30 Ocak 1931 Tarihli Milliyet Gazetesi Sayfa 8

30 Ocak 1931 tarihli Milliyet Gazetesi Sayfa 8

BİN SÖZ BİR RESİM A ge Anadolu Ç pr N Çimentoları Ny UV? KARTAL ANADOLU Yüksek mukavemette sun'i Portland çimentosu Ratıp usul ile çalışan en asri fabrlka. 93 metre tulünde devvar fırın. Malın mütecanisiyeti temin edilmiştir. Yunuz çimehtosunun fevkalâde muka- vemeti, kalıpların derhal sökülmesine müsaittir. Fiat: İstanbul için - çuval bedeli hariç - vagonda veya mavnada teslim Tonu 26,1/2 liradır. Çuval bedeli ayrıca alınır. ANADOLU ÇIMENTOLARI Türk Anonim ŞIRKETİ Kartal - Telefon 9 ve İ0 Ebeveynin saadeti! Kansalk, zafiyeti omumiye ve sinir rahatsulıklarına harp bin“ lerce daklorlar taralından tavir ve edile &noferrato amın ber ta- İ gocuklar büyük bir memnuniyetle kullana- rak “pek büyük faide görmekte dirler, © Herecranede bulunur Yuk TAYYARE PİLANEASI YENİ TERTİP BAŞLADI 1. Cİ KEŞİDE 11 ŞUBAT 1931 Yeni plânda 3 ve 6. cı keşidelerde büyük ikramiyeler ve ayrıca amorti vardır 3. çü keşidede 100,000 liralık büyük £ ikramiye konulmak suretile tertip üçer keşidelik iki kısma ayrılmış gibi bir şekil almıştır Mükâfatlar keşide sırasilee | 20,000; 25,000; 30,000; 35,000; 40,000 ve 100,000 Liradır Çok Zengin olan yeni plânı talep ediniz Biletlerin satılmasına başlanmıştır. Fab Li gerer nevi av derisi ve Avusturalia Hindiya ve Çin ham camuz gönleri Ticaretile müşteyii tüccar ve komisyoncuların nazarı dikkatine: Pek çok senelerdenberi devim etmekti Avastaralis- Hindişs ve Çin ham es nden tedarik evm lan tecrübelerimiz öyesinde önlerini - en uchz fiatla kendi ffak olduğumuzdan, emniyet an tücçarlara, dalma men. e mu da bül stabileceğimizi ilân eder ve zirdeki adree mlacani- Keljik et Co. 2. Sandy's Row Bishopsgate E, C. 2 London Ticarethanemiz hakkında Londra'da National Provinciâle Bank Limited İve İstanbul'da Döyçe Bank. Bankalı müracas olunabileceği ve daha ziyadı Göalümat almak isteyenlerin İs Yakmakçılar'da Tarakçılar sokağında No 7. Kelcikli Zade Mehmet Naci Beye İ mA MÜCACASI GÜDCİĞTİ (:C4 Olumur. mmm balikesir vilâyet enedmeni daimisinder: Firengi ların rica ederiz. mücadelesi için şartnamesi mücibince mubayan edilecek 00 rahik (Iiçyüs mayister) markalı meosalversan 9 şubat 931 tarihine müsadif pazartesi günü saat on beşte ihale edil mek üzre yirmi gün müddetle münakâsaya vezedilmiştir. Bu hususta malümat almak isteyenlerin daha evvel ve taliplerin- de yüzde yedi buçuk nisbetinde dipozito İm ile yevmi mezkürda olunur. © rca ve İevazımi$aire ünakasası | 3 © Yüksek orman mektebi rekturlüğundan: Büyükdere de yüksek orman mektebi ile orman ameliyat mek- © tebinin mayıs 1931 gayesine kadar bakiye erzak ve levazımı sa- ire ihtiyacatı kapalı zarf usulile münakasaya könulmuğtur. Talip- İder şartnamelerini görmek üzre her gön ve münakasaya İştirak Üiçin de yevmi ihale olan 4 şubat O91 tarihine müsadi çarşamba Pgönü saat 14 de defterdarlık binası dahilinde müessesatı iktisadi- olan $ alent akçalarını vezneye tes- encümeni vilâyete müracaatları ilân — CUMA 30 K.SANİ 931 ei mke | Bngilterede yapılan metorbot mlisabakasının neticelendigi haberi delmişiei Miss England isminde meşhur motorbot satte tam yüz mil gitmek suretile müsabakayı kazanmıştır. Fenni bilimum otomobil boyası ve döşeme atelyesi Fort boya mütehassısı Resul Bey oğlu Ahmet » İhsan Almanya ve Paris boya mlesseselerinden diplomalı Atelyemizi Ziyaret etmeden evvel başka yere milracast etm Taksim kışlası geçidi No. 9 kl DUMAMAAEEAE. P Bina inşası münakasası ag İspirto ve ispirtolu içkiler inhisarı umumi mü- dürlüğünden: ı— Kabataş'ta idarei inhisariyeye ait ambarların yanında yapı- lacak binanın inşası kapalı zarf usulile smünakasaya konulmuştur. 2 — Zarflar 1931 senesi martının birinci pazar günü saat tam 12 ye kadar kabul edilecektir. 3— Münakasaya ait evrak takım halinde idarei merkezi hasebesinden & liraya mukabil taliplere verilecektir. İzahat almak isteyenler müdiriyeti umumiye Fen hey'eti BEZ reisliğine müracaat edebilirler ye mu- İstanbul belediyesi ilânları 7 ul belediyesinden: Ba- kırköy vapur iskelesinde 839, 28 metro murabbal arsa ile aynı mahalde 229 metro murabbal metro murabbana 1,5 lira kıymet takdir olunarak sa- tılmak için ayrı rı açık mü zayedeye konmuştur. Taliplerin şartnameyi görmek için her gün levazım müdürlüne, müzayedeye Asipin - Kenan Nezle, Grip, Baş ağrısı için N Kat'i Tedavi amir wektepler mubayaa komisyonundan Iğinir erkek lisesinin ( 15298) lira ( 12) santim bedeli keşifi kapalı teneffüshanc inşaatı 12-1-931 tarihinden. itibaren 20 gür müddetle kapalı zarf usulile münakasaya konulmuştur. İhalesi 3-2. 931 salı gün sast 15te erkek lisesinde müteşekkil kömisyond. icra edilecketir; Talipler şartname ve keşifnameyi görmeleri. içi ber gün saat 9-12 ye.kadar erkek lise müracaat edebilirlei ve münakasaya iştirak etmek için mültendis veya mimar olmal ve yahut bir mimarın için mesuliyeti fenniyesini deruht ettiğine dair musaddak bir taahhütname bülunmak şarttır. İhal tarihine kadar bedeli keşfin *4 7,50 nisbetindeki teminatlarını! İzmir mektepler muhasebeciliğine yatırılmış olması veya usulün tevfikan bir banka i HN İ arsanın girmekiçin3â2,28metro murabbâl arsaya talip olanların 37,5 229 | metro murabba arsaya talip ©- lanların 26 lira teminat akçe- lerile ihale günü olan 26-2-931 perşembe günü saat on beşe kadar Encümeni dalmiye müra- caatları, ".. İstanbul belediyesinden: 2500 lira kiymet takdir olunan Top- banede Süheyl bey mahallesin- de çöplük iskelesinde 3 emlak numarali dalyan mahalli ile o- kthu temin cetimis' olmal, KUTU Cuma akşamı 10 da Beyoğlund Aynalı pasaj yanında Darülbedayi m ve Mimi Beyoğlu Belediye şubesinde Sahipsiz bir av köpeği bulun- muştur, Sekiz gün içinde mü- dası pazarlıkla ' satılacaktır. Ta- iplerin şartnameyi görmek için ber gün pazarlık için 187,5 lira muvakkat (teminat akçelerile 5-9.931 perşembe günü saat on beşe kadar levazım müdür- löğün müracaatları. .. Beyoğlu Belediye şubesi mü- düriyetinden: | Beyoğlu, Kâtip Mustafa çelebi. mahallesi Tel graf sokağında 49 No, arsanın pek isyonuna gelmeleri ilân olunur. Afyon memleket hastanesi baş tabipli- ğinden: Hastanemizin fhtlyacı 62 kalem eczayı tibbiye münakasaya konulmuştur. Tarihi ihale 8 şubat 931 gönü mat 15 de Afyon encümeni .dalmisince. icra edilecektir Liste - ve şartnameyi görmek isteyenler istanbul #«hhat müdiriyetine müracaatları ilân olunur. Jandarma imalâthanesi müdürlüğünden: £ 0000 adet ekmek torbasi ve 6088 sdet urka çantamı kapa zarfla mu- Yaysa olunacaktır. İhale günü: 42-031 çarşamba Olup sas 10 da arka İyantanı ve sast 14 de ekmek torbası jandarma imaldtbanesinde ihale edile» ektir. Şarmamc imslâthsmeden verilir. “Taliplerin teminatların beraberlerinde girmeleri lazımdır muhafaza duvarı şakulden 80- kağa doğru meylettiğinden teh- likeli görülmüş ve mutasamı! adresi takdirde ebniye kanunu- nun 48 inci maddesi mucibince duvarın hedmedileceği tebligatı kanuniye makamına kaim olmak üzere ilân olum»” Sanatkarlarından Hazim Bey tara racaat edilip alınmazsa satıla- fından KARAGÖZ e cakur. ... Dr. Taşçiyan Belsoğukluğu ve Frengi teda Eminönü Minasyan. eczanef ğında Na 4 Hırkaişerifte Akşemsettin ma- hallesinin Yamak sokağında teh- likeli ve malli inhidam olan 52 ve 54 No.lı hane mutasar- rıflarının. mahalli o ikametleri meçhul bulunmanissına mebaj ebhiye kanununun kırk sekizinci maddesi mucibince 15 gün Zer- fında izalei mahzur edilmesi tebliğat makamına kaim olmak üzere ilân olunur, Dr.A. Kutiel Cil; © Frengi, Belsoğukluğu ve | hanesi eaddesinde Türkiye Han ademi İktidar müsyene “ve elektrik | 18-22 de mukim vekli H Wi sedavihanesi Karaköy Börekçi iran an arasında No, 34 Devredilecek #hrira berati * Şişe'kaplarındakı islâhat , hal kindaki icat için Sina müdüriy ümumiyesinderi Isdhsal edilmiş vli 28 kânonsani 1020 tarih ve 7 Bumerolu ihtira beratı hakkında kere başkasına ferağ ve yahut ics verileceğinden mezkör İhtirayı sa almak veya İsticar etmek arzusun bulunan zevatın İstanbul Yeni p tabane arkasında Aşır elendi küta “ Mes'ül müdür: Bürhanc