9 Kasım 1932 Tarihli Milliyet Gazetesi Sayfa 7

9 Kasım 1932 tarihli Milliyet Gazetesi Sayfa 7

2 EE it ES 1) VE SİLLE av aN snra ŞAP Y SAZ EYE Dev» we Etem Izzet ki Davet Türkiye Güreş federasyonundan: Balkan © şampiyonluğu (O kazanan Milk güreş takımı ofradına, Muvaf- fakiyetinizin şerefine Olimpiyat mec saat 17 de bir çay ziyafeti tertip ©- dilmiş olduğundan bu ziyafete işti- Tük etmek üzere Bugün sant 17 de Pora Palas'ta hazır bulunmanız riza, olunur, Yılbaşı biletleri IKTI Geçen yılbaşı büyük ikramiyeleri UGUR GİŞESİ verdiğini unutmayınız. 000.000 500.000 200.000 109.000 50.000 30.000 Türk Lirası İstanbul, Cağaloğlu, Uğur Gisesi sahibi Ömer Rıfkı Devredilecek ihtira beratı “ Benzin ve talreden petrol rusu- bunun istihsali smeliyesi” hakknda ki ihtira için Türkiye Cümburiyeti inden istihsal edilmiş olan 26 Kümunsani 1925 tarih ve 255/246 numaralı ihtira beratı üzerindeki bu kuk bu kre satılacağından veyahut icara verileceğinden bu hususta faz la malümat edinmek isteyen zevatın İstanbul'da, Bahçekapu'da, Taş Ha- nında 43-48 numaralarda kâin vekili İSTOK Efendiye mürnenat etmeleri İlân olunur Ml Devredilecek ihtira beratı “ Elektrik taharriyat ve keşfiyatı Arziyede bulunmak usulü” hakkın. daki ihtira için berat | telebine dair vwel 1928 tarih ve İstan- iyetinin o 32366 evrik mumarası ile mukayyet müracaat ü zerindeki hukuk bu kere ahere fe- TAR veya icera | verileceğinden bu bapta fazla malimat edinmek arzu *den zevatın İstanbul'da Bahçeka- Pu'da Taş Hanında 43-48 numara- larda kâin vekili İSTOK Efendiye Müracant etmeleri ilân olunur. e ZAYI tini alacağımdan zayiin hülemü yok- War. Osman oğlu İsa. e Üsküdar icra memurluğundan; Bir borçtan dolayi mahcuz ve para Ya çevrilmesi mukarrer 4 sandık kes ime şekeri 4 çuval Hindiye Pirinçi 1 Suval sabun 12-11.832 tarihine mü- #adiF Cumartesi günü saat 11 den 12 7s kadar Istanbul Balık Pazarında Batılacağından talip olanların mahal. inde hazır bulundurulacak memuru Müracaat eylemeleri ilân olumar. e İstanbul asliye mahkemesi 6 cr hukuk dairesinden: Paraşkevi Hamm e olup İstanbulda © Salmatom- Bükta Bahçevan oğlu sokağında 76 No hu hanede sakin ve halen ikamet Bâhı meçhul bulunan Meletyos Koz- Midi EÇ, aleyhine ikame eylemiş ol- boşanma davasmın gıyaben ce Teyan eden muhakemesi neticesinde Mümaileyhanın boşanmaların ka Tar verilmiş bu bapta hükmü havi ilâmın bir mushası Miş olduğundan tarihi ilândan bir ay darfnda ilânı mezkâre itiraz edilme ği takdirde tmuamelei kanuniye ifa i tebliğ makamına kaim ok. üzere ilân olunur. ZAYI — Sahibi bulunduğum “2473” aba numerosunu zayi ettim. Yeni dini çıkaracağımdan eskisinin bük Mü yoktur. Hüseyin, ZAYI — 2220 sizi meral ürü Gözyaşları!. balda mesredildi. Mere min en muvaffakıyetli eseri olan bu romanı he» İİ Giyet ayrıca da gazete ile de ilân olu 1762 sicil numerohu araba | Salik ehliyetnamemi kaybettim, Yeni | itapçıda arayınız. Üsküdar Hukuk Hâkimliğinden: Cemile H. tarafından kocası Üs- küdardn Selman ağa mahallesinde Bülbül dere caddesinde 24 No. hu Şile Ağva otelinde sakin Dülger Burhanettin efendi aleyhine açılan ve Fil bal nerede ikamet ettiği bilinmediği şer hile bili tebliğ inde edilmesi üzerine müdöslyenin £ telebile ilâmen tebli | ğat icrasına karar verilerek bu bap- taki; istilaya on gün zarfında cevap vermeli we tayin olunan 5-12.932 pa #artesi günü saat 10 da mahkemeye * gelmek üzme yazılan davetiye ve is- tida suretile beraber mahkeme divan hanesine talik edilmiş olmakla key- nir, Sultan Ahmet ci sulh hukuk mahkemesinden: Ester H. ile Mar- yanti H. ve Hanri Delmediko ve Ri- fat Kamhi ve Ali Macit Karakaş B. ve Hanri Fuku ve Davit Şilton ve Moşe Avram vasisi Jozef Kamhi &- fendiler ve İstanbul Defterdarlığının. tayian mutasarrıf oldukları mukad- dema İbrahim paşayı atik elyevm | Tahtakale mahallesinde Fincancılar İ yokuşunda eski 14,14 mükerrer ve| yeni 33.63, 63-2, 63-3, 17 mumara- lar ile murakkam ve Riza Paşa arsa 81 aamile maruf arsanın Tahtakale caddesinde bir methali havi olup de- rununda mütenddit barakalar mev- cut bulunduğu ve krokisi veçbile ol duğu ve aksamı sairesi hali bulunan mezkür arsanın izalei şuyuu zimnin İ da furuhtu takarrür ederek icra kılı İ nan birinci açık artırman neticesinde | mezkür arsaya 12000 lira bedel mu kabilinde talibi uhdesinde kalmış ve kıymeti muhammeneyi bulmamasın- dan ikinci artırma için muzayedeye İ vazedilerek 27 K. Evvel 932 tarihine İ müsadif sah günü sant onbeşte icra kılınacağından — talip olanların kıy- meti muhammenesi olan 40000 kure bin liranın yüzde onu nispetinde pey akçesi hamilen yevm ve saati mez- kürde Sultan Ahmet sulh ikinci hu- kuk mahiemesine 932-49 numara i- Ie muracantları ilân olunur. RE rn kkü İstanbul ürinci iflâs memarluğun- dan: Balık avculuğu Türk limitet şirketine ait Balık avculuğuna mu- taallik büyük ve küçük Girip man- yat sardalya ağa lstikoz ağa kefal ğa ile Lüks makineleri ve teferruatı balıkçı kayıkları vesnire açık arttır. ma suretile satılacağından isteyenle rin Anadolu hisarmdaki mallar için 16-11-1932 çarşamba günü #aat 10 buçukta mahallinde Bebekteki mal lar için 14-11-932 pazartesi günü saat 10 da Bebekte karakol karşısın | da İsmail efendinin kayık hanesinde | hazır bulunmaları ilân olunur. İ Bakırköy icra dairesinden; Ala- İ caklı Şerif efendinin Bakırköy Ça vuşpaşada korucu ve bahçivan Ha- | Bietoğlu Hasan ef. zimmetinde bir kıta Noter senedi ile alacağı olan jı Liranın tahsili zunnnda borçlu / namına tastir kılan ödeme emrin de borçlunun ikametkâhi meçhul bu hunduğu mahalli mezkür Muhtarı ve mübaşiri tarafından ödeme emrinin zahırına verilen meşruhattan anlaşıl- miş ve ilânen tebliğat icrasına karar verilmiş olduğundan — tarihi ilândan itibaren borcumun bizsat ve yahut musaddak vekâletname ile bir vekil göndermesi aksi takdirde suamelei kanuniyenin icrasına tevessül ve bor cen taknili ciedme gidileceğini tebliğ makamına kaim olmak üzere icra ve iflâs kanununun maddei mah sisatma teyfikan ilân ounur. Devredilecek ihtira beratı “ Tahtelbahir torpillerde veya tor- pillere ait islâbat” hakkındaki islâ- hat için Türkiye Cümburiyeti Hü- kümetinden istihsal edilmiş olan 28 Teşrinisani 1928 tarih ve 715 müme- yolu ihtira beratı üzerindeki hukuk bu kere ahara devir veyâ icara veri- leceğinden bu bapta fazla malâmat edinmek arzu eden zevatın İstan- bul'da Bahçekapu'da Taş Hanmda İfayı taahhüt etmeyen müte- ahhit namı hesabına Gülhane hastanesi için 600 adet tavuk ! ve 100 adet piliç bir şartname. de açık münakasa ile satın alma caktır. Münakasası 9/11/932 Perşembe günü saat 10 da Top hanede Merkez Kumandanlığı satın alma komisyonunda icra kılmacaktır. Taliplerin şartna- mesini görmek için her gün ve pazarlığa iştirak için de muay- yen vaktinde komisyonda ha- Zir bulunmaları. (173) (5571) 4g Askeri mektepler ve Dikim evi ihtiyacı için 9980 metre yer li mamulâtı telâ aleni münaka- sa suretile satın — alınacaktır. Mü 1 10-11.932 perşem be günü saat 11 de Tophanede Merkez kumandanlığı satınal ma komisyonunda icra kılma- caktır. Taliplerin şartnamesini görmek için her gün ve müna- kasaya iştirak içinde muay. yen vaktinde komisyonda hazır bulunmaları. © (174) (5572) v... Harp akademisi film çekme merkezi için 19 kalem film mal zemesi pazarlıkla satm alı. İ sini görmek için saat 9 dan 10 si veçhile hazır lif mektuplarını ihale gününün muayyen vaktinden evvel ko- misyon riyasetine vermeleri, (215) (5760) **4 Ordu sıhhiyesi 65 kalem dişçi malzemesi kapa- k zarf suretile satm nacaktır. Münakasası 932 pazar günü dört buçukta Tophanede Mer- kez kumandanlığı satrmalma ko misyonunda (icra kılmacaktır. Taliplerin şartnamesini gör- mek için saat 9 dan 10 a kadar her gün ve münakasasma işti- rak için de muayyen vakitte ko misyonda hazır bulunmaları. (251) (5939) .. Ordu shhiyesi ihtiyacı için 7 kalem Eczayi tıbbiye aleni münekasa suretile satım alma- caktır. Münakasası 4-12.932 günü saat ilde Tı rağ alym tn alma komisyonunda icra kı İınacaktır, Taliplerin şartname 4.12. kadar her gün ve münakasa. nacaktır. Pazarlığı 10-11-5932 | sına iştirak içinde muayyen perşembe günü saat 14 te Top- | vakitte komisyonda hazır bu- hanede Merkez K. satmalma komisyonunda icra kılmacak- tır, Taliplerin izahat almak için sabah saat 9 dan 10 a kadar her gün ve pazarlığa iştirak için de muayyen vakitte komisyonda hazır bulunmaları(239) (5905) ... Levazım dikim evi ihtiyacı için 340000 çift büyük kopça pazarlıkla satm alınacaktır. Pa zarlığı 12-11832 cumartesi gü Bü saat 14 te Tophanede Mer- kez K. satmalma komisyonun- da icra kılınacaktır. Taliplerin şartnamesini görmek için her gün ve pazarlığa iştirak için de isyonda hazır bulunmaları(541) (5907) ... İfayı taahhüt etmeyen müte ahbit namı hesabma Harp Â- kademisi ihtiyacı için 20ton kok kömürü pazarlıkla satın alı nacaktır. Pazarlığı 12-11-932 cumartesi günü saat 15 te Top hanede Merkez kumandanlığı satınalma o komisyonunda icra kılacaktır. Taliplerin şartna- melerini görmek için saat 9dan 10 » kadar her gün ve pazarlı- ğa iştirak için de muayvex va. kitte komisyonda hazır bulun- maları, (240) (5906) 4. Merkez Kumandanlığına mer but müessesat (e ihtiyacı için 100,000 kilo pirinç pazarlıkla satım almacaktır. Pazarlığı 12- 11-932 Cumartesi günü saat 14 de Tophanede Merkez Kuman danlığı satınalma komisyonun- da icra kılmacaktır. Ti il nümune ve şartnamesini gör- mek için sabah saat 9 dan ona kadar her gün pazarlığına işti- rak için de muayyen vaktinde komisyonda hazır bulunmaları. > » Topçu Atış mektebi ihtiyacı için 3000 kilo yataklık kuru ot pazarlıkla satın alınacaktır. Pa zarlığı 10-11-932 perşembe gü- nü saat 1430da Tophanede Merkez kumandanlığı satımal- ma komisyonunda icra kılma- caktır. Taliplerin izahat almak için her gün ve pazarlığa işti. rak için de muayyen vaktinde komisyonda hazır bulunmaları. (236) (5878) a Merkez Kumandanlığına merbut müessesat ihtiyacı için yirmi yedi bin kilo kırmı- a“ mercümeğe müna- kasasında talip zuhur etmedi. ğinden pazarlıkla satın alma- caktır. Pazarlığı 9-11.932 çar. şamba günü saat 14 te Topha- nede Merkez kumandanlığı sa- tm alma komisyonunda icra kı lmacaktır. Taliplerin nümune ve şartnamesini görmek icin sa bah saat 9 dan ona kadar her gün ve pazarlığa iştirak için de muayyen vaktinde komisyonda hazır bulunmaları , (234) (5876) ... Ordu sıhhiyesi ihtiyacı için 109 kalem eczayı tıbbiye kapalı zarf suretile “satın almacaktır. Münakasası 27-11-932 pazar günü saat İlde Tophanede Merkez Kumandanlığı satmal- | Hunmaları, (252) (5940) .. Levazım Yollama müdürlü- ğü ihtiyacı için 3 ton motorin yağı pazarlık suretile satınalma caktır. Pazarlığı o 10.11932 perşembe günü saat 14 te Top- hanede merkez K. satmalma ko misyonunda icra kılınacaktır. Talilerin nümune ve şartna- mesini görmek için saat 9 dan 10 » kadar her gün ve minaka sasına istirak için de muayyen vakitte komisyonda hazır bu- Junmaları, (249) (5937) v siz Maltepe lisesi ihtiyacı için 1500 çift tire çorap aleni müna kasa suretile satm almacaktır. Münakasası 26-11-32cumartesi günü saat 15.30 da Tophanede Merkez Kumandanlığı Satm- alma komisoynunda icra kılına caktır. Taliplerin şartnamesini görmek için her gün ve iştirak için de muayyen vaktinde ko- misyonda hizt bulunmaları. ; (218) (5794) Harp Akademisi ihtiyacı için 600 kilo zeytin tanesi 600 kilo beyaz peynir aleni münakasa suretile satın alınacaktır. Mü. nakasaları 29-11-932 salı günü zeytin tanesi saat İl de beyaz pevnir saat 10 da Tophanede Merkez kumandanlığı satmal- ma komisyonunda icra kılma- caktır, Taliplerin şartnamelori- ni görmek için her gün sabah saat 9 dan 10 a kadar komüsyo müracaatları ve münakasa. için de muayyen vaktinde ha rr bulunmaları, (223) (5799) Sant 300 Adet hamam takımı 11 de 900 Çift yün fanila 10'da 1600 Adet yüz havlusu 11/30da Kuleli hisesi ihtiyacı için yu- karıda yazılı malzemeler ayrı ayrı aleni münakasa suretile sa | tn almacaktır. Münakasaları 24-11-932 perşembe günü hiza larındaki saatlerde Tophanede eri ei ma komis; caktır. Taliplerin / nimene ve şartnamelerini görmek için sa- bah saat dokuzdan ona kadar her gnii ve münakasasına işti- rak için de muayyen vaktinde komisyonda hazır bulunmala- ri ; (224) (800) çarşamba günü saat 10 da Ti Şanede Mörisz Kismandanlığ satınalma o komisyonunda icra kılınacaktır; Taliplerin şartna- mesini görmek icin sabah saat 9 dan ona kadar her gün ve mü nakasaya iştirak için de muay- yen vaktinde , komisyonda ha- pazarlıkla zır bulunmaları. (226) (5802) | lmacaktır. Pazarlığı 12-11-932 “.. Kuleli lisesi ihtiyacı için ihtiyacı için | alı | saat on | ik YELKENCİ i ii KARADENIZ POSTASI SAMSUN Vapuru 9 teşrinisani ÇARŞAMBA günü akşamı Sirkeciden bare- ketle Zonguldak, İnebolu, A. yancık, Samsun, Gireson, Trab- zon, Sürmene ve Rize'ye mzi- met ve avdetle ayni iskelelerle Unye'ye uğrayarak avdet ede- cektir, Fazla tafsilât için Sirkeci Yel. ğİ| kenci hanındaki acentalığına mü- “cant, Tel: 21515. Naim Vapur İdaresi İzmir sür'at postası (20 Sant) ADNAN beta Perşembe günleri Galata rıhtımından saat tam 17 de hareketle doğru , 14 1/2 da hareketle İstanbul'a av Jet eder. Tafsilât için Galata, Gümrük karşısında Site Fransez han No.)2 yazıhanesine müracaat, Tek 4. 1041 Bartın - Gerze Postası vapurü 9 Anadolu. CARSAMBA süsü aksa. mı saat 18 de Sirkeci'den hare- etle (Ereğli, Zonguldak, Bar- | tan, Kurucaşile, Cide İnebolu, işe, Abana, Sinop, Gerze) is- kelelerine azimet ve avdet ede- cektir, Fazla tafsilit için Eminönü Rıbtam ban No.2 acentasına müracaat. emme satınalma komisyonunda icra kılımacaktır. Taliplerin nümu- ne ve şartnamelerini görmek i- çin sabah saat 9 dan ona kadar her gün ve münakasaya iştirak için de muayyen vaktinde ko- misyonda hazır bulunmaları, (227) (5803) ... | Merkez ( Kumandanlığına İ merbut müessesat ihtiyacı için 100 kilo çay satın a İ cumartesi günü saat 10,30 da Tophanede Merkez Kuman. | Evka” müdiriyeti ilân'ar 3 üncü kolordu ilânları HASAN KUVVET ŞURUBU Terkibinde külliyetli miktarda iyot tanen ve fosfat mevcut olup ensiesi'uzviyeye sür'ati temessü- lü sayesinde, kansızlığa, vereme istidadı olanlara ve bilhasan em. Yazı asabiye ve zafiyeti umumiye- ye tesiratı şifaiyesi vardır. Genç kızlarla çocuklarda tesira. t mafiası pek seri olup renksiz, hastalıklı, zayıf, sıraca veya kenik hastalıklarına müpteli © çocuklar az zaman zarfında diş çıkarırlar. Çabuk yürürler. Tombul tombul o turlar, Suüitiyatla sabavetini ve çenç- Biğini imal eyliyenlere, ade- mi iktidara pek müessirdir. Kant tezyit ve tasfiye, hazmı | teshil, venge tazelik ve veçhe taravet bak seder, Bez, evram, cedir. çocuk ların Yüz ve başlarındaki | çıban lar, ergenlik ve ekzemada pek müessirdir Hasan kuvvet şurubu Avrupa- da ikraz eylediği gibi âlemi tababette takdir tev- lit eylemiş, ecnebi ve memleketi mizin etihbasmın raporlarını ka: zanmıştır. Şişesi 60 büyük 100 kuruştur. Deposu: Hasan ecza de posudur. Eczacılara ve toptancı lara büyük tenzilât, Cibalide Uskübi mahallesinde (5) No. lı hamam bostan demekle maruf bostan ve müştemilâtının üç sene müddetle ica rı müzayedeye konulmuştur. 30-11-932 tarihine müsadif çarşam- ba günü ihalesi icra kılmacağından taliplerin yevmi mezkürda İs tanbul Evkaf Müdiriyetinde Orman ve Arazi kalemine müracaat ları ilân olunur. (5921) TURK TİCARET VE SANAYİ BANKASI Anonim Şirketi tasfiye heyeti komiserliğinden; Hali tasfiyede bulunan Türk ticaret ve sanayi bankası Anonim şirketi tasfiye heyetinin konkordato için mühlet verilmesi talebile İstanbal icra dairesi tetkik merciine vaki olan müracaatları üzerine icra kılınan tetkikat asticesinde konkordato talebinin nazarı itibare alınmasına ve icra ve iflâs kanununun 286 ve 287 inci maddeleri mucibince borçlu Türk ticaret ve sx vayi bankası şirketine iki aylık mühlet verilmesine ve tasfiye heyetinin muamelelerine nezaret ve kanunun emrettiği diğer vazifeleri ifa için komü- ser tayinime icra hakimliğince karar verilmiştir. Konkordato teklifinin müzakeresi için alacaklılar ileride ayrıca ilân ile davet edilecektir. Şimdi- lik alacakların tahkik ve tespitine başlanılacağından & mezkür şirkette ala cağı bulunan alacaklıların ikinci teşrin aymın on beşinden itibaren yirmi gün içinde alacakları mıktarını beyan ve ellerinde bulunan vesikaları ibraz etmek üzere eyyamı tatiliyeden manda her gün saat 10 dam 12 ye ve sant on altıdan onsekize kadar Bahçekapusunda Taşhanın beşinci katında mez. kür şirketin halen bulunduğu dairede Komiserlik makamına müracaat et- meleri lâzım geleceği ve bu müddet zarfında müracaatla alacaklarını kay- detirmeyenlerin konkordato müzakeresine kabul edilmiyecekleri içen ve iflâs kanununun 292 inci maddesi hükmüne tevfikan ilân olunur. | Türk ticaret ve sanayi Bankası tasfiye heyeti komiseri temyiz mahkemesi Sabık Azasından: Avukat İsmail Sıtkı FRANSIZCA-İNGİLİZCE-ALMANCA 1914 tenberi muvaffakiyetle tanınan dersanemiz tevsian Çenberlitaş'ın karşısına nakletmiştir. Talebeler ve muayenehane için kiralik oda vardır. Müdürü: ZİYA. Kolordu ve birinci fırka kıta atı ihtiyacı olup pazarlıkla mü- nakasaya konulan 63,000 kilo pırasa 25000 kilo lâhana 37800 kilo ıspank için talip ei liğin tekrar pazarlığa « İhalesi 9-11-932 çarşamba günü saat 16 da yapı lacaktır, Tali muayyen va kit ve saatte komisyona müra- caatları. (918) (5910) latanbul ikinci iflâs memurluğun- dan; Müfls Rifat İhsan bey masa- sına S0 numaraya kayt olunan ala. caklı Fonberg 50000 lira alacağının 6 ıncı sıraya kayt ve kabuluma karar verilerek sıranın düzeltildiği ilân 0- Munur. Kadıköy sulh icra dairesinden: Bir 'deyni mahkümün bihden dolayi mah cuz bulunan 3 adet İskemle 4 adet giçeklik masa 1 camlı kebir dolap 2 camsız dolap 1 camlı mosturalık bir dört gözlü ve üstü o Camlı dolap 2 camlı camakân kapağı 2 kebir camlı kapaklı 1 camakân ve dükkân dera- nunda mevcut asma İ balkon açık arttırma suretile Kadıköy sulh icrası maarifetile 16-11-932 tarihine tesa- RA Dr. A. KUTIEL Karaköy Börekçi firin sırasında 34. İstanbul Evkaf © a Müdürlüğünden; © Alemdağında Sofu Hayret- tin Çiftliği namile maruf yedi. bin dönüm vüs'atımde mer'g, ve koru münbit ta, 1600 fildikos fanilâ 900 çift | danlığı satınalma komisyonun yün çörap iki şartnamede aleni | da icra kılmacaktır. Taliplerin şmünakasa suretile satın alına. | izahat almak için saat 9 dan caktır, Münakasaları 26-11-932 | ona kadar her gün ve pazarlığa çalılık dif eden çarşamba günü saat 14 te| muhteyi bir kıt'a çiftlik üç 8€- Kadıköy muvakkathanı caddesinde | ne müddetle icara verileceğin" 2 No lu dükkân derunünde satılaca- | den talip olanların 28 Tasan ğımdan talip olanları yevmi mezkür- | 932 pazartesi günü saat on be-. “ 'namemi zayi ettim. Yenisi. | 48-48 numaralarda köin vekili 1$- komisyonunda icra kılma- cumartesi günü yün çorap saat | iştirak için de muayyen vaktin. | da hazır bulunacak memuruna mü- | şe kadar İstanbul Evkaf müdi. gi capında erkirinin hülimli yok 'TOK Efendiye müracant etmeleri i- ke La larin ele 14 te ve fanilâ saat 10 da Top- | de komisyonda hazır bulun. | racaat eylemeleri ilân olunur efem iyide Orm ve arsiz mi khmet,0c0 00 lin emr Sİ görenek iin ber gin ve eline ibünede Merlin il öneliimi (244) (592R) | dim " racaatları. © Ni