14 Temmuz 1940 Tarihli Ulus Gazetesi Sayfa 2

14 Temmuz 1940 tarihli Ulus Gazetesi Sayfa 2

( PAZAR MÜSAHABELERİ | Köylünün beden nasıl olmalı ? Yazan : Selim Sırrı TARCAN Afyon Halkevinin «Köy malları haczolunmıyacak , köy dekdiri İstanbul'un numerotaj işleri 14 Temmuz (414 Jaillet ) 1789 da, bundan yüzelli bir yıl ön- ce, bugün, hüriyetin ve demokrasi - gin Beyücanmıni damarlarında duyan zulüm il er ini kırarak Bastil mokrasinin candan pa her sene Fi ran. arşı edi sempatide ve mi m biker emmuzunun 5 getirdiği de - Seller Denizlide tahribat yaplı Bir köyde 14 vatandaşımız kayboldu 6 kişi yaralandı İş mükellefiyeti kararının fafbikına geçildi Umumi al Manisa'da ” bir depoaldı Emniyet mensupları arasında değişiklik yapılıyor yasayı ihtiyar mareşalın yine tem- ei Mane ii hazin bir tesadüf olmamış dır ? “Vaktiyle Bir kaleyi rn ele ie bugün büyük bir ülkeyi düşmi nin emrine veren şartları kabul et ni fransız Führer'i, 14 temmuzdan iki, yahut üç gün önce M. Löbrön- den relsiclminrluğu. de çekip ko - 1940 14 tem muzunu ağ İsi eyi olmaktan Em ak mı Tansız bugün de- gri yryas ii eti kabul e- milli bayramı olarak kutlamak, o gi cümhuriyet, hüriyet ve demokras fakat o, Kızılaya aza olun die limra sites ie Mer- ezi Ryartimden zılay — Yeni Postane caddesin- elat Da artmanında ele mer 2— An afartalar caddesinde Sebat ea 3— şehirde Kızılay U mumi Merkez Muhasebe Mü. dürlüği Başvekilimizin nulku ve İzmir gazelelerinin yazıları aa. — ve etmekte Siyasal bilgiler okulunun bu yılki mezunları Malmüdürleri arasında yapılan değişikillir YANKILAR önce aldığı kararlarla dürülmüş bir vatan e gibi tarıhin raflarına koymu; Kim ( ba yüzelli birine bay- ger eçk TE 12, li ateşin istırabını duyu; Kim bilir, sinin göz ayle Buğulanmış göz- lerine bugün fransız bayrağının kır- mizist 18 mavisi görünmek iyecektir ! siteni ri ği teri in Tan ile bu yüzelli Tirine bay sövlenebilir ? Bilemiyorum. Fakat Kızılay haftası. biterken Kızılayın çok hayırlı çalışmalarına bir Bölge birincilikleri Bulgar generali Almanyaya