31 Ekim 1932 Tarihli Milliyet Gazetesi Sayfa 6

31 Ekim 1932 tarihli Milliyet Gazetesi Sayfa 6

on l Vem örtamektebi, F" si. | YEM M amm Pen bagajı her tarafta tezahüratla tes'it edildi) Dre rm 45009 Kilo Nohut bir şartnamede kapalı zarfla saat 15 te. 1750 Kilo Çay bir şartnamede kapalı zarfla saat 14,30 da 17000 Kilo Mercimek aleni münakasa 14 te, (Başi 1 inci sahifedel laşmada bulunmuştur. Fırka Vİ lâyet idare heyeti reisi Cevdet Ke © rim Bey ve idare heye! azaları tebrikâtı kabul etmişlerdir ve has buhalde bulunmuşlardır. | Gece Fırkanın ocak nahiye merkezleri tenvir ve tezyin edil- miştir. Mekteplerde şenlik Maarif idaresi tarafından ya- si peg ni çü Di ütün ilkmektepler; talebesi tar& İimdan donatılmıştır Talebe sar ekleyim erkamlan ietenieri loplanarak Cumhuriyet marşı ie “ediler. Bundan sonra her mekiep © te mmiallimler talebeye büyük m anlattılar ve sonra İebenin marasime iştirak edebil- mesi için onları serbest bıraktılar. Liseler ve Ortamektepler ise © geçit resmine iştirak için mektep- İerinde toplanarak Beyazıda gel | o mişlerdi. Geçit resmi | Kolordu kumandanlığı | tara- fından yanılan programa göre Be Üyarıt meydanında askeri kıtalar “ve mektepler toplanmıştı. Kuman “dan Paşa tam saat onbirde başla “rında gelik miğferler olan genç zabit namzetleri Harbiyelileri ve Kuleli, Maltepe askeri | liselerile sskeri kıtaları teftiş etii. Bundan | sonra Kumandan Paşa ve vilâ erkânı önünde geçit başladı. Harbiyeliler büyük bir dikkat ğinde Kumandan Paşayı selâmle sr. Arkasından askeri tıbbi, baytarlar, sesacılar © ler. Bundan sonra da bahriy: “ gözüktü. Babriyeliler halkın al | sekizi geçerken Matbuat Cemiye- | İ| ti azaları bu samimi aile topl Cümh uriyet bayramında Malbuat cemiyeti tarafından verilen çay ziyafetinden bir intiba Togo Beyin bir aralık Toikadan ve Mariça'dı izel parçalar te- ganni etmesi ve Nalbantoğlu Hıf- zı Beyin zeybek oyunu toplantı. ya başka neşe vermiştir. Saat şımdan İstemiye istemiye ayrılmış İardır. Tedansanm sonunda mü- zik İstiklâl marsmı çalmıs ve a- yakta dinlenerek şiddetle alkınlan miş. “ları arasında sert adımlarla geçi yorlardı. | © Kuleli ve Maltepe askeri hise. | İleri talebesi her geçit | resminde | “olduğu gibi dünkü yürüyüşte de alkışlanıyorlardı. Bunların arkasından zırhlı o- tomobil bölüğü geçti. Halkı bir-- | denbire heyecanlandıran bu mua- zıam makineler ilerledikce etraf. Stan alkış topluyord piyade, sü muhabere alayları da Türk ordu sunun kahramanlıklarını isbat e hayet polis kıtası lüğü, Darülfünun talebe İN e ve erkek Heeler,ertamek 5 lepler geçtiler. Liselerin izcil Ankaradaki Cumhuriyet Bayra: na iştirak ettikleri için dünkü çe- içit resminde mekteplerin izcileri pek çok değildi. Geçit resminde "sivil mektepler İçinde en ziyade 1 muvaffak olanlar o Darüşşafaka, Erkek muallim mektebi, Kadıköy | Cumhuriyet kız ortamekt eden kıtalar Beya Divanyolu, Sirkeci akohu yolu ile Tak- #ime Cumhuriyet meydanına gel- Bu yol halik ile dola idi. Kı- | © talar ilerledikçe müthiş bir #l tufanı yükseliyor: — Yaşasın. . sesleri akisler ya | Biyordu. Kıtalar Taksimi meydanına | ki mızıkası abidenin önüne çi İstiklâl marşı çaldı. e Büyük bir| hürmetle dinlenen marştan sonra | © Beyoğlu kaymakamı İstanbul be- İediyesi namma hazırlanmış olan tevelli heyeti de abideye bir çelenk koydular. Bu suretle | kıtaların geçit resmi bitmiş oldu. | Milli Türk talebe birliği- | nin tezahüratı Milli Türk Talebe Birliği dün- kü Cumhuriyet Bayramına tezal yatla iştirak etti. | Saat 9. 30'da Darülfünun konferans salonunda Darülfünunlular büyük | « kutluladılar, ve ği yecanlı suretle “Türk * istiklâlini Cumhuriyetini ilelebet muhafaza edeceklerine ve damarlarındaki asil kanla ve büyük Gaziden ah dıkları hızla bu uğurda ölecekle- rine ahdettiler.., Milli Türk Talebe Bi eyle iştirak etmiz, Taksime e muhtelif yerlerde durularak Cum buriyeti halka anlatmışlar, yollar dn coşkun tezahürat | yapmıslar. Sonra Taksimde Cumhuriyet abidesine bir çelenk © koymuşlar Ze da muhtelif fakülte ve et mensupları hitabeler söy- | işlerdir. Gecehi şenlikler © © Dün yece şehir baştan başa © Tektriklerle donanmıştı. — Bircok müesseseler ışıklarla çok şenlik yapıyordu. Halk ta yeti yer toplanarak ge- ceyarımna kadar bu büyük günü eğlence ile eçienmişlerdir. Matbuat cemiyetinin fedansanı Cumhuriyet Bayramı münase- betile Matbuat Cemiyeti de Be- yoğlunda Eden lokantasında aza- ya mahsus olunak üzre bir tedam san vermiştir. Tedansan beş- e ve çök eğlenceli bir s.t rr kadar devam SİN ve müzük takviye öhimeee: | Be güzel salonda samimi bi İ memurları ile tanmmış | ir bulunmuşlar ve Vali konağında balo Evv Iki gece Vali konağında Mu ittim P, e refikaları tarafın dan büyük bir balo hazırlanmış- tı. Baloda İstanbulun en yüksek simaları hazırdı. Sabaha kadar devam eden ba- loda davetliler. Muhittin Bey. ve refikaları tarafımdan izaz edilmiş ve çok zevkli bir zeçirilmiş- tir, Halkevi balosu | Halkevi İstanbul şubesi tarafın | dan Ey merkezind çok güzel bir bale verildi. Baloda Halkevi aza- ları ile bütün tanıdık simalar ha. Cumhuriyet | Bayramını çok eğlenceli geçirmiş- lerdir. Mete piyesi Halkevi Tiyatro şubesi taralın- dan Alayköşkünde bir müsamere | verilmiş, Yaşar Nabi Beyin yazdı- Zı Mete isimli milli ve larihi piye- si çok muvaffakıyele temsil edi miştir. Temsilde o Halkevi idare heyeti azaları, bircok zevat ba- zır bulunmuşlardır. Tesnsil muvaf fa'uyet kazandığından dün gece tekrar sahneye konmuştur. Kadıköyünde tes'idat | | Cumhuriyet Bayramı Kadıköy | cihetinde de pek parlak bir suret- | te tebcii edilmiştir. Gündüz umum kapanmış ve her taraf rla donatılmıştır. Kadı- kali İstanbulda yapılacak geçit resmi ve şenlikleri görmek için sabah erkenden o tarafa geç- il. Kadıkövünde gündüz yapılan merasimler başka gece dehi bir çok yerler elektriklerle donanmış ve bilhassn kaymakamlık dairesi- | le Haydarpaşa yarı nurlara gar- kedilmişti. Kadıköy Halk Fırkası kaza merkezi bayraklar ve elekt- rklerle teçhiz olunarak bir de im- cesaz takımı getirilmi kadın ve erkek geç val dar orada limonata ve sigaralarla izaz olunmuşlardır. Görtens ve Kızıltoprakta da şenlikler yopılmış ve birçek ahali Hali Pırkasının nahiye ve ocakla md toplanarak o Cumburiyetin yıldönümünü tesit etmişlerdir. Ankarada Merasim ve geçit resmi ANKARA, 29 — Cumhuriyeti mizin yıldönümü burada | büyük ve coşkun tezahüratla tesit edil miştir. Esasen birkaç zündenberi Ankarada fevkalâde günlere mah sus bir hareket görülüyor, Meclis önünde tribünler kuruluyor, her taraf defne dalları, bayraklarla süsleniyordu. Bu faaliyet arasında İstanbul- dan, Bursadan, İzmirden, Si tan merkezimiz: gele, lerin hususi kiyafeti İalimde dolaşmaları” ANİ çer; kaklarnın her zamanki manzara» sma bir başkalık veriyordu. Bugün daha sabahın erken sw atlerinde her taraf bütün bütün fevkalâde bir şekil almıştı. Şehrin çeddeleri baştan başa donatılmış, resmi ye Mm eler, evler iç san bezenmişti. Otomobil ler, ötebünler, diğer nakil yanıt ları, Cebeci, Keçiören gibi civar yerlerden yığın yığın halk taşıyor bütün mahallelerden binlerce ki. şi geliyordu. Ve bütün bu kalabalık gittik- çe kesifleşen bir sel halinde Mec- lisin önüne inen caddeyi, orada kurulan tribünleri kaplıyordu. Daha saat onda tribünler tama men dolmuş, mebuslara, gazete- cilere sit şerler işgal edilmi Burularda yer. bulamıyanlar sivar ankaklara İensnverim İ riciye Nazırı Furugi Han ve mal İ bul buyurdular. rik telgrafları gelmiştir. kan büyük apartımanların ve ev- lerin damlarına çıkanlar bile gö- rünüyordu. Mecliste kabul resmi Reisicümhur Hazretleri tarafın dan vukubulacak resmi kabul on üç buçukta cağı için mera Ten resmi eibiselerile gelmeğe baş ladılar. Saat tam birde de Reisicümhur Hazretleri teşrif ettiler, binlere ağızdan kopan “Yaşa Gazi,, âva- zelerine karışan şörekli alkışlar ve mızıkanın İstiklâl marşı teren- nümü arasında Meclise - girerek doğruca i Röisicümhur Hazretleri bura- da B. MM. reisi Köz, Başvekli İsmet ve Büyük (o Erkânbarbiye reisi Müşür Fevzi Pa: lerile Vekiller hey: rın, mülki ve asker! ümera ve er- rimiz İran Ha- yetinin, sefirlerin tebriklerini ka- Büyük geçit resmi Gazi Hazretleri Mecliste teb. rikleri kabulden sorra Meclisin 8 | nünde Riyaseticümhur için hazır- | lanmış olan tribünü teşrif etil Başvekil İsmet Paşa Ha. Büyük Erkânıharbiye reisi, B. M. M. Kâzım Paşalar da Mn bu- Junuyorlardı. Tribünlerde — aha | mevki ettikten sonra önde şanlı | askerlerimiz olduğu halde geçit | resmine başlandı. büyük üniformayı lâbis oldukları halde geçtiler. Ba arada her kafa kendine mahsus bando tai havası çalınırken res mi ifa ederek ilerliyor, kıti ki intizam büyük takdirleri celbe diyordu. Piyade ve süvari © kara | kuvvetlerinden sonra bir bahriye müfrezesi geçti. merkez jandarma taburu takip et v. Tayyareler Bu sırada merasime iştirak © den yüz kadar tayyaremiz çok a- şağıdan uçarak halka tebrikler &- tıyor, halk ta Türkün cesur hava kuşlarımı sapkalarmı, mendilleri- ni sallıyarak selâmlıyordu. İzciler Askeri geçit'resmini takiben izciler geçmeğe başladı. Muhtelif renklerde yerli kumaştan eli leri, (bereleri) ve diğer teçhizat- | arile çok sevimli bir tesir ifade e- | den bu 1800 mektepli gencin Ri- * yaseticümhur tvibümü önünden ge | gerken adımlarındaki sertlik, yüz | lerindeki ciddiyet iftihar ve ümit uyandırıyordu. İzcilerden İstanbul lisesi oyma ği, Bursa, İzmir grupları fazla dik kati celbetti Merasi saat dertte bitti. Rei- sicümber Hazretleri halan ayni ekli alkışları arasında otemo” | ine binerek köklerine avdet ettiler. Gece şen! k'eri Geçit resminden sonra yavaş yavaş dağılan halk © büyük bay-| ramunı gece de İesit için tekrar 30 | kaklara döküldü. Elekirik surları içinde yüzen bütün şehirde muhtelif mahaller. * den hareket eden fener alayları | dolaşmakta, mızıkalar çalmakta | idi. Cümhuriyet Halk; Fırkasının Bayram münasebetile ki El İramHariciye Nazırı Furugi Han ve sefirler, mebuslar baloda hazır bulunmakta biler. Hariciye vekilinin ziyafeti ANKARA; 29 (A. A.) 5 Hari. giye Vekili Tevfik Rüştü Bey,Cum huriyet Bayramı le se- firlere büyük bir akşam © yemeği vermiştir. Misafirimiz İran Hari- ciye Nazırı Furagi İ konağında, Fırkada kabul resmi pasebetile Sovyet Başvekili M.Mo İstof ile Hariciye komiseri muavi ni M. Karahan tarafındar. Başve- kil İsmet Paşa Hazretlerile Hari- ciye Vekili Tevfik Rüştü Beye teb | Diğer Vilâyetlerde Çanakkalede ÇANAKKALE, 29 (Milliyet) « Cumhuriyet Bayramı coşkun me- rasimle kutlulandı. o Cumhuriyet Halk Fırkası Bayram şerefine ge- ce büyük bir balo verdi. bir surette tesit edilmişti Edirnede EDİRNE, 30 (A.A.) — Gi huriyet Bayramı parlak bir sure! tır. Program veçhi- le, merasim ve resimleri ya- pılmış, bütün memcleket baştan başa donanmıştır. İzmirde IZMIR, 29 (A.A. ) — Bugün £ Bayrsinı olmak müna sebetile bilürmum kara ve deniz nakil vasıtaları bayraklarla süs- - lenmiştir. Hükümet konağında sa bahleyin saat 9 dan itibaren ka- | bul resmi başlamış ve saat 12.25 | geçeye kadar devam etmiştir. çay ziyafeti tertip e- hal kiçin yer yer eğlen meler tertip olunmutşur. Gece ay rca muazzam fener alayları ya- pılmıştır. Tarsusta TARSUS, 29 (Milliyet) — Cumhuriyet Bayramı burada bin- lerce halkın toplanmasile,pek par lak olarak tesit edildi. Hükümet yapıldı. Gece feneralayı yapıl Zonguldakta ZONGULDAK, 29 Milliyet) - Cumhuriyet Bayramı şimdiye kı dar görülmemiş bir. coşkumlukla tesit edilmektedir. Bütün memle- | ket bayraklarımızlı defnelerle | donatılmıştır. Yeni hüleümet ko- | nağı meydanında yapılan merasi- | me binlerce halk, bülün mekiep- ler ve maden işçileri kafilele trak etmişlerdir. Vali Halil Beyi | ek samimi bir nutku ile ayni za- la yeni hükümet konağının İma resihi yapılmıştır. Fırka reisi Mithat Akif Beyin ateşli hi tabesile halkın heyecan ve gözya- 4 zaptolunamaz bir hale gelmiş- tir. Belediye reisi halkım” şükran ve tazim duygularını hükümeti, ze ve Ulu reisimize bildirilmesi ni dilemiş, müteakiben amele ve mektep çocukları bu günün kudsi yetini anlatan nutuklar ve şürler söylemişlerdir. Halkevi bandosu milli havalar terenaüm etmiştir. Geçit resmi çek parlak oluştur. Köylü kadın ve çocuk timsallerile kağnı arabaları zafer ve Cumhu- riyet perileri arabaları çok taşkın alkışlarla karşılanmıştır. . Bütün gemiler ve fabrikalar (o düdükler çalmıştır. Toplar atılmıştır. Ame- İe Birliği tarafından yüzbeş fakir çocuk sünnet ettirilmiştir. Bu ço- cuklar ve ortamektep yalı evi ta- lebesi fırka namma ziyaret edil- miş, hediyeler verilmiştir. > Şehir baştan başa nurlar içinde çalkam- maktadır. Denizde bütüm gemiler donanmıştır. Halkevinin alafra: ga ve alatirka ince saz heyetleri- Istanbul Güm Siyer (8910 kapalı zari ile kırdırmaya le yirmi kişiden mürekkep bando- su tarafından şehrin muhtelil yer lerinde halka ve ameleye kon ler verilmekte ve halk bunlar ranla dinlemektedir. Cumhuriyet şerefine yeni hükümet konağmın büyük salonlarında fırka tarafın- dan tertip edilen büyük balo veril miştir. İzmitte İZMİT, 29 (Milliyet) — Cum- huriyet Bayramı pek parlak şekil | tinden evvel komisyon riyasetine vermeleri, de kutlulanmıştır. Kabul resmin- den sonra Ulu Gazi ilkmelet: açılma merasimi yapılmıştır. Ulu Gazi mektebinde Halk Fırka- sı ve Halkevi tarafından büyük bir balo verilmiştir. Bursada BURSA, 29 (Milliyet) — Cumhuriyet Bayramı emsalsiz te- zahüratla kutl muştur. Muallim Roşat Bey ink lâp ve Cumhuriyet ha zel bir nutuk söylemiştir. Bundan sonra Halkevi ve Fırka erkânı, kür mandan Paşa ile zabitler ve bütün memurların önünde geçit © resmi yapıldı. Buna kız muallim mekte- bi, kız Bsesi, enstitü, iştirak ettiler ve takdir kazandılar. Bundan s90 ra Vilâyette tebrikât yapıldı. ce feneralayı tertip edildi ve lo verildi. Tazim telgrafları Cumhuriyet Bayramı münase- betile, Cumhuriyet Halk Fırkası ve Halkevi İstanbul teşkilâtı tara fından yüksek makamlara aşağı- tebriktelgrafları çekilmiştir: Reisicümhur Gazi o Mustafa Kemal Hazretlerine : Duygulu bir coşkunluk içinde İ büyük bayramı kutlulayan Cum- İ huriyet Halk Fırkası ve Halkevi İstanbul teşkilâtma mensup arka- daşların tebrik ve tazimlerini ar» zeylerim efendim. C. H.F. İstanbul teşkilâtı Reisi Cevdet Kerim C.H. F. Umum Reis vekili ve Başvekil İsmet Paşa Hazretlerine C. H, F. xe Halkevi İstanbul teşkilâtı etrafinda"toplanan ve bö yük bayramı duygulu bir coşkun- İuk içinde kutlulayan bütün arka: daşların tebrik ve saygılarmı sü- narım efendim. C.H. F. İstanbul teşkilâtı reisi Cevdet Kerim Türkiye B. M. M. yüksek Reisi Kâzım Paşa Hazretlerine C. H. F. ve Halkevi İstanbul teşkilâtı etrafında toplanan bütün kadaşların tebrik ve tazimlerini arzeylerim efendim. C.H. F. İstanbul teşkilâtı reisi Ceodet Kerim C. H. F, Kâtibi umumüliğine C.H. F. ye Halkevi teşkilâtma mensup bütün arkadaşların teb- - rik ve tazimlerini arzeylerim efen dim. C.H. F. İstanbul teşkilâtı reisi Cevdet Kerim Romanya elçiliği- mizde kabul resmi BOKRES, 29 (Hasusi) Cum huriyet Bayramı münasebetile El ilikte bir kabul resmi (o yapıldı. lonferansa iştirak eden heyet «- salar da Elçiliğe gelerek merasi me iştirak etti. Romen matbuatı bayram vesi- ilesile Türkiye lehinde ve dostane naşriyat yapmakta, Bü- yük Gazinin emsalsiz eserlerini takdirle yadetmektedir. rük Muhafaza Başmüdü rlüğünden: Merkez kumandanlığına merbut müessesat ihtiyacı için yu" karıda yazılı erzaklar 311/932 perşembe günü | izalarındaki saatlerde Tophanede Merkez kumandanlığı satınalma komisy© İ nunda icra kılmacaktır. Taliplerin şartnamelerini görmek için her gün ve münkasaya iştirak için de şartnameleri veçhile ba” zırlayacakları teklif mektupla 10000 Kilo Arpa şehriye 3500 Kilo Tel şehriye komisyon riyasetine vermeleri, 150 Kilo yerli pamuk ipliği) 260 Kilo yerli'ara ipliği . ) 120 Kilo mukavva ) 450 Metre Gaytan ) 3075 Metre beyaz şerit ) 90000 Adet Kemik düğme |) üç şartnamede aleni münakası gün ve münaka: yonda hazır bulunmaları. Salıpazarmda Yöllama Mü- dürlüğüne ait 42 numaralı mo. tör pazarlıkla tamir ettirilecek tir; Pazarlığı 6 Teşrinisani 932 | pazar günü saat 11 de Tophane Taliplerin gün ve pazarlığa için de muayyen vaktinde isyonda hazır bulunmaları, (213) (5737) ... Ordu İhtiyacı için 600 * adet lke karyola kapalı zarf süreti- le satım almacaktır. Münakasa sı 8/11/9332 sah günü saat 11 de Tophanede Merkez Kuman danlığı satınalma komi da icra kılınacaktır. Ti şartnamesini görmek gün ve münakası cakları teklif mektuplarını iha- le gününün muayyen vaktinden evvel komisyon riyasetine ver- meleri. (160) (5481) .. Maltepe Lisesi ihtiyacı için 4035 çeki odun kapalı zarf su. retile satın alınacaktır. Müna- kasası 17-11-932 perşembe gü- nü saat İl de Merkez kuman- danlığı satmalma komisyonün- da icra kılmacaktır. Taliplerin şartnamesini görmek için her gin ve münakasaya iştirak için şartnamesi veçhile hazırla” yacakları teklif mektuplarını İ- (2670 Metre astarlık çamaşırlık bez konulmuştur. 2 — Kırdırma şartları kâğıdmın tasdikli suretleri Başmüdi- riyetten almacaktır. 3 -— Kırdırma Başmüdiriyette kurulacak alım satım komle yönü tarafımdan yapılacaktır. 4 — Kırdırma 8/11/932 tarihine raslıyan salı günü saat 11 dedir. 5 — Her istekli, biçilmiş bedelin To 75 gu olan 286 lira 69 komisyona gelmeleri. kuruşluk muvakkat güvenme “teminat” İarile belli saatten evvel 6 — Örnek: İstanbul Gümrük Muhafaza Başmüdiriyettedir. İstekliler orada görebilirler. Deniz Levazım (5824) Satınalma Komisyonundan: 644 metre kışlık şayak kumaş. pazarlıkla mübayaası: 1 teşrinisa- ni 932 Salı günü saat 14 de. 47000 kilo Zeytin T : pazarlıkla mübayaası: 1 teşrinisa- ni 932 Salı günü saat 18 de. Deniz kuvvetleri ihtiyacı için lüzumu olan şayak kumaşla, 17-10-932 tarihinde kapalı zarfla yapılan münakasasında teklif Han H>. ile | edilen fiatleri Üssü Bahri Kumandanlığınca gali görülen zeyti- maiyetleri erkân: da ziyafete ha- | nin pazarlıkla mübayaaları hizalarmdaki gün ve saatlerde yapıla ımdan talip olacakların muvakkat teminatlarile birlikte Kasım zır bulunmuşlardır. Sovyetlerin elan ANKARA, 29 (A. A.) — İp paşa'da Deniz Levazım Satınalma Komisyonuna müracaatları. 710 bale günümün muayyen vaktin den evvel komisyon riyasetine vermeleri. (182) (5597) #8. Levazim Dikim Evi ihtiya cı için 140,000 çift küçük kop- ça aleni münakasa suretile sa- tın. alınacaktır. Münakasası 15.11-932 salı günü saat 14 te era kılınacaktır. Taliplerin şartnamesini” görmek için her gün ve münakasaya iştirak için de muayyen . vaktinde komis: yonda hazır bulunmaları. i (185) (5613) İstanbul Gedikli Küçük Za- bit mektebi binası keşfi ruci- bince pazarlıkla tamir ettirile - cektir. Pazarlığı 31-10-932 pa- zartesi günü saat 10 da Topha- Merkez İığa iştirak için de Omuayyon vaktinde komisyonda hazır bu. lunmeları (200) (5674) ; 22813 kilo Benzin 1297 kilo Gaz yağı 280 kilo Gires yağı 364,5 kilo Yaz ve kış için . 14800 Kilo Kesme makarna 14800 Kilo Çubuk makama lmacaktır. Taliplerin şartname ve nümunelerini nr ihale gününün muayyen vak- (147) (5396) , Bir şartnamede saat 1430 da ) ) ) ) 19500 Kilo Kuru üzüm saat 15 te. Merkez kumandanlığına merbut müessesat ihtiyacı için yukarıda yazılı kuru üzüm ve makarna şehriye iki şartnamede | kapalı zarf suretile 3/11/932 perşembe günü hizalarındaki sant- lerde Tophanede Merkez kumandanlığı satmalma komisyonun" da icra kılınacaktır.Taliplerin şartnamelerini görmek için hergün ve münakasaya iştirak için de şartnamesi veçhile hazirla ları teklif mektuplarını ihale gününün muayyen vaktinden evvel ak 148) (5397) Bir şartnamede saat 15 18 Bir şartnamede saat 14 1€ 5600 Metre seten yerine yerli boyalı bez #aat 11 de Levazım Dikim Evi ihtiyacı için yukarıda yazılı malzemeler suretile satın almacaktır. Müns- kasaları 16-11-932 çarşamba günü hiralarındaki saatlerde Top” hanede Merkez Kumandanlığı satınalma komisyonunda icra ke rmek için her rına istirak için de muayyen vaktinde komis” (186) (5614) but müessesat ihtiyaçı için yi” | karıda yazılı mahrukat kaps | zarf suretile satın alınacaktır. | Münakasası 26-11-932 cumar” tesi günü saat 1! de Tophane de Merkez Kumandanlığı 58” tmalma komisyonunda icra nacaktır. Taliplerin şartnamı ni görmek için her gün ve mü“ ak ii #eöni veçijile; hazmlayacilinii teklif mektuplarını ihale günü” nün muayyen vaktinden evv komisyon riyasetine vermeleri" (208) (5706) 1000 kilo Makarna 500 ” Sabun Kuru üzüm ” Pirinç Harbiye mektebi ihtiyacı çin yukarda yazılı erzaklar ay“ Tr ayrı pazarlıkla satn almacı tır. Pazarlıkları 30-10.932 pa” zar günü saat 10 da Topha Merkez Kumandanlığı satınal ma komisyonunda icra kılma" caktır. Taliplerin izahat almak için her gün ve pazarlığa işti ğ rak için de muayyen vaktinde komisyonda hazır bulunmalart (214) (5738) »*4 1000 Kilo Nohut 400 Kilo Tel ve arpa şehtiy8 500 Kilo kuru üzüm 300 Kilo Mercimek kırmız! Harbiye mektebi ihtiyacı # çin yukarıda yazılı erzaklar 89 rı ayrı pazarlıkla satın alın#” caktır. Pazarlıkları 5-11:932 cumartesi günü saat 10 da TOP hanede Merkez kumandanlığ satınalma komisyonunda i kılınacaktır. Taliplerin izahat almak için her gün ve pazar ğa iştirak için de muayyen V tinde komisyonda hazır bulun maları, (212) (5738) ... Merkez emrindeki müessesil ihtiyacı için 2813 kilo benzi pazarlıkla satın almacaktır. zarlığı 30-10-932 pazar günü saat 10 da Tophanede Merk” kumandanlığı satmalma kor9if, ' Ordu Silihiğesi için 100000 adet boş ampul pazarlıkla #£ tm almacaktır. Pazarlığı 10.932 pazar günü saat Ji Tophanede Merkez kumandif lığı satınalma © komityonunda icra kılmacaktır. Taliplerin #5