1 Temmuz 1932 Tarihli Milliyet Gazetesi Sayfa 8

1 Temmuz 1932 tarihli Milliyet Gazetesi Sayfa 8

“A, 4 silindirli yeni model muadde FORD ARABALARININ FİATLARI STANDARD ARABALAR Tüdor (iki kapılı) . Fordor (dört kapılı) Standard Kupe . . LÜKS ARABALAR Dölüks Tüdor (iki kapılı) Dölüks Fordor (dört kapılı) Spor Kupe Viktorya Kupe . Kabriyole . Açılır kapanır Sedan T. L. 2450 2650 2450 2550 2800 2400 2800 2800 3000 Beşinci tekerlek ve lâstik ile ön ve arka tamponlar bu fiallara dahiidir. Bu flatlar bilcümle Türkiye limanlarında gümrüklenmiş ve ok- #rua resmi tediye edil- miş teslim flafıdır ve 29 Haziran'dan itlba- ren muteber olup ihba- ra hacet kalmaksızın o . . . . . ” Dölüks Kupe. . . Kamyonet şasisi » 2750 T. L. 1400 Bu arabalar V-8 silindirli motörle techiz edildiği takdirde fiatlara 200 lira zam edilir. LİNCOLN AIRCRAFT Fordsor değiştirilebilir. —a Darülfünun mübayaat| komisyonundan: Tıp Fakültesinin 16-933 tarihine kadar yalnız yaş ve kuru meyva altı aylık diğer bilimum ihtiyaçları bir senelik olarak kapalı zarf usulile münakasaya konulmuştur. Fiyatlar mutedil görüldüğü takdirde birlikte ve yahut tefrik olunarak ayrı ayrı ihaleleri icra edilecektir. Bunlardan: |“ 9 Temmuz 932 cumartesi günü kuru ve yaş meyva. 11 Temmuz 932 pazartesi günü muhtelif kuru erzak. 13 Temmuz 932 çarşamba günü sadeyağı, zeytin yağı, sabun, #, ekmek. 14 Temmuz 932 perşembe günü hayvan yemleri ve envai yerli dezler ve saire 16 Temmuz 932 cumartesi günü odun, mangal, kok ve envai , maden kömürlerinin ihaleleri tesadüf eden günlerde saat 15 te ihale edilecektir. Bunların her birerleri ayrı mevcut şart name ve ihtiyaç listelerini görmek ve fazlaca malümat almak is-- teyenlerin Mülga Harbiye binasında Darülfünun Mübayaat ko- misyonu kitabetine ve münakasaya iştirak edeceklerin de bu bap taki teminatı muvakkatelerini bir gün evvel muhasebe veznesine yatırdıktan sonra makbuz ve teklifnamelerile birlikte komisyonu muza müracaat eylemeleri. (2659) Göz Hekimi Profesör I Birinci Sınıf Mütehassıs Dr. Esat Paşa | Dr. Süleyman Şükrü Istanbul Ankara caddesi No. 60 Hilmi kitaphanesi yanında Sultansuyu Harası Müdürlüğünden: Malatya . Akçadağ aygır deposu aygırlarile Hara hayvanlı nın bir senelik ihtiyacı olan yüz elli bin kilo arpa yüz elli bin ki lo saman ve elli bin kilo otun mübayaası kapalı zarf usulile ve “yirmi bir gün müddetle münakasaya vazolunmuştur. Şartnameyi » görmek ve daha fazla izahat almak isteyenlerin ber gün Hara Müdürlüğüne ve taliplerin teminatlarile birlikte yevmi ihale olan 11 Temmuz 932 pazartesi günü saat on beşte Hara Müdiriyetin. de müteşekkil komisyona müracaatları ilân olunur. (2943) “Hariciye vekâleti mübayaat : komisyonundan: 100 Ton kok kömürü Vekâlet için we ir Misafirini Ecnebiye köşkü için 2000 Kilo Mangal kömürü © EM 3000 ” kurılmış odun Vekâlet ve misafirini ecnebiye köşkü için mübayaa edile- “cek yukarda miktarları yazılı mahrukat 20 gün müddetle ve ka. palı zarfla münakasaya konulmuştur. İhalesi 14 Temmuz 1932 perşembe günü saat 16 da icra edilecektir. Teminatı muvakkate- © 84 470 liradır. Şartname Hariciye Vekâleti Levazım ve İstanbul” da Ankara caddesinde Hazinei Evrak Müdürlüğünden alınabilir. Hastayı yavaş yavaş ve müthiş acılar içinde Öldüren hastalıklar. sivrisineklerin hortum- Yarı vasıtasile naklolunur. Her sene binlerce kişinin ölümüne sebebiyet veren bazı müh- lik sılmaların sirayetine vasıta r sivrisineklerdir . Bunun için kandinizi ve olradı ailenizi bunlardan koruyunuz ve bu silâhlı katilleri imha ediniz. Sinek , sivrisinek ve bileümle haşaratı sür'atle ve kat'i suretle öldürmek için en emin vasıta bütün dünyaca tanınmış olan FUT'tir. Sarı renk ve siyah çizgili teneke üzerindeki asker resmine dikkat ediniz. Sayet mühürlü teneke üzerinde bu resim mevcut değlise aldığınız mal FLIT değildir. Umum! Deposu: 1, BERT ve ŞÜREKASI İstanbul - Galata Voyvoda han İnil Marmara İşsiliri ve Kocaeli Müstahkem mevki kumandanlığı levazım satınalma komisyonu Rs den: Kumandanlık ve sefaininde bulunan Deniz efradının bir se. | nelik ihtiyacı olan (250,000) kilo sebzenin tevarihi muhtelifede yapılan ilânata rağmen 27 Haziran 932 tarihinde yapılan müna- kasasında talip zuhur etmemesine binaen yeniden ilânma karar verilmiş olmakla ve 17 Temmuz 932 tarihinde ve saat 14 te a- leni münakasası icra edileceğinden taliplerin yevmimezkürda ko misyona müracaatları ilân olunur, (2973) Askeri Lise ve Orta Mekteplere Talebe Alınıyor 1 — 1932-1933 ders senesi için İstanbulda bulunan Kuleli ve Maltepe Askeri liselerile Bursada bulunan Bursa Askeri lisesi- ne, Konya ve Erzincanda bulunan Askeri orta mekteplerine ta. lebe alınacaktır. 2 — Liseler 9, 10, 11 inci sınıfları (1 2, 3) üncü; orta mektep lerde 6; 7; 8 inci (1, 2, 3) üncü smıfları muhtevidir. Ve liseler kısmına 400 - 500, Orta mektepler kısmına da 200 - 300 talebe alınabilecektir. 3 — Mektepler leyli meccanidir. Talebenin iaşesinden başka giydirilmesi, teçhizatı, kitap ve sairesi hükümete ait olduğu gi- bi ayrıca talebeye her ay bir mikdar maaş ta verilir. 4 — Liseleri muvaffakıyetle bitirenler Harbiye mektebine terfi ederler. Ve iki senelik tahsilden sonra Cümhuriyet Ordusu için zabit olurlar. 5 — Bütün mekteplerde kayıt ve kabul, mekteplerin bulun- dukları yerlerde 1 Temmuz 932 de başlar. Ve Ağustos 932 ta- rihinde hitam bulur, Bununla beraber kadroda münhaller kalır. sa ders senesinin devamı müddetince sivil lise ve orta mektepler- den nakil suretile talebe alınmaya devam olunur. Mekteplerin bulunduğu yerler haricinden Askert lise ve orta mekteplere talip olanlar 1 Haziran 932 tarihinden itibaren bu. lundukları yerlerin askerlik şubelerine müracaat edebilirler. 6 — Mekteplere girmek için lâzım olan şartları muhtevi kayıt de mevcuttur. Talipler askerlik şubelerine ve askeri lise ve orta mekteplerine müracaat ederek mezkâr şartları öğrenebilirler. Yüksek Deniz Ticaret Mektebi Müdürlüğünden: Mikdari 5000 Kilo Cinsi Koyun eti Kuzu eti 2000 » Ekmek 12000 » Mektebimizin Mayıs 932 gayesine kadar ithiyacı olan ber. veçhi bâlâ et, ekmek 24/7/932 tarihine müsadif Pazar günü saat on dörtte ihaleleri icra edilmek üzere aleni münakasaya ko- nulmuştur. Taliplerin şartnamelerini görmek üzere Ortaköyde mektep müdürlüğüne ve münakasaya iştirak edeceklerin Fındık. ıda Yüksek Mektepler Muhasebeciliğine tevdi edecekleri temi. natı muvakkate makbuzunu hâmilen yevm vesaati mezkürda mek tepte müteşekkil komisyonu mahsusuna müracaatalrı. (2989) | Etıbba Odası Riyasetinden .. Oda Heyeti Umumiyesinin 8 Temmuz 1932 cuma günü sa- bah saat 10,30 da Cağaloğlunda Halkevinde birinci içtima mu- karrer bulunduğundan âzayı kiramın teşrifleri rica Mi 2960) ve kabul şartnameleri ve muhtaraları bütün Askerlik şubelerin. | (2180) Ecnebi memleketler? giden tüccar ve | seyyahlara Banka kommerçiyal İTALYANA Sermayesi 700,000,000 (lbtiyat — akçesiz 580,000,000 Liret) Traveller: (Seyyahin çekleri) satar Liret, frank, İngiliz kirası doları frank olarak satılan bu ler sayesinde nereye gitseniz P ranızı kemali emniyetle taşı” her zaman isterseniz dün; ber tarafında, şehirde, oteli vapurlarda trenlerde ba ç en küçük tediyat için nakit kamında kolaylıkla istimal bilirsiniz. Traveller: çekleri kildi sahibinden başka ki kullanamayacağı bir şekilde tip ve ihtas edilmiştir. BONO Gayrimübadil ve mübadil Vİ hazine bonoları satar, Balıkfi zar Maksudiye Han No. İİ Uğurlu zade M. Derviş #f Şerik Aranıyor" Bir Avrupalı Çelik tenekf) karoseri mütehassıs teşrik mesai etmek üzre az mayeli bir şerik aramak dır. Beyoğlu posta kutus” 121 numeroya yazılması İstanbul 5 inci icra mem dan: Bir deyinden ( dolayı xo#9') olup satılması mukarrer buluna zıhaneye müteallik eşyanm 7-7 tarihine müsadif © perşembe saat 16 dan itibaren Galatada diye hanında Madenci Mehmet efendinin yazıhanesinde açık ma usulile ilk arttırması icra vE” bine ihalesi ifa kılınacağındar “| yenlerin muayyen gün ve saati” hallinde hazır bulunan w müracaatlara ilân olunur. MİLLİYET MA