9 Haziran 1932 Tarihli Milliyet Gazetesi Sayfa 6

9 Haziran 1932 tarihli Milliyet Gazetesi Sayfa 6

sumnannamamın'da BALCILAR MAĞAZASINDA Tenzilâtlı Satışa Başlanmıştır. Mevcut Avrupa Malları YOK PAHASINA 16 hazirana kadar elden çıkarılacaktır > Bu müstesna fırsatı kaçırmayınız < Emniyet Sandığı emlâk Müzayedesi Kat'i karar ilânı 4 i MERHUNATIN CİNS VE NEV'İLE MEVKİ VE MÜŞ- TEMİLATI 391 7970 Beylerbeyinde Bürhaniye mahallesinde R | sokağında eski 12 Mü. ve yeni 12.5 numaralı dok- san beş arşın arsa üzerinde kârgir dahili ahşap iki katta üç oda bir sofa bir toprak ev altı, bir mutfak; bir kuyu, ve yedi yüz beş arşın bahçeyi ve altında bir dükkân: havi seneden natamam elyevm maa- | dükkân bir hanenin tamamı (odaların birinin ta- van ve sıvası ve mutfağın tavanı yoktur) İbrahim Ağa Üsküdarda Selmanağa mahallesinde Şehcamiişeri fi sokağında eski 15 yeni 17 numaralı, hanelerden biri yetmiş arşın arsa üzerinde ahşap iki katta altı oda, bir sofa, bir gusülhane, bir mutfak, bir toprak avlu ; diğeri kırk beş arşın arsa üzerinde ahşap iki | katta dört oda ve yedi yüz seksen beş arşın bahçe- yi ve bir kuyuyu havi eski iki hanenin tamamı. l Ümmehan ve Leman H. lar Vaniköyünde Vani caddesinde eski 50, 77 ve ye- ni 92, 95 numaralı üç yüz yetmiş arşın arsa üze. rinde ahşap iki buçuk katta on iki oda beş sofa bir gusülbane ; münhedim mutfak; kayıkhane ; iki kö mürlük; iki kuşhane (evvelce oda) bir kuyu ve | beş yüz on arşın bahçeyi havi mukaddema maa- ahır ve arabalık mahallerini müştemil maamüşte- | milât sabilhane elyevm kısmen kafesli ve kıs. hilhanenin BEBEK Saray ındaki ve Koru Köşkündeki Eşya Müzayedesine Haziranın 10 uncu cuma günü devam olunacak ve Bebek sarayında kalan kıymetli eşya ile bilhassa koru köşkünde mevcut bilümum eşya ve mefruşat müzayede ile satılacaktır. Nadide yemek oda takımı, elektrikli piyanola, Hereke, Şiraz ve yol halıları ve kumaş” ANADO LU Türk Sigorta Şirketi 4 Üncü Vakıf Han İstanbul İhtiyat ve Sermayesi: (1.000.000) Türk Lirasıdır. Nama muharrer hisse senetlerinin (* 60)ı Türkler elindedir Muhammen Hini dev. Emlâk kıymeti rindeki kıymeti No. Lira ira 2000 Ooo 2000 Mevkii Cinsi 7 Çarşı meydanı 20 " ” ” ” 3000 200 1200 1700 1000 300 1500 1800 350.351 400 750 348 Bedeli ihale ve pey akçeleri karıda yazılı gayrimübadiller emvali şertnâmesine tevfikan mi ihale 28 Haziran 1932 salı 200 4000 400 3500 4500 1200 350 309 43 160 235 236 181 352 Edirne caddesi Edirne caddesi Reşadiye caddesi Reşadiye caddesi Park karşısı Yayla caddesi Yayla caddesi Yayla caddesi Kâr; Arsa ilân olunur. İsmail Hakkı Bey 12 ve yeni 24 numaralı 90 arşın arsa üzerinde kârgir üç katta beş oda (yük ve dolap vardır) üç sofa, bir antre, bir mutfak, bir bodrum, bir tulumbalı kuyu, bir ve elli arşın bahçeyi havi bir hanenin nısıf hissesi Hıristo EF, Üsküdarda Kısıklı mahallesinde ve caddesinde eski 15 ve yeni 13 numaralı üç yüz yirmi beş arşın arsa üzerinde ahşap üç katta birinci kısım yedi o- da, iki sofa, bir malta taşlık, bir kömürlük, ikinci kısım dokuz oda iki sofa; bir malta taşlık, nış ve iki yüz yetmiş arşın arsa üzerinde ahır ve mutfak ve çamaşırlık, iki mermer tekne, üç dönüm bin kırk üç arşın bahçeyi ve bahçede bostan kuyu- su ve havuzu havi bir köşkün tamamı, Fatma Saime Hanım Galatada Bereketzade mahallesinde eski Camiişe rif, yeni Camcıçıkmazı sokağında eski 13 Mü. ve yeni 9 numaralı altı yüz arşın arsa üzerinde maa. daraça ve bodrum kârgir yedi katta bodrum katın da dört oda, bir mutfağı havi kapıcı dairesini on dört kömürlük birinci katta biri altı ri beş o- dalı birer mutfak, birer antreyi havi iki daire, bir €sas methal, mermer antre, ahşap kapıcı odası 6.5.4.3—2 inci katlarda birer tanesi beşer, birer taresi altışar odalı, (odaların birer adedi ufak hizmetçi odasıdır) bir mutfak birer antreli iki; daire daraça katında iki çamaşırlık bir oda raça dört oda bir antre, bir mutfaklı daireyi (üçün cü kattan itibaren çıkma vardır) ve yirmi bir ar- şm aydınlığı havi bir apartımanm nısıf hissesi, Ahmet Şakir Bey Çarşıyikebirde verakçılar hanı alt katında eski ve yeni 6 numaralı on altı arşm arsa üzerinde kârgir bir kattan ibaret bir dükkânın tamamı Yervant Ef, Yukarıda cins ve nev'ile mevki ve müştemilâtı yazılı emvali geyrimenkulenin icra kılınan aleni müzayede neticesinde hizala rında: gösterilen bedellerle müşterileri üzerine takarrür etmiş ise de mezkür bedelir haddi lâyikımda görülmdiğinden tekrar on beş gün müdetle ilân edilmelerine karar verilmiş ve 30 Hazi. ran 932 tarihine müsadif Perşembe günü arttırma bedelleri had. di lâyıkında görüldüğü takdirde kat'i kararlarının çekilmesi ta- karrüir eylemiş olduğundan yevmi mezkürda saat on dörtten on beş buçuğa kadar Sandık idaresine müracaat eylemeleri İüzumu ilân olunur. Nafia Vekâletinden: Samsun - Sivas hattı üzerinde kâin Kunduz civarından ihraç edilmek üzere on beş bin metre mik'ap balast kapalı zarfla mü- nakasaya konulmuştur. Münakasa 25.6.932 tarihine müsadif cumartesi günü saat1$ te Ankarada Nafia Vekâleti binasıda yapılacaktır. Münakasaya iştirak edeceklerin teklif mektuplarını ve mu- vakkat teminatlarile Ticaret odası vesikalarını ayni gün ve saat. te münakasa komisyonuna vermeleri lâzımdır. Taliplerin münakasa şartnamesini bir lira mukabilinde Anka © rada demiryollar inşaat dairesinden, İstanbulda Haydarpaşa Li. © man işleri müdürlüğünden tedarik edebilirler. (2474) ——pi; Yeşilköy Hava Maki- nist Mektebi müdürlüğünden: “ Kayseri tayyare tamirhanesi için aşağıdaki evsafı haiz işçi- ler ve memurlar Yeşilköy makinist mektebinde bir Amerikalı ve bir Türk mühendisinin iştirak edeceği bir heyetle imtihan edilerek muvaffak olanlar hizalarında gösterilen yevmiyelerle istihdam edilecektir. TALİP OLANLAR Türk olmak, Polis vesikası, sıhhat vesikası, Askerlik vesi- tahsil derecesi. İki sene hizmet edeceğine dair, kadro tatbikatı veya ihtiya- cın zevali sebebile ve yahut başka bir sebepten hizmtine niha. İyet verildiği zaman hiç bir hak istemiyeceğine dair vesika (kâ- tibi adillikten tasdikli) İşbu vesaiki haiz bir istida ile Yeşil. köy makinist mektebi müdürlüğüne müracaat edeceklerdir. Matlâba uygun vesaiki haiz olanlar mektep müdiriyetin- den bir vesika alacaklar ve 12 Haziran 932 saat 14 te Yeşil- köyde mektebe müracaatla imtihanları yapılacaktır. Yukarıda tayin edilen günde imtihanda bulunmak istiyenlerin imtihan gününe kadar her gün saat 18 den 20 ye kadar Tepe- başında Kontinantal otelinde Vedat Beye müracaat etmeleri. İyi ve tecrübeli işçilere ihtiyaç olduğundan ancak bu ikti. darı haiz olanlar müracaat etmelidirler, Çünkü Kayseride bir jay çalıştırılacaklar ve imtihanda muvaffak olmalarma rağmen âmit edilen işçilik kudretini göstermiyenler iade edilecekler. dir, Tesviyeci — Çelik Tayyare parçaları veya ona mümasil in- İce çelik işlerinde tecrübe görmüş olacaktır. Tesviyeci — Çelik kalıp, model, âlât yapabilecek iktidarda Makinist — Torna, freze ve Oniversel taşlama idare edebi. lecek iktidarda. Kaynakçı — Asetilen fabrika veya tamirhanelerinde tecrü- be görmüş olacaktır.. Marangoz — Tahta kalıp veya ince mobilyacılık sınıfında uzun müddet tecrübe görmüş olacak. Bunlar aylık ücretleri iktidarına göre 90 - 150 liradır. Depo memurları — İngilizce bilir, fenni malzemeden anlar olacaktır. Ücreti 75 : 100 ücretli, 2 - Şasör - İngilizce bilir gençlerden olacaktır. 50 lira. 1. Makine ressamı « İngilizce okuma bilmelidir. 100 . 150 Lira. ekniş - İmal olunmuş parçaları muayene edecektir. i tahsil görmüş olmalıdır. İng bilecektir, 100 - 150 lira ücret. (2499) ZAYI — 2779 sicil numerolu şoför | ehliyetnamemi, nüfus tezkeremi ve askeri vesikamı kaybettim. Yenileri ahmacağından zayilerin hükmü yok- tar. Nuri, PENDİK”te İskeleye muttasıl 64 numa- ralı dükkânda ellibeş kuruşa :kstra koyun eli satılmaktad. ee me MİM mr Ahşap dükkân Türkiye İş Bankası tarafından teşkil olunmuştur. İdare meclisi ve müdürler heyeti ve memurları kâmilen Türklerden mürekkep yegâne Türk Sigortn Şirketidir. Türkiyenin her tarafında (200) ü geçen acentalarının hepsi Türktür. Türkiyenin en mühim müesseselerinin ve bankalarının sigortalarını icra etmektedir. Yangın, Hayat, Nakliye, Kaza, Otomobil sigortalarını en iyi şeraitle yapar. Hasar vukuuda zararları sür'at ve kolaylıkla öder. Telgraf : İMTİYAZ - Telefon: İst. 20531 iğ Kırklareli Ziraat Bankasından: Kariye ve Mahallesi Kırklareli kasabası 4 hisse. len bir hissesi satılacaktır ” N Kârgir dükkân Ahşap dükkü Kârgir dükkün kân Nim kârgir dükkât Kârgir maa müştemilât Ahşap dükkün ” nakden yahüt gayrimübadil bonosile tesviye edilmek üzere yu- müzayedeye konulmuştur. Yev günüdür, Talipler muhammen kıymet üzerinden yüzde yedi bu- çuk pey akçelerini ihale günü saat onbeşe kadar bankaya yatıracaklardır. Şartnamesi ban ka kapısma talik edilmiştir. Fazla tafsilât almak istiyenlerin Ziraat Bankasına müracaatları (2500) Zonguldak |Belediyesinden: | Zonguldakta yapılacak be. ton arme iskele Haziranm yir- minci gününden itibaren yirmi bir gün müddetle münakasaya vazolunmuştur. Münakasa tem muz ayının on birinci pazartesi günü saat on beşte Zonguldak ! Belediye encümeni huzurunda kapalı zarf usulile icra kılma- cakları işbu münakasaya evrakı İstanbul vi ye reisliği fen müdürlüğünden ve Zonguldak belediye riyase- tinden bedeli mukabilinde ala- bilecekleri ilân olunur. (2498) İLAN Sahip bulunduğum “ve Assiküra- zioni Cenerali hayat sigorta şirketi tarafmdan tanzim edilen 59218 nu merolü hayat poliçamı zayi ettim. Yenisi tanzim £ edilmekte olduğun- dan eskisinin biç bir hükmü kalma dığı ilân olunur. Poliça sahibi Jak Soryano. Hünkâr Suyu Mesiresinde: Her Cuma ve Pazar günleri Hafız Bürhan Bey saz heyeti icrayı ahenk edecektir DEVREDİLECEK İHTİRA BERATI “ Bağlanmış maden çenberler ve | bunların imaline mahsus makinalar” hakkındaki ihtira için berat talebi zımnında 31 Ağustos 1930 tarihinde Istanbul Vilâyet hukuk bu kere başkasına devir - ve ferağ veyahut icara verileceğinden talip olan zevatın İstanbulda Bahçe- kapuda Taş hanında 43-48 numara- larda kâin vekili H. W. Stock Efen " düğü takdirde haziranm 25 inci cumartesi günü saat 9,30 ..... .. 1#> Mühim Son Müzayede Babikyan ve Kapamaciyan Efendiler; Beyoğlunda Galat, varında İstiklâl caddesinde 257 mumerolu (KLARIÇ otelinden fevkalâde nefis eşya ile kıymettar bibloların henüz satılmayan kıst fruhtunu deruhte etmiş olduklarından müzayedesi cuma 10 Hasif ve pazar 12 Haziran sabah saat 10 dan itibaren akşama İcadar icrai nacaktır. Eşya cidden kıymettar ve satış mecburi olduğundan tan istifade eylemeleri, nefis mobilya meraklılarma ehemmiyetle ta olunur, Satılık eşya berveşhi zir tadat olunur: Mükellef yatak daları, salon takımları, © marketri O mükellef salon ve babü kütüphane ve yazıhane, hanım £ yazıbaneleri, bronz billâr mükellef avizeler, şamdan ve saatten mürekkep şömine müteaddit kıymettar ve nefiş biblolar, İran seccadeleri, yün batt ve keten çarşaf, bir asri bar ve saire, Evkaf müdiriyeti ilânları Beykoz'da Yuşatepesinde kır kahveciliği için mevcut hane ve ittisalinde üç oda ile meydan mahalli ve tarla (üç #İ müddetle) Anadolukavağında (umuryeri) mevkiinde cami fından kahvehane ve meydanlığı (üç sene müddetle) Sayim ocağında Taşlı köprü mevkiinde 25 dönüm tarla Ü sene müddetle) Balâda mevkileri ve cinsleri yazılı mahal icarı müzayedeye vazolunmuştur. 29 Haziran 932 tarihine sadif Çarşamba günü ihaleleri icra kılınacağından talip © ların İstanbul Evkaf Müdiriyetinde Orman ve arazi idar& müracaatları ilân olunur. ( Mahalle ve mevkii (o Sokağı (ONosı OCinsi (o Müddetii Bahçekapısında 4 ncü vakıf hanın asma katında 3 Oda 1 İ ” ” ” ” » » 7» j » gg » 29 36 ”37,39,40 3oda 1 inci katta 7 Oda Zinc 4 cü 31 nn 6 8 9 1 1.59 “ Dolapdere Köprülü İncebel Şehitlik Şebitlik 0 Beyoğlu Hüseyinağa Aksaray Oruçgazi Küçükmustafapaşa Paşabahçe Çınar Paşabahçe Çınar Aksaray Sofular Beyoğlu Kuloğlu Çelebioğlu Alâeddin Bahçekapı Hobyar Bahçekapı Hobyar Ağahamamı Dükkân Sultanhamamı 37.2 o Dükkân Yenipostahane o 64 o Dükkân Yenipostahane 62-46 Methal fevkind odalar Papasoğlu (22 (Mağaza Topçular (o 420-422 2 dükkün Topçular (o 1-553 O Dükkân o 66-64-62 3oda Yorgancılar (o 17-19 Zdükkân Tahtakale Rüstempaşa Tophane Süheylbey Tophane Süheylbey Üsküdar Muradiye Çarşı Çarşı Sahaflar Çarşı Bedesten Taksim Kazancı © Çeşme arkasında Üsküdar Tenbelhacımehmet Atlamataşı Eminönü o Hidayet camii avlusu sol tarafı Çarşı Keseciler Dükkân oo 2 Galata Şahkulu o Çarşı Camilihan alt katta 4 üncü vakıf han 1 inci kat 39 Oda | Balâda mevkilerile cinsleri yazılı olan vakıf emlâk hizalı daki müddetlerle kiraya verilmek üzere müzayedeye konmuş! İbaleleri Haziranın 29 uncu çarşamba günü saat 15 te yap caktır. Taliplerin yevm ve mezküra kadar Çemberlitaş Evkaf Müdiriyetinde Akarat kalemine müracaatları, o (2595 zı Baraka 7 Dükkân 3 Devlet Demiryolları idaresi ilânları Font boru ve teferrüatının kapalı zarf ve takas kaydı ile nakasası 24 Temmuz 1932 Pazar günü dürlük binasında yapılacaktır. Fazla tafsi paşa veznelerinde üçer liraya satılmakta olan Şa mi zılıdır. 9 395 adet bandajın takas kaydı ve kapalı zarfla münakasasi Temmuz 1932 Pazar günü saat 15 te Umum Müdürlük bin. da yapılacaktır. Fazla malümat Ankara ve Haydarpaşa vezneli rinde beşer liraya satılan şartnamelerde mevcuttur. (249 Tuz inhisarı İstanbul Başmüdürlüğünde! Çamaltı memlehasından 932 mali senesi zarfında Foça barma gelecek tuzların mavr-lardan ihraciye nakliyesile di mürettebat ambarlarına sevki ve teferrüatı sairesi kapalı 7 usulile İzmir Baş Müdiriyetince münakasaya vazedilmiştir. Haziran 1932 tarihinde saat on beşte ihalesi icra edileceğind talip olanların mevcut şartnameyi görmek üzere Tuz İnhi İstanbul Baş Müdiriyetine müracaatları. ( Habrukat Bi ve Kezak münakasası “Nafia Fen mektebi müdürlüğünden: Nafia fen mektebinin 932 ders senesine âit et ekmek ve re erzakile mahrukat ve bu mahiyetlerdeki ihtiyacatı kapalı 7 usulile mevkii münakasaya vazedilmiş ve fiatler mutedil gör M lelerinin icrası mukarrer bulunmuş olduğundan taliplerin şart meleri görmek ve teminat mektuplarını da ihtiva edecek zarflarmı vermek için her gün mezkür mektepteki mübayaat misyonuna müracaatları. (2314) öeleyonküa müeoeaiga i.m Alâtı Müdakkika Mütehassısı Büyük Bir Alman Müessesesi Helezon şeklinde zımbalar, vida ve burgular, eğeler ve ile baskı makinelerini imal etmekte mütehassıs olup Türki; hukukunu muhafaza emelile bu işte ve makine sanayiinde mi veggil birinci sınıf ve İstanbulda mukim bir ticarethane ile m* nasebata girişmek arzusundadır. İcabında kendi nam ve bes# bına da satış hakkı verilecektir. Senelerden beri müşterile 5 nasebatta bulunan ve muntazaman Taşrada seyahatte bulun alâkadaranın mufssal tekliflerini zirdeki adrese göndermel€ rica okunur, L. P. 36046 â Ala Haasenstcin & Vogler, Berlin W. 35. , diye müracaat etmeleri ilân olunur. MİLLİYET MATBAAS* “e inim derim b YEMİ rRA AN m çelmdoysosasmrroxr