17 Şubat 1936 Tarihli Ulus Gazetesi Sayfa 8

17 Şubat 1936 tarihli Ulus Gazetesi Sayfa 8

SAYFA 8 ——— Sıhhat ve İctimai Muavenet vekâleti İskân Umum Müdür'"iğünden : 1 — İskân umum müdürlüğünce cins ve mıkdarı ve fenni şera Âti ayrı ayrı tesbit edilcen tiplerde Trakyadaki göçmenler için on bin pulluk pazarlıkla imal ettirilecektir. 2 — Pazarlık bu şubatın 28 inci cuma günü saat on beşte sıhat vekâletinde müsteşarlık dairesinde toplanacak komisyonda yapıla- 3 — İstekliler buna aid şartnameleri müdürlüğünden ve İstanbul, İzmir riyle Kocaeli valiliğinden alabilirler 4 — İstekliler şartnamedeki şerait daire ve saatte komisyona müracaat etmelidir. (3 Ankarada iskân umum Çanakkale iskân müdürlükle- hde ve müayyen gün ) Zsn Ceyhan Urayından : 1 — 4 numaralı çarşı-caddesinde, İtimadı Milli Eczanesi meb. deinde sinema binası önündeki menfeze kadar 310 metre Tulde top- rak kale bazalt ocak taşından yaptırılacak muntaram parke kaldı- Tam inşaatının bedeli keşfi 11067 liradır. 2 — İhale 20-2-036 perşembe günü saat 16 da Uray kapalr zarf usuliyle yapılacaktır. 3 - İsteklilerin teklif mektuplarını kanunun 32 ci maddesinde: ki tarifat veçhile ihzar ve ihale günü saat 16 dan evel mühürlü o- Jarak ihale komisyonuna tevdi eylemeleri meşruttur. 4 — Yüzde yedi buçuk muvakkat teminat makbuzları veya ban- ka mektubu ile Ticaret odası kayıt mektubu ve Nafa Müdürlüğün, ce Musaddak ehliyeti fenniye vesikalarını teklif mektuplarına lef eylemeleri lâzımdar. $ — Şartnameleri görmek istiyenler her gün Cevhan Urayı fen işleri bürosuna müracaat edebilir. — (323) 1—532 Ankara İlbaylığından 1 — İsmetpaşa kız enstitüsü için alınacak 75 ton yerli kok kö- mürünün beher tonunun muhammen bedeli 31 liradan tutarı 2325 Tiradır. 2 — Şartnameyi görmek istiyenler hergün okula müracaat ede- ler, $ — Açık eksiltme ve ihalesi 27.2.1936 perşembe günü saat 15 de okullar sayışmanlığında yapılacaktır. 4 — Teminat 175 liradır. $ — İân bedeli mütrahhide aittir. (282) salonunda bil Ankara Nümune Hastanesi Baş Tabibliğinden : Ankara Nümune Hastanesinin mühtelif şubelerinin tıbbi alât ve levazım ihtiyacı kapalı zarf usuliyle eksiltmeye konulmuştu. Thale n'31 Kânunusani 936 günü talip çıkmadığı ci- sinde pazarlıkla yapılacaktır. Pazarlık günü olarak 20 şubat 936 perşembe günü tesbit edilmiştir.O gün 573 liralık muvakkat teminatla saat 10 da-Ankara Nümune Hastanesinde top- Tanacak olan kemisyona müracaat edilmesi ilân olunur. Şartnameler: Ankarada Nümüne Hastanesinden v smalinize ÇZ çef Tstanbulda Bozöyük Hükümel Kurağı İnş; Açık Eksiltme İlânı Bozöyük mal müdürlüğünden: 1— 272936 tarihinde perşembe günü saat (15) de Bozöyük hükü- met konağında eksiltme komisyonu odasında Bozöyük hükümet kurağı inşaatinin (4925) lira (55) kuruş keşif bedelli kısımının a- çik eksiltmesi yapılacaktır. ? — Pazarlık bu şubatin 2 Sinci cuma günü saat on beşte sıhat mukavele Bilecik bayındırlık direktörlüğünden alabilirler. 3 — Muvakkat teminat (370) liradır, 4 — İstekliler eksiltme günü aşağıdaki vebikaları göstermeğe mecburdurlar. 'A — Mukavele teminatı malsandığına yatırdıklarına dait mak- büz. B — Ticaret odasında kayıtlı olduklarına dair vesika. C — Eksiltme gününden en son sekiz gün evel ellerinde mevcut vesikalarla Bilecik bayındırlık Drk. ne müracaat ederek bu işi yapa- bileceklerine dair alacakları ehliyeti fenniye vesikası, 344 - 1—570 alı Ankara Valiliğinden : Ankara Stadyum ve yarış yerinin ağaçlanmasına ait projenin tanzimi müsabakaya konmuştur. Projeler azami 15 marta kadar Ankara vilâyetine gönderilmiş bulunacaktır. Müsabakaya girenler. den birinci gelen 750 lira ikinci gelen 250 lira verilecektir. Fazla izahat almak ve şartnameyi görmek istiyenlerin Ankara / vilâyeti Nafıa Müdürlüğüne müracaat etmeleri. (320) —— 1—556 Posta T.T.B. ve Levazım Müdürlüğünden : Adet Muhammen bedeli — Muvakkat teminat $00 — Pelerin (5500) 413 1500 - 1700 Takım elbise —— (21675) 1626 e GÜ T 1139 Mikdar ve müfredatile muhammen bedeli minatlarının mikdarı yukarda yazılı mühürlü kumaş numunelerine göre Pelerin, Elbise ve Kasketleri ayrı ayrı ve kapalı zarfla eksilt- meye konulmuştur. Her üç eksiltme de 26 şubat 936 tarihinde ve saat on beşte An- karada Posa, Telgraf ve elefon umum Müdürlüğünde toplanacak alım, satım komisyonunda yapılacaktır. Bu baptaki şartnameler Ankara Levazım Müdürlüğünden İstanbulda Levazım Ayniyat Muavinliğinden parasız olarak veri- lecektir. Talipler, yukarda yazılı teminatlarını idare veznelerine yatırarak alacakları makbuz ve yahut kanunen — müteber teminat mektuplarını, şartnamelerde yazılı vesaik ve teklif mektupalrını şartnamedeki tarifat dahilinde ve ayrı ayrı üç zarf içerisinde bu- Tunduğu halde mezkür tarihe tesadi de kadar merkür komisyon riys i ve muvakkat te- '€den cuma günü saat on dör- e tevdi etmeleri ilan olunur. (8) ULUS Göz bastalıkları mütehansın Raif Gürün Sabik Eskişehir askeri has. tanesi göz hekimi Balıkpazarı Çıkırıkçılar yo- $ kuşu alt başında eski jandar- 'ma komutanlığı binasında No. 45 sonra hastalarını kabul eder Öğleden Doktor Ali Maruf Ünver DERİ, FİRENGİ VE BELSO GUKLUĞU HASTALIKLARI MÜTEHASSISI Tabakhane caddesi haşında A tıntaş sokak No 17. Hastaların; hergün 9 a ve 15 20 ve kadar İLAN SARTLARI Beher Savıfa Santimi Sav 30 kuruştur 1 — Hevm işlerine ve yenl çıkan kitanlara ai iânlardan 25 15 tenzilât yapılır. — Zayi ilân bedelleri vak tu yüz otuz kurustur. 3 — Tehrik, teşekkür. evlen me. vetat ve katı alâka ilânla tındanı maktuan hes lira alınır ABONE ŞARTLARI $ Müddet — Dahilde Harictc $ Seneliği 17 Tira 80 Türa 6 Aylığı 8 16 3 Aylığı $ , 8 Posta ücreti gönderilir me*tuklara cevab verilmez Daima genç daima güzel Günlük kasa mevcudunuz Kıymetli esva ve evrakınız için 17 ŞUBAT 1936 PAZARTESİ FNWLNİYET Sramaz Her boyda kiralık kasalar — Senelik 3 liradan — 16 liraya kadar — Mahrem daireler ( Türkıye Iş Bankası KANZU Balsamtn ktâmi Kili senelik bir maziye malik ve dünvanmn her tarafındı kazanmış püzellik kremidir Cildinizin üzellik ve tazeliğini daimz muhafaza eder Balsamin kremi memleketimizin kibar me hafitinde rağbet görmüs -i bi kremdir. Çilleri ve burusukları izale ederek tene fevkalâde bir Cazile hakserer Ruhnüvar ko- kusu ile avrıca öhret <azanmış Balsamin kremi kativen ku. Yumaz Weninizin İâtif tazeliği. ni cildinizin -arin taravetini an, cak krem Balsamin ile mevdana Çıkarabilirsiniz. Bir defa Balsa. min kullanan baska krem kulla- namaz. Tanılmıs itrivat mağaza. Jarı ile 'vülk ecza evlerinde bu. Satılık Köşk Büyükada'da Nizam'da en gü. zel bir mevkide, Marmara'ya, 3- dalara ve İstanbul'a karşı fevka- dâde manzarası olan gayet muh- kem yapılmış bir köşk önünde bol tatlı suyu havi çamlık ile beraber ve yahüd ayrı ayrı, ehven fiatla Satılıktır. (Beyoğlunda, Mis sokağında maliye tahakkuk müdürlüğünde buğday kontrol dairesinde B. İb. rahim Ziya'ya müracaat) 1—590 İmtiyaz sahibi ve Başmu harriri Falih Rıfkt ATAY, | Umumi neşriyatı Idare eden Yazı İşleri Müdürü Nasohi BAYDAR | Çankırı caddesi civarında. Ulus — Basımevinde basılmış- her defterin fiatı (37) kut 10.000 adet hasta yaralı gaz Ü fişi defteri tabettirilecektir. Be- ruştur. Tik teminatı (277) Hiradır. İha- desi 28.2.936 cuma günü saat 10 dadır görmek üzere Bvsaf şartname ve bedelsiz örneği olarak Her gün M.M.V. satın alma ko- misyonuna müzacaat eksiltmeye gireceklerin 2480 sayılı kanunda gösterilen vesaikle ve teminat Mektubuyla birlikte belli Saatinde komisyona gelmeleri. (830) BİLİT 1 — Müht 14z mıkyasta 1147 'adet uarita açık eksiltmeye kon- muştur. ? — Hepsinin biçilen ederi 1680 ve ilk inanç parası T dir. 3 — İhalesi 18.2936 salı günü Saat 11 dedir. 4 — Liste ve fotoğraf 126 lirae nesini görmek için her gün ek- siltmeye gireceklerin 2490 sayı- İt kanunnun 2,3, üncü m: addele- rinde istenilen belgeleriyle ihale gün ve saatinde M. M. V. satın alma komisyonuna varmı (ası) 1 — Almnacak olan asetone kapalı zarfla konmuşutr. ? — Hepsinin biçilen 7500 tiradır. İlk inanç 562 lira $0 kuruştur. 1—409 5000 kilo eksiltmeye ederi parası 3 — İhalesi 5-3-036 perşembe günü saat 15 dedir. 4 — Şartnamesini görmek is- tiyenlerin her gün - eksi gireceklerin 2490 sayılı ka iltmeye 2, 3, üncü maddelerinde istenilen bilgelerile ihale saatındı aat evvel teminat ve tekli tublarını M. M V. satın komisyonuna vermeleri. (109) an bir f mek- alma 208 Posta T.T.B. N G eetlmeküzere yaptırılar van olan 160 takum gibise ve kasketin 28 gubat 996 tarihinde ve xa 2015" 'de Ankafada P. T. T. Ümümi müdürlüğünde toplanacak alım, satım komisyonunda açık eksiltmesi yapılacaktır. 160 takım clbise ve kasketin muhammen kıymeti 2760 muvak- kat teminatı da 207 firadır. Taliplerin meekür tarihe rastlıyan cuma günü muayyen santa kadar sözü geçen teminat parasının idaremiz vezmesine - yatırarak Alacakları makbüz veya kanunen müteber banka teminat “mektup- İariyle şartnamede yazılı vesaiki yanlarına alarak mezkür komis- yona müracaatları lazımdır. | 'Bu baptaki şartnameler Ankarada Levazim Müdürlüğünden ls- tanbulda Levazım ayniyat muavinliğinden parasız slarak verilir. —| (4ğ) 1566 —MMTMTMLMLİTEE ——— Akhisar urbaylığında! Akhisar kasabasının elektrik tesisatının tevsii andırlık Bakanlığından tasdikli projesi mucibince 17,800 lira keşifli Loko- mobil, Alternatör, Tevzi tablosu ve bunların montajı ve sairesile 34819 lira 8 kuruş keşifli şebekenin ıslahı ve muhavvile merkezi yapılması ve sair teferrüat yapılma işi 4S gün müddetle kapalı zarf üsüliyle eksiltmeye konmuştur. İhale 9-3-936 pazartesi günü saat 15 de Akhisar Belediyesinde yapılacaktır. Kapalı zarfların bir saat evvel verilmesi ve zarfların 2490 sayılı artırma, eksiltme ve ihale kanununun ahkâmına göre bütün vesaiki ve teminatı havi olarak kapatılmış bulunması şarttır. İsteklilerin proje, keşifname ve fenni şartnameyi Akhisar Ura. yından 2 lira 65 kuruş mukabilinde alabilirler. (184) — 1—331 Nafıa Vekâletinden : | Betonarma köprü inşaatı eksiltme ilânı: — Edirne - İstanbul yolu üzerinde (13700) lira keşif bedelli (Sazlı dere) köprüsü inşaatınm kapalr zarf usuliyle eksiltmesi 272936 perşembe günü saat 16 a Nafta vekâleti şose ve köprüler reisliği eksiltme komisyonu odasında yapılacaktır. Eksiltme şartnamesi ve buna müteferri diğer evrak (68) kuruş mukabilinde şose ve köprüler reisliğinden alınabilir. Muvakkat teminat (1027) lira (50) kuruştur. İsteklilerin yapmıs oldukları işlere aid vesikaları eksiltmeden en az sekiz gün evel göstererek Nafıa vekâletinden ehliyet vesika- 4t almaları lâzımdır. 'Tklif mektuplarırın 272936 perşembe — günü saat 15 € kadar Ankarada şose ve küprüler reisliğine verilmesi lâzımdır. (218) —4 SİNEMALAR — | YENİ Genç kız kalbini Filmini BU GECE yaratan: Paula Wessely Kadın arzularını açıkça canlandıran hareketli heye- canlı büyük aşk ve ihtiras filmi YARALI KUŞ (kuLür | BUGÜN BU GECE Amerikan sinema dünyasının en mühim şahsiyetlerinden - Ronald Colman ve Loretta Young İ Hindistan Kahramanı rülmemiş derecede heyecanlı, müthiş ve muazzam Filminde