19 Temmuz 1931 Tarihli Milliyet Gazetesi Sayfa 8

19 Temmuz 1931 tarihli Milliyet Gazetesi Sayfa 8

Fenni bilümum otomobil döşeme atelyesi Resul Bey oğlu Ahmet Almanya Paris boya Atelyemizt ve > Taksim kışlası geçidi No. 9 Li - Kırklareli Vilâyeti Encümeni Daimisinden: 1 — Bedeli keşfi ( 21740 ) lira 86 kuruştan ibaret Pi- pi narhisar - Burgaz yolunun 17--330-20 4-880 inci kilometre- ler arasında taş ferşiyesi ameliyesini de ihtiva etmek üzere yapılacak 3550 metroluk kısmın noksan tesviyei türabiyesini ikmal şose ve 18-142 inci kilometrede bir beton menfez inşası kapalı zarf usulile münakasaya konmuştur. 7 — Münakasaya iştirak edecekler erbabı vukuftan ol- , duklarına dair Nafia dairesinden muta şehadetname ve tica- ret odası vesikalar.nı ve sahibi sermaye olup bu zibi inşnat- an anlamadıkları takdirde inşaatın bitamına kadar rebaka- önde bir fen memuru bulunduracaklarına dair noterden mu- saddak bir teahhülname itasına mscburdur. i 3 — Teklifnamsler birinci maddedeki sarahat dahilinde / yazılarak mühürlü bir zarf içerisine konup üzerine talip is- mini yazacak ve işbu zarf teminatı muvakkateye ait banka teminat mektubu ile ikinci maddede istenilen evrakla bera- ber diğer mühürlü birer zarf içerisine konacak ve işbu zarf | üzerine tekiifnamenin yalnız hangi işe ait olduğu işaret olunarak mühürlenecektir. 4 — İkalenin müteahhide tebliği gününün inkizasından | l ! i itibaren müteahhit 15 gün zarfında işe başlamağa mecburdur. | 5 — Keşifnameler berayı tetkik ve tasdik Nafia vekâleti celilesine gönderilmiş olup 22 temmuz 931 tarhine kadar | gerek aynen ve gerekse tadilen iade edildiği takdirde ihale muamelesi icra edylecektir. 6 — Müddeti inşaat kânunusani 932 nihayetine kadardır. | 7 — Şartname ve keşilnameleri görmek ve ya sureti musaddakaların: almak isteyenlerin Kırklareli Nafia dairesine müracaatları lâzımdır. 8 — İhale muamelesi 22 temmuz 931 tarihine müsadif ü saat 15 de Kırklareli dam encümeninden Hararetinizi teskin için her zaman KARASAR MADEN GUY “içiniz. Yemeklirde hazmi teshil eder. Böbrek, Karaciğer, Kum ve mide hastalık- | larına karşı tanınmış bir sudur. I ler yerle arayınız. Toptan ve perakende satış deposu: Yeni postane karşısındaki cadde- de No. 20 Telefon. 20062 Telgr. Depo - İstanbul MÜHiM BiR KEŞİF Memleketimizin derris dok den Hadi Faik, Nazmi Celâlyan, Ömer Şevket ve mân Şeralettin Beylerin tahlili arınmış mü kimyakeelerin Asaf, kimyevi ve tecrübe n nde a ee erer r ii € EL verilen raporlsrile tezahür eden bir. hakikar TIMSAH 66 ( CROCODİLE ) markalı Tıraş Bıçakları Halis İsveç çeliğinden mamul olup cildi tahriş etmez, taravet ve güzelliği tezyit eden iktimdi bir alettir. Hekimlerimizin raporlarına itmat ederek her yerde YALNIZ bü bıçaklar arayınız. Bıçakların üzerine 66 numarası bu Yeğene» deposu nmasina dikkat ediniz. No. 5 İstanbul O Çiçekpazar İstiratiyadi Han Zonguldak Defterdarlığından: Zonguldak vilâyeti hükümet konağının(56614)liral Ikuruş keşif bedelile dördüncü kısım insaatı 931 temmuzunun 30 uncu ' perşembe günü saat 16 da Zonguldak Defterdarlık dairesin- dn de ihalesi icra edilmek üzere bu günden itibaren kapalı zarf üsulile münakasaya çıkarılmıştır. Taliplerin Ankara, İstanbul, Zonguldak Defterlarlıklarına müracaatla keşifname, şartname ve sairesini görüp ehliyeti fenniye vesaikını, yüzde yedi buçuk nisbetindeki muvakkat teminatile teklif zarfların ihale gün ve saıtinden evvel Zonguldakta münakasa komisyonu riyasetine usulen tevdi Fi ili KUVVET GENÇLİK : GLANDOKRATİN Her eczanede bulunur. Umum deposu: İstanbu! Bahçekapı ZAMAN ecza deposulur. © * müesseselerinden | diplomalı ziyaret etmeden evvel başka yere müracaat etmeyiniz. | satınalma, komisyonuna mü- “komisyona tevdi eylemeleri. aldığım arabacılık © ehliyetnamemi | zayi ettim. Yenisini çıkaradığım- boyası ve « İhsan Talebe yurduna tahsis kı- iman Beyantta Darülfünun arkasındaki Sarı kışlanın ta- miri pazarlık suretile müna- kasaya O konmuştur. İhalesi 19-7.931 suat 17 de yapıla- | dağından taliplerin keşifna- mesini görmek için her gün öğleden evvel ve münakasaya | iştirak için de vakti muay- yeninde teminatlarile beraber komisyonumuza müracaatları. Lİ As. Sn. Mp. için 13.725 kile koyun eti bir ay pazar- lık neticesinde kapalı zarfta çıkan fiattan aşağı fiata talip zuhur etmediğinden tekrar kupalı zarfla satın alınacak- tır. İhalesi 28-7.931 saat 16 dn icra olunacağından ta- Hiplerin şartnamesini görmek üzere her gün öğleden evvel kapalı zarfa iştirak etmek için de vakti muayyeninde teminatlarile birlikte komis- yonumuza müracaatları, (59) | *.. . 284,750 kilo kuru ot ka- | pah zarf usulile satın alına- | caktır. İhalesi 4-8-931 saat | İ 15 de icra olunacığından ta- | iplerin şartnamesini görmek | üzre her gün öğleden evvel ve münakasaya iştirak etme- ! leri için de vakti muayyeninde | teminatlarile birlikte komis- yonumuza müracaat eyleme- İleri Gi) Askeri fabrika- ilânları lar 24 kalem tek, çift, katlı ve yuvarlak kasnak kayışları Yukarıda yazı malzeme kapalı zarf usulile 23-9-1931 tarihinde saat 15 Ce ihalesi yapılacaktır. Taliplerin şart- nameyi almak için Ankarada racaat eylemeleri ve vakti muayyenden evvel zarflarını komisyona tevdi eylemeleri. a 45,000 metre ham ipek kumaş Yukarıda yazili malzeme kapalı zari usulile 12-8-931 tarihinde saat 15 te ihalesi | yapılacaktır. Tahiplerin şart- nameyi almak için Ankarada | Satınalma komisyonuna mü- | racaat eylemeleri ve vakti muayyenden evvel zarfların .. Şartnamesinde tadilât ya- pılan çelikhane o malzemesi iptidaiyesinden İl numerolu şartnamede muharrer 400 ton ham dolomit, *30 ton Gesinterte mağnezit 30 ton Fluss Spat pazarlıkla 8-8-931 tarihinde sast İ5te alına- caktır. Taliplerin şartnamesi- ni almak için her gün mü- nakasaya girmek için de o gün müracaatları, #4 42, 61, 52, 63, 74 numa- ral ilânlarla satın alınacağı bildirilen aşağıda mikdarları yazılı beş kalem odunun alınmasından sarfmazar edil miştir. Kilo 50,000 K. O. karargâhı için 280,000 K. O, kıtaatı için 400,000 1. inci fırka için 168.000 K. O. kıtaatı (83) « Seyrisefer merkezinden İstanbul Limanı Sahil Sıhhiye Merkezi Baş tabipliğinden; Teshin ve vesaiti nakliye işletmesi için 390 ton kandilli kriple kömürü kapalı zarf usulile münakasaya konulmuştur. Mezkür kömürün bir kısmı Çanakkale merkezi ile Urla ta- haffuzhanesine diğer bir kısmı da Galata merkezi ilâ Kavak merkezi ve tahaffuzhanesine teslim edilecektir. Münakısa günü 30 temmuz 931 tarihine müsadif perşembe günü saat 14 olarak tespit edilmiş olduğundan taliplerin mezkür kö- | müre ait şartnameyi görmek üzere hergün Galatada Kara- | mustafapaşa sokağında merkezimiz levazım dairesine ve mü- nakasaya iştirak edebilmek iain de münakasa ve ihale ka- Bunu mucibince ihzar edecekleri teklif mektuplarını o müna- kasa vaktinden evvel komisyona makbuz mukabilinde tevdi eylemeleri ilân olunur. j ! ya . Kars vilâyetinden: Yirmi gün müddet ve zarf usulile mevkii münakasaya vaz ve keyfiyet ilân edilen vilâyetimizin Cıldır kazası mer- kezinde yeniden inşa edilecek olan 34290 lira 70 kuruş be- deli keşifli bir kaymakamlık konağıle bir mektep binası ve 3 adet memurine mabsus mebaniye talip zuhur etmediğinden münakasa müddeti münkazi olduğundan 2-7-931 taribinden itibaren bir ay zarfında pazarlıkla yine aynı şerait ve müna- kasa kâymesi dairesinde inşasına karar verilmiş olduğundan talip olanların ehliyeti fenniye ve vesaikile bedeli keşfin yüzde yedi buçuğu nisbetinde teminatı muvakkate akçesini müstas- haben bu müddet zarfında Kars daimi encümenine müracaat etmeleri ilân olunur. 125 kuruş yüzü ile kuştüyü yastık İstanbul'da Çakmakçılar'da kuştüyü fabrikasında yüzile şilte 12 liraya, yüzile yorgan 15 liraya, yağlıboba yastık 5 liraya. kuştüyünün kilosu 125 kuruştan başlar. Kuştüyüne mahsus kumaşlar çok ucuz satılır. Tel. İst 3027 İSUPLEKS Tıraş Bıçağı hepsinin fevkindedir. SUPLEKS - PLÂTİN ise Yirm'neci asrın bir şaheseridir. Dr. HORHORUNİ Beyoğlu Tokatlıyan yanmdu mektep sokak 35. Cilt ve emirazı zühreviye tedavihanesi, Hrgün sabahtan alışama kadar, Yenişehir belediyesi riyasetinden: Zirde yazlı 11 maddelik şerait dairesinde kasaba dahi- line döşenecek borular 16-7-931 tarihinden itibaren yirmi gün müddetle ve kapalı zarf usulile münakasaya vazedilmiş- tir. Talip olanların ika'ei kat'iyesi olan 5-8-931 çarşamba ününe kadar. olbaptaki talimatına tevfikan dipozito akçesi ve yahut gBanka mektubu ile Yenişehir belediyesine müra- caatlar: ilân olunur. . 1 — Borular Fransa ve yahut Belçika fabrikaları ma- mülâtından ve Pik nevinden olacaktır. 2 — Boruların yekünu ( 5400 ) metro olup (1600) met- rosu (7) santim kutrunda ve beher adedinin tulü (3 ) metro olacak ve beher metrosunun sıkleti ( 17) kiloyu tecavüz et- meyecektir. (3800) metrosu (5) santim kutrunda olacak ve beher adedinin tulü (21) metro olicak 've beher metrosunun sikleti (12) kiloyu geçmeyecektir. 3 — Boruların kâffesi - yirmi admosfer - bavayi nesimi- ye mülehammil olacaktır. 4 —İşbu boruların (7) santimliğine ( 8 ) adet üç ağız ve (8) adet dirsek dahil olacaktır. 5 — Keza bu boruların ( 5) santimliğine (16) adet üç ağızlı ve (20) adet dirsek dahil olacaktır. 6 — Borular tarihi ihaleden itibaren nihayet iki ay zar- İ fında sif İstanbul teslim edilecektir. 7 — Boruların dizbarko ve gümrüğü belediyeye aittir. 8 — Boruların İstanbulda teslim ve tesellümüne kadar kırık ve sakatı müteahhide ait bulunacaktır. ş 9 — Borular İstanbul limanına gelmezden on beş gün evvel belediye haberdar edilecektir. 10 — Boruların bedeli İstanbul limanına geldiğinde te- mamen tediye edilecektir. 11 — Belediye müteahhide karşı her türlü teminatı ifa edebilir. BÜYÜK TAYYARE - Piyangosu N. ci tertip L.ci keşide 1 Ağustos 1931 dedir Büyük ikramiye 30,000 Liradır yrıca: 15,000-12,000-10,000 LİRALIK İKRAMİYELER ve 20.000 Liralık Bir mükâfat vardır. “m. M. V. Satınalma Merkez ibtiyacı için 2000 ; ton lave marin kömürile 500 ton kriple kömürü Haydar- paşada vaçonda vagon k telssi üzerinden teslim edil- mek şarti'e ve ayrı ayrı şart-| namelerile kapalı zarf sure- | tle münakasaya konmu;tur. İhaleleri 3 Ağustos 931 ta- ribine müsadif pazartesi gü- | nü saat İS de lıv: marin ve 15,30 da kriple icra oluna- caktır. Talipl:rin şavtnames'- | nin Ankarada Ml müdefaa | satınalma komisyonunda mel ve münakasaya iştirak | için de teminatlarile teklif mektuplarını yevm” ve srati ibaleden evvel makbuz mu- kabilinde mezkür komisyona vermeleri. ... Ordu ihtiyacı için yerli fabrikalar mamülâtından 80 bin 486 adet kilim kapalı | zarfla münakasaya konmuş- | tur. İhalesi 29 temmuz 931 | çarşamba günü saat 15 de Ankarada merkez satınalma kom'syonunda yapılacaktır. Taliplerin şariname ve nö- muneyi görmek ve teklifle ni vermek üzere teminatla- rile birl kte mezkür yona müracaatları. ..x Ordu ihtiyacı için 100 adet telgraf direği aleni münakasa ile alınacaktır. İhalesi 21 tem- muz 931 salı günü saat 10da Ankarada merkez satınalma komisyonunda yapılacaktır. Taliplerin şartnameyi görmek üzre Fındıklıda heyetim'ze ve şartname almak ve teklif- lerini vermek üzre tem'nat- larile birlikte Ankarada mez- kür komisyona müracaatları, (439) komis- | (437) “ax Pirinç 30 temmuz 931 per- şembe saat 14,30 Bulgur 30 temmuz 931 perşembe saat 14,30 Kuru ot 30 temmuz 93İ perşembe saat 17,30 Odun 30 temmuz 931 per- şembe saat 17,30 Ezine ve Bayramcıktaki kıtaatın ihtiyacı olan dört kalem erzık kapalı zarfla münakasaya konmuştur. İha- lesi balâda yazılı gün ve sa- atlerde Eçinede 66. liva sa- tmalma kamisyonunda yapı- lacaktır. Taliplerin şartname almak ve tekliflerini vermek üzre > teminatlarile . birlikte mezkür komisyona müraca- at'arı, “.. Un 2077/931 pazartesi sa- at 15 te Kuru ot 22/7/931 çarşam- ba saat 15 Sade ya 25/7/1931 cumar- tesi saat Sığır eti 28/7/931 salı sa- at 15 Arpa 1/8/931 saat 15 Edremit ve civarındaki kı- taat ihtiyacı" olan beş kalem erzak kapalı zarfla münaka- saya o konmuştur. leri balada yazılı gün ve saatler- de Edremitte askeri satınal ma komisyonunda yapılacak- tr. Taliplerin şartname al mak ve tekliflerini vermek üzere teminatlarile | birlikte Edremitte mezkür komisyona müracaatları. (415) cumartesi *** Suruçdeki kıtaat ihtiyacı için üç kalem erzak ve ya- kacak kapalı zarfla münaka- saya konmuştur. İhalesi 21- 7-931 sah günü saat on beş- te suruçta askeri satına'ma komisyonunda - yapılacaktır - (evsafı hey'etimizde mevcut- tur) taliplerin şartname al- mak ve münakasaya girmek üzere teminat ve teklifname- lerle birlikte suruçte mezkür | komisyona müracaatları. (428)i lg ko'mıs.önn ! Ordu intiyacı işil lem Rontken malze zarlıkla alınacak'ır. © Temmuz 931 Pas | saat 14 te Fındıklı mizd: yapılacaktır. şartnamesini göl ber çün pazal etmek için de ihale $İ evvel teminatlariyle! heyet mize müracaâl e si Un 2 Ağustos 9 saat 16 da Sığır eti 6 Ağuştos | şembe 16'da Bergamudaki kıti yacı olan un ve sığıf pal zarfla münak; muştur. İhalesi balâö gün ve saatlerde Beff Askeri satınalma nunda yapılacaktır. şartname almak ve Hİ vermek üzre tel birlikte mezkür ki müracaatları. » Mudanyada bu'un ihtiyacı olan buğday palı zarfla münakasif muştur. İhalesi 6 Ağ perşembe günü saat Bursada askeri satın misyonunda yapılacak! iplerin şartname tekliflerini vermek * natlarile mezkür ka müracaatları, Ordu ihtiyacı için rikalar mamülâlından metre boz renkte kumaş kapalı zarfla saya konmuştur. temmuz 931 perşemif saat İS de Ankaraf kez satmalma komisj yapılacaktır. Taliplefi name almak ve tel vermek — üzre ten birlikte mezkür ko müracaatları. ex İzmir müstehkemi kılaatının ihtiyacı kapalı zarfla o münf konmuştur. İhalesi tos 931 pazartesi 15,30 da İzmirde mevki satın alma Dunda yapılacaktır. şartnameyi o görmel Fındıklı'da © heyeti şartname almak ve İİ rini vermek üzere tef rile mezkür komi: racaatları. (458) ».» İzmir o müstahke kıtaatının ihtiyacı © kapal: zarfla omü konmuştur. İhalesi 8 931 cumartesi günü 30'da İzmir'de mü mevki satınalma: # nunda yapılacaktır. şartnameyi o görmek Fındıklı'da © heyeti şatname almak ve & vermek üzere ten İzmir'de merkür müracaatları. (459) İstanbul İkinci İcrs © ğundan: Mahcuz ve fari karrer dükküân vitrin ve ayrıca muhtelif cins taları 20/7/931 tarihin€” Pazartesi günü saat 10 bunda İstiklâl caddesindi "f hafiye mağazasında ikin“; çık arttırma ile olanların yevm ve saati mahallinde hazır bulur rumuza 931-1792 caatları ilân olunur. İLÂN, Osmanlı Bankas” lata. Yeni: ve devairi Baj nasebetile Temmuz Perşembe günü il8” miyeti Milliye Bs! nü kapalı bulun Mes'ul-müdür: