18 Mart 1931 Tarihli Son Posta Gazetesi Sayfa 8

18 Mart 1931 tarihli Son Posta Gazetesi Sayfa 8

YAĞSIZ NECİP B. KREMİ Çünkü: Galata'da Karaköy'de börekçi fınnı ıtlııl büyük mahallebicinin — üstünde işki EKSELSİÜR BÜYÜK ELBİSE FABRİKASI Erkek ve çocuklara mahsus en mükemmel kumaşlardan en son modaya muvafık ve kusursuz olarak imal edilmiş KOSTÜM ve PARDESÜLERİN müntahap çeşitlerini emrinize amade bulundurmaktadır. Hanımlara mahsus mantolar, pardesüler ve trençkotların zarif çeşitleri dahi vardır. Meşhur CHARLES SEMON LTD. fabrikasının adet çık ve her 20000 & .0 PARDESÜLERİ Sesli filimler için bütün sinemalarda Elektrodinamik Hoparlörü İstimal edildiği gibi RADYONUZLA herhalde Bir Philips 2011 Elektrodinamik Hoparlörü Kullanınız. Sesi ve musikiyi tabii bir surette verir. Rekabetsiz fiatı: 125 liradır. Teminatlı Kimyevi Gübreler Her türlü mahsul için kimyevi gübrelerimiz vardır. Teminatlı ve tecrübelidir. Tarifelerimizi isteyiniz. Salış deposu: Eminönü Sebzeciler sokak No. 11 ÇULHA ZADE MAHTUMLARI İstanbul gümrükleri muhafaza müdürlüğünden: 1 — Muhafaza idaresince açık kırdırma ile 36 beygir kuvvetinde maruf markadan müceddet bir deniz motörü satın almacaktır. 2 — Kırdırma 1 Nisan 931 muhafaza müdürlüğündedir. 3 — İsteklelerin fenni ve umumi şartnamesini alarak mu- yakkat güvenme teminatlarile birlikte belli gün ve saatte müdüriyette bulunmaları. Kilralık Tütün Deposu Ortaköy'de, deniz kenarında, hususi vıhtımı havi iki tütün deposu kiralıktır. Galata'da Voyvoda caddesinde, Nur Hanında 12 numaraya müracaat. Eskişehir Vilâyetinden: Eskişehir-Çifteler tarikımnın 17- 000—22 4000 kilometroları arasında yapılacak tamiratı esşasiye 154$6, 68 lira bedel ile 14 mart tarihinden 5 nisan pazar günü saat on beşe kadar kapalı zarf usulile münakasaya vazedilmiştir. Talip olanların bedeli keşfin & 7,5 ğu nisbetinde teminat akçesi veya bank mektubu. vermeleri, inşaatın devam müdde- tince bir fen memuru veya liyakati Nafia başmühbendisliğince musaddak bir çavuş istihdam etmeleri meşruttur. Evrakı keş- fiye, şartnameyi görmek ve inşaat hakkında fazla malümat almak istiyenlerin Nafia başmühendisliğine ve ihale günü de vilâyet encümenine müracaat etmeleri men olunur. çarşamba günü saat 14 te '| Defterdarlık İlânatı Etavali — metrukeden — olg * Siliw.inin — Fatih mahallesinde Züür mektebi sokağinda alli mermer Andondan metruk 36 ebvap ve 74 hesapta 30 lira kıymetli bir odalı hane piripa- şa — mahallesinde — iskele <- varında Angelosdiramani- den metruk 53 ebvap 202 he- sapla 150 lira kıymetli mağa- za elyevm hane mahallei mez- kürede Mumhane sokağında Taşu varisleri nektardan met- ruk 38 ebvap 78 hesapta 50 lira kıymetli harap dükkân mu- sevi mahallesinde Zükür mek- tebi sokağında hacı İsak oğlu Avram Elkazadan metruk 29 ebvap 172 hesapta 20 lira kıy- metli harap bir odalı hane mahalle ve mevkii mezkürda Nasim oğlu Mişandan metruk 27-2 ebvap 138 hesapta 150 Hiva kıymetli harap hane tah- tında dükkân Hacı Pervane mahallesinde Kısa köprüde İs- tanbul — yolunda Evlambiyos Ödeseften metruk B ebvap 4 hesapta 150 İria kıymetli dükkân Alibey mahallesinde mıpınünnudc Yanko zevcesin- den metruk 23 ebvap 144 hesapta 100 lira kıymetinde harap dükkân ve mevkii Mez- kürede kalfa oğlu Teofilostan retruk 29 ebvap 147 hesapta B0 lira kıymetinde barap dülk- kân, yine merkumdan metruk revkii mezkürda 25 ebyap 145 hesapta 250 lira kımetin- de dükkân, yine merkumdan En Kremlerin Beyazlık En Ve İyisidir. Taravet Verit Tuplerı 20, Varzo 35, 75 Kuru!' Kumbara Sahipleri Kimlerdir? | mart tarihine kadar 5 liralık mevduatı. bulunan bütün kumbara sabipleri kur'aya iştirak ettirilecektir. 1000 Lira Mükâfatlı 931 İlk Kur'ası 1Nisan'da Ankara'da Çekiliyor 1 Teşrinievvel Türkiye İş 931 İkinci Şimdiden - Bir Kumbara Kur'asına İştirak İçin Siz De Alınız. Bankası —— KİSARNA Bu nefis maden suyunu sofralarında bulunduranlar, böbrek, kum mide ve barsak hastalıklarından kurtulurlar. SUPLEKS - PLA sinin fevkisdedir N ise S tıraş bıçağı Yirminci asnu bir yaheseridir metruk mevkü mezkürda 27 ebvap 146 hesapta 100 lira kıymetinde bir bap dükkân, yine mahallei merkürda ve Kapanönünde kürkçü Apustol- dan metruk 20 ebvap 162 hesapta 100 lira kiymetli harap — dük- | kân mahallei mezkürede Asım | çavuş sokağında 5-7 numaralı Ermeni köylü hacı Tudur kız- ları Nazlı ve Dorikten metruk 25 lira kıymetli hane arsası Kale bedeni civarında Kipti Sarandiden metruk on beş lira kıymetli hane arsası yine mev- kiü mezkürede 35 ebvap — 100 | besapta öksüz Agoptan met- | rük 30 İira kıymetli iskela — civarmda — Buhur | oğlu Manuldan — metruük 66 ebvap 228 hesapta 100 lira | kıymetli harap kahvehanenin ve Silivrinin kondaklı çeşmede Toros ağa firari biraderile müşterek mer ağa çiltliği kuyular yolunda 24 dönüm tarlanın dörtte bir hissesi ve teyzesi Evlembiyeden metrük arsa | 505 lira kuyularda 6 dönüm tarlanın nısıf hissesi yine —mezbure- ei “arötrük ” yalı*Sokündü! 8 dönüm — tarlanın nisıf hissesi | yine mezbureden metrak Bek- çitepede 10 dönüm tarlanın rosıf hissesi leri - Üzerinde mukayyet Kaldırımbaşında 3 dönüm tarlanın nısıf hissesi yine merkumdan metruk Feti- köy yolunda 20 dönüm tarla- nn nisif hissesi Toros Ham- parsum üzerinde Kaldırımba- şında 9 dönüm tarlanın üçte ikisinin bedeli * mukarrereleri ihaleyi müteakip peşinen ve defaten tediye nlunmeîı şartile ve Kapanönünde 15 No, Av- ram Frankodan metruk- 900 Bra kıymetli ma'a depo dük- | kân ve iskele civarında Niko- laki Hristodiliden metruk 30 ebvap 221 hesaj 510 lira kıymetli kârgir 'ap mağa- za Yemenicilerde ğundul'ı— cı Artinden metruk 50 No, kıymetli dükkânın takarrür edecek bedelleri dört sanede ve dört tahsitte ve bi- rinci taksiti ihaleyi müteakij nakten verilmek şartile 661 ş. müzayede ve ihalât kanununa tevkifin | mart 931 21 mart 931 —tarihine kadar — yirmi Fantazi kostümlüü T umye ler Makastar M. Karlo tM Her nevi yerli ve İn, kumaşları İstanbul Eminönü Köprühaşı No. 15- 16 raküş olbise mağzasını ” ilânı kesip müracaat edini, gön vazolunmuştur. — Talip ların yüzde yedi buçuk pozitolarını — Şilivri — m gına teslim ile şeraiti W yededen malümat üzere middeti — ihaledet