28 Şubat 1935 Tarihli Milliyet Gazetesi Sayfa 6

28 Şubat 1935 tarihli Milliyet Gazetesi Sayfa 6

MİLLİYETn Tefrikası; 34 Kasayı açmak ve içindekileri almak için şu mektub size çok şey öğretebilir Hülâsa | (Fantoma - Hırsız hamile marul 0- Jan Marten Dal hususi bir baloda ga- yet garip bir hırsızlık vakasının içine karışmıştır. Çalınan şey cv sahibi Ma- dam Kovı yeşil elmasıdır. Bunu Brina isminde bir genç kız aşırmıştır. Maksad: şudur : Çünkü bu İk yoas Cimi Barinjer isminde bir adami katledildiği gece. bunun üstünde Ve elmasın bir parçası da cinayctin ol duğu yerde bulunmuştu.. Brina bu mü- cevheri tekrar elde 'ederek kendisini kurtarmak istiyordu. Halbuki mücev her tekrar ortadan esrarengiz. bir şe- kilde kaybolmuştur. Bunu acaba cv 32- hibi Koverlih aşırmasın- Fakat neden bu adam böyle bir hırsızlığı yapacak- tr? İşte Dal, şimdi genç eza bir yar. | dm olmak üzere Koverlihin arkasını | takip etmiş ve onun da bir gece Cimi Barinjer'in katledildiği dairede aynı şe- kilde vurulduğunu görmüştür. Bir sürü maceralardan sonra mücevheri bulmuş bunu genç kıza tes- | lim etmittir. Şimdi katili bulmak içir Beranjerin masasıma geçmiş, bı ie koyulmuştur. ) müz. Barenjer inle konuştu- ğum gibi telefonla konuştum. Ona kasanın nasıl açılabileceğini anlat- mak istedim. Fakat kat Biraz müsaade eler misiniz?. | Barenjer kasasını açmasını bilmi- | yor mu idi | — Kasa Barenjere aid değildi. Onun nereden geldiğini ve içinde | we bulunduğunu bilmiyordu. Bir İ gece evine geç vakit döndüğü za- aman bu kasayı odasmda bulmuştu. O « Je yokken getirmişlerdi. Er- tesi akşam ona telefon ettim. Bun- | dan sonrasını biliyorsunuz, Baren- jer, ben onunla telefonda konuşur- ken ve Miminin mektubunu yazdı- rırken öldürüldü. Ayni şey Kover- lihin başına da geldi ve sizin ba- şınıza da gelebilir. Dal'ın kafasının içi karma karı- | şıktı. İşittikleri yalnız bir delinin ağzımdan çıkabilirdi. Bu sözler pek saçma görünmelerine rağmen sırrı aydmlatabilirdi. Bundan baş- ka Sumers de kasanın cinayetten bir iki gün evvel Barenjerin evine iğrenmişti. Meçhül a- dam; — Kasanın içinde ne var? diye sordu. — Onu açmanız lâzım. O zamani içindekileri görürsünüz. — Peki ama nasıl açayım? — Mektub size yardım edecek- tir. Dalavere b mektubun içinde- dir. Size bundan başka hiçbir şey söylemeyeceğim. Mektubu iyice tet kik ediniz. Siz benden daha genc- | siniz bem akıllısınız da. İşin içi den çıkabileceğinize eminim. Va- kit kaybetmeden işe: başlayınız. Bütün gayretinizi sarfediniz. Y: rım saat sonra sizi telefonla tekrar ararım, ve ne yaptığımızı... Dal: — Durun, durun!.. . diye bağır- Dikkatli dikkatli mektuba bakı- | yordu. Harfler gözünün önünde dansediyordu. Kasayı »ça dalaverenin mek tubun içinde olduğunu söylüyorsu- nuz. Buna emin misiniz? — Kat'iyyen emnim. Fakat şim- di izah etmek uzun sürer, Siz işe koyulunuz.. Yarım saat sonra... | yüksekçe idi. Yumuşak fötrden bir açılacağı zaman bunun çok ehem- miyeti vardır. Merakla ve elleri titreyerek Mi- minin mektubunu eline aldı ve: - Şimdi, dedi. Hangilerinin di- ğerlerinden farklı olduğunu söyler misiniz? Heyecandan boğuk çıkan bir - ses: — Birincisi dedi, “sevgili Mimi- ciğim, deki's harfi, Sonra sana'daki sa... biraz müsaade eder misiniz? Ah, evet... Ses sustu... süküt uzuyordu. Dal: - Allo... dedi... allo.. orada mı: sınız? ne var? ne oldu? Karşı taraftan bir inilti işitildi sonra telefonun kapatıldığını anla- tan bir tıkırdı oldu. Dal bir sıçra- yışta pencerenin önüne gitti.. Pan- caru kaldırdı baktı, Karşı apartı- manda aydınlık vardı, Evvelce bak tığı zaman bura'arı hep karanlık. | tı. Zaten aradan bir iki saniye geç. | mişti ki eski bina gene karanlıkla- ra gömüldü. Lâmba söndürülmüş- tü, Gene adam pencerenin önünde donakalmıştı, Gözlerini karşı apar- tıumandan ayıramıyordu. Hafif bir gürültü onu titretti karşısında birisi pencereyi açıyordu. Karanlık: #:n içinde bir kafanın dü, Da! gayri ihtiyari geriye çekil- di. Iyi ki Cam gü- rülü ile kırıldı ve bir" kurşun vızlayarak içeri girdi. Dal bağır- maktan kendini almadı. XV vc: kısım Kasanın muhteviyatı Kapını tokmağı gürültü yapıl. mamağa gayret edilerek çevrilmiş- ti. Birisi içeri girmek istiyordu. Fa- kat kapınm ti olduğunu anla- yınca uzaklaştı. Birkaç dakika son, ra adımlarını halılar üzerinde boğ- mağa çalışan birisinin apartıman- da dolaşmasından yabancınm içe- | ri girmek imkânı bulduğu anlaşı- lıyordu. Adam, salonu yazıhanesin den ayıran kalın perdenin önünde bir müddet durdu. Zayıf bir yüzü vardı. Boyu ortadan biraz daha | şapkası zöz'erine kadar iniyordu. Etrafına bakındı. Lâmba hâlâ yazı hanenin üzerinde yanıyordu. Fa- kat her tarafı aydınlatmaktan â- <izdi. Adam, sağ eli cebinde oldu- ğu halde ilerledi. Telefon ahizesi- nin açıkte durduğunu görünce bir küfür savurdu sinirli bir hareketle onu telefona astı, | ws ve devlet karşısındaki İ vazifeyi çizmektedir. Yugoslavya için yazlığı görün- | | detmeli çini tetkike baş- ladı. Kik camdan içeri riyordu. Yerde, de olan hareket yordu. Mechül adam iğildi, etra- fı dinledi sonra ayağiyle cansız Yücudu iterek uzaklaştı, Kendi ken- dine sövincli bir sesle: — Dal'mış! diyordu. Zaten onun olacağını tahmin etmiştim. Yarı karanlıkta ışıldayan kasaya Dal ümidsizlikle: — Bir dakika daha kuzum. dedi. Niçin gelip b.na yardım etmiyor. sunuz? — İmkânı yok! (Ses gene kor- 'kudan titriyor gibi idi.) Mektub e- linizde, Bu size kâfi. — Fakat elimdeki mektub kop- yes. aslı ile aralarında bazı ayrılık — İri Meselâ bazı harfler di- er) — Hakkınız var. Bunu ben de farketmiştim. Ve size bahsetmek ni yetinde idim fakat öyle heyecanlı ki.. İyi ki siz aklıma getirdiniz. Mel tubun, pek benim Şüneli Mek. mürekkeple yazılmış ve bazı kiler ari gibi die >> Bu harfleri bana da söyler misiniz? — Evet. Biraz müsaade edi- niz... garib şey.. Öteki harflerden daha büyük olanlar yalnız sa'larla Dal önce hiçbir şey anlayamadı sonra birden: — Anlıyorum, Evet diye bağırdı. Sağ ile sol demek olacak. Bir kasa şekli bir kâğıda yazılı i in Kir ig yazılmış bir mek. dan istihza ile söyleniyordu. Şu Mimi buradan görüyorum. Herhalde çok güzel bir kız olmalı... dikkatile tetkik etmeğe koyuldu. Sonra sağ eli kasaya uzandı. Hem mektubu tetkik ediyor hem de beş defa sağa... üç defa sola... olmadı: dur yorsun.., beş defa sola.. üç defa sa- ğa... diye söyleniyordu. rada sırada alnınm terini silmek ve yerde hareketsiz yatan cisme endişe ile bakmak için biraz duru- yordu. doğru gitti. Âdeta koşarcasına yü- rüyordu. Bir müddet tereddüdle durduktan sonra, bir iskemle aldı.. Kasanın önüne oturdu. Cebinden önce bir rovelver çıkardı, yere ya- nıbaşına bıraktı. Sonra etrafı çi- Mektuba bakarken bir yandan — Benim sevgili Mimiciğim!.. nasıl şey olduğunu Mektubu 801 eline aldı ve bütün budala herif yanılı- Hararetle çalışıyordu. Yalnız a- (Bitmedi) —. MİYET PE Yugos avyada Intihabat hazırlığı (Başı 1 inci sahifede) İ lığındaki Yugoslav ulusal fırka- # ise yeni intihabatta namzet listesi gös | termemeğe ve mensuplarmı ulusal bir. | Tik için en fazla zrman gösteren bir lis. İl teye girmekte veya bu Jisteye rey ver mekte serbest bırakmağa karar ver - miştir. İ Diğer muhalif fırkalar urasında ise henüz görüşmelere devam ediliyor. Ba | zı fırkalar arsında bir anlaşmaya karar | verilmiştir. Diğer bir kısım muhalefet partisinin de bu gruba iltihak edecek - | leri zannediliyor. i Sırp Radikal partisinin de Yevtiç grubu ile birleştiği söylenmektedir. 5 | mayısta yapılacak olan imtihabat netice- | sinin Yevtiçin başında bulunduğu ve ik- | tisadi, sınai, zirai, larla genç wn. | surların temsil edildiği histelerin büyük i bir ekseriyeti etrafında toplayacağı kuv | vetle ümit edilmektedir. | Dün bu hususta şu tolgrafları aldık: BELGRAT, 27 (ALA.) — Avala a- jansı bildiriyor: Bütün devlet radyo postaları dün ak şam saat 20 de hükümetin intihap be- yannamesini neşretmişlerdir. Beyannamede her şeyden evvel ulu- sun, Yugoslavyanın banisi tarafından ki mini göstermesi lüzumu teyit edilmek, tesir. saral Aleksadr'ın feci ölümü veliaht, mukaddes Owk gn kan aktı ve daha seller'akabi- Bir, fakat Yugoslavya ebedi bir tâksim kasul etmez olrak kalacaktır. Yuyosinvya krallığı ulusal ülkünün ! ulusal devlet — şeklinde tanakkakudur. Mevcut esas teşkilât çerçevesi . içinde ulusal biriik ve devletin cevher ve ma- üstündedir. Yügoslavya esas teşkilâtı u. basal soysal, ekonamik ve kültürel ba #ötin modern teşkilâna ve kuvvetli in- Kışatına müsaiddir. Ulusumuzun, mazi. sne ve şerdili siyasal ananelerin€ bür - met sahasmada, bizi ayırmış ve ulusal u- mümi hayatla terakkiye mâni olmuş bu İunan bütün hataları kati surette red - . vevlet hayatının yusal sip- liğin bi, ungıcına dönebileceğini düşü. nemler asır bir hata işliyorlar. Birleş - miş bir yurt içinde doğmuş ve büyü » müş olan bütün bir nesli geriye dön - dürmek mümkün olduğunu zannetmek yanlıştır. Eski siyasal fırkaları değerli ve ta- rihi gayretlerini tazimle anarız, fi modern ulusal hayat ve istikbal daha geniş Üham Ve hareketleri isilznm et» mektedi.r Teşkilâtları bozulmuş ve mın. takacı olan eski siyasal fırkalar umumi hayatın kusursuz terakkisini artık fe © min edemezler. Yurdun bütün yaratı - cı kavvetierini ulusal hamlede bir ara- ya getirmek istiyoruz. Başbakan Yev- tiç ve onun başkanlığında bulunan ulu. sal listenin namastleri iftirakçı, federa- list ve yahut fesatçı temayüllere kı - vette düşmandırlar. Bu yolda sonuna kadar sebat edeceğiz. Hükümet mesai programının süratle tatbikine başla - mıştır. Ekonomils ve mali meseleler hali hazırda hayati meselelerdir ve hükümet fare &n büyük ehemmiyet atfetmek- tedir. Beyanname, genç kralın iktidar mev kini alabilmesi için daha yedi sene ge- şeceğini bildirmektedir. Bu devre zar - finda, bütün ulusun gayretlsr tam edu - sal dahili bir kuvvetlenmeğe ve devle- tin siyasası da ulusun — genel refahına matuf olarak Yugoslavyanın büyük ulu- sal ve uluslar arası vazifelerini zâman alına amamdır. Ulusal birlik, bugün her zamankin- den ziyade, ulusal hayatın inkişalında esas âmil ve istikbalin zımanıdır. Yu - goslavya, yalnız ulusunun barış ve hür- riyeti için değil, ayni o zamanda genel barışın nefi için de müdafaa edilmelidir. Kurultay (Başı 1 inci sayfada) almıştır. Martn Lirinci günü cumaya rastlamakla beraber bu karar icabı kurultay cuma günü öğleden sonra en yaşlı üyenin başkanlığı altında ve en senç saylavların kâtipliğile açılacak - tar. Bilirsiniz ki bir devre içinde hükü- met ve saylavlar tarafından kurulta - ya verilip te karar altına almamamış k devre başında hiç yapıl- mamış sayılır. Ancak bu teklifleri bü- kümet dilerse Meclise yeniden verir ve arkadaşlarda kendi tekliflerini tekrar layabilir. Bundan dolayı başlamakta bulunan devre içindeki çalışmalarımızın nele- re taallük edeceği hakkında şimdi birşey söylenemez. Yalnız yaz tatiline kadar geçecek olan 3 aylık çalışmalarımızın başlıca mevzuu 1935 yılı bütçesi olacaktır. U. marn ki Orman ve İş kanunu gibi saslı mevzular da Beşinci devrenin iş- leri arasma girecektir. Bay Kenan Adliyeden ayrıldı (Başı 1 inci sahifede) lavlığı kendisini sevenleri ne kadar s6 - vindirmiş ise adliye mesleğinden ayrılışı da adliyecileri, bilhassa İstanbul adli - kimden, en mütevazi kâtibine kadar bü- tün arkadaşlarına veda tik ler yapmasını dileriz. e e BE Si'SUBAT 1935 D.No: Semti ve mahallesi 740 Yeniköy Tu 782 803 1235 1362 Büyükdere Heybetinda Yalı Samatya Hacı Hü- seyin Fener Abdi subaşı Beyoğlu Pangaltı Beyoğlu Kamer- hatun Galata Yenicami 1366 4344 4584 4691 Kumkapu Tavaşi Galata Yenicami Yukarda evsafı yazılı eenvâli Gay rimenkule on gün müddetle müzayedey e çıkarılmış teöndüf eden cumartesi günü saat 14 den itibaren ihalelerinin icrası mukarrer bulunmuştur. Satış münha; rimübadil bönesu iledir. ISTANBUL KASAPLARI Türk Anonim Şirketinden: Ruznamei müzakerat : 1 — Madlisi (dare ve Murakıp raporla- rının okunması ve Meclisi Idare ve Mu- rakiplerin ibrası, 2 — Kürin tevzii balikında karar alın- ması 3 — Müddetleri hi idare azalıklarma yenileri ve huzur haklarınm tayini. 4 — 1935 senesi için yeniden mura- kıb seçilmesi ve senelik ücretlerinin ta- yini 5 — Dahili nizamnameye göre hamil oldukları hisselerin bedeli sermayenin dörtte birine varan hissedarlar tarafın- dan içtima gününden en az on gün evel vukubulacak teklifler. Şirketimiz umumi heyeti senelik adi içtimamı 25 Mart 1935 pazartesi günü saat 11 de Şirketin idare merkezi olan Sirkecide Köprülü handa 35-36 numara- Ir odalarda yapacalıtır. Dahili nizamna- menin yirmi altnet maddesi mucibince içtimadan em az on gün evel hisse se petleri hemillerinin senetlerini ya veznesine, yahud herhangi bir banka» ya teslim ettiklerine dair ibraz edecek- leri makpuz mukabilinde dühuliye va- vakası almaları lâzrndır. FOÇATEYN: DEĞİRMEN Taşocakları T. A. Ş. den: Hissedaran heyeti umumiyesinin ale- lde içtimar 31-3-935 pazar günü saat 15'de Sultanahmed, Ahırkapı caddesi 1 mumarada icrası mukarrer olduğundan lâakal 18 hisse sahibi hissedarann yev- mi içtimadan en gün evel hisse senetle- rini şirket merkezine tevdi ile makpuz almaları. Ruznamei müzakerat : 1 — istifa eden azanın yerine intihab edilen azanın tasdiki memuriyeti, anı Meclisi in seçilmesi 2 — 1934 senesi Meclisi İdare ve mu. | rakıp raporlarının kıraati, 3— 1934 senesi bilünço ve kâru za- rar hesaplarının tetkiki Meclisi idare beyetinin ve murakıplerin ibrası, 4 — Yeni sene için murakıp intihabı ve ücretlerin tayini, 5 — Yeni sene için heyeti idare aza- 8: intihabı ve hakla huzur'arı için karar ittihazı, İstanbul Asliye 1 inci Hukuk Mah. ünden: Yervant Simpatyan vekili Haçadur Artin tarafından Istanbulda Şişlide Os- manbeyde Hacı Şükrü sokağında 7 nu- marada Mehpare aleyhine açılan eski L3,5,7,9, 11, 13, 14, 17, 18, yeni 1, 3,6,7,9, Lİ, 13, 15, 17, 19, numaralı gayri menkule mevzu haczin fekki tale bine mütedair mahkemenin 935 - 88 No. su, tahtında ikame o olunan davadan dolayı etbliği muktazi dava arzuhali su- retinin ikametgâhı hazırı meçhul bulu- man mumaileyha Mehpareye H. U. M. K. Il inci maddesi mucibince dava ar- zuhali suretinin 15 gün müddetle tebli- ğine karar verildiğin, il i cev . İstanbul Asliye mahkemesinden: Kostaki veledi Niko Adamcil oğlu vekili avukat Alkivyadiş tarafından Ba- kırköyünde Sakızağacında Orta kır s6- kağında 10 No. lu. kanede oturan An- don Andonyadis ile oğlan kardeşi Vasil ve kiz kardeşleri Evyenia ve Nimfi leyhlerine açılan 934 - 1128 numaralı tashih kaydi davasmdan dolayı gıya - ben sadir ölup ve müddeabih o emvali gayri menkulenin davacı namına kayıt» larının tashihine dair olan 16-1-935 ta- rih ve 12 sayılı ilâm suretleri müddei - aleyhlerin oturdukları yerin meçbul ol- ması hasebile kendilerine tebliğ edil - memiş ve esasen mahkemenin de muma- ileyhlerin gıyaplarında yapılmış olma- binaen mezkür ilâmın — bir sureti mahkeme divanhanesine asılmış oldu- Zundan tebliğ makama k olmak üzere keyfiyet gazetelerle il Dördüncü Hukuk olunur, (8807) ZAYI — 1624 sicil numerolu arabacı A egeli rın alacağımdan eskisinin hükmü yoktur. Artin oğlu Ohanes. İstanbu: Gayrim: basiller No: Sokağı Çifte Kasap ve Demi Köybaşı Bayır Orta Kalpakçı Kireçhane Bayır Eski Mavi Yeni Düğün Fermeneciler Ordekli Bakkal Fermeneciler s9 244 Çikmazı Kügir dükkân odaların 1/4 hissesi 40 metre arsanın 4/5 hissesi Kügir mağaza ve üstü üç kat Ahşap hanenin 11/14 hissesi Kâgir dükkânm tamamı 160 metre arsanın tamamı Ahşap hanenin 3/8 hissesi Ahşap hanenin 3/5 hissesi Küğir hanenin 1/2 hissesi 183 metre arsanm tamamı Kâgir hanenin tamamı i.Omisyonundan: Cinsi ve hissesi Muhammen kymefi | Lira 627 Açık arttı | 1050 Kapalı zarf 200 Açık arttır? 150 Açıların" 1200 Kapalı zarf 1500 Kapalı sarf 276 Açık 3600 Kapalı ve üstü üç kat o 1160 Kapali | | il 320 Açık erit Eİ 346 Açık art odaların 15/240 hissesi p—İLÂN Her türlü büro makinalarını teşhir etmek üzre Galata'da Voyvoda caddesinde 40-42 nu- maralı mağazayı 3 Mart 1935 Pazar günü açacağım. Dost ve müşterilerimin bu ilânı daveti- ye telekki buyurmalarmı dile rim, Ziyaeddin Said mama YALAR KADARA Beşiktaş İcra Dairesinden: Borçdan dolayı höciz altma alınıp açık artırma suretiyle paraya çevrilmesine karar ve- rilen bir büyük makab beş parça par- maklık ili demir kapı bir demir parmak- ik dört demir köşelik altı üç köşeli mü- devver demir boru sekiz aded üç metre | arzında demir İma bir küçük demir ka- pi bir aded iki buçuk kafesi dülkân kepengi müstamel iki demir sıpa tezgâ: hin ihale pul ve tellâliye resmi müşteri- sine sid olmak üzere 7 - 3 - 935 tarihine tesadüf eden Perşembe günü saat 9 dan 12 ye kadar Feriküyünde Kânthane cad- desi 4 numaralı dükkân önünde satılaca- #mdan taliblerin o gün ve saatte hazir bulunacak memura müracaatları ilân 0- lünur, 18613) HİSSEDARLAR Umumi Heyet Ilânı MİLLİ REASURANS Türk Anonim Şirketinin Alelâde senelik hissedarlar umumi he- yeti aşağıda yazılı o müzakerst runa- mesine dahil bulunan maddeler hakkın- da görüşmek ve karar ittihaz etmek üz- re 30 Mart 1935 cumartesi günü sast 15 de Ankara'da Türkiye (İş Bankası Genel Müdürlük binasında toplanacak- tar. Şirket esas mukavelenamesi mucibin- ce umumi heyete iştirak edecek olan his sedarların hamil bulundukları hisse 86 metlerine veya bunu müsbit vesaiki iç- kiye hanında Şirket mixmelit merifezi- ne tevdi ederek mukabilinde dühuliye kartları almaları lâzımdır. Hissedarların muayyen saat ve günde Ankara'da bu- lunmaları ilâm olunur. Müzakerat ruznamesi 1 — Idare Meclisi raporünün okunma- si 2 — Bilânço kâr ve zarar hesabınm okunması, 3 — Murakıpler raporunun okunması, 4 — Yukardaki maddelerde yazılı ev- rak ve vesaiksin okunmasını müteakip bu bususta ve temettüün © tevzii hakkımda müzakere icrasile karar ittihazı ve İdare sodollek; düüsile semrakıyletin've mir ler heyetinin ibrası, 5 — İstifa eden Bay TAHİR KEV- KEB'in yerine idare meelisince seçilen Bay YUSUF ZIYA ONIŞ'in intihabının. tasvibi, © İğ asidi 24 ncü maddesi mucibince müddetleri bida İla Mediâi srelikağı yerini yö” nilerinin seçilmesi, 7 Müreleep seçimi, 8 — Şirket esas mukavelenamesinim 32 nci maddesi mucibince müddeti bi- ter müdür ile Fen Müşavirinin seçilmesi, 9 — Idare meclisi azasmin gerek ken- di namlarına gerek başka şirketlerin ida- re meclisi azası veya ürü sıfat şirketimizle muamele müsaade itası, 10 — Idare Meclisi ile Murakıplerin 1935 senesi hakkı huzur ve tahsisat nın tesbiti. Istanbul birinci iflâs memurluğundan: 1 — Müflis alaçamlı hacı Hüseyin oğ- lu Nadirin derhal memuriyetimize gel. mesini emrederim. 2 — Bundan alacaklı olupta evvelce masaya müracaat ve alacakları kayıt ve kabul edilmiş olanların ellerindeki evrak ve vesaikle beraber ve vekif olanların müzdeki mart aymın on birinci pazartesi günü saat on dörüte 5 memeriyetimiz önünde toplanmalarını ilân ederim. 48639) ve 9-3. 935 tarihini iren Gay” Mi | BURSA KAPLICALAR £ Türk Anonim Şirketindği, Şirketimiz 3 1935 perşembe günü saat 14 | da Koza hanmda 71 No, da > İ dare merkezinde yapılacak toplan i da bulunmalarını dileriz. Ruzname: 1 — Idare Meclisi Fa o 7 2— Murakıpler raporunun “ 3 — 1934 bilânçosunun e meclisinin ibrası, | yi 4 — üre Meclisine imhzE yy Bay Cevat ve Hüsnü'nün in! tasdik, yi 5 — İdare meclisi azasının ÜS. bin yeniden intihabı, yi & — 1935 senesi için Murah habı “şe ücretlerinin tayini, * 7 4 1935 senesi için Medi , azasma verilecek hakkı huzuru? Idare ve USKUDAR - KADIKY TURK ANONİM. SU ŞIRKET Hissedarana İlöp Şirketin alelâde Umumi KU dıköyünde Moda caddesinde v kezi İdaresinde 30 Mart 1935 © i günü saat 11 de vukubulacağ” lara mutasarrıf olduklarını saiki yevmi içtimadan asgari evel yani nihayet 23 Mart 1905. eg d 3 kadar şirkete tevdi eylemeleri W i diği ilân olunur. ii Idare Beyoğlunda Feriköyümde Hal“, gf. rü sokağında yeni 15 eski 2 Ny de otururken halen ikameti “olmayan Misaki zade Behacddi””, Istanbul üçüncü icra dan * i Seni “ Emvali Metrehe müdüriyeti zayede uhdenize ihale oluna» Şikrü sokağında atik 2 eğit bir evin talisite bağlanan bedii , den mütebaki alacağına 4 Mi yar e VEN le bedeli olan 2325 iran 74 hinden itibaren yüzde 9 faiz V* raflariyle beraber rehnin part” mesi yeliyle 27-1:935 taribi takip talebi üzerine i remizin 835-150 No. Ju dirmediğiniz takdirde rehBi” üzere ilân olunur. (8624) Istanbul Asliye Altıner # kemesinden £ Füsiçe vi mke il zan Zafer caddesinde 30 mahkeme günü 14-935 at 15 te tayin kılınmış fiyet tebliğ | ze ilân olunur.