15 Aralık 1939 Tarihli Ulus Gazetesi Sayfa 3

15 Aralık 1939 tarihli Ulus Gazetesi Sayfa 3

15-12: 1939 KARLI ge . MR - Fransız DIŞ POLİTİKA Yeni isveç işbirliğinden bahsetti ii bi Bl İsveç Milli Birlik Il ..,. Para harbi bütü abınesının Bk transat antığı Garp cephesinde hızile devam ediyor politikası Almanya'ya dönebildi Bir İngiliz denizaltısı Almanların bir denizaltısile-bir kruvazörünü batırdı vaziyet sakin Fransızların zafere ermeleri muhakkaktır Finlândiya'ya mali yapılacak üslerine taarruz ettiler Londra, — Bahriye nezareti tarafından bu sabah — 14 kânünevel ğıdaki pi ralli k ROMANYA'DA Bir sellüloz fabrikasında infilak oldu 50 ölü 200 yaralı var aa. — Fransız ği tebliği 4 kânunevel Derinden gelen top sesleri Bremen vapuru döndü Berlin, 14 aa. — müdafaa sonra fakat evelâ Amerika protesto edecek mi? nutku uzun Bir İsveç ni göre Alman ordusunda Hitler aleyhtarlığı - Nman - Romen ficaref müzakereleri neticelendi Tercanda zelzele fasılalı şekilde devam ediyor saki İnönü Erzurum'da yeni fefkikler yaplı (Başı 1 İnel sayfada) Ark Royal tayyare gemisi Kap'ta Mak Başvekil, Gunther kâletine tayin ederken, bir parti adama değil, me bir diplomata iştir. Havasa göre Sovyellerin Roma elçisi ortadan kayboldu 14 na. — Havas ajansı Bergamada da zelzele oldu vekili Bir İngiliz destroyeri çarpışma neficesi battı Dicili'de zelzele Fransa'nın yeni yıl : bütçesi mütevazin devâm ediyor İzmir, İngilizler tarafından müsadere edilen | Ciğer hastalıklarına alman malları veni bir tedavi usulü Bulgar Elçileri arasında değişiklik hava filosu kuruldu 14 A.Ş. ESMER naziri, Elma ve portakalı bugün dok- bir nu 7 y iy da olarak tâvsiye etmekle kalı yolar. Onları Bazı Hastalıklarda ilâç yerine bile veriyorlar. Ki gecelerinde misafirlerine ku- özüm, incir, fındık, Malatya bel tep fıstığı, e ceviz, elma, portakal ikra,