5 Ağustos 1931 Tarihli Milliyet Gazetesi Sayfa 5

5 Ağustos 1931 tarihli Milliyet Gazetesi Sayfa 5

fabrikası o muhafız tı ihtiyacı için 2.200 kilo aleni münakasa sure- görmek üzre her gün den evvel ve münakasa- etmek için vakti Yyeninde (© teminatlarile ikte komisyona müracaat” 87) 9. kıtaatı İhtiyacı için ton benzin aleni münaka- tetile satın alınacaktır. esi 16-8-931 saat 17 de imacağından taliplerin VE şartnamesini gör” TE Jandar MİLLİYET ma imalâthanesi müdür- lüğünden: Jandarma kıtaatı ihtiyacı i çin pazarlıkla (1893) adet yerli malı Alminyon matara mübayaa edilecektir. Taliplerin temi- nat akçesile birlikte 5-8-931 salı günü saat 15 te Gedikpaşada Jandarma İmalâthanesine müracaatları ilân olunur, Mübayaasma lüzum görülen 15 bin kilo gaz kapalı zarila münakasaya konmuştur. Taliplerin şartname almak için yi gün Levazım Müdürlüğüne müracaatları münakasayâ girmel için 225 liralık teminat makbuzile şartname ve toklif mektu- bunu ve ticaret odasında kayrtlı olduğuna dair vesikayı mü- hürlü zarfa koyarak ihale günü olan yi 931 perşembe onbeşe kadar Encümeni Daimiye vermeleri. “.. in lüzumu olan 1500 kilo beyaz peynir ile 750 kilo kaşer peyniri pazarlıkla almacaktır. Talip- günü saat İnönü Şehir Yatı mektebi içi üzere her gün öğleden ve münakasaya iştirak ek için de vakti muay linde teminatlarile birlikte Yonumuza müracaatları. (89) | h ... akır köy Barut fabrika- An muhafız bölüğü için “05 kile yap sebze aleni Sünakasa suretile satın alı- yasaktır, İhalesi 16- 8-931 * 15: icra kılınacağın- AN talipleri şartnamesini tmek üzere her gün öğ- ti 5 evvel ve münakasaya rak cimek için de vakti big yeninde teminatlarile likte komisyonumuza mü- Macnatları (88) ... e Fırka kıtaatı için 440,000 İ kuru ot kapak zarf ye münakasaya konmuş- 931 Teldif mektupları 11-8 saat 15te açılarak fi- atlar haddi lâyık görüldüğü Yirde ihalesi yapılacaktır. aliplerin şartnamesini gör- Mek için hergün öyleden ev- Vel müracaat ve münakasaya İştirak için de tarifatı kanu- hiye dairesinde mektupların muayyeninden evvel komisyona ita eylemeleri ilân olunur. Çatalca Mst, Mv. Kıtaat ve | Mhüessesat ihtiyacı için 4000 ki- | sığır eti pazarlık suretile 8-931 TA. de saat 17 de ihale- | i İcra kılmacaktır. Taliplerin o şartnamelerini örmek üzere her gün öyleden VVel komisyonumuza ve mü- Saya iştirak için de yevmi zkürda 3, K.O. SA.AL.| O. müracaatları ilân olunur. | 20). İ yas İ , Hadımköy As, fırını tamiri | in Birinci keşt mucibince pa- ! rluk usulile 11-8-931 TA. de at 17 de ihalesi icra kılma-! faktır, , Taliplerin © şartnamelerini i vmek üzere her gün öyleden * Vw3İ komisyonumuza ve mü- kasaya iştirak için de yevmi Rezkürda 3. K.O. SA.AL O. müracaatları ilân olunur. 49). ... Istanbuldaki kıtaat ve mües | /#sat ihtiyacı için Ekmek ve Erzak nakliyatı pazarlık sure-! ile 8-8-931 TA. de saat 16,5 de | halesi icra kılmacaktır. Taliplerin şartnamelerini | örmek üzere her gün öyleden vvel komisyonumuza vemü- kasaya iştirak için de yevmi sir 8 K.O. SA.AL. O, müracaatları ilân olunur. 118). 4 K.O. Kıtast ve müessesat İhtiyacı için 157000 kilo ot pa- İlk suretile 11-8-931 TA. de “ 17,50 ihalesi «icra kılma- 2e, b Daliplerin ek üzere her gün öyleden hş <1 komisyonumuza ve mü- bu Saya iştirak için de yevmi | şartnamelerini da 3. K.O. SA. AL * TR İL: A een in i gö içi ü re için 164 lira te- lerin şartnameyi görmek için her gün pazarlı minat akçesile beraber 12-8-931 “Çarşamba günü saat onbeşo kadar Levazım Müdürlüğüne müracaatları. * Bostanci Vapur iskelesinde Belediye mali bareka kiraya ve- rilecektir. Taliplerin 27 Ağustos 931 perşembe günü saat ilde daire Encimeninde hazır bulunmaları ilân olunur. ... rinde Dülgâr zade mahallesinde Kıztaşı 89- $ metro yüzünde 72,68 metro murabbamda- ki arsanın metro murabbama 10 lira kıymet takdir olunarak ka- pal zarfla münakasaya konmuştur.Taliplerin şartname almak için her gün Levazım Müdürlüğüne müracaatları müzayedeye girmek için 55 liralık teminat makbuzile şartname Ve teklif mektubunu mühürlü zarfa koyarak ihale günü olan 271-8931 perşsnbe günü saat on beşe kadar Encümeni Daimiye verme- leri. Çırçır yangın ye: kağında 12,20 ve 6,1 ... Seyitahmet deresi, Merdivenköy, Bostanci, Caddebostan, Göztepe, Kuyubaşı, Fenerbahçe, ve Uzunçayında müterakim çöpler pazarlik suretile ihale edileceğinden talip olanların 29-8-931 cumartesi günü saat 15 te Daire Encümenine müra- caatları ilân olunur. Satılık buğday Halkalı Ziraat Mektebi Çiftliğinden: Mevcut makineden geçmiş 25000 kilo sert buğdayın Ağus- tosun 19 inci cumartesi günü saat 15 te wrüzayedesi icra kılma- cağından taliplerin 100 lira teminat akçesile yevmi mezkürda Halkalı Mektebindeki Çiftlik İdare heyetine müracaatları, VERESİY TAKSiTLE Muhterem müş- terilerimize ko- laylık olmak üzre badema 6 AY VADE ile ve taksitle SAHİBİNİN SESİ gra- mofonları vereceğimizi ilân ederiz. Mekikci »i Postahane karşısında No. 22 İİ ECR rr Ticarethanesi, İstanbul Ye Tashih - Gazetemizin 2 Ağustos İstanbul İcra Dairesi İtiraz Mer- i cinden: 931 tarihli nüshamızda . Beyoğlunda Nişan Taşında Teş BARO RIYASETİNDEN | yikiycd: Nişan Taşı ve Kektbane serlevhasile intişar eden ilinda M8 | caddeninde eski 96 yeni 140 ve ha İ sicit mumerosunda mukayyet e 8 | jen 142 numaralı konak hissedarle 3 müddetle avukatlıkdan menedil- | çından akıp ikimetgâhları meçhul diği bildirilen Cerrahpaşada Küçük | bulunan Kemal bey ile Halide ve Mühendis sokağında 10 mumerolu | Kerime hanımların yövmi murafaa hanede mukim Avukat Hafız Hu- | olan 22 Ağustos 931 tarihine müsa- isi Bey olduğu yazılacak iken seh- | gf Cumaertesi günü saat 1030 ta vi tertip olarak (Nafiz Hulüsi) $€- | fotanbul İcra İtiraz Merelinde bu- kiinde dizilmiştir. “Tashih ve *av* | kunmadılları veya bir vekil gön zihi keyfiyet olunur. dermedikleri taktirde diğer hisse- dar Aliye hanımın Yorği efendiye olan borcundan dolayı, satış tarzı amm tayini cihetine gidileceğini mü beyyin işbu davetiye varakası mü- maylehim haklarında ilinen tebliğ olunur, Doktor Hafız Cemal Dahiliye hastalıkları mutahassısı Cumadan maada hergün öğleden sonra saat (2,30 dan | 5 e) kadar İstanbulda Divan Kadıköy Hilâliahmer Sünnet düğünü yolunda (418) numarali hu. Hiz Ağustos 931 Perşembe şusi dairesinde dabili | günü ve gecesi Mısırlı oğlu ıkları muayene ve tedavi |ğ bahçesinde AMBA 5 1931 Bakırköy kazasından maaş alan Mütekaidin Eytam ve Eramilin Eylül 1931 maaş yoklamaları Bakırköy Malmüdürlüğünden: Askeri Mütekaitler Askeri dul ve yetimleri 15 Ağustos 931 Cumartesi 5 Ağustos 931 Çarşamba AGUSTOS 16 Ağustos 931 Pazat -6 » » Perşembe Mülkiye Mütekaitleri Bira » Cumartesi 17 Ağustos 931 Pazartesi 10 » » Pazartesi u » » Salı İlmiye mütekaitleriyle avans suretile maaş alanlar 18 Ağustos 931 Salı günü Mülkiye dul ve yetimleri 12 Ağustos 931 Çarşamba e » Perşembe 1. Bil'imum Dul, yetim ve mütekaitlerin zat maaşlarma ait Eylül 931 yoklamaları Ağustosun beşinci gününden başla- yarak onsekizinci gününe kadar yapılacaktır. 2.— Eshabı maaş yoklama ilmihaberlerine yeni çıkardıkları resimlerini yapıştırmağa mecburdurlar, Resmi senet, maaş cüzdanı, nufus tezkeresi, ve ayrıca sahibi maaşın eyi ve vazih çıkartırılmış iki fotoğrafı ilmihaberle birlikte (getirilecektir. İlmihaberlere yapışmış olan fotoğraflar muhtar mühürile oku naklı bir surette tasdik edilmiş olacaktır. 3 — Devairi cesmiye ile Devlet Inhisarı idarelerinde Bele- diye ve Devlet Demir Yolları gibi mücssesatta çalışan omüte- ait, dul, ve yetimler için yoklama ilmihaberlerin de; nereler- de müstahdem oldukları sarahaten gösterilecek ve oradan al- dıkları paranm maaş, ücret veya o yevmiyeden hangisi oldu- ğuda yoklama ilmihaberinin sütunu mahsusunda yazılı olacak ve bu sütunun hizasma istihdam eden daire tarafından (tasdik olumir) şerhi yazılarak altı resmi mühürle tahtim ve dairesi amiri tarafından imza edilecektir. 4.— Tlmihaberlerde ihtiyar heyeti teşkil eden bütün azan mühür veya imzası bulunmak şarttır, Ilmihaberin zirini ih- tiyar heyeti azasından biri imzadan istikâf edecek olursa im- tinaıı imza mahallinin altına yazacaktır. Diğer esbap dolayı- sile azadan birinin imzası temin olunamazsa keyfiyet o azaya mahsus imza mahallinin altına muhtar tarafından yazılarak tasdik olunacaktır. 5.— İllmühaberlerde hâk ve silinti kabul edilemez. Bu yol da tanzim edilmiş olan ilmühaberler eshabına iade olunacak- tır, 6 — Maaş sahiplerinin yoklamada bizzat bulunmaları ka- tiyen şarttır. Bundan yoklama yerine gelemiyecek ( derecede ihtiyar alil ve hasta olanlarla yoklama günlerinde muvakkaten diğer vilâyetlere gitmiş olanlar müstesnadır. Bu gibiler hak- kında berveçhiati şerait dahilinde yoklama yapılır, A — Diğer vilâyetlerde muvakkaten bulunanlar: Bunların yoklamasını her kim yaptıracak ise hüviyetini mahalli ikame- tini ve kimin yoklamasını yaptıracağını natık fotoğraflı bir ilmühaberi ikametgâhının ihtiyar ehyetine tasdik ettirerek sa- hibi maaşm yoklama ilmühaberile birlikte yoklama esnasında memuru mahsusunâ vermesi mecburidir. Hüviyet ilnühaberini vermiyenlerin getirecekleri yoklama ilmühaberleri kabul edi- lemez, Sahibi maaş için diğer vilâyetlerde, bulundukları kasa- ba ve köy ihtiyar heyeti tarafından tanzim olunan yoklama il- mühaberlecinin de idare heyetinden musaddak olması ve bun- lara 3 üncü maddede yazılı fotoğraflarla vesaikin raptedilmesi elzemdir. B — Burada bulunup ta ihtiyar alil ve hasta olmak sebebile bizzat yoklama yerine gelemiyecek olanlar da yoklama ilmü- haberlerini kendi adamlari ile gönderebilirler. Bu suretle baş- kasının yoklama ilmühaberlerini getirecek (olanlar yoklama ilmühaberlerinin arkasına ayrıca kendi fotoğrafısını yapıştıra- rak hüviyet ve maahili ikametini ve yoklaması yapılacak maaş sahibi ile olan decei alâka ve münasebeti ve sahibi maaşın yok lama yerine gelemiyecek derecede hasta ve malül okluğunu da sahibi maaşm ikametgâhı ihtiyar heyeti: > ve bu heyetin men- sup olduğu nabiye Müdürlüğüne tasdik ettirecektir. Bizzat yo- klamada hazır bulunamıyanlar namına gelenlerin ibraz edecek- leri ilmühaberlerin arkasında bu tasdikli meşruhat (görülme, dikçe yoklama yapılamıyacaktır. . C.— Ecnebi memleketlere yoklama esnasında gitmiş olan maaş sahiplerinin gönderecekleri yoklama ilmühaberleri bu- tundukları şehirde olan veya o şehre en yakın diğer bir şehirde bulunan Türk Konsolosları tarafından tasdik olunacak ve bunları ibraz edecek şahsın hüviyet ve ikametgâh ilmühaberle- ri behemehal aranacaktır. <. 7— Yoklama müddeti zarfında müracaat edemiyenlerin yoklaması 19 Ağustos 931 tarihinde yapılacaktır. e Yoklama Bakırköy Malmüdürlüğü dairesinde yapıla caktır. Adliye Vekâletinden: Fransızca ve Türkçe yazılmış ev rakı adliyeyi okur ve makine ile sür'atle yazar bir mütercim alı- nacaktır. Ücret, maktuan (120) li- radır. Memurin kanunundaki şart- ları haiz ve buişetalip olan hanım ve beylerin 15 ağustos 931 tarihine kadar Istanbul Cumhuriyet Müd- deiumumiliğine ve Ankaradaki taliplerin Vekâletistatistik ve neş- riyat müdürlüğüne müracaatları. Tayin olunacak günde talipler arasında müsabaka yapılacaktır. 1927 Mali senesi nihayetine kadar Milli hükümet bütçele- rine müteallik borçlarla Milli Hükümetin zamanına ait bütçe ve adi emanet hesaplarında kayıtlı borçların alacakları 1513 No. lu kanun mücibince Şubat 930 nihayetine kadar müracaat- la müracaat vesikası almışlardır. Tayin edilen o bu müracaat müddetinin hitamından sonra tebeyyün ve tehakkuk eden bu gibi borçların alacaklıları için 1-4-931 tarihinden itibaren bu kere kabul edilen 1783 nimerolu kanun mucibince altı ay daha müracaat müddeti tayin olunmuştur. Eylül 930 nihayetine ka- dar hitama erecek olan bu altı ay müddet zarfında alâkadaranın mahali ikameti itibarile tabi oldukları en büyük mâl memuru- nabi ida müracaat ederek mürcaat vesikası almaları lâzım geli ân olunur. Jandarma imalathanesi müdür- lüğünden : Jandarma ihtiyacı için kamaşı imalathaneden verilmek üzre (8415) adet kaput yaptırılacaktır. Münakasa 10-8-931 pazar- tesi günü saat 15 tedir. Biçki ve imaliyesine talip olanların teminatile Gedikpaşa'da Jandarma imalathanesine müracaat- la şartnameyi görmeleri ilân olunur. Pont boru ve teferruatı kapalı zarfla münakasaya konmuş- tur, Münakasa 14 eylül 931 pazartesi günü saat 15 te Ankarada Devlet Demiryollar idaresinde yapılacaktır. Münakasaya İşti- rak edeceklerin teklif mektuplarını ve muvakkat teminatlarını ayni günde saat 14,30 a kadar komisyon kâtipliğine vermeleri lâzundır, Talipler münakasa şartnamelerini beşer lira muka- bilinde Ankara ve Istanbulda idare vesnelerinden tedarik ede- bilirler, es Eskişehir sile mektebi talebeleri için 200 takrm elbise, 200 adet kasket, 200 çift fotin 120 adet pelerin kapalı zarf usulile münakasâya konmuştur. . Münakasa 26 Ağustos 931 Çarşamba günü saat 15 te Anka rada Devlet Demiryolları İdaresinde yapılacaktır. Münakasaya iştirak oedeceklerin teklif mektuplarmı ve muvakkat teminatlarını ayar günde saat 14,30 a kadar müna- kasa komisyonu kâtipliğine vermeleri lâzımdır. Talipler münakasa şartnamelerini iki lira mukabilinde An- karada ve İstanbulda Idare veznelerinden tedarik edebilirler, ve 300 ton Rezidü yağı kapalı zarfla münakasaya konmuştur. Münakasa 31 ağustos 931 pazartesi günü saat 15 de An- karada devlet demiryolları idaresinde yapılacaktır. Münakasaya iştirak edeceklerin teklif ve mu- vakkat teminatlarını ayni günde saat 14,30 kadar münakasa lee kâtibine vermeleri lâzımdır. al münakasa şartnamelerini Alen ve İstanbulda idare amala be Erzurum P.T.B. müdüriyetinden: 1250 lira bedeli sabıklı Hasankale Beyazıt Posta sürücülü- gü bu sene ikiye ayrılarak Erzurumla Karaköseye kadar haf- tada iki defa mütekabil ve kışın hayvan ve araba ile nakledil- mek şartile 29-7-931 tarihinden itibaren 20 gün müddetle mü- nakasaya konulmuştur. Talipler münakasaya iştirak etmezden evvel yüzde 7,5 teminat muvakkata akçasini Posta Telgraf veznesine yatırmağa mecburdur. Bedel mukarrer haddi lâyık görüldüğü takdirde 17-8-931 tarihinde ibalei katiyesi icra kı- lımacağından talip olanların şartname münderecatmı okumak ve daha fazla tafsilât almak üzere eyyam tatiliyeden mâdâ günlerde Erzurum Telgraf Posta B. M. ne müracaat eyleme- leri, ÂK Ticaret mektebi mubayaat komisyonundan: “Mektep Kaloriferi için lüzumu olan 85 ton Kriple mürünün 23 Ağustos 931 tarihine müsadif pazar gür te ihalesi icra olunmak üzere münakasai aleniyeye muştur, Talip olanların şartnameyi görmek üzere müracaatları,