10 Kasım 1943 Tarihli Tanin Gazetesi Sayfa 3

10 Kasım 1943 tarihli Tanin Gazetesi Sayfa 3

DS YE OTU, yi © İş ir - S- se 3 a, r, ki İM ME Gi Askeri tetkikler: Moskova Konferansı dağıldıktan Almanlar topyekün seferberlik erkekleri askere aldıktan bir türlü Atlantik ay evvel gibi yüz Kurmay Albaylıktan Emekli ŞÜKRÜ ALAÇAM ARZU ŞEYTANI Tefrika No: 69 umumhanecinin on seki; talihsiz kızı Dim — Ne elli lira mi? satılık değil — Haltedivorsım Desmina! (İÇ HABERLER ) habe.leri . Şekerin perakende satış fiatları Şeker fitalarının 1 karar dün. sabah tesbit eöilen fiatları toptandır. Bu her mahallin belediyesi ilâve ederek satış fiatını tesbit ve Belediye öaimi tesbit Beyannameler alındıktan memurları icabeden kontrollar © yapacaklar ;ekerin uygun olup edeceklerdir, EN almaktadır. kontrollar “yapılacaktır. Belediye, et işini tetkik ediyor Beledi; esaslı Geçen ay içinde kuruş olan et fiatları ia temin eoik kasaplık Lay 150-kuruşa kadar çıkmıştır. Yapılan tetkikler bugünkü kışa kadar devam azalacağı de Ve Miualunse Wiraz Gula Gi için nülen esaslı Sk Ea dağlar mıntakalarından piyasaya sevketmesidir, ihtiyacı büyük Belediye bugünkü seviyede getirebilresi Bu hususta İktisat Riyascsine şilebinin 2900 yükliyerek şehrimize var eğ var, rdim. yirmi Hamal tarifeleri değişecek Hamal ücretlerinin kararlaş mış ve dün Müdürlüğünde ücret gözüen geçimeğe Zeytinyağı fiatları Belediye İktısad ya ni tetkik istihsal bildirdikleri ve böylece ile anlaşılmıştır. Pancar. fiatları ve vilâyete pancarın toz şeker. verilecektir. Aşocakları faaliyete aşocakları yeniden yüp, Karagüm Bakırköy ee Maltepe, Kartal, kadar 20 Bu miktara Diğer taraftan “bu ayın on üniversitelilere bin ilk, Vaarf ha'erlei İstanbul izcileri korka körik — iki ia Tiat dedi. — Peki alparayı! para çantasını tane on liralık ve Fırtınanın yaptığı zararlar Evvelki ve yan ptığı hasardan karksidiiiz eâilenler batmışlardır. Sümerbank hesabına 42 oturmağa mecbur bir Bir Hırsız Dört Buçuk Seneye Mahküm Oldu İyi Kalbli Arkadaşlar B.r Çimen'o Muhiekiri Mahküm oldu Cemiyet /LENLER — w