17 Ağustos 1932 Tarihli Milliyet Gazetesi Sayfa 7

17 Ağustos 1932 tarihli Milliyet Gazetesi Sayfa 7

Ray üstünde Otomobil Urganlı istasyonun- da feci bir kaza oldu İZMİR, 16. — Dün sabah kasaba Mın Urganlı istasyonunda feci bir kaza oldu. 4 yolcu ile kasabaya git Mek üzere Urganlıdan hareket eden 5 numaralı Akhisar otomobili karşı- Ya zeçmek üzere tren (o ylundan ze- Şerken trenle karşılaştı. Şoför treni iü zaman otomobilin tekerlek İsri raydan geçmişti. Bu esnada ye- tişen lokomotif arkada oturan Kasa ba orman memuru İsmail Beyle fab Tikatör Rağıp Beyi kaynlara fırlattı. İsmail Bey derhal öldü. Ragıp Bey Ağır surette yaralandı. Diğer yolcu- lir kurtuldu. Facia çok öni ve çok| Müthiş oldu. Kabahatin ve mes'uli Yetin kime sit olduğu hakkında tah- t yapılmaktadır. Yatkulüpte lo C.H. F. parlak bir balo veriyor « C Halk Fırkası Adalar kazası Meyeti tarafından bu (perşembe Şünü akşam Büyükada Yat klü- bünde büyük bir balo verilecektir. Balonun gayet güzel ve kibar “iması için bütün tertibat alınmış e âli zevat baloya davet edilmiş | ir, Baloda Şehir orkestrası da bu- İsmacaktır. Son vapur akşam 8,15 tedir. Adadan gece © yarısmdan Yonra snat üçte hareket © edecek | pir vapur baloya iştirak edenleri | "tanbula getirecektir. Urfada kesin mücadelesi — Urfa çekirge müca Ragip bey Diyarbekir İe müdürlüğüne tayin edil- | ir Mumaileyhin yerine tayin © | dilen Sabri bey dört gün evvel Ada adan geldi ve işe başladı. | Uzun seneler Urfada çekirge mü- | €adele teşkilâtinm başımda bulunan Rağıp bey çok çalışmış ve bütün Ür 3 balkan memnun etmiş gayr, ha- uk, ve kıymetli bir gençtir, Çekir. | genin on çok bulunduğu seneler ge ©eli gündüzlü çalışan ,günlerce ve bazen haftalarca çölde kalmak sure. | tile mücadele yapan ve bittabi mu- i meticeler elde eden Ra- | Urfadan , ayrılışı haller | bahusus çiftçileri o müteessir et- İ Daha evvelleri “ Çegirke semavi bir afettir, imhası mümkün değil” diye buralarda kökleşmiş bir kanaal vardı. Ragip bey mütemadi ve kıy | etli faaliyetlerile bu yanlış kanaat Ve ashabı klcündem sildürmiştir. Mahmut Kemal B. in bir tavzihi Evkaf müzesi müdürü İbnül Emin Mahmut Komal Beyden aldığımız bir mektupta Karagör baklamda ki izahatında bir sezi tefehhüm oldu Ku bildirilmekte ve kendisinin: “Ka Tağöz hakkında Köprülüzade Fuat Ve Selim Nüzhet Beylerin eserlerin. de mahimat vardır. O eserlere ba.| kinaz. ” dediğini ilâve etmektedir. Yeni neşriyat Foto Süreyya Foto Süreyyanın 1932 Gü- Zeller albümü intişar etmiştir. Le e a ati Kitap, gazete ve LEE | Taliplerin evsaf ve şeraitini gör İ Meşe kömürü | İst. Mr. Kumandanlığı Satınalma kom. ilânları | İstanbul Gümrükleri Muhafaza Koyun eti Kuzu eti 57,900 3000 400 100 5,000 1000 62,400 4100 Askeri Baytar mektebine | kaydı kabul şeraiti: 1 — Tam deöreli lise mezu- nu olmak. 2 — Hüsnühal mazbatası. 3 — Velisinin kâtipadilden musaddak taahhüt senedi. 4 — Tam teşekküllü bir he- yeti sıhhiye tarafmdan verile- vek bir raporla tamüssıhha ol- duğu anlaşrimak. $ — Talip olanlar için Tür- kiye Cümhuriyeti tebaası bu- Tunmak ve Türk olması €808 tar 6 — Taliplerden İstanbul'da bulunanlar yukardaki madde- lerde zikredilen vesaiki pullu bir istidaya bağlıyarak altı ve- sika fotoğrafile birlikte Hay darpaşada Askeri Baytar tatbi- kat mektebi müdiriyetine taş- rada bulunanlar bulunduğu ma | hallin As, Şubesi Rs, müraca- | atta bulunacaklardır. 7 — Kaydı kabul 15 Ey 932 tarihine kadardır. (152) (4073) | 161 | Merkez o Kumandanlığına | merbut müestesal ihtiyacı için 4000 kilo sade yağı 17/8.932 pazar günü saat ondan İZye ka dar Tophanede Merkez Kuman danlığı satın alma komisyonun da pazarlıkla satın alınacaktır. mek için Ker gün müracaatları ve iştirak için de muayyen vak tinde komisyonda hazır bulun- maları, (157) (4119) * » Merkez Kumandanlığı mü- | essesatı ihtiyacı için 2891 ton lâva maden kömürünün 18 Ey- lâl 932 cumartesi günü saat 14,30 da kapalı zarfla münuka- sası yapılacaktır. Taliplerin şrtnamesini görmek , için gün ve muayyen saatinden €v- vel teklif mektuplarile komisyo mumuza müracastları, (160) (4159) 15000 “Harbiye mektebi 1600 Süvari Binicilik Mp, 4600 Fen Tatbikat mektebi 2000 Topçu Nakliye mektebi 23200 Yukardaki mahaller için hi- zasında (o yazılı omiktarlarda 23200 kilo meşe kömürü bir şartnamede aleni münakasa su- retile satin alınâcaktır, Müna- kasası 31 Ağustos 932 çarşam ba günü saat 14 ten 17 ye ka - İ dar Tophanede Merkez kuman İ danlığı satın alma komisyonun pazarlıkla dan 17 ye kadar komisyona m lü“ Fot la kin levazımı - m İL RT İG re AİR Göz Hekimi D* Süleyman Şükrü Birinci sını mütehassıs Sığar eti 16,000 Harbiye Mektebi 8,000 Süvari mektebi 6,000Tonçu Nakliye Mp. 30,000 Yukarıda yazılı mahallere hizalarındaki mikdarlarda sığır, koyun, kuzu eti kapla zarf suretile satın alınacaktır. Münakasası 3 Eylül 932 cumartesi günü sast 14,30 da Tophanede Merkez Kumandanlığı satın alma komisyonunda icra kılınacaktır. Talip lerin şartnamesini görmek için komisyona müracaatları ve işti- rak için de şartnamesi veçhile hazırlayacakları teklif mektupl rını İhale gününün muayyen vaktinde müselsel numaralı ilmüha- ber mukabilinde komisyon riyasetine vermeleri. ... (130) (3768) da icra kılınacaktır, Taliplerin şartnamesini görmek için ko- isyona müracaatları ve işti- rak için de muayyen vaktinde komisyonda hazır bulunmaları. (148) (3961) Askeri mekteplerle Hastaneler Cinsi Mikdarı Semiz otu 15,000 Taze bakla 10,000 Taze kabak 25,000 Kırmızı domates o 10,000 Taze fasulye 20,000 Patlıcan 20,000 Bamya 5,000 Dolmalık biber 3,000 Enginar 15,000 Bezelya 5,000 Dereotu 2 3,000 Limon adet 30,000 Kuru sarmısak 400 Kıvırcık salata 3,000 Havuç 2,000 Hıyar 15,000 Ispanak 5,000 Kuru soğan 30,000 Patates 20,000 Salça 1,000 Yukarıda cinsleri hizasında ki miktarda yazılı sebzeler as - | keri Mekteplerle hastaneler, i- çin kapalı zarf suretile satın alı nacaktır, Münakasası 3 Eylül 932 cumartesi günü saat 14,30 da Tophanede Merkez Kuman- danlığı satın alma komisyonun da icra kılmacaktır. Taliplerin şartnamesini görmek için ko misyona müracaatları ve işli rak için de şartnamesi veçhile Hakilay odakli teklif mektup- larını ihale gününün muayyen vaktinde komisyon riyasetine vermeleri, (131) (3769) Merkez (o Kumandanlığına merbut müessesat ihtiyacı için 20 ton arpa 17-8-932 pazar gü Bü saat 10 dan 12 ye kadar Top hanede Merkez Kumandanlığı satınalma komisyonunda pazar lıkla satın alınacaktır. Ti 3 fin vakti muayyeninde komis- yonda hazır bulunmaları, (159) (4133) sö Harbiye mektebi ihtiyacı için 90,000 kilo kuru ot ve 85,000 adet yumurta iki şartnamede a- leni münakâsa suretile satın a- hnacaktır, Münakasaları 27 A- ğustos 932 cumartesi günü sa- at 14 den 17 ye kadar Tophane de Merkez Kumandanlığı Satın ni görmek için komisyona mü- racaatları ve iştirak için de mu ayyen vaktinde komisyonda ha- zır bulunmaları, (138) (3803) bez kl pu br ee simens esi i Gedikpaşada Jandarma Satınalma Komisyonundan: Jandarma matbaası için şartnamesinde yazılı cins ve mik- darda pirinç çizgi, katrat, hurufat boşluğu, tel ve sair malzeme #imacaktır, Taliplerin 21/8/932 pazar günü saat 16 üracaatları, (4168) İstanbul Maarif Müdürlüğünden: 11932 - 1933 dre yılı başında vilâyetimizden Erenköy li- sesi ile Anadolu lise ve orta mektep pansiyonlarına Maarif vekâ- eti hesabına bir mikdar leyli meccani talebe kabul olunacaktır. Alınacak talebenin haiz olmaları lâzım gelen şartalrı öğrenmek üzere taliplerin İstanbul Maarif İdaresile İstanbul Erkek ve Erenköy Kız Lisesi Müdiriyetlerine müracaatları lâzımdır. 2 — 1 Eylülden sonra müracaat kabul edilmiyecektir (4165) Drülâceze Müdürlüğünden: Nev'i inşaat Etüv i Mutbahta yapılacak tadi it, tamirat, 6 ncı pavyonun 12 inci odasında banyo, eczahanede lâburatuvar inşası. Hastahane ve irdahane pencerelerine demir şası ve i tel kafes inşası, Bedeli keşfi Lira Kr. 1476 30 31 13 2172 56 g4 54 İ — Balâde nevileri ve bedeli keşifleri yazılan inşaat, tadilât ve | tamiratın kapalı zarf usulile münakatası 6 Eylül 932 salı günü İ saat 14 te icra edilecektir. Taliplerin teminat akçelerile müesse- (4148) | İ | raporu almal Başmüdürlüğünden: 1 — Ambalâjlık 3000 metre yerli bezi (Memhur bümünesi- De göre) açık kırdırmaya konulmuştur. 2 — Kırdırma şartları kâğıdının tasdikli suretleri İstanbul Gümrükleri Muhafaza Başmüdürlüğünden almacaktır. 3 — Kırdırma mezkür Başmüdiriyette kurulacak alım sa- tım komisyonu tarafından yapılacaktır, 4 — Kırdırma 6/9/932 tarihine rasi tedir, 5 — Her istekli, biçilmiş bedelin yüzde 7,5 ğu olan 59 lira 24 kuruşluk muvakkat güvenme “teminat” larile belli saatten evvel komisyona gelmeleri. 6 — Örnek: Muhafaza Başmüdiriyetinde memhur nümune- yi istekliler görebilirler, (4163) Tahlisiye Umum Müdürlüğünden: 1 numaralı Tahlisiye roket tabancasına mahsus 1500 ilâ 2000 adet roket fişeği ile ayni mikdarda maa kapsol hartucun imali kapalı zarf usulile münakasaya konulmuştur. İdarede mahfuz nümunesine tevfikan Türkiyede imal edil- mesi meşrut olan işbu fişeklerle teferrüatmın 6 Eylül 932 tarihi- ne müsadif salı gün üsaat 14 te ihalesi icra kılınacağından imale talip olan fabrika sahiplerinin bü baptaki şartname ve resimleri görmek üzere Tahlisiye Umum Müdürlüğüne müracaatları, | (4153) an salı günü saat 14 Gedikpaşada Jandarma Satınalma Komisyonundan: Ebelemabalıçe dahi mdliye artasiye ömbüremdesi yörüni bir Gl evrakı matbuanın Mercan - Yaldızhandaki Jandarma matbaasi- na nakil, tahmil ve tiliyesi pazarlığa . çıkarılmıştır." Taliplerin 21/B/932 pazar günü saat on beşten on altıya kadar komisyona müracaatları, (4152) Yüksek Orman Mektebine talebe yazılma ve alınma şartları 1 — Taliplerin Türkiye Cümhuriyeti tebaasından olmaları. 2 — Yaşlarının 18 den aşağı ve 25 den yukarı olmaması, 3 — Tam devreli lise mezunu, yahut o derece tahsilde bu- lundukları Maarif vekâletince tasdikli lise ve muadili şahadetna- | meli olmaları. | 4 — İyi ahlâklı olduğu ve hiç bir güna cezaya çarpılacak iş ve hareketlerde bulunmadığını beyan eden ve mahalli zabıtasın- | ca tasdikli olan ihtiyar heyeti mazbalasına malik olmaları, S— Her türlü hastalıktan salim ve bilhassa görme, duyma | ve söyleme uzuvları tam ve diğer noksanlardan beri, gezip yürü- meğe, biniciliğe dayanıklı olduğunu açıkça tasdik eden doktor lâzımdır. 6 — Talipler'Yukarıda yazılı vesikalar, ön son mektep şa- badectnamelerini, hüviyet cüzdanını, aşı kâğıdını İstanbulda Yüksek Orman mektebi rektörlüğüne yazdıkları bir istidaya iliş- tirerek mektebe yahut bulundukları mahallerin orman müdür- lüklerine ve yahut en büyük mülkiye memuriyetlerime nirayet 20 Eylâl 932 tarihinde mektepte bulunmak üzere teslim ederler. 7 — Talipler mektebe yazıldıktan sonra almabilmek için usulü dairesinde ve Mümunesi gibi noterlikten musaddak taahhüt senedi vermeleri lâzımdır. 8 — Taşradan gelecek taliplerin yol masrafı mektebe yazı- İp alındıktan sonra mektepçe verilecektir. Taşradan gelecek ta- lebe yol masraflarına ait vesikaları ve hareket ettiği mahalden Yüksek orman mekebine girmek üzere harekeet ettiğini beyan eder bir vesikayı beraberinde getirmelidirler. MÜZAYEDE İLE SA Tablolar, Ti halılar ve m şak biblolar Ağustosun 19 uncu cuma günü 5x bah saat 10 da Beyoğlu Osmanbey Rumeli caddesinde (Sabık Cabi s0 kağı) 39 mumerolu © Kristal apartı. manının 2 inci dairesinde ve maruf bir aileye ait bilcümle me- | fis ve müzeyyen eşyalar müzayede || suretile satılacaktır. Hakiki Avrupa | mamulât ve markitri işlemeli gü | müşlü eşya için vitrinile Serasiyori şeklinde 14 parçadan © mürekkep | mükemmel yemek oda talanı, masif | mahon ağacından ampir şeklinde Av | Tupa mamulâtı gayet zarif yatak o da takımı, Paris — mamulâtı bul ab- © 3 üncü kolordu ilânları İ İ İ Üsküdar ciheti kara nakliya tı tekrar pazarlığa konmuştur. İ İhalesi 17/8/932 çarşamba gi İnü saat 15,30 da yapılacaktır. ninde komisyonumuza müraca- atları, (4123) .. Sıhhat işleri dairesi için yar prlacak defatir ve evrakı mat» | bua pazarlığı tekrar edilecek- tir. İhalesi 17-8-932 çarşamba günü saat 14 te ihalesi yapıla- caktır. Şartname ve nümunele- rini almak istiyenlerin her gün ve pazarlığa iştirak edecekle- rin de vakti'muayyeninde ko- misyonumuza müracatları (677) (4102) .. ları ile moket kadife döşemeli pom. || ye kanape ve koltuklar, 15 inci Lui © şeklinde oymalı ve 13 see GN rekkep salon takımı, gayet maruf ar © tistler tarafından imzalı yağlı boya, su boynu pastel ve goblen tablolar,ne fis ampir bronz avizeler, zarif (Galle) elektrik lambalar, Galle ve Japon vazolar, iki adet ağaç Arap heykelleri, Italya mermerin. den heykeller, ipekli perdeler ve si işleme tüller, 185 parçadan ibaret ve bir sandık derununda çatal ia. kımı, Tabak ve çay Gil i müşlü ve kristal eşyalar, sedefli ta. © | bureler, oyun masaları, salamandea j soba portmanto aynalı dolap Sin | » Bursadaki kıt'at ihtiyacı için 40,000 kilo pirinç kapalı zarf u- sulü ile münakasaya konulmuş tur. İhalesi 28-8-932 Pazar gü nü saat 12,30 dadır. Taliplerin | şartnameyi görmek üzere her gün münakasaya iştirak temi- nat akçelerile mezkür (günde Balıkesirde Askeri Satınalma Komisyonuna müracaatları i- lân olunur. (631) (3794) | K.O. ve merbütatı için 55000 | kilo un pazarlıkla münakasaya konmuştur. İhalesi (o 17-8-932 arşamba günü saat 15 tedir. | Yi almak istiyenlerin | her gün, pazarlığa iştirak ede- | ceklerin vakti muayyeninde ko | misyona müracaatları, (675) (4100) gaz ocağı, mutfak takımları, gayet © | yeni halde muşambalar vessir üzüm hu eşyalar, Eski Tebriz, Sparta, Şir- van ve Belüç halı ve seccadeleri.Poy sürenlerden 100 de 25 teminat alı i —————— —.. * stanbul dördüncü icra memuru. ğundan: Temamına sekiz bin altı yüz yetmiş lira kiymet taktir edileni Boğaziçinde Beylerbeyinde ve cad. Jesinde cedit 30 numaralı otrafı taş dıvarlı iki bin dörtyüz metro mura. i baaı araziden setli bahçe derununda 258 metre murabbaında üç katlı on oda vesaireyi muhtevi ahşap binade niz cihetinde muntazam rıhtım ve kayıkbane mahallini muhtevi çam ve meyve ağaçlariyle müzeyyen gay ri menkulün temamı açık artırmaya Gümüşsuyu ve Haydarpaşa hastanelerinin 55000 kilo ko- | yun eti tekrar pazarlığa © kon- | muştur. İhalesi 178-932 Çar- şamba günü saat 16 dadır, Şart nameyi almak isteyenlerin ta - liplerin vakti muayyeninde ko- misyona müracaatları. (674) (4099) wazedilmiş olup 15-8.932 tarihinde a ve... şartnamesi divanhaneye talik edile. Mülğa Maçka silâh deposun | rok 8-9.932 tarihine: müsadif per- İ da ve askeri tıbbiye Mp. inde yembe günü saat 14 ten 16 ya ka. ve askeri müzedeki köhne eşya dar İstanbul dördüncü icra daire w js dikiş makinası karyola, fırınk (| aleni müzayede ileayrı ayrı şartnamelerle satılacaktır, Iha- lesi 6-9.932 salı © günü saat 10,30 da komisyonumuzda ya- pılacaktır, Şartnamelerini o al- mak istiyenlerin o her gün ko- misyomumuza eşyaları görecek lerin mezkür mahallere ve alıcı ların da vakti muayyeninde ko- misyonumuza müracaatları, (685) (4154) Çatalca MST, MV. fırın odu | Bu pazarlıkla aimacaktır. İha lesi 21-8-932 pazar günü saat | 15 te yapılacaktır. Şartnamesi. sinde açık artırma suretiyle satıla caktır. Artırma ikincidir birinci ar. tırmada en ziyade iki binliraya ömüş teri gikmışter. Bu kerre en çok artı ranın üstünde bırakılacaktır. — Ar tırmaya iştirak için yüzde yedi te minat akçesi alınır, müterakim vergi ler ile belediye resimleri vakıf care si müşteriye aittir. İcra ve iflâs ka” nununun 119 uncu maddesine tevfi kan hakları tapu sicilleriyle sabit ol miyan ipotekli alacaklılar ile diğe alâkadaranın ve irtifak hakkı sahip- lerinin bu haklarını ve hususiyle faiz ve masarife dair olan iddialar nr ilân tarihinden itibaren 20 gün i- (Mektep leyli ve meccanidir. Tahsil müddeti üç senedir, Or- man mühendisi yetiştirir.) Askeri fabrika- lar ilânları Bakırköy Barut fabrikaları muhafız efradının 31 Mayıs 833 niheyetine kadar inşeleri i- çin aşağıda cins ve miktarı mu harrer 9 kalem yeşil sebzenin 15 Ağüstos 932 tarihinde icra- sı mukarrer münakasada talip zuhur etmediğinden tekrar mü nakasası icra edilecektir. Şart- nameyi görmek iğin pazartesi günü ve 25 Ağustos 932 © per- şembe günü saat 14 te münaka saya iştirak etmek üzere yirmi liradan ibaret muvakkat temi natları Beyoğlu mal sandığına yatırılarak Tophanede yollama binasında müteşekkil © askeri fabrikaları satın alma komisyo nuna müracaat eylemeleri, (4164) Kilo Cinsi 1000 Kuru sovar 200 Patates 200 Ayşe kadın fasulya 80 k Kırmızı tes 80 Taze bamya 80 Patlıcan 25 Yeşil büber 200 Lühane 200 Prasa Şe İstanbul birinci iflâs memurluğun. dan: Müflis, İskon Arapyan efendi- ye ait olup müşleri zuhur etmediğin den satılamayan Sultanhamamında Emin bey hanında üst kat 16 No.da mevcut yazıhane eşyası ve Dolap. lar, 21 ağustos SİZ pazar günü saat | bir sene müddet 3 üncü ilânı meş- Dü saat İdteicra (edilecektir. / rile başlayacaktır. 10 da acık artırma suretile satıla- cağı ilin olunur Satılık dükkân Eminönü Mal Müdürlüğün- den; Küçükpazarda Demirtaş mahallesinin Kantarcılar soka- ğında mübadil Hristo veledi To dori Dimo oğlundan metruk 14 numaralı harap dükkân bedeli defaten verilmek şartile ve açık arttırma usulile 300 lira mu- hammen üzeri 25 A- ğustos 932 perşembe günü saat 14 buçukta satılacaktır. Talip- lerin satış komisyonuna müra- caatları. (3850) DUHAN Türk Anonim Şirketinden: Birinci il 24 temmuz 1932 tarihinde sureti fevlnlâde de içtima eden DuhanTürk ti umumiyesi şirketin inkizayi müd- detten evvel fesbile tasfiyesine ka- rar vermiştir. Heyeti umumiye: Faik Nüzhet Beyefendi ile Mr. Adriyen Biliott”'yi tasfiye memurları olarak intihap ey- lemiştir. Ticaret kanununun 445 inci mad- desine tevfikan, ashabı, matlubun a- sami bir sene zarfında şirketin mer kezi idaresi olan Galatada Nazlı Ha- hin birinci katmdaki | daireye mü- racaat ile alacaklarını tespit ettirme leri Küzumu ilân olunur. İşbu ilin birer hafta fasıla ile ve bir birini müteakiben üç defa neş- rolunacaktır. Yukarda mevzuubahis Yeli Vi yi Bi almak istiyenlerin her gün | çinde evrâk: müsbiteleriyle bildirme ve pazarlığa iştirak edeceklerin | leri lâzımdır. Aksi halde hakları ta- de vakti muayyeninde komisyo | pu sicilleriyle sabit olmıyanlar sa- numuza müracaatları, tış bedelinin paylaşmasından hariç İl (686) (4155) | kalırlar. Alikadarların işbu mmadde- ... yi kanuniye ahkdmma © göre tevfiki Altıncı Kolordu ihtiyacı için | hareket etmeleri we daha fazla ma- almacak 20 ton kok kömürü i- | fimat almak isteyenlerin 930-520 halesi 21-8-932 pazar günü sa- | dosya numarasiyle memuriyetimize at İS te yapılmak üzere tekrar | müracastları ilân olunur. pazarlığa konmuştur. Pazarlı - | Za iştirak edeceklerin vakti mu | Naimi Vapur İdaresi inde komisyonumuzda bu Li unmaları, (G7) (4156) O İzmir sürat men | Lüks Dr. A. KUTELİ ADNAN Cilt ve zührevi hastalıklar todaviha- aa mesi Karaköy Börekçi fırını sırasın | da 4 | | kata Perşembe İzünleri Galata ( rıhtımından sasi Darülâceze tam 18 de hareketle doğru Müdürlüğünden: İZMİR: e İğive pazar günleri İzmir'den saat 14 W2 da hareketle İstanbul'a av det eder. Tatsilit için Galata, Gümrük karşısında Site Fransezji ham No.12 yazıhanesine müracaat. Tel B. O 1041. Darülâceze için iktiza eden iki yüz ellişer ton kriple ve tü- venan kömürlerinin kapalı zarf usulile münakasaları 7 Eylül 932 çarşamba günü saat 14 te icra edilecektir, Taliplerin temi nat akçelerile müracaatları. (4146) SEYRİSEFAIN Darülâceze Müdürlüğünden: | Darülâcezeye dokuz ay için mn TRABZON POSTASI (KARADENİZ) 17 Ağus- tos çarşamba 18 de Galata iktiza eden Etin şartnamesi veç İl rıltımından kalkar. hile ve kapalı zarf usülile müns | İ kasası 8 Eylal 892 perşembe s& | Dı. HORHORUNİ 3 Zührevl ve Bevli hastalıklar tedavihanesi — Beyoğlu Mlen- 'aliplerin teminat akçelerile sn)