1 Mart 1939 Tarihli Ulus Gazetesi Sayfa 2

1 Mart 1939 tarihli Ulus Gazetesi Sayfa 2

İnsan ve küllür; Devlet adamının iki vasfı Burhan BELGE Yurtda merinos yetiştirme faaliyeti Ziraat Vekâleti Bursa ve pe kapalı gidiyor imizde ha kapalı ah vrtiyiz şark tinden saniyede en çok Midenin Jaçatı de, Bergamada 3, Mani vanda 2, Red 3 kiloğraı Aşiyan ! da 4, Sr 11, santimetredir. diyebiliriz. Şair Tevfik Fikret'in ENİ İej duvi Günün peşinden 27 Şubat 1925 Yen! Yav Bu kadar bolluk içinde bir yok. Bir in meyhaneciyi vu- defa işitiyoruz. Halbu- ki ii mam le meyhanecinin vurduğu çok defa vaki ol- de Edip bolluğu ve Mahmut Ke amme Yesari ! Arkadaşımız Mbit Yesari, bir anket muharririne demiş ki: Timişovar fakımı şehrimizde Romenler Ankara muhteliti ile iki maç yapacaklar romen ve Futbol federasyonu feknik müşavere heyeli toplanıyor Ankara halkevi fotoğraf müsabakası arasında bir fotoğraf Konferans (İLE mi göze çarpıyor, Kalemi ele alıp im, diye il eya br bilmiyenler v. iy ze ui pi m diy bollağu var ki şa- şılacak Mahmi Klibini bu dertleri. ni dinleyince divan edebiyatı şair- lerinden Ruhi — ğe şa beyti hatırıma gel Şuara namına ol denli edani var kim, Bulamazsın arasan binde bir âlâ şair, Belediye levhaları! Talebenin yapacakları spor müsabakaları Maarif Vekâleti müsabakaların ne zaman ve ne şekilde yapılacağını gösteren bir falimafname hazırladı Maarif Vekâleti mekteplerde yapılacak spor müsabakaları alâkalı makamlara bir tâlimat eğ göni rubai Bu mühiei limatnameyi aynen dercediyoru: olarak muhtelif bulun ede “ İstanbul'da bu türlü tevriyeli belim yaa gal push se eleyin miladi Bir zaman da köprünün ii iskelesinin tuvalet yerlerine, aşağı kaları hakkında tali arı, şöyle levhalar asılmıştı: “Burası nasıl seniz öyle terketmeyiniz.,, eratör Bay İmei taral dan astırılmış olan bırakıp yenilerine & EYER SEFEKNEEEŞESEEBEŞEFİFES ga Aş ya