30 Mayıs 1931 Tarihli Milliyet Gazetesi Sayfa 6

30 Mayıs 1931 tarihli Milliyet Gazetesi Sayfa 6

MİLLER En mükemmel ve elverişli OtomobilıKamyon Lâstikleridir. Çümküi: 1 — Taban ve yanları yekpare olduğu için çatlamak ve yandan açılmak tehlikesi varit değildir. Tabanı yol şeklinde ve yola tamamen muntabık olup geniş tabanın her noktası yola temas eder ve bu sayede gayet yavaş ve her tarafı müte- saviyen aşınır. Ünifleks bezleri sayesinde bütün lâstik mütte- hiden hareket ederek pek tehlikeli olan dahili friksiyon ve ısınma ortadan kalkar. EN UCUZ FiIATLARLA En Yüksek Kilometro Elde Etmek için halız MİLLER İlm OTTAŞ: otomobil ticareti T.A.Ş. Beyoğlu İstiklâl caddesi No. 239 Telgraf: OTOMATA Beyoğlu, Telefon: B.O. 2866 Çocuklarınıza güzel ve emin bir tahsil ve iyi bir terbiye vermek arzusunda bulunan EBEVEYN Çocuklarını: NEUHAUSEN, Schaff- bause ( Süime)de kâin RHENANIA talim ve terbiye mllessesesine göndermeleri tavsiye olunur Birinci sınıf deeri maldmat - Asri kurslar - küçük sınıflarda münferi: dersler, ( Almanca hinah terbiye - lisanlar için b Fransızca çin güzel bir ve maldmat irakkında mufassal tarifnameler gönderilir. Milli Müdahta Vekâleti Deniz levazım satınalma komisyonundan: Süt kilo o 3İS50| Mp anil Yoğurt kâse 14880 da açık münakasa ile ihale edilecektir. Deniz Hastanesinde tedavi edilecek hastalarn 931 mali senesi | birinci al aylık ihtiyaçlan olmak üzere yukarıda miktarları ya- | gılı Süt ve Yoğurt münakasaya konulmuştur. Mütakasa Zamanı olmak üzere tayin edilen 931 .senesi mayıs ayının otuzuncu cu:. | #mârtesi günü '16 da yapılacak açık münakasada teklif edilecek. | fiatlar muvafık görüldüğü takdirde ihale edileceğinden şarmame: “ini görmek isteyenlerin ber gün ve vermek isteyenlerin münakasa gün ve * saatinde Kasımpaşada « Deniz Müzesinin #müm kapısının Tistündeki Deniz Levazım Satınalma komisyonuna müracantları. Deniz levazım satın alma komisyo- nundan: 25000 kilo ekmek 31 mayıs 931 pazar günü saat İl de, 9000 kilo et 31 mayıs 931 pazar günü saat 14 te. Heybeliadada deniz harp mektebi ve lisesinin 931 mali senesi birinci altı aylık ihtiyacı olan yukarda yazılı 25,000 kilo ekmek ve 9000 kilo et münakasaya konuldu. Münakasa zamanı olmak üzre tayin edilen 3İ mayıs 931 pazar günü saat İl de ve 14 te yapılacak açık münakasada teklif edilecek fiatları muvafık görüldüğü takdirde ihale edi- leceklerinden şartnamesini almak isteyenlerin her gün ve vermek isteyenlerin ihale gün ve saatinde Kasımpaşada de- niz müzesi umum kapısnın üzerindeki deniz levazım satınal- ma komisyonuna r ü acaatları. “ge .. : Darülfünun mübayaat komisyo- nundan: Tıp fakültesinin bilumum muayyenat ve ihtiyacatı sairesile Darülfünunun diger şuabat ve idarei merkeziye ve eczacı ve dişçi mekteplerinin her nevi mahrukatı İ haziran 931 tarihinden İ haziran 932 taribine kadar bir seneliği kapalı usulile münakasaya vazedilmiştir. Fiyatları mutedil görül. düğü takdirde bunların ber biri için ayrı ayrı mevcut şartname ve İhtiyaç listelerinde muharrer olduğu üzre ihtiyacatı umu- miyeleri 13 haziran 93İ cumartesi günü ve her nevi mahru- katta 17 haziran 93İ tarihine müsadif çarşamba günleri saat 15 te ihale edilecektir. Mevcut ame ve Listelerine göre bu bapta malümat almak üzre gün öğleden sonra mülga Harbiye binasında bulunan komisyon kitabetine mü- racaatları ve teminat akçelerinin de bir gün evvel muhasebe veznesine yatırılması ve alınacak makbuzun teklifname ile birlikte ayrı ayrı zarflar derununda ihale için tayin edilen # # Tablatin incisi Zümrüt Yalova kaplıcaları Büyük otel 1 Hazirandan itibaren açıktır 12 kişilik orkestra İİ Oteller: 75 - 500 kuruş. ; İ Yemekler: Tabldot ( sabah, öğle ve akşam dabil ) 225 - 450 kuruş. (Üçüncü sınıf otellerde yemek mecburi değildir) ( Çok ucuz fiatla alakart yemek bulunur ) Banyolar: 50 - 75 - 100 kuruş “ :, Xinci mevki — 30 kuraş. Vapur ücretleri: 2 inci meki 2 20 kuruş Her türlu malümat için YALOVA da Kaplıcalar Müdür- İlğüne veya ISTANBUL da Seyrisefain Umum Mübürlük kalemine müracaat. Telefon: Beyoğlu 1745 Köprüden 35 dakikada. irişilen | Suadiye Plâjı, Gazino, Lokanta ve Oteli Haziranın 5 inci Cuma günü açılacaktır. Plâj, bütün asri konforu ve sıhhi şeraiti haizdir. Gazino ve lokantada her nevi meşrubat ve mekâlât nefis ve eh- vendir. Parkta Maestro Sternadt idaresindeki orkestra caz ber gün terennüm- edecektir. Ayrıca mukemmel bir dans mahalli vardır. Otel, sıbhi've temiz olup iyi ve emin bir idare tahtındadır. Müessesemiz Avrupann en yüksek plâjlarile kabili kıyas bir derecei mükemmeliyettedir. Teşrif edecek müşterilerin memnun kalacaklarım ümit eyleriz Müdiriyet CN 14 AV ge Sıhhat Vekâletinden: Yenişehirde Cebeci caddesi üzerinde kâin Hıfzıssıhha arazisinde yaptırılmak üzere kapalı zarf usulile münakasaya konulan abırlar inşaatına talip olanların teklif ettikleri be- deller haddı lâyıkında görülmediği cihetle'müzayede ve müna- kasa kanununun 15 inci maddesi mucibince bir hafta müd- detle aleni münakasaya vazolunması takarrür etmiştir. Mayısın otuzuncu cumartesi günü aleni münakasaya işti- rak etmek üzere talip olanların saat 15 te Vekâlette müte- şekkil komisyona müracaat eylemeleri ilân olunur. Balıkesir Vilâyeti Encümeni Da- O , imisinden: Bardirmada idarci hüsusiye akaratından ve altında gazino ve lokantası bulunan büyük otelin mobilesi şartnamesine tev- fikan müsteciri tarafından tedarik edilmek şartile beş sene- lik icarı 3İ mayıs 93İ tarihine müsadif çarşamba günü saat on beşte ihale &dilmek üzre yirmi gün müddetle ve kapalı zarf usulile müzayedeye vazedilmiştir. Talip olanlanların beş senelik bedeli icarı muhammeni olan 12500 lira üzerinden yüzde yedi buçuk nisbetinde dipozito akçesini vezneye teslim ile ve yahut Banka mektuplarile yevmi mezkürda usulü dâiresinde teklifnamelerile Balıkesirde müddetten bir saat evvel komisyonumuza müracaat ve tevdi etmeleri, Encümeni daimii vilâyete müracaat etmeleri ilâp olunur. # 1m) A — imam Yaz mevsimi İçin say BEBEK'te Kiralık Yalı Dalyan önünde Saip Bey möbileli olarak ki- r. Derunundakilere müracant sımz Kabızlık ve Hazimsizliğe karşı MAZO MEYVA TUZU Müferrih, midevidir. Bar- saklari katiyyen temizler. MAZON ismine dikkat. Başka markaları reddedi- niz. Meşhur eczanelerde. Pertevniyal Vakfında, Şişli'de İzzet paşa soka- ğında Valide apartımanında 1,B,/12'No. dairelerile Köprü- başında Valide Hanı deru- nunda 7 No. oda ve han rıh- tamı üzerindeki kulübe birer sene müddetle icara verilmek üzre 20 gün müddetle açık arttırma suretile müzayedeye konulmuştur. İşbu o emlâke talip olanlar müzayede günü olmak üzre tayin kılınan ha- zirann 13 üncü cumartı günü saat 15 e kadar İstan- bul Evkaf müdüriyetinde Per- tevniyal vakfı idaresine veya idare encümenine müracaat eylemeleri. İzmitteki kıtaatın ihtiyacı olan fasulya kapalı zarfla münakasaya konmuştur. İha- lesi 3-6-931 çarşamba günü saat 15 te İzmil askeri satın- alma komisyonunda yapıla- İ caktır. Taliplerin şartnameyi görmek üzre Fındıklıda hey | buluna etimize ve şartname almak ve tekliflerini vermek üzre İ teminatlarile İzmitte mezkür komisyona müracaatları we İzmitteki kıtaatın ihtiyacı olan erimiş sızdırılmış sade yağı kapalı zarfla münaka- saya konmuştur. İhalesi 8-6- 931 pazartesi günü saat 15 te İzmitte askeri satın alma ko- misyonunda yapılacaktır. Ta- liplerin şartnameyi görmek üzere Fındıklıda heyetimize ve şartname almak ve teklif- lerini vermek üzere teminat- lariyle o mezkür komisyona müracaatları. ... Merkezdeki kıtaatın ihti- yacı olan odun kapalı zarfla münakasaya konmuştur. İha- lesi 7-6-931 pazar günü saat 15 te Ankarada merkez satın alma komisyonunda yapıla- caktır. Taliplerin şartname almak ve tekliflerini vermek üzere teminatlarile Ankarada mezkür komisyona müracaat- | ları. 3 üncü Kolordu ilânları Selimiye Fırını için 309,500 kilo odun aleni münakasa su- retile satım alınacaktır. İhale- si 9 Haziran 931 de saat 14 te icra olunacaktır. o Taliplerin şartnameyi görmek üzere her gün öğleden evvel ve münaka saya iştirakleri için de vakti mMuayyeninde teminatlarile İikte komisyonumuzda bulün- maları ilân olunur. .* * 156,838 ikilo sığır eti kapalr zari usulile münakasaya ko- nulmuştur. Teklif mektupları 9 Haziran 31 de saat 16 da âçı larak fiatlar haddi lâyık görül düğü takdirde İhalesi icra kı iştirak İçin de tarifatı kanumi- tarafından 3-: rüğü müdiriyeti satış komisyonu ye dairesinde (mekt vakti muayyenden evvel ko- misyona ita etmeleri ilân olu- nur. bir | Adet kuruşa, daha fazlasına para vermek günahtır. Yarı yarıya daha ucuz ve daha müessir yerli malı olan FAYDA'yı istimal ediniz. Sinek, sivrisinek, tahta kurusu, pire, güve vesair haşaratı yumurtalarile aniyen mahv ve itlâf eder. Kokusu lâtif. Kat'iyyen leke yapmaz. Bütün devairi devlet ve müessesatı milliye ve ecnebiye FAYDA istimal eder. Kutusu 50 büyük 75 bir kiloluk 125 kuruştur. Hasan ecza deposu. Toptancılara tenzilât. Edirne Kız Muallim Mektebi Mü- dürlüğünden: 1 — Mektebimizde yaptırılacak olan (26678 ) lira (79) kuruş bedeli keşifli banyo, duş, su tesisatı, sahne ve teferruatk. pasaj ve diğer inşaat 19/5/931 tarihinden itibaren yirmi müddetle ve kapalı zarf usulile münakasaya konmuştur. 2— Plân ve şartnameleri görmek isteyen taliplerin | gün stan” bulda Güzel San'atler Akademisinde Maarif Vekâleti Resmi Mimari Bürosuna ve Edirnede mektep idaresine müracaa tlark 3 — Münakasaya iştirak edecek olanların münakasa ko" misy isbat etmeleri lâzımdır. onunda fenni ebliyet vemali vaziyetlerini resmi vesaikl€ A — İhale 8/6/931 pazartesi günü sant (15) te Edirn€ Maarif Eminliğinde müteşekkil komisyonda yapılacaktır. 5 — Teminat makbuz ve mektupları münakasa ve il kanununun maddei mahsusuna tevfikan ihzar ve zarflar halât iha” leden yarım saat evvel komisyon riyasetine tevdi edilmif caktır. Hasar ta Gary 2 ayna MD OÜZELLİK Umumun Nazan Takdirini Celbeder Istanbul Ithalat Güm ... .. Müdü lü vs. d rüğü Müdürlüğünde marka (omumara (o kilo cinsi eşya 207 Bilâ Bilâ 6570 Rendelenmiş çam 2 fıçı muhtelif muhtelif 86 Tereyağı Dn iü # 141 Tarama havyar 1 ,,PAV 62530 18 Kestane hülâsası 2 5. Bila Bilâ 130 Demir makine aksami 1 $. Adres ii 25500 Demir testere 25 Bilâ . 945 çe tahtası 2 parça ” 196 ine aksamı 18 çz 10 30 Vernikli boya 1 S8. AHM Bilâ (74,500 Vaketa'deri İstanbul ithalat 5-931 ta Balâda muharrer eşya Transit olarak > de bimüzayede satılacağı ilân olunur. Mes'ul müdür: Bürheneti j