1 Temmuz 1935 Tarihli Tan Gazetesi Sayfa 16

1 Temmuz 1935 tarihli Tan Gazetesi Sayfa 16

? KARAKÖY * ECZANESİi | HUSEYİiİN HUSNU Galata naraııoy Caddesi (fto. & 4755 Tosya Beledıyesınden 1 — Tosya kasahasının tenviri için Nafıa — Vekâle- tince tasdikli proje ve şartnameleri mucibince yapılacak 42926 lira keşifli elektrik tesisatı kapalı zarf usulile ve otuz gün müddetle eksiltmeye konulmuşdur. 2 — Eksiltme müddeti 18 Haziran 935 tarihinden başlayarak 17 Temmuz 935 çarşamba günü saat on altıya kadar sürecekdir. * 3—-Zarflar o gün saat 15 şe kadar Tosya Belediye encü menine verilecek, ondan sonra kabul edilmiyecekdir. İhale Tosyada Belediye Dairesinde Encümen odasında yapılacakdır. 4 — Talibler keşifnamenin yüzde yedi buçuğu nis- betinde teminat akçesini ya nakden, yahud hükümetçe tanımmış bankalardan birinin teminat mektubunu vere- ceklerdir. $ — Proje ve fenni şartname örneklerin İstanbulda 'Taksimde İstiklâl apartımanındâ mühendis Hasan Hâ- let'den bedeli mukabilinde tedarik edilebileceği gibi An- kara Nafıa Bakanlığında ve Tosyada Belediye dairesin- Ge görülebilir .Eksiltme şartnameleri — örneği bedelsiz olarak Belediyeden isteyenlere gönderilir. 6 — Teklifnamelere tasdikli ticaret odası sicil suretle- Ti ile birlikde inşaatı deruhde edecek Nafıa Bakanlığın- ca ehliyeti musaddak mütehassıs ve mühendisin teah- hütnamesini, şirketler namına verilecek tekliflerde bun- dan başka şirket mümessillerinin selâhiyetleri derecesi- ri gösterir resmi vekâletnamelerini ve 2490 — numaralı kanunda gösterilen diğer evrak ve vesikaları rapt etme- leri lâzımdır. Eksiltme ve ihale 2490 numaralı dairesinde yapılacakdır. (3475) kanun hükümleri 4763 Devlet Demiryolları ve Limanları işletme Umum İdaresi ilânları Mikdar ve muhammen bedeli aşağıda yazılı telgraf makinesi yedekleri 12-8-1935 pazartesi günü saat 15 de kapalı zarf usulile Ankara'da İdare binasında satın alı- nacakdır. Bu işe girmek isteyenlerin 532,50 liralık mu- vakkat teminat vermeleri ve kanunun tayin ettiği vesi- kaları ve işe girmeğe manii kanuni bulunmadığına dair beyanname ve tekliflerle aynı gün saat 14 e kadar ko- misyon reisliğine vermeleri lâzımdır. Bu işe ait şartna- meler Haydarpaşada Teselliim ve Sevk - Müdürlüğünde Ankara'da Malzeme dairesinde parasız - olarak dağıtıl- makdadır. (3592) 12 kalem telgraf makinesi yedeği Muhammen bedeli : 7100 lira 4844 Muhammten bedeli 35282 lira olan muhtelif eb'atta Mmeşe kereste 12 temmuz 1935 cuma günü saat 15,30 da —S Hayat Sigortalarında Değerli | | | men meblâğ * Bir Yenilik Bundan böyle, en büyük * felâket olan ölüm ve malüliyetin acılarından çoluğunuzu, çocuğunuzu, kendinizi ve yakinlerinizi: Malüliyeti de Temin Eden Senelik Te- mettülü Tam Muhtelit Sigorta ile koruyabilirsiniz.. Bu sigortayı memleketimizde yegâne tathik eden : ANADOLU ANONIİM Türk Sigorta Şirketi yaptığı bu yeni nevi ile hayat sigortalarında mühim bir inkılâp yapmıştır, Çünki bu sigorta ile : Ölüm ve malüliyet temin olunur — her sene nakdi temettü verilir — vefat halinde müemmen meblüğ derhal ödenir — mukavelenamenin hita- mında sigortalı hayatta bulunursa ve malüliyete uğramamış — İze milem- siyle muvakkat ve daimi malüliyet müddetince Ücret alınmaz — daimi malüliyet halinde müemman meblâğın 96 10 u senclik irat olarak verilir ve vefatta ve ya mukavelenamenin hita- manda müemmen meblâğ yene tamamen ödenir. Diğerlerinden çok üstün faideleri olan bu sigortanızı yaptırmak üzere şu adreslere müracaat ediniz : Anadolu Sigorta. Şirketi Muamelât merkezi : İstanbul, 4 üncü Vakıf han. Telef.: 20531. Umumi acentalığı : Galata, Ünyon han. Telefon: 44888. 4109 Ünlü bestekâr Sadeddın Kaynak Gecesı | 3 Temmuz Çarşamba akşamı Harbiyede BELVÜ bahçesinde Telefon: 49091 Denizli Vilâyeti Daimi Encüme- ninden Denizli Memleket hastanesi Rontgen şubesi için ko- dak safeti markalı muhtelif eb'adda (130) düzüne fi- limle yine aynı markadan yirmisi birinci, yirmisi de ikin ci olmak üzere 40 kutu banyo satın alınmak için mu- hammen bedeli olan 1056 lira üzerinden 10-7-935 çar- şambha gününe kadar açık eksiltmeye — konulmuşdur. Şartnamesi İstanbul ve İzmir ve Denizli Sıhhat Mü düriyetlerine gönderilmişdir. İstekli olanların teklifle- rini ihale gününden evvel Derüzli Valiliğine gönderme- leri bildirilir. (3640) 4895 Posta T.T. Binalar ve Levazım | Müdürlüğünden: Şehirler arası telefon mükalemeleri için 7500 lira mu- hammen kıymetli beş amplifikatörün 24 temmuz 935 ta- rihine rastlayan çarşamba günü saat orı beşte Ankarada Posta Telgraf Umum Müdürlüğünde bedelsiz verilecek || şartnamesi dahilinde kapalı zarfla münakasası yapıla- | caktır. İsteklilerin 562 lira 50 kuruşluk muvakkat temi- natlarını İdare veznesine yatırarak alacakları makbuz veya kanunen muteber banka teminat mektubu ile 2490 No. lı kanunun ikinci ve üçüncü maddelerinde zikredilen vesikaları . ve teklif mektuplarını kanuni tarifat dahilin- yer Ban k Umumi Müdürlüğünden: 1 — Kayseri dokuma fabrikası yanında “yapılacak isçi apartımanlarının keşif bedeli olan bodrum döşemesi altındaki temel inşaatı vahidi kıyasi fiat esasile ve keşif bedeli 229.447.19 lira olan üst kısım inşaat top- tan götürü olarak eksiltmeye çıkarılmışstır. 2 — Bu işe aid eksiltme evrakı şunlardır a) Eksiltme şartnamesi b) Müukavele projesi €) Fenni şartname d) Metraj vahidi fiat ve keşif hulâsası e) Projeler İstiyenler bu evrakı 11 lira 80 kuruş mukabilinde Sü- mer Bank Ankara merkezinden satın alabilirle 3 — Eksiltme 15 temmuz 1935 paza de Ankarada Ziraat Bankası binası — içinde $ Umumi Müdürlüğünde müteşekkil komisyonda caktır. 4 — Eksiltme kapalı zarf usulile 5 — Eksiltmeye girmek için isteklinin 13.039 liramu- vakkat teminat vermesi ve bundan en az 50.004 ralık tek bir bina inşaatını muvaffakiyetle bitirmiş oması lâzmndır. 6 — Teklif mektubları 'üçüncü maddede yazılı satten bir saat evveline kadar Simer Bank Umumi Mücürlü- ğüne makbuz mukabilinde verilecektir. Posta ile gönderilecek mektubların nihayet üüncü maddede yazılı saate kadar gelmiş ve zarfın kanunişekil- de kapatılmış olması lâzımdır. yapıla- yapılacaktır. - İSTANBUL TRAMVAY ŞİRKETİ GİDİŞ -GELİŞ PROGRAMI 1935 yılının 1 Mayısdan sonra İlk — Son Blkış Varış Sınır KALKIŞ * Tünel 'Tünele Şişliye Sişliden - Tünelden - Şişliden - B Beykzittan - Harbiyeden Fatihten * H Harbiyeden - aya Aktaraydan - Harbiyeye Taksimden * Sirkeciye Sirkeciden - Takı Maçkadan - Beyazita » Maçkaya 2140 11 Şişli - Beyazit 12 Harbiye - Fatih 12 A Harbiye - Aksaray 15 Taktim - Sirkeci 16 Maçka . Beyazit TT Birkeclden » Siğkye - Eminönüne Mecidiyek. Maçkaya 17 Şitli - Sirkeci 17 A Mecidiyeköy-E.önü Eminönünden- Mradıy . Kurtuluştan - Beyazita Beyazttan - Kurtuluşa Sişliden - Emindaline Kurtuluştan-Eminönüne Eminönünden - Kurtuluşa Beşiktaştan - Bebeğe Beşiktaştan - Bmninönüne Bebekten-Eminö: 19 Kurtuluş - Beyazit 19 A Kurtuluş-Eminönü 22 Bebek - Eminönü 23 Ortaköy - Aksaray Ha n y GN Aksaraydım-Örtaköye Beşiktaştan-Fatihe Fatihten-Beşiktaşa Aksaraydan-Topkapıya Topkapıdan-Sirkeciye Sirkeciden-Topkapıya Topkapıdan-Aksaraya Aksaraydan-Yediküleye 34 Beşiktaş - Fatih 32 Topkapı - Sirkeci 33 Yedikule - Sirkeci leden-Aksaraya Aksaraydan-Edirnekapıya Edirnekapıdan-Sirkeciye Sirkeciden-Edirnekapıya Edirnekapıdan-Aksaraya 37 Edirnekapı » Sirkeci ( ( ( ( ( ( ( ( ( ( ( ( ( ( ( ( ( ( £ ( ( ( ( ( ( ( ( ( ( ( ( ( n MISIR 1Ş litilei Sermayesi : 100,000 Türk Lirâr Merkezi : ANKARA — Şubesi : İSKE'DERİYE 'TÜRKİYE İŞ BANKASI tarafından - tesisedilmiştir. İTHALAT, İHRACAT, KOMİSYIN VE EMANET İŞLERİ YAPMAKT.DIR. İSKENDERİYE'de satılmak üzere emanetemmal gönde- renler, hesabımıza, TÜRKİYE İŞ BANKASI abelerinden avans alabilirler. En iyi fiyatla, en az masraf ve komisyonla emi bir surette iş görmek istiyenlerin MISIR İŞ LlM!TE[şercıh etme- leri kendi menfaatleri icabıdır. — MISIRIS — I:kcdcrıyc — 1106 de zarflayarak mühürliyerek tayin edilen tarih ve günde saat on dörde kadar Ankarada Umum Müdürlük Müba- yaa komisyonuna tevdi etmeleri lâzımdır. (3162) Die' Te >,4360 Umumı neşriyat ve yazı işleri Mudum Mı.-ılıı FAIK Gazetecilik ve matbaacılık T. A. Şirketi, İstanlıl, Ankara cad- desi, 100.— Basıldığı yer : 'TAN mdbaası,