22 Ocak 1932 Tarihli Milliyet Gazetesi Sayfa 8

22 Ocak 1932 tarihli Milliyet Gazetesi Sayfa 8

Süt Veren Annelere HASANZEYTİNYAĞI: mmm CUMA 22 KANUNUSANI, Fosfatlı Şark Malt Hulâsas Türkiyenin ve bütün dünyanın en |6ZİZ Hastalıklarda içilir. Yemeklerde ve salatalard veen nefis 1932 yağıdır Kullanınız sütünüzü arttırır Çocukların kemiklerini Kuvvetlendirir. lezzetine payan yoktur. OROZDI-BAK 1855 senesinde müesses Ancak senede iki defa eşyai mütebakiye ve reklâm satışını yapan ve bütün Türkiyede en ucuz satan en büyük ticarethanedir. 7 Şubat Tarihine Kadar Halihazırda Bütün Dairelerde Eşyayi Mütebakiye Satışı Mantoluk safi yün envers damier kumaş- ları sen moda renklerde Krep döşin, birman jorjet emprime Tamamen Aa kadın çorapları, son me © da renkler Yerli ve Avrupa mamulâtı ipekli ve filde. kos erkek çorapları Nim yün fanilâlar Safi İngiliz yününden fanilâlar Pamuklu fanilâlar Erkek muşambala' Erkek paltoları Çocuk kostümleri Erkek kostümleri Hanımlara safi yün mantolar son moda renklerde ve kürkia müzeyyen Safi yün son moda kumaşlardan roplar Küçük kızlar için roplar Yerli mamulâtı safi yün battaniyeler 165X225 boyunda Kuruş 340-400 250-285-335 55-(51tin)-195 30-35-50 1500 500 600 Muhtelif kumaşlar - Sahtiyan mamulât - Şap- kalar - İç çamaşırlar ftrıyat - Mefruşat - Saatçilik - Züccaciye - Mut. bah Levazımatı V. 5... V.S... Yalnız 7 Şubat Tarihine Kadar & y Öksürenlere: Katran HAKKI EKREM Tasarruf haftası sizin için bir iş olsune Siz de Bir er Ye : Tütün inhisar umumi müeüetüğümder: 1 — Kapalı zarfla şartnamesi dairesinde İstanbul için (510) METRE MİK'ABİ KERESTE: 1-2-932 pazartesi saat (11) de. 2 — İzmir için (90) TON GAZOİL 4-2-932 perşembe saat (1) de; 3 — Kapalı zarfla (98,500) KİLO SELLÜLOZ KAĞIDI Şartname ve nümunesi veçhile 25-2-932 perşembe saat (11) de. Teliplerin 9o 7,5 teminat akçelerini hamilen muayyengün ve saatlerinde Galatada Mübayaat Komisyonuna müracaatları. (268) Konya Ovası sulama idaresi işletme müdürlüğünden; Yarma nahiyesine tabi Hayrioğlu kariyesi civarında inşa olunacak bir adet bina âleni surette münakasaya vazolunmuş- tur. İhalesi 15 şubat 932 tarihine müsadif pazartesi günü saat on beşte Sulama meclisi idaresi tarafmdan icra edilecektir. Ta- Wp olanların mezkür binanın bedeli keşfi bulunan 3860 liranm yüzde yedi buçuğu olan 290 lirayı nakden veya meblâğı mez- kür mukabilinde hükümetçe makbul ve muteber'bir bankanm teminat mektubunu idare veznesine yatırarak alacakları mak- buzu meclisi idare riyasetine tediye eylemeleri ve bu bapta ma- lümat almak istiyenlerin Sulama idaresine müracaatları, (270) Ticaret İşleri Umum Müdürlü. Hüren; 30 İkinci teşrin 330 tarihli kanufi hükümlerine göre tescil edilmiş 0- Jan ecnebi şirketlerinden Fransız ta biiyetli (Memaliki Şarkiye Fransız Bankaar) nın Türkiye umum vekili bu kere müracaatla şirketin Yeni nındaki tali şubesinin 1-12-031 tari hinden itibaren faaliyetini tatil ede ceğini ve tasfiyeye Galata merker şubesinin memur edildiğini bildir iş oknakla mezkür talt şube ile a- bında İstanbul mıntakasr Ticaret müdürlüğüne müracaat eylemeleri ilân olunur. " Jin İacı mı "Bağ mı, dikmek istersiniz? Erenköyünde Kazasker mahallesin- de 30 numaralı bahçede sureti mah- susada ve Bulgaristanda yetiştirdi. ğimiz her nevi yemiş fidanlarile A- emerikan anaçları üzerine aşılı ve köklü bağ Hidanlarımızdan itifade Bahçenizde meyva a- ediniz Postahane caddesinde Ersurum Ha , Mikası bulunanların şirkete ve ica- Bu müz'iç öksürüğü Emulsiyon Skot ile teskin ediniz Öksürlik ve nezle tehlikelidir. Kat'iyen ihmal etmeyiniz. Hemen Emülsiyon Skot içiniz. En mük'iç öksürüğü teskin ve en müzmin nez- leyi defeder. Ermilsiyon Skot ci- ğerlerinizi hüsnü muhafaza ve ih- mal edilmiş nezleden . mütevellit mühlik bronşitlerden vikaye eder. Göğsü zaif olanlar, nezleye müp- teli olanlar ve tütün içenler ber halde boğazın ve ciğerlerin nazik onsacını beslemek ve sağlamlaştır- mak için Emulsiyon Skot içmeleri lâzımdır. Bir şişe almız ve tecrube İler ve büyükler kolay hazmedecekler dir. Doktorlar Emu siyon Skot şurubu. mon balıkyağından üç defa daha İkuvvet- İli olduğumu bittec- cübe isbat etmişler. | dir, Vakit gaip etmek- sizin elğerleri sağ- | iamlaştıran — bekikt EMULSİYON SKOTu Her yerde isteyiniz. DİKKAT Her ilâç müessir değildir. Her ilân inanmayınız. GLANDOKRATIN Meşhur Prof. Brown Seguart ve Sesimahım keşfidir ve terkibi HORMON ve iesitindir, uzviyetten © alınmıştır. Ademi” iktidara bel evşekliğine ve zafiyeti umumiyeye karşı kat'i yeğine devadr, erkek İkadın farkı yoktur. Her eczanede bulunur. Kutusu 200 kuruştur. Umumi deposu, İstanbulda ZA- İMAN ecza deposudur. Dr. BEY. LERE tesirini tecrübe içini kutu makbuz mukabilinde meccanen ediniz. Çocuklar seve seve içecek | Ecnebi memleketlere İTALYANA Sermayesi 700,000,000 (İhtiyat akçesi: 580,000,000 Liret) Travellers (Seyyahin çek- leri) satar Liret, frank, İngiliz lirası veya doları frank olarak sa. kılan bu çekler sayesinde ne- “eye gitseniz paranızı kema- li emniyetle taşır ve her za- man isterseniz dünyanın her arafında, şehirde, otellerde, sapurlarda trenlerde bu çek- leri en küçük tediyat için akit makamında kolaylıkla istimal edebilirsiniz. Travel den başka kimsenin kulla hamayacağı bir şekilde ter. ip ve ihtas edilmiştir. İZühreviye, bevliye tedavihanesi Dr. HORHORUNİ Beyoğlu, Tarlabaşı, Taksim Zam- hak sokak Ne. 4i — Tel3152. Dr. TAŞÇIYAN Zührevi hastalıklar tedavihanesi Eminönü Minasyan eczahanesi kar- enındaki sokak No. 4 Birinci Fırka Topçu taburu nun hayvanatınmn arpaları kır- dırılacaktır. İhalesi 26-1-932 ta rih salı günü saat 15 te komis- yonumuzda yapılacaktır. Ta- liplerin şeraiti ve kırılacak ar- pa mikdarını anlamak üzere Se limiyede F. 1. Levazımna ve vakti rmrayyende komisyomu- muza müracaatları. (37) (243) Ordu sıhhiye ihtiyacı “ için bir takım seyyar baktiryoloji lâboratuvarı kapalı zarf usulile 25-1-932 tarih pazartesi günü saat 14,30 da ihalesi icra olunâ caktır, Talipleri şartnamesini almak ve münakasaya iştirak etmek üzere teklif mektupltri le birlikte vakti muayyende komisyonumuza müracaatları. İN 6) © Ordu swhhiye ihtiyacı için memlu sıhhiye arka çantasın- dan 356' adet kapalı zarfla 25-1-932 tarih pazartesi günü Saat 16,30 da ihalesi icra oluna caktır. Talipleri şartnamesini almak ve münakasaya iştirak etmek üzere teklif mektuplari- le birlikte vakti muayyende ko misyonumuza müracaatları, 00) , Ordu sıhhiye ihtiyacı için ikmal ettirilecek harp paketle rine kizum olan 8 kalem mal- zeme kapalı zari usulile 25-1- 932 tarih ve pazartesi günü sa- at 16 da ihalesi icra kılınacak- tır. Taliplerin şartnamesini al- mak ve münakasaya iştirak et mek üzere teklif mektuplarile birlikte vakti mmayyende ko- misyonumuza müracaatları. (6) (10) ... Ordu sıhhiye ihtiyacı için 66 kalem diş alât ve edevatı kapalı zarf usulile 25-1-932 pa- zartesi güni saat 15,30 da iha- lesi icra kılmacaktır. Taliple- ri şartnamesini almak ve mü- nakasaya iştirak etmek zere teklif O mektuplarile birlikte vakti muayyende kkomisyonu- muza müracaatları (4) (8) ... İstanbul'da bulunan kıtaat ve müessesatm ekmek ve er- zaklarının senenin nakliyesine pazarlıkla verilen &iat mmvafık görülmediğinden tekrar fiatı zarfla münakasaya vazedilmiş tir, İhalesi 23-1-932 cumartesi günü saat 15 te komisyonumuz da yapılacaktır. Taliplerin şart ve mümakasaya iştirak edecek- lerin de vakti muayyende te- minat ve teklifnamelerile ko- misyonumuza müracaatları (681) (4618) K. O, ve birinci fırka kıta- atı ihtiyacı için sovan aleni münakasa ile satın almacaktır. İhalesi 6-2-932 tarih oCumar- tesi günü saat 15 te İkomisyo- numuzda yapılacaktır. Talip- derin şartnamesini almak üze- re hergün münakasaya iştirak edeceklerin de vakti muayyen de Komisyonumuza müracaat- lar. o (30) (214) Çe TI, K. O. ikrtaat hayvana- tinn İhtiyacı için saman aleni müngkasa ile alınacaktır: iha- lesi 23-1-932 tarih cumartesi günü saat 15,30 da komisyonu muzda yapılacaktır. Taliple- | rin şartnamesini almak üzere hergün ve münakasaya iştirak edeceklerin de vakti muayyen | de komisyonumuza müracaat- ları, (687) )4667) | .. K. 0. Topçu ve nakliye ta- burları askeri konağı hayvana | tin ihtiyacı olan saman ale- ni münakasa ile almacaktır. İhalesi 23-1-932 tarih cumar- tesi günü saat 15,30 da komis- yonumuzda yapılacaktır. Ta- liplerin şartnamesini almak ü- zere hergün ve münakasaya iştirak edeceklerin de vakti | muayyende & komisyonumuza müracaatları. (687) (4667) vi Birinci fırka kıtaatı hayva- | natının saman münakasasında verilen fiat pahalı görülmüş ve münakasası nakledilmiştir. İha esi 26-1-932 tarih salı günü saat 13 te kbomisyonumuzda ya pilacaktır. Taliplerin şartna- mesini almak üzere her gün ve münakasasına iştirak odecek- lerin de vakti muayyende ko- misyomumuza müracaatları, (46), (284) m. İstanbul yollama müdiriye- ti emrindeki Kanije motörünün münakasası bir hafta tâlik e- 'dilmiştir. İhalesi 27-1-932 ta- rih şarşamba günü saati3te re yollama müdiriyetine ve mil nakasasma iştirak edeceklerin de vakti muayyende komisyo- numuza müracaatları, (50) (288) EEE Ty Panik Yeni Tertip Başlamıştır. Altı keşidelik olan işbu tertipte 50.000 numara kâmilen ikramiye veyahut amorti kazanacaktır. Lei Keşide: (0 ŞUBAT 1932 Büyük ikramiye 30.000 liradır. Biletler Satılmaktadır. 15 Kişiden mürekkep aile Türk Saz Heyetine ilâveten! Kafkas Azerbaycan Hakiki Türk Musiki Heyeti her akşam LONDRA birahanesinde terennüm etmektedir. SADIK ZADE Biraderler vapurları Karadeniz Postasi Sakarya vapuru 24 Kânunusani Pazar günü akşam saat 17 de Sirkeci o Rıhtımından ha eketle, (Zonguldak, İnebo- u, Ayancık, Samsun, Ordu, ye azimet ve ayni iskele ve Ünyeye avdet oedevek- tir, Fazla tafsilât için Sirkeci Meymenet hanı al ında açenteliğine müracaat Tel. 22134. SEYRİSEFALN İdare rıhtımı © üzerindeki kulübe Mayıs 933 nihayeti- ne kadar müzayede ile kira- lanacaktır. Teminat $ 032 saat 17. 10. İhale 25-1- Alemdar Zade Mehmet Vapuru Karadenize Bülent varuru 2 X Pazartesi sani (Zonguldak, İnebolu, Ayan- cık, Samsuy, Ünye, Ordu, Gireson, Trabzon, Rize, ve Mapavrı) ye azimet ve av dette aynı iskelelerle Sür nene ve Vakfikebire uğra- yarak avdet edecektir. Müracaat mahalli, Alâ- iye Hanı i inci kat Tel 21037 Dr. A. KUTiEL Cik ve zührevi hastalıklar mü- tehassisr, Karaköy, büyük mahalle- bici yanımda 34. İstanbul İkinei iflle mem ğumdan: Adres: İstanbul'da Alaca hamam caddesinde 89 No. hu. mağamda mi şamme tüccarr Vani İstevanidis efendi: Balilde ismi ve adresi yazılı olan satın iflâs açılıp tasfiyenin adi şe kilde yapılmasına karar verilmiş 0) 1 — Müfileden alacağı olan veya mallarında istihkak iddizsmda bulu nanların alacak ve idinlerinm işbu ilândan bir ay içide eyyamu res miye müstesna olmak Üzere hergün saat 9 dan 17 ye kadar Sultanahmet te vaki Adliye binasında icrayı va- zile eden İkinci illâ dairesine ge- erek alacaklarını kayt ettirmeleri, we senet ve defter gibi delilleri her '0e ise bunların asıl veya smusaddak suretlerini vetideleri, 2.— Müflise borçlu olanların yukarıda yazılı 6- lan müddet içinde borçları mikdarr Bı yazdırmaları bilâfına hareketin cer kanunu muzibince sakibat ve mes'uliyete uğrıyacaklarını bilmele ri, $ — Müflisin mallarını nakıt ve tahvilâtı ve buna mümasil kiymetli evrakını ber ne suretle olursa olsun ellerinde bulunduranlar ister şahıs later banka ve sair mücesise. olsun bunların üzerindeki hakları mahfuz saat 14 de alacaklıların yukarıda yazılı olan iflis dairesinde hazir bu Hunemaları ve enliflisin müşterek borçiularile kefillerinin ve borcu te keffül eden sir kimselerin içtima da hazır bulunmağa hakları olduğu ill alanuar. ZAYİ — Evkaf idaresinden makta olduğum maaş cüzdanımla tetbik mühürümü zayi eyledim. Ye nisini çıkaracağımdan © eskisinin hülemii olmadığı ilâri olunur. Gala- ta Okçu Musa camisi milezzini İsmail Ziya