23 Ağustos 1930 Tarihli Milliyet Gazetesi Sayfa 6

23 Ağustos 1930 tarihli Milliyet Gazetesi Sayfa 6

az MLUYET AĞU STOS sm. Ki 23. Ankara cara Nafia su işleri| Ankara şehremanetinden alacaklı olanların nazarıdikkatine Ankara Şehremanetinden: 31 Mayıs 920 tarihine kadar gerek mukavelenameye müstenit ve ge- ndürluğunden: 1 —Bedeli keşfi (18800) lira olan Keçiören arazisinin sulanmam Için ıpılacak kuyu, su deposn, havuz ve çeşme İnşaa 17-8-080 tarihinden beren 20 gün müddetle ve kapalı zarf usnlile münakasaya vazolunmuştur. 2 — Müteahhit evvel emirde ( 1410 ) liralik teminat akçesimi veya ükümet Bankasile sermayesi mill! olan Bankalardan birinin kefalet mek- bunu irseye mecburdur. 3 — Talipler bu gibi işleri yapuklarma dair idareyi esalki fbruza mecburdurlar. 4 — Ihale 6 eylül 680 tarihine müsedif cumartesi günü saat 16 da nkarada makam; vilâyet mektupçuluk odasında icra edileceğinden proje iyeyi görmek istiyenlerin Nahe su işleri müdürlüğüne müra- aatları ilân olunur. Istanbul Sıhhi müesseseler mu- ayaat komsiyonu riyasetinden: € Mayıs 1081 nihayetine kadar lüzumu olan nzim €dilen şartnamesi veçhile ve 9 Eylül 930 at (Ste kapalı zarf usulile ihale eğilmek üzere mü- konulmuştur. Bu baptaki şartnameyi görmek ve fazla mak istiyenlerin pazer, salı, perşembe günleri saat (3,30 temin edecek ,30 mezküir komsiyona müracaatları ilân olunur. Tir Şeliremanelnder Ankara'da inşa edilecek mez- bahanın (02843 lira bedeli ke- şifli zebih salonu, kanalizas- yon, dahili su tesisatı, aptesa- neler, gübre deposu, mandıra, kuyu, su deposu, memurin İ- kametgâhı aksamı yirmi gün müddetle ve kapalı zarfla mü- maakasaya kanulmuştur. Talip- lerin yüzde 7,5 teminatı mu- vakkate akçası ve teklif mek- tubu ile birlikte 26 ağustos930| salı günü saat on beşte encü- meni emanete veogüne kadar şeraiti fenniyeyi öğrenmek isteyenlerin emanet fen işleri Müdüriyetine müracaatları. bezi malin mektebi talebesine Ankara Gazi Muallim Mektebi müdürlüğünden: 1 — Hangi kısımdan olursa olsun ikmale kalan telebe elendi- İerin 21 Fyldl 930 tarihinde mektepte bulunmaları, 2 — Mesleki kısımlara girmek istiyen Lise mezunlarının 20 Eyldl 930 müddeti zarında mektep müdüriyetine müracast et meleri, 3 — 1 Teşrinievvel 980 tarihinde tesisata başlamacağından bu tarihte eski ve yeni bilcümle talebenin mektepte bulunmaları | İstanbı! erkek muallim mektebi ikmal imtihanları İstanbul erkek muallim mektebi mü- dürlüğünden: Maarif Vekâleti celilesinin emri mucibince mektep 1 - 9 “980 tarihinde açılacak ve derslere 15/9/930 da başlanacaktır. Eylül mezuniyet imtihanlarile diğer sınıfların yoklamaları yani Umum sınıfların Ikmal Imubanları 1/9/930 da yapılacaktır. Binaenaleyh ikmâle kalan efendilerin şimdiden hazırlanması ve vakti zamanında yola çıkarak tarihi mezkürda imühanda hazır bulunmaları ehemmiyetle ilân olunur. stan erkek malin mekfeine girecekler İstanbul erkek muallim mektebi mü- dürlüğünden: İstanbul erkek muallim mektebine kayt ve kabül zamanı 15-8 930 dan 30-8-930 tarihine kadardır. Bu tarihten sonra kayıt yapılmayacağı için yazılmak isteyenlerin şimdiden her gün mektebe müracaat etmeleri ve şerâlti kabulü anlamaları ilân olunur. Liseler muhayaat komisyonundan: Yeni açılacak mektep için numuneler veçhile (225) sıra ile (8) adet muallim kürsüsü 4-9-030 tarihine müsadil pazar günü saat onaltıda ihalesi © era kılınmak üzre kapalı zarf usulü ile münakaşaya konulmuştur. Taliplerin | sumuneleri görmek ve tafsılât almak üzre komisyon /“ “etine müracaatlar. | sim rekse başka suretleAnkaraşehrema- netinden alacağı tahakkuk etmiş ola nların 31 Ağustos 930tarihine kadar bu husustaki evrakı müsbitelerinin asıl veya suretlerini bil istidaya rap- tederek Emanet hesap işleri müdür- lügüne müracaate eylemerri ilân KADİN LAMBASI TiGARETKANESI ambası ener 300 mumluk masa iâmbası SATIŞ SERAİTİ yollar içim fiatlarımız husust tenzilâtı tâtife mucibince (tespit edilmiştir. “banesinden Şişhane karskoluna giderken ikinci ekmekçi fırını yanında Posta kutusu: Galata 313, Tel: B.O. 878, Telgraf; Ister” >adlum. ve 600 mumluk harici 300 »Fağüramızda o münderiç şerait dahilindedir. Devairi resmiye, “Belediye ve hastaneler, cevamil şerife ile mektepler ve demir İşbu tarifeden istifade etmek için malı alan dalrenin resmi vesikasının ibrazı şattır. SEYRİSEFAİN Merkez Acentx, Gelatı köprü basında, Beyoğlu 2362 Şub» sentes: Mabmndiye Hanı alındı Istanbul 740 24 Ağustos pazar İzmit postası yapılmıyacaktır. İzmir sür'at postası (Gülcemal) vapuru 29 ağus (00 pazartesi 14,30 da Gala- ta rihumundan Kalkarak Salı sabahı İzmire varacak ve çar şamba 14,30 da İzmir'den kal karak perşembe sabahi gelir Vapurda mükemmel bir orkestra ve cazbant mevcut tur. Bozcaada postası (GELİBOLU) vapuru 23Ağur tos cumartesi 17de idare rıb- tımından (kalkarak Gelibolu Lapseki Çanakkale İmroz Bozc: adaya gidecek ve dönüşte Çanakkale Lâpseki Geliboluya uğrayarak gelecektir. Antalya Postası (Anafarta) vapuru 24 Ağustos pazar 11 de Galata rıhtımından kalkarak İzmir Küllük Bodrum İRados Fethiye Finike Antalyayı gidecek ve dönüşte o mezkör iskelelerle (e birlikte, o Andifli Kalkan Dalyan Marmaris Kuş- adası Çanakkale Gelibolu'ya uğrayarak gelecektir. Mudanya ese pazar, Çarşamba, Mudanya” ya kadar saat 9 da Cumar- vesi ,, Pazartesi , o Perşembe Ereğli vapuru tarafından ara- lk postalar Armutlu'ya da uğrayarak Mudanya'ya ka saat B,30 da Tophanede Sey. risefain rıhtımındâan kalkarlar. Manisa Viliyetinden; Salihli-Borlu yolunun 11-574 ile 13-989 kilometroları ara- sında bulunan menfezler üzerinde Ocem'an 75 ve (44-148 ile 164-648 kilometroları arasında 2500 metre tülünde şosa İnşaatı 19658 Jira 91 kuruş bedeli keşil üzerinden 6 Eylül cumartesi günü saat ona kadar müddetle ve kapalı zarf usulile münakasaya çıkarılmıştır. Tatsilâr almak isteyenlerin şimdiden vilâyet mafa baş mühendisliğine müracaatları. ADAPAZARI Emniyet Bankası Türk Anonim şirketi Bursa'da bir şubesini küşa etmiştir. Her nevi banka musmelârile iştigal etmekte olan mâzkür şube 138-8980 tarihinde işe başlamıştı. Emvali metruke müdürlüğünden: talik hane ve bahçe Kınalıadada Zeytinlik o caddesinde kâin ahşap iki katlı boyalı olup beş oda, iki sofa, iki helâ, hamam, kiler, mutfak ve bod- Tum ve bahçesi dahilinde ayrıca ahşap bir oda ile depo, sarnıç ve kuyuyu müştemll 8/25 numaralı bir bap hanenin bedeli sekiz taksitte ödenmek üzre 6500 Hira bedeli mufammen ile 6/9/980 tarihine müsadif cumartesi günü sast 14 de pazarlık suretile icra yi müzayedesi mükarrerdir. Taliplerin 94 7,50 teminat makbuz- larile İstanbul Mili emlâk müdüriyeti satış komisyonuna müracaat eylemeleri. Trabzon birinci postası (REŞİTPAŞA) vapuru 2SAğustos Pazartesi 19de Galata rh mından kalkarak İnebolu, Sam- sun, Giresun, Trabzon, Rizeye gidecek ve dönüşte Sürmene, Trabzon Tirebolu, Giresun , Ordu, Ünye, Samsun, İnebolu, Zonguldağa uğrayarak gele cektir. Hareket günü yük ka- bul olunmaz. SADIKZADE BİRADERLER VAPURLARI KARADENİZ MUNTAZAM VE LÜKS POSTASI Dumlu Pınar vapuru 94 Zem Paza Sirkeci Tıhtımından hareketle Zonguldak, İnebolu, Ayancık, Samsun, Ordu, Gireson, Tra- bzon, Sürmene ve Rize ) İs kelelerine azimet ve avdet edecektir, Tafsllât için Sirkecide Mey- Kız v: Erkek - İyi ve Nehari İstiklâl Lisesi lik, Orta ve Lise kısımlarını muhtevidir. Kız ve erkek talebe ayn kısımlarda ve ayri teşkili dahilinde ider edilmektedir. TALEBE KAYDINA BAŞLANDI Şehzade Başı Polis merkezi arkasında > Te: İse 2534 İstiklâl Lisesi MÜDÜRLÜĞÜNDEN: çk aa * binde başlanacağından telebe” minesi sarih mektepte bulunmaları lüzumu İn olunur Feyziatı Liseleri müdürlüğünde 1 — Mezuniyet irtihanlarına 1 Eylülde baş 2 — Tali ve iptidai sınıf yoklama larına 13 Evlğl cumartesi günü lerde mektepte bulunmaları lazımdı: Zonguldak yüksek maadif ve sanayi mühendisi mekteb) müdüriyetinden: Mektep için mübayassı mukarrer spor eşyası 96-8-030 tarihinden MİDİ 20 gün müddetle münakasaya çıkarılmıştır. Nümüneler İstanbul en maden mübendisliğindedir. Talplerin mezkür mühendisliğe mitat İhaleyi Dkatiyesinin 1 Gl 030 pazartesi yünlü sent 16 da Z0 Havzai fahmiye müdüriyetinde icra kılınacağı ilân olunur. NE NİŞANTAŞINDA 4 TERAKKİ ssssi Telefon: Beyoğlu 2517 LEYLİ | Toplam tevsi ederek “YUVA, İLK mamarı ie > Kiz NEHARİİ LEYLİ, dairesini KIZ itisalindeki ( caki 15 inel mektep ) tinenne neklemiş << ERKEK Ana - Ilk -orta -Ilse Sınıflarına talebe kaydetinektedir. Her gün 10d8f 16 ya kadar ( Şekayıh caddesinde Halli Rift! > paşa konağında ) müdürlüğe mil, » Robert Kolec Kolec kısmı - Âli milbendie kısmı - Sanayi kurları m mezimiyet ii C acakur. Alakadar talebenin bu W l | | 2 Isanbul Kız Muallim Mektebi müdürlüğünden: Birinci sınıfa leyli alnacak yeni talebehin namset kaydına 10 930 tarihinden itibaren başlanmıştır. 9 — Bu müsmele 30 Ağustos 980 cumartesi gününe kadar edecektir. 8 — Müsabaka i Eylül 930 pazartesi günü yapılacaktın 4 — Getirilecek vesikalar: A — Hüviyet cüzdanı, B—İlk mektep gehadetnameği © — Müsaddak Doktor raporu, D. 4,56 eb'adında 4 resim. Mer perşembe ve cuma günleri saat Odan (8 ye müracat kabul olunur. Yerler mahdut olduğundan isdeiii tavsiye olunur. Istanbul Erkek * isesi Müdürlüğünden: I — Mektebimizde gerer sezuniyet imtihanlarına ye gerek snr : imuhanlarına Eyldlün birinde başlanacaktır. il 2 — Bir Eyitilden beş Eyliile kadar tecdidi kayt muamelesi yapılı Kaki telebemla bu müddet zarında tahriren veya bizzat kayıtlamaı ettirmeleri lâzımdır. Tecdidi ettirmiyenlerin yerine talebe d 3 — Alu Eylölden itibaren yeniden talebe kayt ve kabul başlanacaktır. iğ Devlet Demiryoli idaresi ilânatı 4/9/980 tarihinde münakasasının icrası mukarrer Filyos PU. kısmının mukavele projesinde gösterilmiş olan yirmi aylik #” milddetinin on yedi aya ve yirmi üç aylık ikmal yirmi aya tenzil edilmiş olduğu © taliplerce melâm Mân olunur. ... j Irmak - Filyos hattının 106,8-139,0 kilometreleri arasındaki alin © lnşastı kapalı zarfla münakasaya konmuştur. Münakasa 11-0-930 perşenbe. gönü saat 18 de Ankarada Devi © yolları idaresinde yapılacaktır. Münakasaya iştirak edeceklerin teklif mektaplerini ve meni matlarını eyni günde saat 1480 4 kadar münaham komlayons Kİ vermeleri İzımdr. Talipler münakasa şartnamelerini (40) kırk İirn mukabilinde Maliye ve muhasebe işleri riyasetinden tedarik edebilirler. Derlel matbaası mudur/uğundan; 80 Çeki odun 2000 Okka mangal kömürt $0 Ton kok 35 gtiple . 4 , üntürasit " 4 Balâda mıktar ve ecnası gösterilen mahrukat ünal 0 suretile mübayaa olunacakür. Yevmi münakasa bir eyldi rihine müsadif pazartesi günü saat 1$ dir pi yi 0 görmek için her gün ve münakasaya rirak için de e olan gün ve sastte teminatı muvakkare akçalarile birikti ada müteşekkil münakasa komisyonuna müracaatları. Mes'ul Müdür: