10 Nisan 1936 Tarihli Tan Gazetesi Sayfa 12

10 Nisan 1936 tarihli Tan Gazetesi Sayfa 12

FiL MARKA Kontr-Plâk tahtası Türkiyede bir tanedir Fabrikası Bir çok tecrübeden sonra varmış Nihayet kusursuz mal çıkarmış ta köşesinde Artık yorma kendini boşuna | yı araymız. Zira Fil markadır yalnız gidebilir hoşuna | Mektup adresi: İstanbul, Katırcıoğlu han No. 65 Telefon: 22409 Türk Kontr - Plâk Fabrikası Eyüp - Bahariye No. 1-2 25 Mart936 tarihinden itibaren toptan fiatlarımız şunlardır : Cins B BB BBB © Beher M3 T.L. 175 155 125 115 Açık Eksiltme ilânı Hava Yolları Devlet işletme idaresinden: Sivil Tayyare Meydanı yapılmak üzere satın alınan An- karadaki eski koşu yerinde toprak tesviyesi yapılacaktır. Şartlar şunlardır : 1 — Yapılacak hafriyatın bedeli 9500 lira olacaktır. 2 — Bir metre mik'abı toprağın hafriyle Otuz metre- ye kadar nâkli için 36 kuruş altmış metreye kadar nakli için 42, yüz metreye 54, yüz elli metreye 58, İki yüz metreye 60, İkiyüz elli metreye 62, Üçyüz metreye nakli için de 64 kuruş bedel tahmin edilmiştir. 3 — Hafriyat mıktarı ile nakil mesafesi ( vasıtalarını bulmak üzere sahanın yarımşar metrelik irtifa farklarını gösteren tesviye münhanili bir plânm alınması ve bu plâ- na istinaden hafr ve nakil hesaplarının yapılarak İdare- ye tasdik ettirilmesi müteahhide aittir. 4 — Arazi müsait olduğundan sertlik zammı verilmi- yecektir. Ancak sert olduğuna idarece kanaat getirilen kısımların hafrinde müteahhit muhatardır. 5 — Bilfi'il toprak tesviyesine ihale tarihinden azami bir ay içinde başlamış ve tesviye ihaleden üç ay sonra bit- miş olacaktır, 6 — Eksiltme ve ihale 17 Nisan 936 Cuma günü saat 14,30 da Nafıa Vekâleti Münakalât Reis muavinliği oda- sında yapılacaktır. 7 — Bu hususta daha fazla bilgi edinmek isteyenlerin Hava yolları Müdürlüğüne İşi deruhte etmek isteyenle- rinde yukarıda yazılı gün ve saatte ehliyetnameleri ve 712,5 liralık teminat mektupları ve diğer muktazi evra- kiyle birlikte müracaat etmeleri. (694) (1672) 2537 Kapalı Zarf Usulile Eksiltme ilânı Sümer Bank Umumi Müdürlüğünden: 1 — Gemlikde inşa edilecek sunğipek fabrikası ve müştemilâtı binaları toprak tesviyesi iskele ve saire İnşaatı kapalı zarf usulile ve vahidi fiat esasile eksiltmeye çıkarılmıştır. Tahmin edilen keşif bedeli 660 439,59 liradır. 2 — Bu işe ait eksiltme evrakı şunlardır : A) Eksiltme şartnamesi B) Mukavele projesi C) Keşif ve vahidi fiat cetveli D) Fenni şartname ve ölçü usulleri E) Hususi şartnameler F) Projeler İsteyenler bu evrakı 33,i 10 lira mukabilinde Sümer Bank Ankara şubesinden alabilirler. 3 — Eksiltme 20 Nisan 1936 Pazartesi günü saat 16 da Ankara Ziraat Bankası binâsında Sümer Benk merkezindeki komisyonda yapılacaktır. 5 4 — İsteklilerin 30167,84 lira muvakkat teminat vermesi lâzrm- dır. Bundan başka eksiltmeye girecekler ihale gününden 3 gün ev- veline kadar banka tarafından teşkil edilecek ehliyet komisyonuna resmi vesaik ibraz ederek bu işi başarabileceklerini isbat edecekler gerek mali ve gerek fenni cephelreden yapacağı tetkikat netice sinde komisyonca bu hususa kanaat hasıl olduğu takdirde kendi- lerine ehliyet vesikası verilecektir. Bu vesikalarm teklif mektupla- rma leffedilmesi lâzımdır, 5 — Teklif mektupları yukarıda yazıldığı gün ve saatten bir saat evveline kadar Sümer Bank Umumi Müdürlüğüne makbuz mukabilinde verilecektir. Posta ile gönderilecek mektuplarm nihayet ihale saatinden bir saat evveline kadar gelmiş ve zarfın kanuni şekilde kapatılmış bu- lanması lâzımdır. ISTANBUL BELEDİYESİ İLANLARI Yapılmakta olan kanalizasyon ameliyatı dolayısile 10-4-936 tarihinden Mibaren Vefada Kovacılar, Manav, Müiküle ve Üzümcü sokaklarının bü- tün rakil vasıtalarma kapalı bulunacağı ilân olunur, (B), (1897) Belediyeler Ban- kasından: 1 — Ankarada Cumhuriyet Caddesinde Hukuk Mektebi önündeki arsa üzerinde yapdırılacak Bele- diyeler Bankası binasının götürü olarak ve (anahtar teslimi) suretile inşası, kapalı zarf usulü ile ve 20 gün müddetle eksiltmeye konulmuştur. 2 — Binanın muhammen kıymeti 357.257 Üçyüz elli yedi bin ikiyüz elli yedi liradır. 3 — Eksiltme, Ankarada Belediyeler (Bankası Genel Direktörlük binasında 29 Nisan 1936 Çarşam- ba günü saat 14 te Banka İdare Meclisi huzurunda yapılacaktır. 4 — İstekliler bu işe ald eksiltme şartnamesini, mukavele projesini, fenni umumi ve hususi ve malze- me şartnamelerile sair cedvel ve evrakı (50) elli lira bedel mukabilinde Ankarada Belediyeler Bankasın- dan ve İstanbulda Galatada Bahtiyar hanında 22 No. da mukim bina proje Mimarı Seyfi Arkandan alabi- lirler. 5 — Eksiltmeye girebilmek için, isteklilerin: A) — Türk Vavandaşı olması, B) — En aşağı ikiyüz bin liralık bir binayı muvaf- fakiyetle başardığına dair selâhiyetli (makamlardan alınmış musaddak bir vesikayı haiz bulunması, C) — Musaddak ehliyeti fenniye vesikasını hamil bulunması, D) — 357.257 üçyüz elli yedi bin ikiyüz elli yedi lira muhammen bedeli olan bu işi halen yapabilecek mali bir iktidarda olduğuna dair Bankalardan bir ve- sika almış bulunması, E) — Maktuan 18.100 on sekiz bin yüz liralık mu- vakkat teminat vermesi, G) — İsteklilerin beşinci maddede yazılı vesikaları eksiltme gününden bir gün evveline kadar Bankaya ibraz ederek kabul ve tasdik ettirdikten sonra teklif zarfları içerisine koymaları, 6 — İsteklilerin teklif mektublarını eksiltme günü azami saat 12 ye kadar, ihale şartnamesinde yazılı şartlar dairesinde ve makbuz mukabilinde Bankaya tevdi etmiş bulunmaları şarttır. (765) (1864) Istanbul 6 ıncı icra Memurluğundan; Emniyet Sandığına mniyet Sandiğ 250 lira mukabilinde birinci derecede ipotekli olup paraya çevrilmesine karar verilen ve tamamına 1310 lira kıymet takdir edilen Kadıköyünde Rasimağa mahallesin- de Karakolhane sokağmda eski 33 Mükerrer yeni 80 nu- marataj 136 numaralarla murakkam bahçeli bir evin ta- mamı açık arttırmaya vazedilmiştir. İ o Arttırma peşindir. Arttırmaya iştirak edecek müşteri- lerin kıymeti muhammenin yüzde 7,5 nisbetinde pey ökcesi veya milli bir bankanın teminat mektubunu ha- mil olmaları icap eder. Müterakim vergi, tanzifat, tenvi- riye ve vakıf borçları borçluya aittir. Arttırma şartna- | mesi 17-4-936 tarihine müsadif cuma günü Dairede ma- halli mahsusuna talik edilecektir. Birinci arttırması 11-5-936 tarihine müsadif pazartesi günü (dairemizde #aat 14 ten 16 ya kadar icra edilecek birinci arttırmada bedel, kıymeti muhammenenin yüzde 75 ini bulduğu tak- dıwde üste bırakılır, Aksi takdirde son arttırmanm teah- hiidü baki kalmak üzere arttırma on beş gün daha tem- dit edilerek 26-5-936 tarihine müsadif salı günü saat 14 ten 16 ya kadar Dairede yapılacak ikinci arttırma netice- sinde en çok arttıranın üstünde bırakılacaktır. 2004 nu- maralr İcra ve İflâs kanununun 126 ıncı maddesine tev- fikan hakları tapu sicillerile sabit olmıyan ipotekli ala- caklarla diğer alâkadaranın ve irtifak hakkı sahiplerinin bu haklarını ve hususile faiz ve masarife dair olan iddia- | avını ilân tarihinden itibaren 20 gün zarfında evrakı müsbitelerile birlikte Dairemize bildirmeleri lâzımdır. Aksi takdirde hakları tapu sicillerile sabit olmıyanlar sa- *ış bedelinin paylaşmasından hariç kalırlar. Müterakim vergi, tenviriye ve tanzifiyeden ibaret olan Belediye ru- sumu ve Vakıf icaresi bedeli müzayededen tenzil olunur, 20 senelik vakıf icaresi tavizi bedeli müşteriye aittir. Da- | ha fazla malümat almak istiyenlerin 935-2892 numaralı dosyada mevcut evrak ve mahallen haciz ve takdiri | kıymet raporunu görüp anlayacakları ilân olunur.(1902) .Gedikpaşada Jandarma Dikim Evi Müdürlüğünden: Aşağıda mikdar ve ilk güvenmesi yazılı makara ipliği açık eksiltme ile satın almacaktır. Eksiltme 25 Nisan 935 cumartesi saat onda Gedikpaşadaki Jandarma Dikim Evi binasında Müdüriyet dairesinde müteşekkil Komis- yonca yapılacaktır. Isteklilerin ihale günü belli saatte ilk güvenme maliye makbuzu veya banka kefalet mektubu- nu ve kanunun sarahatı dairesindeki belgeleri hamil ol- dukları halde Komisyona gelmeleri. 3 milyon metre renkli iplik: tahmin bedeli 1200 lira ilk güvenmesi 90 lira, (1890) -4-M6 Türkiyede satı bütün kremler a pudralâ erli malıdır. KREM PERTE ise yerli krem Ze içinde adı herke: Ni & kafasındayeretn olanıdır. A SIHHİ Ağızlıklar Sigaranm nikotinini kâmilen çeken Alman Doktor Apostel'in en son İcadı Sultanhamam, Kebabcı karşısında Sahibinin Sesi Mağazası Ağızlıklar, üzerinde Doktor Apostel'in imzasına dikkat. larında sipariş, p Ankara: Taşh gehi men. İzmir: Bulerlarda Necib Sadık | Halil Yağ Cami k No. 156. Zonguldak: Saatçi Osmân | Avni Peker Saatçi. Tra Gürdal, Bursa; Saatçi Nurettin Ne- | Hakkı Kunduracılar. ) şet Uzunçarşı, Aydım: o Gramofoncu | Pazarı Hüseyin Hüsnü. Adapai İspartalı Mehmed. Kars: Elektrikçi | mail Batur Uzunçar: Hasan Basri, Gazi Anteb: Mehmed | raf Necati Tev Samlı Kunduracılar çarşı 26. Eski-|ya: İbrahim Işık Lion Çikolat ! izmir Liman işleri Umum .. yen yas e. ö Müdürlüğünden: İdaremizce açık eksiltme suretiyle 200 adet muşa sann alınacaktır. Eksiltme müddeti İ Nisan 936 d Haziran 936 tarihine kadardır. İhale 1 Haziran 936 | hine müsadif pazartesi giinü saat 16 da İzmir Lima leri İdaresinde müdürler Ençiimeninde yapılacaktır. —Weltmeve girecek olanlar muvakkat teminat olarak 2 lirayı İdare veznesine nakden vermeye veya Mill Bankadan bu miktarda teminat mektubu getirmeyel yahut Devletce çıkarılmış tahvilâttan bu miktar veri mecburdur. Şartnameyi görmek ve fazla izahat alama teyenlerin İdaremiz yazı işleri Şefliğine müracaatları cıg Inhisarlar Umum Müdürlüğünden 1000 Kilo Iskarta Çul 2500 ,, " Kanaviçe 2500 ., g İp i (o Yukarıda cins vemiktarları yazılı eşya pazarlıkla lacaktır. İstekliler bunları görmek üzere hergün Ü dar Depolar Grubu Müdürlüğüne ve pazarlık için 20-IV-936 pazartew günü saat 11 de yüzde 15 te paralariyle birlikte Kabataşda Levazım ve mübayaatl besi Müdürlüğündeki Alım Satım Komisyonuna m caat edebilirler. (1880) Istanbul Sıhhi Müesseseler Ar ma ve Eksiltme Komisyonunda Her muayene ve tedavi evi için 5 etajer ve 5 karyo! mak üzere 105 etajer ve 105 karyola olbaptaki şartı veçhile açık eksiltmeye konmuştur. 1 — Eksiltme 29-4-936 çarşamba günü saat 14 Cağaloğlundaki Sıhhat Müdürlüğündeki komisyond pılaraktır. 2 — Tahmini fiat bir etajer için 975 kuruş ve bir yola için 1150 kuruş olup mecmu (2231) lira25k tur, 3 — Muvakkat teminat (167) liradır. 4 — Şartnameler parasız olarak sıhhat müdürlü Ge mutemetlikde verilmektedir. 5 — Taliplerin cari seneye aid Ticaret Odası ve siyle 2490 sayılı kanunda yazılı belge ve muvakkat ti nat makbuzu veya banka mektuplarını yukarda eksiltme saatinden bir saat evvel vererek —oKomisyı bulunmaları. (1888) Ankara Jandarma Genel Ko tanlığı Satınalma Komisyonund 11 Nisan 936 cumartesi günü ihale edileceği ilâ; len 2450 Portetif çadır kapalı zarf eksiltmesi, 20 936 pazartesi günü saat 10 na talik edildiği alâkalı! bilinmek üzere ilân olunur. (764) (1891)