22 Ekim 1931 Tarihli Milliyet Gazetesi Sayfa 6

22 Ekim 1931 tarihli Milliyet Gazetesi Sayfa 6

VERESİYE Haki ve Blü Pardesüler İngiliz Kauçuk Muşambalar Podü Peş Mantolar.Spor Tayorler Kadın erkek örmeKazaklar Spesiyal Köstümlüklerden ismarlama için hususi Salon Kad için ısmarlama Manto ve Tayorlar meşhur makasdar M: Karlo tarafından imal olunur. İstanbul Eminönü Köprübaşı No. 15 - 16 KARAKAŞ Elbise mağazasına bu ilânı kesip müracaat ediniz. Tiftük ve "Skoç Paltolar Muflon Krem Trençkotlar Fantazi ve Spor Kostümler Çocuk Kostüm ve Paltoları Deniz Levazımı Satın Alma komisyonundan 11 kalem boya malzemesi: Açık münakasası Cumartesi günü saat 1llde, 12 kalem muhtelif tel ve kendir halat: Açık münakasası 7/2. 'Teş. 931 Cumartesi günü saat 14 te. Yukarıda cins ve miktarı yazılı malzemenin hizasında gös- terilen gün ve saatte açık münakasaları icra olkmacağından şartnamesini görmek için ehr gün ve vermeğe talip olanların hizalarındaki münakasa gün ve saatinde muvakkat teminatla rile birlikte Kasımpaşada Deniz Levazım Satmalma komisyo- muna müracaatları.(3219) 7/2. Teş. 931 Balıkesir Muallim mekte-! lüvü bi müdürlüğünden: 1 — Eiyevm Muallim mektebinin işgal etmekte olduğu binanın tamiri17-10-931 tarihinden 8-11-931 tarihine kadar yirmi gün müddetle kapalı zarf usulile münakasaya konulmuştur. 2 — Şartnameyi ve resimlerini görmek istiyenlerin mekte be müracaat etmeleri. 3 — İhale muamelesi Teşrinisaninin yedinci 15 te mektepte yapılacaktır. 4 — Taliplerin iktidarı maliye sahip olduklarını ticaret odasından bir vesika ibraz etmeleri. 5 — Talipler teklifnamelerini münakasa ve ihale kanunu ahkâmma tevfikan ihzar edip ihale saatine kadar mektepteki komisyona teslim etmeleri. (3285). günü saat ispat için Çorum Sıhhat ve içti- mai muavenet müdürlü- v.. günden: sn Metkep Hastanesi Rontkeni için lüzum görülen ve şartnamesinde muharrer bulunan iki adet tüpün 27-9-031 tari- hinden itibaren münakasa müddeti bir ay daha temdit edil- miş olduğundan taliplerin şartnameyi görmek üzere Çorum ve İstanbul Sılfhat ve İçtimai Muavenet Müdürlüklerine mü- | racaatları. (3321). Hariciye Vekâleti mübayaat komisyonundan 100 ton Kok kömürü Vekâlet için 40 ton kok kömürü Misafirini Ecnebiye köşkü için 2000 okka mangal kömürü Misafirini Ecnebiye köşkü için 7000 okka kırılmış odun Misafirini Ecnebiye köşkü için Vekâlet ve Misafirini Ecnebiye köşkü için mübayaa edile- çek yukarıda miktarları yazılı mahrukat 20 gün müddetle ve ka palı zarfla münakasaya konulmuştur, İhalesi 2 Teşrinisani 931 tarihine müsadif pazartesi günü saat 15 te icra edilecektir. Te- minatı muvakkatesi 450 liradır. Şartname Hariciye Vekâleti Levazım ve İstanbul Ankara caddesinde Hazinci Evrak Mü- dürlüğünden almabilir. (3111). Kış Yaklaşıyor Öksürük, Grip, Romatizma, Bronşit vesaireye sebep veren soğuk ve rütubetli havalar başlayacaktır. Evinizde bir TERMOJEN (Thetmogene) bulundurmakla bütün bu arazın önüne geçilebilir. Ea küçük bir soğuk alğınlığı hissettiğinizde hemen onu kullanmız. Kışın, göğüslerine kuru bir TERMOJEN (Theimogene) koyan bir çok kimseler soğuk alğınlığnı defederler. Çünkü “ ATEŞ SAÇAN PİYERO” markalı Termojen harareti tevlit eder. Türkiyenin bütün eezanelerinde satılır; Dr. HORHORUNİ mg Taksim,Zambak sokak No.4i, Cilt ve etnrazı zühreviye tedavihanesi, Hergün sabahtan akşama kadar. Her akşam ZİVER Bey idaresindeki LONDRA Birahanesin. SAFIYE HANIM, de Küçül tlik pa, muhteşem saz heyetine iştirak etmektedir. | Şehir bandosu mektebi için lüzumu olan 250 kilo: sakız ka- bağı 410 kilo taze fasulye, 150 kilo bamya, 600 kilo domates, 2800 adet patlıcan, 170 kilo semizotu, 350 kilo ıspanak, 350 kilo | taze bakla, 700 adet enginar, 700 adet karnabahar, 350 lahana, | 250 kilo pırasa, 170 kilo havuç, 170 kilo kereviz, 170 kilo dol- malık biber, 10200 kilo ekmek, 17 ton kok kömürü, iki çeki odun, 1200 mangal kömürü, 450 kilo sade yağ, 370 kilo tuz,955 | kilo soğan, 164“kilo salça, 1000 kile pirinç, 682 kilo şeker, 546 kilo fasulye, 400 kilo makama, 1100 kilo patates, 300 kilo un, 218 kilo mercimek, 142 kilo zeytinyağı, 218 kilo zeytintanesi, 140 kilo kaşerpeyniri, 200 kilo beyaz peynir, 70 kilo 8, 5500 adet yumurta, 280 kilo sabun, ve 1800 kilo koyun ve sığır- eti, kapalı zarfla münakasaya konmuştur. Talipler şartnameyi almak için her gün Levazım Müdürlüğüne müracaat etmeli- dirler. Münakasaya girmek için 500 lira teminat lâzımdır. Te— minat akçesi nakten kabul edilmez. Ya belediyeden irsaliye alınarak Bankaya yatırılıp alınacak makbuz ve yahut hükü- metçe müteber tanınmış bankaların birinden (getirilecek te- minat mektubu ile olur. İşbu teminat mektubu ve makbuz ile şartname, teklif mektubunu zarfa koyarak ihale günü olan 5 Teşrinisani 931 Perşembe günü sat 15 şe kadar Daimi Encü- mene vermeli: (3214). Pazarlıkla Arsa Yedikulede Sur haricinde Sultanahmet mahallesinde de- niz cihetinde boya fabrikası önünde Kirişhane sokağında 9327 metro murabbamdaki 4663 lira kıymet takdir edilen me- trük mezarlık arsası pazarlıkla satılacaktır. Pazarlığa girmek için 350 lira teminat lâzımdır. Teminat nakden kabul edilmez. Ya Belediyeden irsaliye almarak Ban- kaya yatırılıp almacak makbuz ve yahut hükümetçe o müteber tanınmış bankalarn birinden alacak teminat mektubu. ile olur. Bu sekilde teminat ile beraber 26 Teşrinievvel 931 pazar- tesi günü saat on beşe kadar “.evazım Müdürlüğüne müracaat edilmelidir. (3372). Fatih dairesi Müdürlüğünden: Eyüpte eski belediye mev- kil açık müzayede ile icara verileceğinden talip olanların Teş- rinisaninin onuncu Salı günü saat 14 de Daire Encümenine mü racaatları ilân olunur. (3371). Fatih Dairesi Müdiriyetinden: o Unkapanında Hoca Halil Attar mahallesinin Kuruçeşme sokağında 22 No, lu hane açık müzayede ile icara verileceğinden talip olanların Teşrinisanin 10 cu salı günü saat 14 te Daire encümenime miiracaatları ilân olunur. (3373). A A 2 İİ GR A KEZDE Burdur Vilâyeti Nafia Baş mühendisliğinden: Burdur - Baladız yolunun (17305) lira bedeli keşifli mer- kezden itibaren 14--660 - 18-300 kilometroları arasındaki (2439) kilometroluk kısımın tamiratı esasiyesi 15/10/931 ta- rihinden itibaren yirmi gün müddetle 4/11/931 tarihinde çar- şamba günü saat on altıda ihale edilmek (üzere kapalı zarf usuli ile münakasaya konulmuştur. Talip olanlar: 1 — Keşif bedelinin yüzde yedi buçuğu nisbetinde mu- sm, 2 — İnşaat ve ameliyatın devamı müddetince müteahhidin bir fen memuru bulunacak ve iş hususunda mütcahhit derece- sinde mes'ul olacağından mukavelenameye müteahhidin ken- disile birlikte imza eyliyeceğini, 3 — Bhliyet vesil almak ve kaydettirmek iç kasa şeraiti umumiyesinin birinci ve ikinci maddelerinde ya- | zılı vesaikin münakasa gününden lâakal sekiz gün evvel vilâ- yet Başmühendisliğine tevdüini, 4 — İnşaat ihale tarihinden itibaren altı ayda hitama erdi- rilecek ve fakat bedeli 932 senesi haziranında verilen istihkak raporları tarihlerine göre faizi resmisi ile birlikte tediye olu- nacağını. $ — Münakasaya iştirak eyliyeceklerin münakasa ve ihale kanunu ile şartnameler ve teferruatı dairesinde hazırlıyacakla- Tı teklif mektuplarını 5/11/931 tarihinde saat on altıdan evvel Vilâyet Encümeni riyasetine verileceğini, 6 — İnşaat ve teferruatı hakkında fazla malümat almak is- tiyenlerin evrakı keşfiye, şeraiti fenniye sureti musaddakaları beş lira mukabilinde vilâyet Nafia Başmühendisliğinden alı- nabileceği: ' 7 — Münakasadan mütevellit bilimum ilânat, dellâliye ve | sair tekâlifin müteahhidine ait olacağını kabul eyliyecekleri i a olunur. (3362). | e inhisarı Umumi Ea sr dürlüğünden: 5/9/931 tarihinde münakasaya ton Ereğli Maden kömürü için tüccarm teklif ettikleri fiatlar haddi lâyik görülmediğinden münakasa keenlem yekün adde- dilmiştir. Şartnamesine tevfikan mezkür mikdar Ereğli Kriple | | kömürü kapalı zarfla münakasaya konulmuştur. Talip olanla- İ rın şartnameyi almak üzere her gün ve teklif teminat mek- tuplarını vermek üzere de 28/10/931 Çarşamba günü saat 10 U2 de Galatada Mubayaat Komisyonuna müracaatları. R (3307) vaz ve ilân olunan (560) vakkat teminat akçası veya aynı miktarda banka mektubu ita- | SEYRİSEFAIN Merkez acenta: Galata Köprü be. sı B. 2862. Şabe A. Birkeci Mübür. dar zade ban 2. 2140. TRABZON POSTASI (CÜMHURİYET) 22 Teş- rinevvel Perşembe 17 de. MERSİN POSTASI (MAHMUTŞEVKET PA- ŞA) 23 Teşrinevvel Cu- ma 10 da, 25 Teşrinievvel akşamm- dan itibaren Köprüden saat 18 dekalkan posta Büyükadada kalacak Yalo- vaya gitmiyecetkir, 26 teş- rinevvel sabahından itiba- ren de Yalovanm 6,35 pos- tası lâğvedilmiştir. datı olan emlüke mu Par kabil ikrazat, senelik faiz komisyon yüzde 12, İstanbul Dördüncü Vakıf Han asma kat 29 numaraya 8-12 arasında müra- caat, 15 liradan fazla vari- DİS TABİBİ PERTEV ATA Badema (o hastalarını öğleden evvel de kabul eder. Tepebaşı 73. Telefon: B. O. 882. Dr. A. KUTIEL Cilt ve söhrevt hastalıklar teda- vibanesi, Karaköy, büyük mahallebi ci yanında 34, BİR DOKTOR ARANIYOR Anadoluda sahilde bulunan bir madende istihdam edilmek üzre bir doktora ihtiyaç bulunduğundan ta- Hip olanların «Galatada Gümrük kar $ısmda Ovakimyan o Handa dör- düncü katta 10 numsraya müracaat Darüşşafaka Müdürlü. | ğünden: Darüşşafaka 350 talebesine yap- mesini görmek istiyenlerin her gün ve münakasaya iştirak için 28 Teş- | rinievvel 931 çarşamba © günü saat | onda Nuruosmamiyede — Cemiyeti Tedrisiye merkezine müracaatları. (325). Kartal malmüdürlüğün den: Kartalın Pavli mevkiinde 125 İ hisse itibarile 45 hissesi (2800) lira kıymeti muhammeneli ha rap tuğla fabrikası temliken | İ satılmak üzere 12-10-931 ta- rihinden itibaren yirmi gün müddetle müzayedeye çıkarıl- mıştır. İhalei evveliyesi 1-11- 931 pazar günü saat 15 te icra kılmacaktır. Taliplerin de- | İ pozito akçelerile birlikte Kar- | tal Malmüdürlüğüne müracaat eylemeleri. (3297). ae işte İLAM MÜZAYEDE İLE SATIŞ ' 1931 Birinci (o Teşrinin 23 üncü Cuma günü sabah saat 10'da Beyo ğlunda Şişlide Osmanbeyde Cabi sokağı namile tanılmış Rumeli cad- desinde Kristal apartımanı karşı- | sında 32 numerolu hanede mevcut ve müteber bir aileye ait müzeyyen Eşyalar müzayede ( suretile eatıla caktır. Okside yaldızlı Mersiye Fransız mamulâtı Lui Kenz salon takımı, Pe lesenk oymalı muhteşem salon ota kımı, ceviz oymalı ufak bir salon, yatak oda, takımı, Avrupa mamulâ- tı ve ceviz oymalı gayet nefis yatak İ oda takımı, salona ait eşyalar, fü- muvar için kanepe ve koltuklar, yon mamulâtı ipekli perdeler, avi- zeler, bronz karyolalar, bronz ve mermer heykeller meşhur Siolanın tabloları, kolonlar, yazıhaneler, port mantolar, aynalı dolaplar, çini ve de mir sobalar, Brüksel halıları, mu şamblar, hakiki portügez ve Japon vazo ve tabakları, banyo, takımları, kvhalar aynalar, konsollar, sevir mi nyatürlü gayet nadide bir yazıhane İ vessir eşyalar, eBechtein» markalı konsere mahsus nefis Alman piya- İ nosu Anadolu ve OAcem halıları ve seccadeleri.Pey sürenlerden 100 de 25 teminat amır Hacı Bekir ZADE ALİ MUHİDDİN | Ticarethaneleri: Mevsim münasebetile Kaymaklı Lokum Kestane Şekeri YAPIYOR PANGALTI ŞUBESİNDE Fondan Çikolata “Taze Pasta, Kek, Briyoş HALEP YAĞİLE BAKLAVA, TULUMBA TATLISI Akşam Erkek San'at Mekteki Talebe kaydına devam edilmektedir. Marangozluk, Tesvi İngil Yüks tinin, dine fabril Tini Mw yeci ve motorculuk,Elektrikcilik, Sihhi tesisatcılık şubeleri v8fi : dır. Hariçte bu işlerde çalışanlar yazılı, Her gün öğleden s0 müracaat, İkinci Teşrin başında kayıt kapanacaktır. (3287) İstanbul deniz levazımı satınalma komisyonundan: Kilo 100,034 Muhtelif eb'atta saç lavha) Kapalı zarfla münal 20762 Muhtelif eb'atta saç lavha) 24 Teşrinievvel 931 martesi günü saat 10,30 da. Yukarıda cins ve miktarı yazılı malzemenin hizasındaki gül ve Saatte kapalı zarf usulile münakasası icra kılmacağındı şürtnamesini görmek için her gün ve talip olanların münakas gün ve saatinde muvakkat teminatlarile birlikte Kasımpaşad Deniz Levazımı satmalma komisyonuna müracaatları, (2802) Unutmayınız ki: Yeni « La ip Boyasız ve mürekkepsiz son sistem ORMIG Teksir Makinaları Deposu: Ziyaettin Sait. Birinci Vakıf Han AİLE PANSİYONU Mükemmel mefruş odalar, apartımanlar. Yemekli yemeli siz. Armavutköyünde BOSFOR PALAS oteli kış servisi. PFiatlar ev hayatından ucuzdur. T. Bebek 182 Kiralık Büyük Depof. 2000 metro mürabba — Köprüden 5 dakika dö. deni sahili ve cadde üzerinde — Ardiye ve fabrika için gayet el€) işli. Telefon 22520 İstanbul Posta kutusu No 708. Jandarma Satın Alma Komisyon Riyasetinden: Serpuş ve tozluğu ile beraber (4600) takım kışlık elbi imaliyesi kapalı zarfla münakasası 11/11/931 tarihinde şamba günü saat 15 te yapılacaktır, Şartaameyi görmek i€ her gün, münakasaya iştirak için de (0) gün taliplerin t€ natlarile birlikte Gedikpaşada Jandarma satm alma komis)”) nuna müracaatları. (3342). Ist. Maarif Müdürlüğünden: Bu günkü perşembe günü saat 15 te ilk tedrisat müfe Fevzi Bey tarafından Sultanafmette Muallimler Birliği bi sında «Terbiyesi zor çocuklar? mevzuu etrafında konfefi verilecektir. Bütün muallim arkadaşların hazır bulunml tebliğ olunur, (3374). MİLLİYET MATBAA Nen mikti en Meme Müml Fi Tin bi zere | etlerin Yanıp, ğundı dü, on Serim; te, İerin