26 Ocak 1946 Tarihli Tanin Gazetesi Sayfa 2

26 Ocak 1946 tarihli Tanin Gazetesi Sayfa 2

TFiaberler vasıtasiyle ay ile temasa geçildi Tecrübeler N. - Jersey'de Evans eler Traklusgam üzerinde vösılık mandası talep ediyor Ruslar, İngilizlerle Amerikalıların Balkanlarda us hegemonyasını tanımalarına mukabil | Ankara haberleri | i Büyük Hlillet Meclisinde yapılan: ifşaat İtalyan casusları leri altına yapışan koymuş Afrika hakkındaki taleplerinden vazgeçecekmi;ş Lâboratuvarında yapılıyor Japonlar Hindistanı 12 Ada Yunanistana verilecek istilâ edebilecekti | Londra 25 (A-A.) komşu devletlere daha olduğunu id Londrada Ameri- ele alınmış ise de, neticeye varılamamıştır. bir İngiliz - bu adalarin derpiş etmektedir. metin kararlaşmadan davet bağlamakta israr Dışişleri Bakan meclisinin İtalyan sö- meselesini gimdiki ot imkâ âletin deniz B. A. M. in B. Milletlere müracaatı muhakkak gibi Londra 25 (A.A.) — Haber Eam teş 23 0 yapan bugün demokrasi aleyh Bu tarafından tarı rejimin şartları tatbikine yaşadığından bahisle Trieste bulunmuştur. Eam İngili: Yunanistandan çekilme: bağımsızlığının tanınması- ve Yalta kararları gereğince Güvenlik - Sofulis verilmesini istemiştir. 25 (AA) — ile yaptığı bir hükümetin Yeni Yugoslav Büyük Elçisi elmali M. Bojin Simiç dün şehrimize geldi —0——- tatbik taraftan Birleşik gelen haberlere göre, ve Amerika Federatif hi bir kaç tartışmalar (AP) — Lewis T.H.K. Merkez Kurulu gel kaç ayrılıp olan çetin Amerikalılar azası Kâlyani için tekrar dön- Milletlerin teklif Bu sebeple teahhüir eden se- sonra M. Simiç ancak şehrimize gelmiş ve Perapa- zorunda Ruslar ise Bir kaç gün istirahatten son itimatnamesini takdim edecektir. ve Fransız kabinesi Paris 25 (A.A.) — Felix basına - şu beyanatta bu- Bazı mahfillerde kurmak bir göre, Ruslar üzerindeki vâsiliklerini Pasifikte asifikt, TAKVİM dı. Ve bunların kapa! yi e alınan adaların Me imi bein kendileri tarafından (idare hususunda ileri ha pek çoklarının isimlerini o- 30 kurken, Kolağası M. K de askerlik hakkında terciime ettiği “Yeni Zamanlar” ik bir kitap gözüme dergisi Pasifik M. Ki yani ! yıl içinde, ve bizlere göstermekte ve ye , Hilmi ev Okyanusu ellerine cirmeğe hazırlandığı bir cok uzak