla yolcu tuluyorsunuz. kızıyorum. binenlere, inenlere yurduna — Baylar, hatun, kızını üstünde» amiğini asarı peşlerinden hatuncağız, genç irisi — Bahsimiz, tramvayda idi. — Bohça imiş hal Ne rahatça geçti yürekli insanlar, her ya, kadıncağız «İki durmak değil, iki Bir çocuk kamyon altında ğır yaral — Şimdi, tramvayda ge Bu, amma, merak ta muayyen sattığından asliye ,emesinde 25 lira cezasına mahküm Çocuğun başına taş atan 8 ay yatacak Rays, > yahut Mustafaya taş yaralamış ve çocuğun olmuştur. Dün asliye edatın sağına atıyo - Kaygılı alkevinde her ay bir üniversite gecesi yapılacak Eminönü Halkevi Bu suretle olacaktır. lara alınacak memur Elektrik ve Rİ mü. dürü Ankaraya gidecek temas edecektir.