7 Temmuz 1932 Tarihli Milliyet Gazetesi Sayfa 3

7 Temmuz 1932 tarihli Milliyet Gazetesi Sayfa 3

; | | 4 Milliyet Peru ümdesi “MİLLİYET” tir. İdsrehane: Ankara enddesi, 100 Ne. Telgraf adre: Telefon Numaraları: Yazı işleri Müdürlüğü 24319 İdare ve Matbaa 24310 BUGUNKU HAVA Yeşilköy askeri rasat merkezin. |fün hava az bulutlu ve simali is ikarmetler den i i Suyu yukarı akıtmak iste Yene rast geldiniz mi hiç?. Ben rast geldim. Dinleyin! i rda uzun jan beri hakkında bir tek kelime Yazmadığım bir tramvay $ir- keti vardır. Bu şirketin başın- da da fevkalâde büyük hüsnü Diyet sahibi ibr müdür vardır. Bu müdürden en küçük memu- ta kadar herkes bu tramvay şir ketinin muvaffak olmasını is- ter. Üsküdarlıların da Y en yetmişine kadar hepsi bu hislerle doludur. Lâkin tfam- Yay işi bir türlü istenildiği gi- bi gitmez. Eskiden beş, altı da bir hareket eden Kısık- kı arabaları 16 & dekikada bir, Haydarpaşa © arabaları da ya nm saatte bir hareket ediyor. kadar seyrek hareket eden #rabalarda da ilâç için arasan, Yolcu bulamazsın. Halbuki o tarafların nüfusu Yolcular nereye biniyor?. İşte ünüyorlar, £ düşünüyorlar. - yolcuların otobüs * ismi al- da iki buçuk kırık kamyona bindiklerini keşfediyorlar ve şu il bir bahane ile bu kamyonları o seferleri yap- maktan menediyorlar. Ev dünyanın hiç bir yerinde bir be iyenin, husus bir şirketi ve- İev ki onda hissedar de olsa bu İar bariz £ ve halk zararına aye etmesi görülmüş gey değildir. Mahaza şöyle düsü- iriz: Ylüz binlerce bire dö- külmüş olan bir teşebbüs yürü sün diye üç beş hususi menfa- at halelder edilebilir.. Bu tram başka şeye yaramıyor. İşte'bu il İ seyrekleştiriyoruz. Yanlış, ve İ serapa yanlış! Araba İsen verilen malümata göre beğ! eksilmedi. Bu | Milliyet'in Edebi Romanı : 26 Milliyet'in Edebi Romanı : yorlar v n vay otobüsün beni yere de gitmiyor.. Onlarda hat var, servis yok!.. İmdi tram- vay müşteri bulsun diye alınan tedbir beni yaya yürütmekten ir. Evvelâ servis- ler düzeltilir, vapuruarla, tram | vayların iltisakı temin edilir, klaştırılır. On- cekilir gider. Bizde bir ga rip düşünce bar.. Herzaman gözüme çarpıyor. Müşten zaldığını görünce | servisleri seyrek- leştikce müşteri azalır.. Çünkü halk saatlarca beklemez. A ma evinden çıkar çıkmaz bir tramvaya rast gelirse biner ve böyle binenler çoğaldıkça | İ müşteri artar... Bundan başka | ildinci bir nokta ücret meselesi. / Ben ücretler arttırıldığı zaman İ bunun yolcu adedini azaltaca- mı ileri sürmüştüm. Iddism i yine iddi iyor, irat kesilince onu arttır in ücretleri yükletiyo- ruz... Üsküdardaki dört buçuk kamyon kırığı seferden me- netmeden evel yapılacak şeyler İ bunlardır. Darılmaca yok! İ Fatbol hakemi! İ “En güç mağlüp edilen şey | fena bir hakemdir" derlermi Ben pazar günkü (Galai ray — Racing Club) maçında bulunmadım ve lehülhamd bu- lonmadım. Çünkü pek sinire doknacak şeymiş... Orada ha- zır bulunanların ifadesine na | zaran futbol anrtenörü Mr.| Pegnam oyunu pek fena idare | etmiş. Belki iyi bir antr. olan Mr. Pegnam'ı Ankarada | oynatığı bir oyunda gördüm. İyi değil... Oyuna hissile işti- rak ediyor ve o arden itibaren oyuncuların seviyesine iniyor. Pazar günü de böyle olmuş ve oyuna iki gencin ciddi sürette yaralanmasına sebep olan şidde ti vermekte birinci âmil olmuş... Hocalık etmeğe karar ver- miş bir adamın hakemlik etme | si iyi bir yol değildir. Onun için şimdi diyorlar ki: — Ortada adam ölmeden dü dük çalmaz! Bizde futbol hakemliği bir para oldu. Gelen ecnebi takım ların maçlarını idare edecek Türk hakemi bulunamıyor. Es kiden vardı.. Ve eskiden maç- lar bugünden daha fena idare edilmezdi o hakemler kalsa idi ler bugün tecrübe ile daha iyi olurlardı. Lâkin maatteessüf bazı takınların ulu orta küfür- lerine tahammül edemediler, (Buşı 1 inci sahifede) sun karara raplı icap eder demiş- tir. davacı vekili Methi Sait Bey de tekrar şahitlerinin celp ve is- | timamda ssrar etmiş, iddia maka mını işgal eden Sabri Bey de: — Suç muhtelif zamanlarda ve muhtelif kimseler üzerinde iş- lenmiş bir dolandırıcılık cörmü- dür. Daha dahili edilecek müşleriler vardır. tarafım- dan gösterilen şal celbi İâ- zımdır. Kendilerinden fazla para alın- dığını söyliyerek gazetelere beya- patta bulunmuş olan zevatın da ifadelerinin alımman ispatı müd. den için lâzımdır. Bu zevattan Doktor Kadri Raşit Paşayla Dr. Abdullah Cevdet Beyin de celbi- ni isterim demiştir. Sadi Beyin itirazı Sabri Beyin bu talebine Tele- İ £on Şirketi vekili Sadi Rıza Bey itiraz etmiş? - Davanın bu şekle inlerlâbı karşısmda teessür arzederim. şekil kabul edilirse mahkemenin münhasıran telefon davalarıyla meşgul olması icap eder. Her — Fazla para verdim Ciğer « damı buraya getirecekmiyiz. bu iddiada bulunanların müracs- at edecekleri yer burası değil Hu- kuk mahkemeleridir. Bahsedilen ve celbi tahitlerin dinlenmesi istenilen zevatın celbine yoktur. Hem şahitler deceklerdir. Bu mesele ir rafmdan & hasas heyeti dan tetkik olunarak rapor tan- zim edilmiştir. Rapor meseleyi en kat'i şeklinde halletmiştir. Şahit istimamı icap ettiren bir vaziyet yoktur, demiştir. Sadi Rıza Beyden sonra dava- cı vekili Methi Salt Bey cevap ver mek istemiş fakat reis o müsaade vermemiş: l — Evrak münderecatma na- | zaran şahit istimama mahal olma dığına karar verildiğini tefhin et- miş ve müddei umumiye hitaben | — Esas hakkındaki mütaleani- | zı dermeyan ediniz! Suç nedir? Sabri Bey: Suç dolandırıcılıktır, diye söze başlamış, hâdiseyi teşrih €- den uzun mütalaasında ezcümle: İ Imarak dolandırıcılık yapılmıştır. Etıbba Odası Riyasetinden : Oda Heyeti Umumiyesinin 8 Temmuz 1932 cuma günü sa- bah saat 10,30 da Cağaloğlunda Halkevinde birinci içtimat karrer bulunduğundan âzayı kiramın teşrifleri rica olunur. © MiLLİiYET PERŞEmBı. 4 TEMMUZ heri kalan yeleli eren İMüddelumumüi Telefon Şirketi. İ nin cezalandırılmasını istedi — Dolandırıcılık konüşmiyan makineden “Konuştu” demek su- retiyle ücret alınarak yapılmış tır. — Makinemiz bozuktur, vasa- tiyi bulduk ve parayı böyle tahsil ettik demektedirler, Bu bozukluk iddiası (telefon makinelerinin otomatiğe tahvilin- den sonraya aittir. otomatik” ten evvel de dolandırıcılık yapıl- dığinı söyledik, iddia ettik ve bu iddiamızı şahitlerle ispat etmek istedik, Mahkeme bunu © nazarı dikkata almadı ve şahit istimama mahal olmadığına karar (o verdi. Otomatikten sonraki o bozukluk meselesine gelince bu hususta he yeti mütehassısanm verdiği rapor bizi alâkadar etmez, Bozukluk iddia edildiği ayda Ali Yaver Beyin makinesi muaye- ne edilmiş ve bozuk olmadığı an- laşılmıştır. Binaenaleyh bozukluk iddiası Ali Yaver Beyin makine- sine ve binnetice bu davaya şamil değildir. Sonra şirketin bir adamın bor- cunu diğer bir adama yükletmi- ye, vasati hesapla para (o almıya | hakkı yoktur. Vasati hesapla pa- alınsa bile müşteriye bu para- ın vasati bir hesaba göre alindi. ini bildirmek zarureti | vardır. | Halbuki iş böyle olmamış: , Siz 129 mükâleme yaptınız diye kat'i bir İfade ile para alın- mıştır ve bu suretle dolandırıci- lık. yapılmıştır. Dolandırıcılık cürmünün müşte rinin saffetinden istifade edilerek yapıldığı muhakkaktır... Senelerce bu memlekette iş yapmış ve faturalarına şimdiye kadar en küçük bir itiraz bile ser 'dedilmemiş olan şirketin şimdiki faturalarma da müşterilerin | iti- mat edecekleri nazarı dikkat a Bu cürmü işlemekle maznun olarak huzuru adaletinize sevke- dilenlerin tayini cezalarını talep ederim demiştir 13 lemmuza haldı Mahkeme rejsi, Sabri Beyden : vekili Methi Sait B. iş, fakat Methi Sait Bey son sözünü söylemeden evvel rapor üzerinde tetkikatta buluna- cağını söyliyerek istimhal etmiş, muhakeme 13 temmuz günü sa- bahına talik olunmuştur. (2960) ei iğ aza ulama Yozgat Vilâyeti Daimi Encümeninden: Yozgat Memleket hastahanesinin mevkii münakasaya vazedi" len ilâç ve alâtı tıbbiye ve cerrahiye liste ve şartnamesini görmek ve tekliflerini mektupla mezkür hastahaneye bildirmek üzere ta- liplerin İstanbul ve Yozgat Sıhhat ve İçtimai Musvenet Müdiri. yetlerine mürüzaatları ili olunur. (3130) Tütün inhisarı umu- mi müdürlügünden: 1 — Azapkapı deposunda mevcut takriben 40 bin kilo köh- ne kaneviçe, çul, ip ve kınnap, 2 — Samsun Başmüdiriyeti ambarlarında mevcut (4000) İ tahammüle lüzum görmediler, cekildiler.. Şimdi bir kaç yaban cı bu işi yapmaya yelteniyor!. , Türk im kaydedilecek bir hâ disedir.. LEE Ölüler yaşıyorlar mı? (Felsefi Faniastigue roman, Yazan: — Pire Mavry © serba met. Mesele bizim için gok mü himdir.. ” , <— Peki bunu da sy Yina,. Şeametin müteveccih O duğu hedefi nile | efradmdan bir genç teşkil ediyor... — Kadın mı? Erkek mi? — Erkek. — Uzakta © cinayet vuku bulmuş amma şeameti henüz buraya sirayet etmemiş . AL Bi : M banüs - Pöre Maury z “nünü almak mümkün (değil Midir. 7— (atalisme) bilmiyor musunuz. “ağı kim değiştirebilir?. : : Mübarek babamız çok ri- | © ie HÜSEYİN RAHMİ rıza, süküt, tevekkül, ta- Kllmül., Allaha şükür at. İşte alak ihatları m Ba PAP sey de gözlere sonra Pöre Maur? görünmeden geldiği gibi gene öyle çekildi... kilo köhne kaneviçe ve 1000 kilo ip parçalarile Karacabey me murluğu ambarlarmdaki 218 kilo köhne çul. Nev'i ve mikdarları yukarıda gösterilen hürde levazım için tüccar tarafından teklif olunan fiyatlar haddi lâyik görülmemiş olmakla yeniden yapılacak müzayedenin 14-7.932 perşembe gü- nüne taliki kararlaştırılmıştır. Taliplerin o gün saat 101;2da ükür ve ita “ennetin © anahtarları | ni, il Galatade mübayasa komisyonuna müracatları, kıl erdiremiyorum. Baksanıza şu papaza dünyadaki ruhban zihniyetini hiç değiştirmemiş.. Kilisede vaaz eder gibi söylen di çekildi. Demek ki insanlar dünyadaki âdet, ahlâk ve iti- katlarını aynen muhafaza edi. yorlar. Bu ispritismacılıkta halli icap eden mesele bir de- ğil, beş değil, on değil. Bu. beşeriyet istikbal için fen- nevi alacaları çoktan © içinden ıma vurdu.. Bu papaz hâlâ Oğul Allahtan, cennetten bah. sediyor... o Demek ki dinlerin bu dünyadaki o (Dogmatigue) yalanlarını ahrette de düzelten yok., Mürebbiye ile dayı bey ara sında şiddetli bir münakaşa ol du. Yine hiç bir taraf öbürünü ilzam edemedi... Papas Maury dindarane na- sibatlarile beraber meydana a- (2889) te bebi aşk olduğunu ve uzakta parlayan bu felâketin dumanı Velittin Paşa silesinden bir de likanlınım başım © saracağımı haber vermişti. . Aile içinde üç genç erk, var.. Orhan, Turhan, Dilâver.. Üçü baş başa vererek üğraya- cakları şesmetin nevi hakkın. daki ihtimalleri sayıp dökme. Je giriştiler Köşkün içine gölge salan bu meçhul felâketin önünde bi le neş'esini pek — kaybetmiyen Dilâver: — Beyefendiler * bakalım piyango hangimize Uvuracak?. Malüm ya bize ihbar olunan loteri elli bin, yüz bin liralık değildir. Bilmem ki bize bunu haber verdikleri için ruhlara teşekkür mü edelim? oLânet mi? Orhan — Haber verdikle- rine fena mı ettiler? Dilâver — Pek te iyi etme. tılan garip facia sırrını (a. m. 1) dan ziyade deşerek gitmiş- 8. Fakat söylediği şeyler sad- ra şifa yermek şöyle (dursun, diler.. Ne belâiya © uğrayacak isek onun vu dakikasına kadar ay ne olacağım? Diye bu şenme- üzüntü çekmedense te birden bire dalıp çıkmak 1932 OSMANLI BANKASI Senelik Heyeti Umumiye içtimai 28 Haziran tarihinde, Lamdrada, Ge meral Honcurable | Sir Herbert A. Lawrence G. C. B.'nin riyaseti al- tonda aktedilmiştir. Mümaileyhe, mu rakıp sfatile ,en fazla hisseye sahip | iki hissedarın mümessilleri | olarak | Bangue de Paris et des Pays-Bas na mma Mösyö J. Choppin de Janvry ve Crödit Fonci O dAlgerie et de Tunisie namına Mösyö A. Artonne refakat ediyordu. Sahipleri hazar bulunan veya tem- sil edilen hisselerin adedi 149690 idi, Türkiye Hükümetinin Banka nez dindeki Komiseri Ihsan Rifat Beye- fendi içtimada hazır bulunuyordu Bankanın 31 Kânunevel 1931 tari bindeki Müessese hesapla £. 6.082.423. — İsterlin kasa mevcu- du (31 Kânunuevel o 1930 da kasa mevcudu: £ 3.039.906 — İsterlin- di) ve kısmı azamı Fransiz ve İngi- Biz Hazine bonolarından mürekkep £. 6004.479.— İsterlinlik senedat | cüzdanı (bu clizdan mevcudu ge | gen sene £. 4.062.508 — İsterlindi) görülmektedir. İşletme netayicinin bundan mü: | teessir olacağı tabii idi. Fakat buh- Tanin yalniz Yakın Şarkta değilbâ tön dünyada dahi teşeddüt etmiş | olmasına nazaran, reisin — nutkunda | söylediği vecihle, bu siyaset müee- sesenin emniyeti hazırası ve inkişafı müstakbeli nokta nazarından — sen derece mühimdir. Ifa müamelelerinden sonra, 1931 senesi hesapları geçen seneden dev- redilen miktar da dahil olduğu hak de £. 100.883 — İsterlimlik kabili in- timal bir meblâğ rae etmektedir. Buna nazaran Umumi Komite ge çen sene olduğu vecihle hisse başma 3 Şilinlik hissei temettü tevziini tek | Mi etmiştir. Bu hissei temettü tevzi £. 75.000.— İsterlin helede. | cek ve gelecek seneye devredilmek üzere £. 28.883. — İsterlinlik bir ba kiye kalacaktır. Heyeti Umumüye Komitenin tek- Wfatını ittifakla kabul ederek salifüz zikir himei temettöün 63 Nümerolu kuponun tealirsi mukabilinde mev küi tediyeye vaz'ı tarihini 4 Temmuz olarak tesbit eylemiştir. Heyeti Umumiye Umum Komite azalığına müddetleri hitam bulan Mösyö Anathase Roudy ile Mösyö İncgues de Neuflize'i tekrar intihap : Geçen Heyeti Umumiye içtiman- dan sonra vefat eden Bankanın İs- TEŞEKKÜR Nafan Fen Mektebi sabık müdürü ailemizi hüzün ve eleme (gark eden ufulü hazini dolayısile bizzat ve tah riren beyani taziyet ve cenaze mera- simine iştirak lütfunda bulunan ve hastalığı osnasında İstifsarı hatır e- Oğlu: Nedim. Damatları: Süreyya, Ab Talip. | SATILIK UCUZ DÜKKAN Bayazitte Cümhuriyet caddesi 49 No, hu tütüncü dükkân: taşraya azi- met dolayısile devren satıhıktır. mak evi Turhan — Ben bu < ihbarı fena bulmuyorum. Her ne su. retle olursa olsun olacağa kar- şı tedbir almak için o uyanık bulunmuş oluruz. ” | lediğimde) 9-6-1932 İLAN Türk Anonim Elektrik Şirketi, 9 Temmuz 1932 tari. hinde Büyük Adada Nizamdan başlayarak Heybeli Ada Deniz Mektebi liman seti kıyısına vâsıl olmak üzere tahtelba! ir bir kablo konacağını alakadarana bildir. yanki e çiş beyler. Takriben on gün devam edecek olan mezkür işte kul lanılacak merakip, gündüz ve gece, kablo vazında müs- tamel olan beynelmilel ve mutat işaretleri hâmil ola- caktır. Bu havaliden geçecek sefaine, kablo vaz'ı ile meşgul olan merakibin asgari bir gomine açığından geçmesi ilân olunur. MÜDİRİYET Sıhhat ve içtimai Muavenet vekâletinden: Bu sene İstanbulda Fen Fakültesinin (F.K.T.) sınıfını de vam eee leyli 1 talebe yurduna tam devreli lise vi iri a muadil musaddak resmi mekt, i m meni izan ması ve 1 Yurtça temin olunur. V. i mikdarda muaveneti aküye İka Ka Kayıt ve kabul sureti: * ve şartları şunlardır: 1 — Talipler el yazılarile muharrer ve muvazzah adreslerini havi aşağıda beyan edilen evrak ve vesika raptederek nihayet 1 Teşrinievvel 1932 tarihine kadar doğrudan doğruya Sıhhat ve İçtimai Muavenet vekâletine göndereceklerdir. A: Türkiye cümhuriyeti tebaasından bulunduğunu natık hüviyet cüzdanı, B: Tam devreli liseden mezun olduklarını mübeyyin mek. tep şahadetnamesi veya tasdikli sureti, C: Tahsil etmiş oldukları müesseselerden alınmış hal ve hareketlerinin mazbut ve kusursuz bir derecede bulunduğunu hüsnühal varakası, B: Mütehassısları tam hastahane heyetinden istihsal edil miş nümunesine muvafık ve musaddak resimli bir kıt'a sıhhat va poru (Bu rapor hastahane baştabipliklerinin mühürile mühürlü ve mazruf olarak talipler tarafmdan diğer evrakile birlikte gön derilecektir.) Bu hastahaneler Ankara, Sivas, Erzurum, Diyar. bekir nümune hastahaneleri, İstanbul çocuk hastahanesi, İz; Bursa, Konya, Adana, Samsun memleket hastahanelerinden iba: rettir. Buralarda muayene olunnmak için bu hastahanelerin men. sup oldukları valiliklerin Sıhhat ve İçtimai Muavenet Müdürlük lerine talipler tarafından bizzat müracaat olunacaktır. E: Sureti aşağıda münderiç Noterlikçe musaddak velileri tarafından ve velisi bulunmayanların kendileri tarafından veril miş bir kıt'a taahhüt senedi, F: 4,50x 6 eb'adında üç adet fotoğraf, 2 — Yaşları 22 yi geçkin olanlar ve tahaillerini ve ileride mecburi hizmetlerini ifaya mani bir hastalığı ve arızası bulunan. lar kabul edilmezler. 3 — Vekâlete gönderilecek olan mezkür evrak ve vesaikin alındığı ve kabul edilip edilmedikleri taliplerin gösterecekleri adrese on beş gün zarfında tebliğ olunacaktır. hangi bir Tup fakü tabip ” 2000 No. lu kanun mucibince mez: kör Yurtta . geçirdiği (Geçirdiğim) zamanın iki sülüsü kadar bir müddetle Sıhhat ve içtima muavenet vekâletinin tayin ey. liyeceği mahalde if, mecbur olduğu (Olduğum) bizmeti ka iği (Etmediğim) veya kabul edipte müddeti muayye- nesini bitirmeden terkeylediği (Eylediğim) takdirde kendisi (Kendim) için sarfedilen paranın iki mislini ödemeğe ve Tıp tahsilini terkettiği (Ettiğim) veya sıhhi sebepler haricinde Fa- külteden daim olarak çıkarıldığı (Çıkarıldığım) ve mezkür yurt ta bir seneden az bir müddet kalarak yurdu terkeylediği (Eyle. diğim) takdirde keza kendisi (Kendim) için sarfolunan parayi ödemeği müteahhit zamin ve mütekeffil olduğumu natık işbu ERİ Sm ger kime er Tm (3158) Baro Riyasetinden: 30-6-032 tarihli heyeti umumiye içtimamn devamı 7 Temmuz SIZ te rihine müsadif perşembe gününe talik edilmiş olduğundan yevmi mezkür da sast 15.30 da rüfekanm baroyu teşrifleri rica olumur. Ruznamei müzakerat: 1 — 931 senesine ait hesabatın tetkik ve kabulü, ; . 2 — Hesap müfettişlerinin intihabı. Temmuz 932 tarihinde müddetleri hitam bulan iki aza yerine tarih ve Tünelden've Karaköy (o cadde-| sinden karşıdan karşıya geç- miyeceğiz. Tüfenkle, pıçakla, 'oynamıyacağız. Sinemaya, has ta ziyaretine gitmiyeceğiz.. Turhan — Ata, bisiklete, o- Dilâver — Malâm değil ki bugün mü? Yarın mı? Nerede? Ven ne olacak?.. . Orhan — Olacağı men için cek kaza ihtimallerinin hepsi- ni düşünür ve elimizden gel. diği kadar kendimizi o bunlar. dan sakınmaya uğraşırız.. Diliver — Vallahi bilmiyo- rum, Bir tarihte mi o okudum bir romanda mı? Eski zaman. da kıralın biri neden öleceğini anlamak için fala (o baktırmış. Balık yerken kılçığı boğazında kalarak irtihal edeceğini söyle mişler.. O da bütün © ömründe balık yememeye karar vermiş. Biz de böyle mi yapacağız? Su da boğulmamak için deniz aşı- Yı yere gitmiyeceğiz.. . Köprü üstü dubalarında dolaşmayaca. tomobile hele otobüse, tayyare ye binmiyeceğiz.. Orhan — Kazara zehirlen- memek için evimizden . başka bir yerde ağzımıza bir şey koy mıyacağın.. Turhan — Silâh taşıyan ve komünist tabiatlı aç kimseler. le konuşmayacağız.. Gazeteler de açilan anketlerden bir o şey sorulursa cevap vermiyeceğiz.. 'ünkü bazan insan bu yüzden İloya netice verecek hücum lara uğrayor, Tehlikeli | sinir buhranlarma tutuluyor. Orhan — Tanımadığı adam ların arasında dolaşırken içle- rinden bir deli zuhur insanm boğazına sarılabilir.. Turhan — Pek te tıka ba- sa karnımızı doyurmiyacağız. Çünkü suihazimden ölenler de çok görülmüştür. Dilâver — Saymadığımız İrini bulur demekti Di Oynak bir haz nıma vermek.. Turhan — Evet. © Çünkü ruhların bize haber verdikleri facin aşk maceresndan kopu Orhan — © Gönüllerimizi aşk tesirinden © sakınmalıyız.. Ben bu ciheti şimdi en ziyade © dikkat ve ihtiraza şayan görü. Dilâver — Üçümüzden bi. rini vuracak © şeamet, sevda bombasından patlayacaksa ber kendimi bu tehlikeden kurtul. müş sayarım, Orhan — Niçin? , Dilâver — Çünkü © hiç bik insan güzeli sevmedikten baş. ka bir dişi kedi bile okşamı yg ai rhan — Büyük söyleme... Ruh bize bu şeamete ee fa. | talitö uğrayacağımızı bildirdi. Bunün manası, ne kadar raşınk bütün dikkat ve ihtzez larma rağmen mukadder ye Dilâver Ruhlar bu iddia. larma benim çok aklım ermi bir şey kaldı. En tehlikeli bir Orhan -— Nedir? yor doğrusu., (Devam KA m 2 2 AŞ Dek Şamp