18 Şubat 1931 Tarihli Milliyet Gazetesi Sayfa 6

18 Şubat 1931 tarihli Milliyet Gazetesi Sayfa 6

il Ticaret Meke abaya! Kosyanundar Mektebin orta ve üst kat koridorlarının tamiri 2 mart 931 tarihinde saat 14 de ihalesi icra edilmek üzere aleni müna- | kasaya vaz olunmuştur. Talip olanların yevmi ihaleden evvel | dekozito akçalarını Istanbul Defterdarlığı binasında müessesatı iktisadiye muhasebeclliğine tevdi ederek alacakları makbuz- lar ile yevmi mezkör ve saatte mektepte müteşekkil komis- yona gelmeleri. Şartnameyi görmek isteyenlerin de ber gün mektep idaresine müracaat eylemeleri. anl P.T.T. Hap Mdliğimder, Mübtelif ebattn 1065 adet kestane cinsinden olmak üzere telgraf direği wsullle mönakasaya illmiştir. Münakasa 23 şubat 981 pa 14te yapılacaktır lerin şartnameyi görmek için ber gün | dürlük kalemine ve mf ya iştirak (içinde — kapalı ve mem 8 bedelin yüzde yedi buçuğu nisbetinde mektubu ile yukarda yazılı gün ve saate | misyona möra olunur Duz Peak vesenai Kazmirci s Stein) Beyoğlu İstiklâl caddesi No. 303 itibaren 695 Erkek kostümleri 1395 695 deri 378 “SN | İerkek paltolar: 1095 X tibaren)| 1695 rençkotlar: ul etmeyecek derecede ucuz olan Hatlarımız suanda © herkes için faydalı ni zamanda gerek İstanbul le müşterilerimizin git i gelmektedir “Ismarlama kostümler Emsalsiz fiarlarla imâl edilir Yeni Makastarımız mükemmeldir. | Emlâk ve Eytam Bankasından: | Taksitle Satılık Emlâk Istanbul, Beyoğlunda Zincirli— kuyuda kasır ittisalinde ve Sa- randi çiftliği namile maruf arazi | müştemilâtile birlikte ve senevi taksitle satılıktır. Ihale 2 mart 931 pazartesi günü Ankarada Banka idare meclisi huzurile yapılacak- | tır, Teminat 1500 liradır. Bu hu- | susta talsılât isteyenler Istanbul, İzmir şubelerimize veya Umum müdürlük Emlâk idaresine mü- racaat edebilirler. ** — Azizim çoluğu çocuğu almış bövle nereye koğuyorsun? Beyoğlu'nda. İstiklii “caddesinde ş AMiRALIS Öyle ise en şık, en sağllm ve en ucuz satan ©9926 Kundura mağazasına gidiniz $$$$$ Emlâk ve Eytam Bankası Umum | müdürlüğünden: Satılık Emlâk aden mahallesinde Türk Yılmaz sokağında 62 li takriben 970 met: murabba bostan senelik - taksitle hiktır 23 şubat 1931 pazartesi günü Banka idare rile yapılacaktır. Teminat 704 dir. Bu hususta | k isteyenler Istanbul, İzmir şubelerimize veya Umum -mlâk idaresine müracaat edebilirler. es müsabakasında yüksek muvaffakiyetler kazanan Safiye, Hatice ve Mahmure Hanımları MULEN Killa 2 her aksam il ceksiniz. emenike m Galatasaray lisesi müdiriyetinden: 1 — Talebemizin 1930 - 1931 ders yıl üçüncü taksit tedris ücretinin şubatın yirmi beşinci gü- nünden itibaren tahsiline başlanılacak ve bu mu- amele martın onuncu günü nihayetine kadar de- vam edecek ve tayin olunan bu müddet zarfında taksitini vermiyen talebe hakkında talimatname ahkâmına tevfikan muamele yapılacaktır. 2 — Yüzde yirmi tenzilâta tabi olan talebe pederlerinin memur veya mütekait ve yahut ken- dilerinin eytam maaşı almakta olduklarmı teyit eder vesaiki ibraza mecburdurlar. K ARON “Alman K Kitaphanesi Beyoğlu Tünel meydanında52?3 LARŞBNBA, Niçin Düşünüyorsunuz? Cocuğunuza Vereceğiniz En güzel Bayram Hediyesi KUMBARA dır KUMBARA Bilcümle mamulâtının nefasetile Bütündünyadaşöhretkazanari ve iştirak ettiği beynelmilel SERGİLERDE En büyük nişanlar ihraz eden HACI BEKİR ALi MUHIDDIN dfstan İstanbul: Ba hçekapı - Beyoğlu - - Pangaltı - tı - - Kadıköy - Ankara - Mısır EE i OKarakö pi ai Devlet Demiry an İ Boeviai İnetrike müdürlüğünden: Satılık Hane Hissesi Galatada Bereketzade mahallesinde Voyvoda ve Perşembepazan idaresi ye Ulukişla ile Boğaz köprü arasında bulunacak olan poz bülüğü- nün ala aylık et ve ekmek ihtiyacın “kapalı zarfla münakasası 4 mart 931 çarşamba günü saat 16 da Ankarada devlet demir. yolları idaresinde yapılacaktır. Münakasuya iştirak edeceklerin. teklif mektuplannı ve muvak- kât teminatlarını aynı günde saat 15,30a kadar komisyon kâ- tipliğine vermeleri lâzımdır. Talipler münakasa şırtnamalerini üçer diri mukabilinde Ankara, Haydarpaşa ve Konyada idate vezneletinin tedarik edebilirler. up # 4 > Alınız Iktısat Vekâletinden: Ankarada inşa edilmekte olan Zirai ve Baytari enstitülerinin ka- lorifer tesisatı hakkında ve 5-9. 13-17 şubat 931 tarihlerinde Cüm: huriyet, Milliyet, Akşam ve Ha-| kimiyetimilliye gazetelerile neş- rettirilen ilânda beyan olunan bu tesisata ait muhammen bedeli o- lan (170,000) yüz yetmiş bin lira- nın dercedilmemiş olmasına bi- naen alâkadarların bu mikdar üzerinden ,/" 7,5 teminatlarile bir- likte ve yevmi ihale olan 12 mart 93İ tarihinde saat 16 da Iktısat Vekâleti Ziraat Müsteşarlığı kıs- mında müteşekkil inşaat komis- yonuna müracaatları lüzumu ilân olunur. İ İ istanbul Jandarma imalâthane müdürlüğünden 1— 5000-7000 yatık ve 10000:19000 yasuk kıhfı mamwl olarak ss alınmak üzre kapalı zarfla münakasıya konulmuştur. ki | — 3— Münakasanın ühdlesi 23 şubar 081 pazartesi günü sent T4te yapi | Macakör. İ © 8— Kolik bem mümunesi ebat ve evest ve çartnamesi tmelirhenedi verilir | 4— Mezkör mıktarda mamul kıhflann itesına talip olanlar teklif meh İ topları ve teminen muvakketelerile beraber imalâtbenede müteşekkil kom | yonu müracaatları ilân olunur İ Gayrimübadiller Cemiyetinden: | Ekseriyet olamamasından dolayı talik edilen cemiyetimizi İ senelik. kongresi ayni ruzname üzerime 95 çubat 991 Çarşam | günü saat 14 de Türkocağı konierans salonunda toplanacağind cemiyetimize mukayyet azanın hazır bulunmaları ebemmiyeii İkale oha, Bu müz'iç öksürüğ Emulsiyon Skot ile teskin ediniz Öksürük ve nezle tehlikeli Kur'iyen ihmal etmeyiniz. Hem Emulsiyon Skot içiniz. En mü öksürüğü teskin -ve en müz nezleyi defeder. Emulsiyon Sif diğerlerinizi büsmü muhafaza ihmal edilmiş nezleden mütevel mühlik bronşitlerden vikaye edi Göğü zaif olanlar, nezleye m telâ olanlar ve tütün içenler halde boğazın ve ciğerlerin nu ensacını beslemek ve sağlamlaşfğ mak için Emulsiyon Skot içm: lazımdır. Bir şişe alınız. ve 19 rübe ediniz. Çocuklar seve ## içecekler ve büytükler kolay 'İ ; medeceklerdir. Dok- torlar o Emülsiyon Skot yarubunun bu: lıkyağından üç defe daha kuvvetli ol duğunu bikttecrübe isbat etmişlerdir. Vakit gaip etmek- sizin ciğerleri sa lamlaştıtan > hakiki EMULSİYOİİ SKOT'u Her yerde isteyiniz caddelerile Çınar sokağında kâin ve tahtında dört bap dükkânı müştemil eski 18, 19, 84, 56, S8 ve yeni 64 ilâ 70 ve 64-1 ve 9 ve 79 numaralarla murakkâm Bereket hanının mısfının üç | hisse itibarile hazineye ait bir bissesinin bedeli sekiz taksitte öden. | mek üzere 17500 lira bedeli muhammen ile 96- 2-931 tarihine müsadif Perşembe günü saat 14 de pazarlık suretile ierayı müza yedesi mukarterdir. Taliplerin *4:7,50 teminat makbuzlarile İstan bal Emvali metruke satış komisyonuna “müracaat elemeleri, Şekerci Nâzı Yeni Poslane Garldesi Mamulâti halis ve nefisti” Mes'ül müdür: Bürhanedlğ