23 Mayıs 1939 Tarihli Son Posta Gazetesi Sayfa 9

23 Mayıs 1939 tarihli Son Posta Gazetesi Sayfa 9

Kurduğumuz «Çıplak kadınlarla micodele cemiyeti, nın saas mevzuu şimdi karşımızdadır.. Müzakereye başlıyabiliriz. Güre sini Hangisi aldanıyor ? Göz — Ben iyi görürüm. Gönül — Ben de,, Göz — Haydi canım, sen de karayı gö- rür, beyaz sanırsın. Gönül — Sanki sen hiç yanılmazsın de- ği mi? Göz — Gören yanılır mı? Gönül — Yüksekten atıyorsun, gel he“ le senin benden fazla yanıldığını şimdi sana isbat edeyim, Göz — İsbat et de göreyim, Gönül — Şu gelen kadm kaç yaşında” Göz — Dur dikkatli bakayım... Olsun olsun otuz. Gönül — Nasıl yanıldm, ben onun ha- kiki yaşını öğrendim. 'Team kırk beş. Kı - #a elbiseler, fantezi şapkalar giyiyo İuzunda görünüyor., Bir de şu sağ taraf - tan geçene bak. Göz — Sarı'saçlı mı? Ne güzel. Gönül — Gene yanıldın, bir kere sar Baçlı değil, Göz — Sarı saçlı yahu; kendime mi ina- ayım, sana mı? Gönül — Bana inan, çünkü ben onu es- kiden de biliyorum. Saçları simsiyahtı, boyandı, sarı oldu. Göz — Güzelliğine diyeceğin yok ya? Gönül — Senin bakışınla baksam bir diyeceğim olmaz. Güzel görünüyor. Göz — Güzel işte. Gönül — Senin bakışınla güzel dedik | ya.. Fakat bir de sen onu sabah yatağın-| dan kalktığı, makyaj yapmadığı zaman görseydin.. Güzel demek şöyle çirkin çirkini; der; başını çevirirdin. Göz — Birdenbire sana bir şey oldu. Gönül — Evet, kendimi kaybetmek ü- zereyim, dursun, Göz — Ne ohüyorsun canım, nen ver? Görül — Şu geleni görmüyor musun, ne boy, ne vücud? Göz — Yahu kısacık bir boy, vücud de- sen eğri böğrü, Gönül — Gözlerine dikkat et, ne tatlı bakıyor. Göz — Yahu © şaşı Gönül — Ne kadar zarif giyinmiş, yü- rüyüşü ne kadar ahenkli. Göz — Deme canım; eteği düşük bir #ey. Yürürken sağa sola yalpa yapıyor. Gönül — Dünyada onun fevkinde ka - dım olamaz. Göz — Yapma canım, dünyadaki ka - dınların en külüstürü, Gönül — Sen bilmezsin! Göz — Ben bilmez olur muyum, görü- yorum. Gönül — Benim görüşümle görsen. Göz — Dösene ikimiz de birbirimizin ayni İmişiz. Gönül — Neye? | Göz — Ban ne kadar alârnıyorsam, som de o kadar aldanıyorsun da. #* Bi in AZ li > . T in C) a — Ne diye bu kadar küçük köpek al maş, köpeğe bakanlar, köpeğe bakar- larken ayaklarının çirkinliğini de — Çocuğu da kendine benzeteceksin. Daha bir yaşına gelmeden vudra sü - rünmiye alıştırdın Hi —. yü Mer — Hayatında benden güzel kadın ta- mumadığını söyledi. — Senden başka hiç bir kadın tanı- mamış ha! Yy HKA atür ve Yazı Âşıkların hali Pedikür, ayaklarının tırnaklarını keş #irmiye gelen kadına âşık olmuştu. Tam tırnak keseceği za İman (o birdenbire doğruldu: — Bayan, dedi. hayatımda bir çok ayak gördüm. Bu ayakların hemen ekserisinde nasırlar var yağmızdaki nasır kadar gü ayakta görmedim. Bu yüzden size licesine âşık oldum. * Çöpçü. çöp tenekel yan kadını gördü. ti. Bir maşayla tu- tup tenekeden çı - kardığı bez par - İçasına bakarak ko nuştu: — Ne kadar zevkli bir kadınsı- mz siz; bu çöp tenekesi içinde bulunan birçok çöpler arasında en güzel renkli, en göze çarpar paçavrayı bulup çıkarı « yorsunuz. Bu ince zevkiniz beni size bağ” ladı. Size âşık oldum. * Birbirlerini sevenler, fakat hangisinin daha çok sevdiğini bir türlü anlıyamıyan, lar termometre satılan bir dük - kâna girdiler: — Biz termo - metre istiyoruz. Dükkânın sahi- bi sordu: — Nasıl termometm için mi, vücud harare için mi, bava in mi? — Hayır, üçü de değil, aşk hararetini ölçmek için! * Erkek yolda rastladığı kadının peşin 4 İden gitti. Kadın ralık arkasına bale | mıştı | — Bayan, dedi, siz benim için ide. al kadınsınız. Kadın merak et- eyimi be - ğendiniz? — Bilhassa bluzunuzun o boynundaki kordelâyı, ben kedileri çok severim. Sig İ boynunuzdaki geniş kordelâyla bana zens gin bir evin güzel Van kedi: hatırlattı! nız, Bu yüzden sizin peşinizden geldim ve sizinle konuştum. * — Bugün buraya geldiğim zaman bağ İdöndürücü güzelliğinizin bir kere daha tesiri altında kal » İmak istedim İdönmedi amma, sonradan kolayını bul * dum. Kapmızı çalmadan evvel, bir ayas ğımın üzerinde beş on defa dönüyorum ve ondan sonra kapıyı çalıyorum, Denizbank idaresinin nazarı dikkatine: Yeni bir keşif sayesinde süratsiz vapurları süratlendirmek mümkün olabil « mistir.