1 Ocak 1938 Tarihli Tan Gazetesi Sayfa 7

1 Ocak 1938 tarihli Tan Gazetesi Sayfa 7

, kolları, başt Oyayan Bir kedi kardeş, Herşeyi hazır. Yalnız 8 uğraşmanız! bekliyor. Avva, ki tane sarı baş Bütün harcıyacağı- lnca bir mukavva. nin Üstüne yapıştırınız. Sonra bacak ları, kolları, elbiseyi, başı ayrı ayrı kesip çıkarmız. Kedinin boynunda bir siyah zokta var. Kolların da yukarı. larmda birer nokta. Bun'arın o'duğu yerlere birer delik açmız. Hepsini bir raptiye İle bibirine tutturunuz. Elbi seyi de aralarma koyunuz. İkinci ratpiyeyi de bacaklar içn ul kullanacaksmız. Eibisenin eteğinde, ların üstünde birer siyah nokta var. Oralara ufak birer delik 7 entariyi ortaya, bacakların birini te, birini alta koyunuz, Uç delikten bir raptiye geçiriniz. İşte yürüyen, el kol sallıyan bir ko- di kardeş, z Numaralı yer» leri şu. renklere böyaymız. Çok hoşunuza — gide- cek bir resim ope tüya çikaesitar. 1, Mavi, 2. Orta gri. 3. Açık gri 4. Kom gel Açik KÜLE ren gi 6 Koyu kah ve rengi 7. Pem- be, B. Kirmizz 8. Beyaz. 0 Alim Sur, A. Menek- şe rengi Ko yu menekşe, C. Yeşi, Yılbaşı İçin En Biraz gürültülüdür. Ve geniş bir yer ister. Annenizden izin koparabi. tirseniz durmayın muhakkak bu oyu Bu oynayın. Tadı damağımızda. kala- cak. Oyun sizin hakkımız. Insan biç çocuk olur da kendine bir yaş getiren yeni yıla eğlencesiz girer mi? Oyuncular yazı yarıya ayrılır: Ko- » | diler, köpekler. Birer avuç kuru fa: sulye ve nohut tane'erini evin gura- sına burasma serpiniz, (Amma eşya yı — yerlerinden oyuatmadan Tatlı Ovun amaca germe; mevem pencere per vazlarına, koltukların üstüne, odanın ortasına, Kediler, nohutları, köpekler fasul- yeleri arıyacaklar, Her takımın birer kaptanı © olacak. — Bir © keli bir nohut buldu mu, ml yavlayıp kaptanı çağıracak. Kaptan gelip bu nohudu oradan alacak. Kö- pokler de faşulye bu'unca havlayıp Kaptanlarmı çağıracaklar. On dakika gorira hangi kaptan das ha fazla tane bulmuşan o taraf oyu. Bu kazanir, Yılbaşı Sinemasız Geçmez Vakit kaybetmeden gu yuvarink resmi kalım bir mukavvaya yapıştırı- mız. Kenarlarını yusyuvarlak kesip çıkarınız. İçeriye doğru çizili yerleri. Bi oyunuz. Ortasındaki noktalı yere büyük bir top'u iğne göçriniz. Bu iğ. Beyi tipki çocuğun eliöde gördüğü. Büz gibi bir değneğe tutturunuz. Ay. Danın karşısma geçip yuvarlağı dün- dürünüz, Ve oyuk yerlerinden ayna- Ya bakınız. Yaramaz tavşanın sıçra- Yap hopladığını göreceksiniz. Runu başkalarına da gösterin. Birlikte eğ. lenin, Biz daha çok yılbaşları görecek, meceksiniz çocuklar. Fakat iönimlerinden hiçbiri gel miyecek. Her sefer biraz daha büyü- rain yeni yılını Kutlular Ür ar müş olacaksınız. Geçen bu tatlı ço- cukluk bayramından bir batıra sakla mak istemez misiniz? İşte en güzeli süslü odalarında yeni oyuncakların, geker ve meyvaların eğicncesine dal miş bü miniminilerin resmini ufak Küğt fenerler, renkli geritlerie| bir tablo gibi boyaymız. Kalm bir mukavvaya yapıştırıp duvara asmız, Altma da bugünün tarihini atınız, Bunu yapmak için ressam olmıya ie zum yok. Biraz boya, biraz da dikka yeter. Bu Yılbaşı Hediyelerini Kim Daha İyi Dizecek? Gördüğünüz gu oyuncakları (Su- na) ya annesi babası, anne annesi teyzesi yılbaşında hediye ettiler. Su- na kendi küçük odasında düşünüyor. Bu hediyeleri nasıl dizeyim? Ona. yardım etmek istersiniz elbette. Oy- le ise oyuncakları birer birer. kesip, çıkarınız. Arkalarını zamklayıp iste» | diğiniz yerlere yapıştırınız. Resin nı kadar değişecek şaşacaksmız. Bu bem bir oyun ve eğlence hem da bi raz ressamlık demektir. Yapıştırma dan önce oyuncuların yerlerini da Histirip deneyiniz. En çok nereyi İ yakışıyortarea oraya koyunuz. Cocuklara Karagöz TAN yubaşı münasebetile çocuk okuyucuları için bir eğlence tertip et. miştir, Bu eğlence ayın ikinel pazar günü saat birden itiba. Ten Cağnloğlundaki Eminönl Halkevinde yapılacaktır. Sa. natkâr Hâzım, o gün çocuklarımıza Karagöz oynatacaktır, Ayrıca çocukdar Için maht geler verilecektir. telit eğlenceler yapılacak ve hedi. TAN « Çecuk Eğlence Kuponu 2 Sonkünun pa: zar saat lde Emnönü Halkevi salonundaki eğlencemize girebilmek icin bu kunonu göstermek ki âfidir.