21 Haziran 1939 Tarihli Ulus Gazetesi Sayfa 7

21 Haziran 1939 tarihli Ulus Gazetesi Sayfa 7

2-6 1ea9 e Mihver C. H. P. Meclis Grupunda sınırını (Başı 1 inci sayfada) geçerken.. (Başı 1 inci sayfada) mir (Hususi 1) — ardan muhakemesinin de bitt- rildiğini, üçünün sendin ie > ve diğerlerinin Demek tikleri büldirmiştim. Beraet edenler, * Tiençindeki ablukanın altıncı günü Romanya'da sebep olmadıkça İngilizler bölgeden dışarı çıkmıyacaklar HARİCİYE KOMİTESİ GENE TOPLANACAK İngiltere'nin Çin Büyük Elçisi Klark ölümle tehdit ediliyor (Başı 1 inci sayfada) istirahaf v2 eğlence vakitleri sergisi açılıyor .Yugoslav Elçisi şerefine verilen ziyafette B. Metaksas mühim bir nutuk söyledi Belgrad ve Atina'yı aynı sulh azmi birleştiriyor Bu sulh azmi, en iyi ifadesini Balkan antantı içinde itimatlı işbirliğinde bulmaktadır Atina, 20 a.a. — Atina Ajansı bildiriyor ekil Melez yakanl hiar em tin Ya vi B. Lazareviç ile reikas şerefine bir ziyafet vermiştir. KG *— Siz, Mısır Hariciye Nazırının Ankara ziya reti neticeleri inci sayfada) B. Hull'ün beyanatı etrafında Tokyo tavrını değiştirdi mi? B. Lazareviç'in cevabı B. GAFENKO son Alina seyahatinden memnunlukla bahsediyor Ti sayesinde İngiliz elçisi ölümle tehdit / len muazzam ve muhteşem terakki olunmuş! ler karşısındaki için kelime F.R. ATAY VR Tiençin hâdiseleri ve Almanya Yugoslavya'nın yeni Ankara elçisi (Başı 1. inci sayfada) eden Ziyaretler bir Elen e büyük etleri İki amerikan fabrikası yağma edildi 20 aa — si menfaatlerinin İarak, vatanınızı müdafaa için Divrik iyi suya ve elektriğe kavuşuyor Sulhperver ve yapıcı rafında topladınız. Fransa, İngiltere ile beraber Trabzon'da bir sergi Uzak Şark ki vahimleşirse. Popüler gazetesi, EE mesele