12 Şubat 1931 Tarihli Servetifunun (Uyanış) Dergisi Sayfa 15

12 Şubat 1931 tarihli Servetifunun (Uyanış) Dergisi Sayfa 15

DÜNYA SUUNU OTOMOBİL SÜR'AT REKORU Suntte 400 kilometro yol alan otomobili ile sür'at rekorunda birinci geleceği muhakkak addedilen yüzbaşı Malcolm Campbell Her sene PFlorida'du muhtelif sür'at müsuba- kaları era Olunur. Bu musabükalarda bilhassü otomabil yarışlarına fazla eheminiyet verilir, Resmi- miz busene müsabakadiı. bütün sürat rekorlarını acağı tahmin edilmekte olan yüzbüşı o Malcolü Compbell ile saatte 400 kilometro giden ve 1400 beygir kuvvetine mülik ölânotomaebilini gösteriyor. No, 1800— 115 Yüzbaşi Malcolm Campbeli'in 1400 beygir kuvvetindeki otomobili 1931 Paris güzeli Her sene Pariste Paris Matmazeli namile bir güzel kiz intihap olunur. Bu müs baka bu senede bir emri hayır menfaatine verilen bir mügümerede icra edilerek MI, Ortmans birinci gelmiştir. Resmimiz Paris güzelini za- ferden sonra o gülümserken gögteriyor, Japon parlementosunun Küşadı Yüpon parlemettesn 22 künumusanide - senelik tatik müteakip - tekrar içildi, Bu seferki” kişat, bütük Şarkta büyük bir ehemmiyetle karşılandı. Çünkü, daha evvel, mezkür gün esnasinda Japon İmparatoruna bir suikast tertip edileceği şayi olmuştu. Fakat hiç böyle bir hadise vuku bulmadı, bilâkis dJüpön milleti parlam ya kadar İmj ger- Japon Dahiliye Nazırı Meclisin küşadında nutkunu okuyor Japon heyeti Vükelasi ilmnesini muhabbet hnliseile çevirmişti. Resimlerimiz Japon parlamentosunun o günkü safhalarınajit iki intibadır. mmüim ei. ei ti a