9 Haziran 1932 Tarihli Milliyet Gazetesi Sayfa 4

9 Haziran 1932 tarihli Milliyet Gazetesi Sayfa 4

Ylilliyet Asrın ümdesi “MİLLİYET” tir. 9 HAZİRAN 1932 İdarehane: Ankara caddesi, 100 No. Telgraf nöresi: İst. Milliyet | Telefon Numaraları: Başmuharrir ve Müdür: 24318 Yazı işleri Müdürlüğü 24319 İdare ve Matban 24310 ABONE ÜCRETLERİ: | Türkiye için ! LK Bayhğı 4— -| 6 750 nr u4— Gelen evrak geri verilmez — Müddeti geçen nüshalar 10 ku- ruştur. Gazete. ve matbaaya ait İğ, isler için müdiriyete müracaat edilir. Gazetemiz ilânların mes'u- Tiyetini kabul etmez. İ i Tavukçuluk ve çiçekçilik sergisinde bir hâdise olmuş bo yama güllere mükâfat vermi ler. Doğru mu yalan mı bilmi. yorum'amma eğer vermişler. se büyük bir günah işlenmiş | değildir. Boya artık hayatımız | da yüksek bir mevki işgal et- mektedir. En muteber ve mak. bul yerlerimizi boyamaktayız. Kadınlar meydanda.. Evvel. leri pek mergup olmayan göz boyacılığı bile şimdi moda me Dudaklarımızı, mızı, saçlarımızı, tır. naklarımızı boyayoruz ve bu boyalama ameliyatından sonra kıymetimiz artıyor da bir gül boyalıdır diye neden kiymet. Belki bilmeyenler vardır: | Üsküdar tarafmda da elektrik | cereyanı bulunur.. Amma pek ender bir meta şeklinde. İskele | den bir kol Doğancılar tarafına | gider, bir kol da Selâmsız cihe tine, Şehrin en meskün yerle- | rinde elektrikten eser olmadığı gibi şirkette de şebekeyi tev. si etmek (arzusundan nişane © yoktur. Usküdarda otüranlar | bu atalet karşısında me yapa- bilirler. Elektrik gibi artık ha- yatın en mübrem ihtiyacı şek- Tini alan bir şeyi elde edemiyen Üsküdarlılara bedbaht demez misiniz?.. İşin daha tuhafı var. Şirket bir çok yerleri gezerek | halkı evlerinde tesisat yapma | ğa sevketmiş fakat seneler var | ki; bu evlere elektrik vermemiş | tir. Ben şahsan bu mesele ile | şirket nezdinde meşgul olmuş- tum. Gördüm ki; Üsküdar şe. “bekesinin ne zaman, ne mikdar da ve ne şekilde tevâi edilece- ğini ve Usküdarlıların elektrik ş 5 ; i © kimse yoktur. Varsa si © meydana!.. İstanbulun en bü- B yük bir semtini böyle karanlık © “bir meçhuliyetin esiri yapmak doğru değildir. vi , Hollivutda akşam gazetesi Efendim, şu son günlerde - Hellyvood'daki sinema yıldız. ırınm yeni bir merakı var: Bizim akşam gazetelerini oku- | mak.. Hem de ekseri ilân sahi. | tünde hayide örtülü bir masa fesini.. Ve bunu okurken de| © © resim çektirmek!, Bu resimleri © de o gazetelere göndermek! 4 Acabm bu rivayete inanan i var ei “© FELEK EK rma Anicet bir kapı açtı ve be | davatçı dükkün: dese, daha ya ! durduktan sonra kendisi de bir j koltuğa oturdu ve dedi ki Jzü bi | mun aş İ büyük görünüyordu. Bu ölgün MİLLİYET PER: Tekinsiz oda Yemekten sonra Anicet ma sadan kalktı. ve lâmbayı eline alarak bana dedi » Asıl mesele şimdiden son ra başlıyor. Arkasından gittim. Çoğu mobilyasız bir hayli oda geç- tik. Bir kaç © merdiven indik. Üstü kemerli bir dehlizi yürü- yoruz. Dehlizin öbür ucuna va atonun dört kulesinden bi. in en alt katmı teşkil eden , odalardan birine soktu. — Burası benim mesai odam dır, dedi. Fakat burası o kadar karı- şık eşya ile dolu idi ki, bir hur kışmdı. Bakırlar, vazolar, hey- kelcikler, kumaşlar, silâhlar hepsi biribirinin üstüne gelişi güzel yığılmış gibiydi. Anicet beni kumaşları yır- tılmış bir koltuğa oturttu, ve bir kasadan tozlu bir şişe çı- kardı. İki kadeh geti; ol. — Bu şarabın belki yüz | meden fazla ömrü vardır. Bü- babam şarabı çok sever- di. Öldüğü zaman, bereket ver sin, bize içi tıklım tıklım şarap dolu bir mahzenle, © şu harep şatoyu, bir de etrafındaki ara- ziyi miras bıraktı. Kadehi hürmetle ağzına bir yudum aldı, gözle- rini kapattı. Dikkatle kendisine bakıyor dum. Terhis olduğumuz gün- den beri hayli değişmişti. Yü. parça buruşmuş | gibiy- di. Gözlerinin altındaki deri kabarmıştı, ensesi katmerleş. mişti, Devam etti: — Sen müteveffa hemşirem Ursule'ün odasında yatacak. sm. Zavallı kadın öleli beş se- ne oluyor. Bu oda kocaman şa toda yatılabilecek (en müsait odadır. Sana bu odayı tahsis et tiğim için beni affet, Ben dostumun firper- verliğine teşekkür ettim ve şa- rap ta hakiksten enfes bir şey idi. Dostum devam etti: — Sonra, bu odanın bir hik& yesi vardır. Bu odada 1589 ta rihinde Bertrande feci bir su- rette öldü. Bertrande çok gü- zel bir kadındı. Şöminenin üze rindeki portresine bakarsan, bana hak verirsin. Büyük ay- yaşlardan o ve o kumarbazlar dan Francois'nın karısı idi. Bir akşam kendinden daha kumar- baz biri ile oynadı ve bütün servetini kaybetti. Artıl elinde biç bir şey kalmayınca, bu'de. fa kendi karısına oynadı. Onu | da kaybetti. Hasmı kaza; Şeyi ğ istedi. Bertrande ise yabancı bir adama teslim ol- maktansa, kendini şatonun pen | ceresinden aşağıya attı, Dostum bir “yudum © şarap | daha içti: — Derler ki Bertrande'm ru | hu ara sıra bu odaya gelirmiş. | Fakat sen korkma! Hemşirem | Ursule kırk iki sene bu odada oturdu ve hiç bir ziyaret ka. bul ötmedi. Yatağı mükemmel dir. rahatça uyuyacağına emi- nim, Kadehi bir kere daha dol- durmak istedi, fakat ben aşa- 1 yukarı sarhoş olmuştum. den yatak odamı göstermesi, rica ettim. | Dostumun mesai bana bahsetiği bu öbür ucunda ve en üst katta idi, bu odaya girdiğimiz za man, evelâ bu kadar büyük bir yatak odası üzerimde tesir bı. raktı, Burası yatak odasmdan ziyade salona benziyordu. Bu kadar büyük yatak oda- sında da bir yatakla dört kol. tuk adeta kaybolmuş gibiydi. Pardon, bir komod, ortada üs- | duruyordu. Elimizdeki iki mu- ğı altında bu oda daha jve dalgalı ışık, odanın uzak kö İ gelerine yetişemiyordu: bile... Dostum elindeki şamdanı kaldırdı, | — Fransızcadan — — İşte ölen kadın! dedi. Duvarda bana gösterdiği es ki resme baktım. Sarışm bir kadın.. İri ve hayran nazarları, çıkık dudakları ve küçük kulak | ları var. Anicet bana hayırlı geceler | temenni etti ve çekildi, Bu koskocaman, soğuk ve | rutubetli odada, ölen kadınm hatırası ile başbaşa kalmıştım. Bir an, etrafımı duvarlara şöyle bir göz gezdir dim. Pencere bilhassa nazarı dikkatimi celbetti.Açtım ve aşa ğıya doğru karanlık uçuruma baktım. Topraktan küf koku- le karışık bir buhar yüksel issediliyordu. Derhal pen cereyi kapattım ve hemen ya- taği lim. Mum da söndü. Artık uyumuştum. Birden bire, bir hamle ile uyandım. Hiç şüphe yok, mut lak yanı başımda ya bir hayvan ya bir insan hareket etmişti. İ Bir kibrit çakarak muma doğ- ru uzanırken, etrafıma bakın- dım. Elimin raşesine o Tağmen mumu yakmağa muvaffak ol- | muştum. Ölü bir ışık odayı ay- dınlattı. Hemen yataktan fır. layarak odayı dolaştım, fakat gayritabii bir şey görmedim. Kendi kendime: — Budala, dedim, yüz sene- lik şarap içersen, işte böyle o- ur. Kendi kendimden utanarak mumu söndürdüm ve tekrer yatağa girdim. Fakat artık gö züme Ouyku (girmiyordu. Anicet'in sözleri (Obeynimde canlaniyordu: — Derler ki Bertrande'ın ru hu ara sıra bu odaya gelirmiş. Başka şerait altında bu ma- sala gül Fakat şerait de ğişince bendeki ğişmişti. Tam o sırada, pencerenin çerçevesinde tatlı bir etek se. si ve ekabınde da bir inilti duy dum, Derhal mumu yaktım. şüpheye mahal yoktu. Mutlaka bu odanm içinde birisi vardı. Yarı yarıya giyindim ve bu de- fa odanın her tarafını daha dik katle gözden geçirdim. Nafile! Gayritabii hiç mi, hiç bir şey yok! Tekrar yatağa girdim. Fa. kat bu defa ne oluyor diye an- lamak için mumu söndürme. im. Gene derler ki ruhlar aydınlığı sevmezlermiş. Filvâki bir saat geçti. Hiç bir şey duymadım. Lâkin uyku bastırmağa başlayınca o yine mumu söndürdüm. Başımı yas tığa koyar koymaz yine ayni e tek sesini ve iniltiyi duydum. Fakat bu defaki inilti daha u- zun ve daha devamlı idi. Boğazımdan gayriihtiyari bir sayha koptu. Heyecandan titreyerek, ü- çüncü defa mumu yaktım ve doğruldum, © gene İbaşımı yorganın içine sokarak bekledim. Derin, ağır ve siki- bir sükât! Mademki mumun zayıf ışığı ruhu kovmağa kâfi geliyor, o halde büsbütün ko: vulmasına intizaren sabahı bek ledim. 5: luktan bitap bir hale gelmiş ve demir gibi bir uykuya dalmış. tım, Öğleye doğru kuvvetli bir el kapıyı açtı ve ben de gözle. rimi açtım. Baktım, Anicet! — Ne bu yahu? dedi, hâlâ uyuyor musun ? O zaman gördüğüm şey be ni büsbütün bayrete düşürdü, Masanm altından küçücük bir köpek çıktı ve dostumun gel. diği kapıya doğru yürüdü. Anicet: min köpeğidir ve hemşirem öl düğü günden beri hep bu oda. da yatmak ister. Acaba bu ak- şam seni rahatsız etti mi? Za. yalı hayvanın O rometizması var. Bir tarafından bir tarafma döndü mü, inilder. Dostuma dedim ki: — Hayır, hayır! Bilâkis be ni biç rahatsız etmedi. Mükem korkunç | kanaat te de. | Bu defa artık | tler ağır ağır geçti. | Ortalık ağarınca artık uykusuz | EMBE, Poliste 4 MAZIRAN | Feci bir i Kaza Gebe bir kadının | karnına pıçak girdi Tophanede bir facia olmuş, gebe bir kadının karnma keskin bir kunduracı bıçağı saplanmış âdi İ terken Fazlaca iğilmiş, bu sıra. da sandığın üzerinde bulunan bir kundura bıçağı kadın kar nma saplanmıştır. Kadımcağız gebe olduğu için hastahaneye kaldırmıştır. Yarası tehlikeli. dir. Dükkânda hırsızlar Veğnecilerde o bakkal Sai Beyin dükkânına evvelki gün | üç kişi giderek sigara ve saire | alacaklarını söylemişlerdir. Sa- mi Bey müşterilerin istedikleri ni. hazırlamakla o meşgulken i müşteriler ortadan kaybolmuş- lardır. Bu hareketten şüphele- İnen Sumi Bey dıvarda asılı bu lunan ceketine “bakımca cebin- den 28 lirasile nüfus tezkeresi nin ve diğer evrakının aşml. mış olduğunu görmüştür. Polis tahkikata vaz'ıyet etmiş, müdi riyette sabıkalıların resimleri gösterilmiş, Sami Bey bunların içinden Recep, Zeki ve Hida- yet isimlerinde üç sabıkalıyı ta nıyarak dükkâna gelen müşte. riler bunlar olduklarını söyle. miştir. Bunlardan Recep ve Zeki yakalanmıştır. Tahkikat | devam ediyor. Bir köşk yandı Evvelki gece Kartal - Yakacık yolu üstünde Memduh Bey namın daki bir zatın köşkü, çıkmış ve yangın illsiyesinin gelmesi köşk temamile yanmışt Üçüncü kattan , aşağı Pabi Kuyumcu sokağın- | da bir, yyiman imşantında çalı, İ şan amele Ahmet üçüncü kattaki iç iskeleden düşerek tehlikeli suret- te yardlanmıştır. Adanada bir yangın İ ADANA, 8.— Dün öğleden son- ra burada müthiş bir yangın oldu. i Yanışm Hükümet konağı civarın daki bir fırından o çıktı, Alevler sö- İ ratle intişar ederek Ramazan oğla evkafına ait yedi dükkün yandı. A- Tikadarlar maddi zararı doksan bin lira olarak tahmin ediyorlar. Yangınm daha fazla genişlememe si için çok uğraşıldı Nüfus zayiatı yoktur. Yangınnı bir kaza neticesin. de çıktığı, yanan binaların sigor- tasız olduğu söylenmektedir. Tah kikat yapılıyor. RADYO | Bugünkü program ISTANBUL. (1200 m.) — 18 Gramofon, 19,5 alatütka konser, ajans haberleri, - saat Ayarı, 20,5 gramofon ,21 alaturka saz, 22 or kestra. BÜKREŞ (394 m.) — 20 şar kı, 20,15 senfoni. BELGRAT (429 m.) — 20 Dok torun tavsiyeleri, 20,5 komedi, İ 21,10 Yugoslâvya konseri. İC ROMA (441 m.) —21 grame- İ fon, 21,45 muhtelif konser, PRAG (488 m.) — 20 Prağ milli operasından naklen Dimitri ismindeki opera, 23,15 R. j. kon- ser, VEYANA (517 m.) — Misaa Lolemnis operası, 22,30 bir “perdelik komedi, 23,35 akşam konseri, PEŞTE (550 m.) — 20,16 Çi- gan orkestrası, 21,15 mili tiyatro dan neklen komedi, 23 Çigan or- kestraşı, VARŞOVA (1411 m.) — 20,38 Radyo gazetesi, 21 hafif konser, 23 dans havaları, BERLİN (1635 m.) — 20 nün haberleri, 20,20 edebiyat ba hisleri ve konferans, 22,10 Kö- nigsbergden naklen komedi. İLAN Galatada Karaköy Palas ha- nında 19 numarada sigorta mu amelâtile iştigal eden Hidayet Beyin şirketimizle bir alâkası kalmadığı görülen lüzum üze. rine ilân. olunur. >... Emir Feysal Hz. dün Gece geldi (Başı 1 inci sahifede) | bir motör ile Büyükdereye gi- İ derek yata dahil * olmüşlar” ve Freni Emir Fayaai Hazektleşi; me böş geldiniz deşsişlerdir. Yat saat dokuzda Galata yöleu salonu rıhtımma © yanaşmış ve burada; Hus Soyyok. Carol konsolosu M: Maligisi' yata giz yerdi; Prona > Hadretlerine boş- Sanel de bulunamaşlar. > Eran Hazretleri bundan: oocra: nasi müstakbelin ile bir. in “inhisar idaresinin Yeni Sayyat “rüüşümü biner isefalm « dükeldelne çikip: ve Prens Hazretleri bir müfre. ze polis efradı tarafından se. lâmlanmıştır. Yolcu salonunun kapısına Türk bayrağı ile ye- şil zemin üzerine beyaz ipekle işlenmiş arapça Lâilâhe İllal. lah Muhammet Resulullah iba. resini Ve kılınç resmini hâvi caz bayrağı | talik edilmi; Prens Emir Hazretleri Seyrise fain rıhtımmda © Medine ahali. sinden Esseyyit Muhammet Hazretlerinin ellerini arzı tazimat etmişlerdir. Prens Hazretleri Vali Muhiddin Bey le birlikte otomobile binerek hükümet namına misafir edil. mek üzere Pera Palas oteline gitmişlerdir. Muhterem misafi. rimizin maiyetleri şu zevattan mürekkeptir: Hariciye nazır muavini Fuat Hamza Bey, ya- verleri binbaşı Halit Eyyubi, hususi tir, Binbaşı Hali Beri | Harici ye nazır muavini Fuat Hamza Bey Türkiyede ikmali tahsil et miş ve İisanımızı mükemmel su rette konuşan genç ve sevimli şahsiyetlerdendir. Bilhassa Ha lit Bey Türk ordusundan yetiş. miş bir askerdir. Umumi harp esnasında İmalâtı Harbiye bez fabrikası müdürlüğt ve Şam da Levazım reisliğini ifa eden Re aşa Eyyubinin oğlu o- alit Bey Çanakkle harbi. ne ii etmiş, ve anasıl Hi. cazlı olduğundan harpten son- ra Hicaz ordusuna iltihak et. işi "Vali Bey Pera Palas otelin- de Prens Hazretlerile bir müd. det görüştükten sonra müfara kat etmiştir. Misafirimiz, mai. yetlerile birlikte akşam yeme. ğini yedikten sonra hususi dai. relerine çekilerek istirahat et- mişlerdir. Bugün yapılacak ziyaretler Prens Feysal Hazretleri bu gün saat 11,30 da Vali Muhid din Beyi ziyaret edeceklerdir. Ve saat birde Trabyada Tokat liyan otelinde Muhiddin Bey ta rafından şereflerine verilecek öğle ziyafetinde hazır buluna. caklardır. Prens Hazretleri bu gün ve yarm şehrimizin şayanı temaşa yerlerini ziyaret edecek ler ve cuma günü akşamı, An- karaya gideceklerdir. rem misafirimiz, Ankarada üç gün kalacaktır. Bu münasebet İe Hariciye vekâleti tarafından bir program tanzim edilmiştir. Bu program mucibince Prens Hazretleri Reisicümhur Hazret leri tarafmdan kabul edilecek ve şereflerine o Başvekil İsmet Paşa Hazretlerile Hariciye ve. kili Tevfik Rüştü Bey ve Bü. 2035 İ yük Millet Meclisi reisi Kâzim Paşa tarafından ziyafetler veri lecektir, Prens Hazretleri çar şamba veya perşembe günü şeh rimize avdet edecekler ve Tah ranı ziyaret etmek üzere Trab zon tarikile ve vapur ile seyahat lerine devam edeceklerdir. Prens Hz.nin beyanatı Prens Hazretleri henüz 25 yaşlarındadırlar. Üzerlerine Hi caz ahalisinin milli kıyafeti o. lan meşlah ve başlarına da kefi ye giymektedirler. Yalnız Ha. riciye muavini Fuat Hamza B. seyahat münasebetile milli kı. yafetini teri il lir. Prens Feysal Hazretleri dün akşam Pera Palas otelinde bir muhar- ririmizi kabul ederek şu beya- natta bulunmuşlardır; ız ki, memleke Tİ Başı 1 inci sahifede | Zzakeret ve yardım görmektedir. kayt i için 4 sınıfın müracaatı İm bul edilmektedir. 1 — Amatörler 2 — Amatör hanımlar 3 — Hususi arabaları kullana cak şoförler. 4 — Tuksi şoförleri Muhtelif müessesat | ber sınıf | liseliye label diyeli j Ford acentası da vereceği be | 'diyeleri dün tesbit etmiştir. i Ford Amatör Hm, ve B. lere | birer mükemme! gümüş kupa ves receği gibi taksi şoförleri ara. isından birinci gelecek olans 100 Hira, hususi arabaları kullanacak şoförlerin birinci gelenine de 50 | Mira mükâfat verecektir. Ford ve 6 acentadan mada BC. H. Fırkası, Turingkulüp o va 5 Milliyette muhtelif hediyeler ve- EE receklerdir. Herhalde alakadarlar bugünkü son fırsatı kaçırmamalı 53 ve kayıtlarını yaptırmalıdırlar. Ajansın tebliği.. ISTANBUL, 8. A. A. — RAE REEL | BİRİNCİ Kr DözeLİYE MOBİL SURAT KOŞUSUNA & ile iştirak ediyorum: Motör numarası Silindir kutru Strok (piston tul Silindir adedi Hacmi istiabisi, edeceği her am um ve gerekse yarışa hazırlık talimi rak edenlere ait ve racidir. Aza Adres ( inde iktisap etmiştir. O zama- na kadar Melik Hazretlerinin ecnebi devletlerle münasebetle ri yoktu. Bu tarihte Hicazı zapt | lettirler. Bu sebeple buraya. ve işgal ettikten sonra ecnebi devletlerle münasebat tees: etti. Bugün bazı devletlerin Hi cazda sefir ve konsolosları var | dır. Fakat hükümetimiz henüz resmi münasebatta bulunduğu devletler nezdinde sefaretler tesis edememiştir. Bunun sebe bi sefaret tesisinin çok masrafı mucip olmasıdır. Bu sebeple he yetimiz münasebette bulundu- ğumuz devletlerle temasta bu- Tunmak vazifesini deruhte et- miş ve bu maksatla ğe çıkmıştır. Şimdiye kadar panın te memleketlerini resmen piya md yemi başlayarak İsviçre, Fransa, İn- Hollanda, Alman; Türksye ile Hicez arasında | üç sene evvel bir muhadenet | Markası, .. » » » TT. Bu akşam kayıtlar kapanıyor! tanbul'da 17 Haziran 832 günü için tertip edilen yarışı pek çok otomebil rinin alâkasmı celbetmiş ve çok meraklılar şimdiden kaf muamelelerini yaptırmışlardır. Kayıt muamelesi 9 Haziran | persembe yünü sent - 16 de kap nacaktır. Yarışa girmek istiyen ve be | yazılmamış olan alikadarlar; İ yıt müddeti geçmeden, kayı nı yaplırmalıdırlar. Muntazam olması için tel heyetçe azami gayret : ve memleketimizde asfalt ve tazam bir yol üzerinde ilk yapılan bu olomobil sür'nt nn muvaffakiyetle o yapıl meraklıların gösterecekleri ile mütenasip olacaktır. Yarışa sit her türlü fenni #air malümat ve kayıt varakı her gün saat iile 12 arasın Galatağa Türkiye Türing ve mobil kulübüne müracaatla İs | bilir. TURKİYE TURİNG VE OTOMOBİL KLOBU Telefon B. 3166 Adalet Han—Gulata L SÜRAT KOŞUSU 7 Haziran 1932 VARAKASI 17 Haziran 1932 tarihinde Türkiye Turing ve Otomobil Kiöbü ve Milliyet gazetesi tarafından tertip edilmiş olan BİRİNCİ OTO- tarifatı bervechi ati otemebilim lu seyri) Hangi sını yarışa gireceği. İşbu musahakaya iştirak için tediyesi meşrut ? Cüç) Jira Turing ve Otomobil Klöbü vetnesine tevdi edilmiştir. Yarış tertip hey'etince yapılan nizamname ve hey'etin ittihez. tedabiri kabul ettim. Otomobil Yarışları Beynelmilel mizamnamesinin maddei mah- susası mucibince yarışlara iştirak eden arabaları sevk ve İdare edenlerle bunların içinde bulunan eşbasa yerek yarış esnasında lerinde veya bu yarış dolayısile her hangi surette olursa olsun vaki olacak kaza; zarar ve ziyan ile bu arabaların sebebiyet vermeleri muhtemel bulunan her han- gi kaza, zarar ve ziyandan dolayı Türkiye Turing ve Otomobil Kisbü ve Milliyet Gazetesi ve tertip hey'eti hiç bir mes'uliyet kabul etmez. Yukardaki hutusatın bütün mes'uliyeti yarışa işti- AMELE AKERMAN CEKER KANYE kardeşlik mertebesine . varı tır. Türkler ve Hicâzlılar larca beraber yaşamış iki lirken kendimizi yabancı! memlekete seyahat etmiş miyoruz. Arl &i biribirine | rapteden bü: tarih vardır. Bu tarih arı ki dostluk ve kardeşlik hi nin bir kat daha takviye hizmet etmiştir. Ankarada isicümhur Hazretlerine mü olmaktan büyük bir sürur # sı im,” Rus mihmandarlar Emir Feysal Hazretleri N miş olan kumandan Bre ve teşrifat müdürü M. Flor kide dün Emir Hazretlerile rimize gelmişler ve Pera öteline inmişlerdi.