16 Kasım 1937 Tarihli Ulus Gazetesi Sayfa 3

16 Kasım 1937 tarihli Ulus Gazetesi Sayfa 3

DÜNYA HABERLERİ Japonlar Şoşov'u salan in değişmesi harap ettiler Nantao ateşler içinde Şanghay cepesinde Japon ileri hareketi devam ediyor 15 iii Brüksel'de Japonya'ya karşı Kabul (Başı 1. inci sayfada) Tayyare faaliyeti Deklarasyon metninde neler var ? Japonya Çin'le müzakereye B. Delbos'un seyahat programı â Küçük Dış Haberler Romanyada B. Tafareskonun kuracağı kabine bir manevra (Başı 1. inci say! Sovyetler birliğinde şiddetli zelzeleler İngiliz elçisinin Kont Ciano ile yapacağı görüşmeler tehii KA Havas ajansı muhabiri Almanyadan çıkarılıyor Londra, 15 Cizre'de galeyan Kömür ucuzladı nazarı dikkatine ölediye Reisliğinden: 1-Zon imendifer hattmın Bölüyıbile m 12.937 pazartesi gününden şehirde çsömikok) lara satlacaktır 2— Depolarda perakende satış fiatı «müşterinin getireceği nakil vasıta sıyla kömürü dökmek depo sahibine aiddir.y TAVSİYE MEKTUBU 3-İstasyonda vagon içerisinde tes- lim fiatı (asgari bir vagon toptan addedilir.) 4 - Bu fiatlara kömürün mahalline teslim bedeli veresmi mübayaalara ait vergiler dahil değildir. 5— Hâlen gelmekte ve bu fiata satı- lacak olan kömürün evsafı : A -0-10 milimetre ebadı 94 5 nisbe- tinde B - 10-30 milimetre ebadı 94 25 nis- betinde olacaktır. 6 - Şehre gelecek kömürün değişik kategorilere ayrılarak satılması im- kânı elde edildiği takdirde bu katego- rilere göre tesbit olunacak fiat ayrı- ca bildirilecektir. 7-Sömikok alışından dolayı şikâ- yeti olanların en yakın polis karako- luna veya belediyeye müracaat eyle- meleri ilân olunur. (4246) Filistinde yeni tevkifler yapıldı