18 Nisan 1944 Tarihli Tanin Gazetesi Sayfa 2

18 Nisan 1944 tarihli Tanin Gazetesi Sayfa 2

en cephesinde , Rus tayyareleri Rumanyanın Galatz şehir ve limanını bombaladı Moskova 17 (A.A.) — larafından maniaları aşara vam etmişler ve vb r;ok meskün zaptetmişlerdir. — muştur. nin ea nde kıt” nlar EF Köy esntitüsünde enstitülerinde kanunun 5 ıştır, Bu törene aberdi. Büyük Abdülhalik Hasan Âli © zeisvekilleri, general Kâzım Hasan Saka, Müstakil Ali iv ve “. öğretim hususi trende idiler, Mili de Hasanoğlan köy enstil kının. gam varmış ve si azam yakın ie aleti sağol sesleriyle sevinç içinde vap vermişlerdir. Buradan olara enstitülezin bulunduğu “— peye varılmış ye'meydanda mücürü Hürre, bede bulunmuştur. Bunu öğrenicilerin şiir ve beleri takip etmiştir. Bundan Jardır. Milli Şef, sayın Bayan Hiğer misafirler enstitünün - Bal öğretmenlerle öğle yemeğini yemişler ve Juca oynadkları Kip buyurmuşlardır, — Milli hususi — vuku bulmuştur. üslerine Alinan id esirleri Stokholm belki aşşehri olan petrol sahalarını ören arasında Koniev Almanlar Rumanya eğer sulh isterse hükümetile konuşmaya Londra 17 siyasi muharririne Romanyaya olarak tanıyacak ve şartlarını müzakere Birleşik o Amerika hükümetinin Giresun Halkevinde B.M. Münakalât Vekilinin dünkü içtima 17 Bu Hayriyerin satın, tasdik Daha sonra sayılı bir fıkra ilâvesine dair lâyihalarının ikinci inikada Son Meclis gelecek inikadını Imanlar Romayı terk mi ediyorlar? Ankaar 17 «Radyo Yalnız Londra Yeni kabineyi yine uracak «Bakır» teşkilime Badoglio memur Ben yaptırdım, bu İş Yolcu tayyareleri Londra Konferansı | ,... eri va nakliya Müttefikler aaa İaammüm valeye iğ kendilerini General Ali Fust Cebesoy ekspresle Avkaraya 'Timesin varsa Sofya ve Belgrada kaynaklamdan hava akınları aktetmiş oldukları Mantık ve stoaleji Bahusus batıda hareketin müttefik batı Ben Bonsde tresors Duraut'nun Türkler Gece Weil Sergent'de ve bize uf olmasını maddesinden mu umumi ecanibin bu la Rus deleguesinin "Tazminat 13 Nisan 1329 (1913), Cuma Weil 15 senede belki Bu yapıldığından haberdar parlâmentoda olduğundan, a yaptırabileceğindi raporların MODA tahviller Bir faşist lideri öldürüldü Londra 17 (A.A) — Alman haber İsveç haritaları Stokholm 17 (AA) — 28 paket içinde haritaları; ibaresi mufassal idi. Kartlar