23 Kasım 1939 Tarihli Ulus Gazetesi Sayfa 5

23 Kasım 1939 tarihli Ulus Gazetesi Sayfa 5

Münih suykastı faili olarak Elzer adlı biri tevkif edildi (Başı 1 inci sayfada) surette Bulunan bazı eşya Bir ündü sönre, vi ve nasıl Amsterdam, 22 a.a, — Havas yakalanıp ir, Tevkif edilenler İngiliz fi ajanı mı? Berlin radyosunun haberi Bugünkü harp ve İlalyan vapurculuğu Lokal güzetesine İngiltere'nin tebliği çok bütün dünya faaliyet Tahkikat devam ediyor aa. ve Şiddet ve tazyik (Başı 1 inci sayfada) Fransa'da Alman ihraç Vekilinin mallarını tevkif edecek ge mıntakasında tütün piyasası Dâva Leipzig mahkemesinde görülecek a. İngiltere ve Fransa'nın son kararının İtalya ve Hollanda'daki akisleri ih verilenlerinden tamamen gazetelerinin 22 — Londra'nın cevabı Finlandiya hakkında tehditkâr bir makale Şimâl denizinde (Başı 1 inci sayfada) Almanya'da bir işçi İtalyan mahfillerinin fikri kararın oi lan ve bu vapur, Bir alman vapurunun hilesi İtalyan gazetelerinin fikri deni gemilerinin Edirne'de kurtuluş Almanya'nın yeni tabiyesi ne netice verecek? Ankara Borsası —— ÇEKL Amerika'da bütçe a açığı tenzil ediliyor ayas ajansının bir haberi (Başı 1 inci sayfada) Trâkya'da arteziyen kuyuları Hollanda haberi fena karşıladı ırgaz merkez, köy ve çiftliklerinde f1ş- kıran arteziyenlerin sayısı 17 yi bulmuş” mz mensup Alpullu şeker mahfilleri fabrikasının faaliyeti rü İstasyonunda arteziyen fış- er, Gönderdi- resim, mektepli zlarm oarteziyen eml içişini ve bir ârteziyen (o sondağımı göstermektedir... , kı