28 Şubat 1941 Tarihli Ulus Gazetesi Sayfa 3

28 Şubat 1941 tarihli Ulus Gazetesi Sayfa 3

Amerika fabrikalarından İngiliz hava meydanlarına TEBLİĞLER Harp hakkında iy layyarelerinin almanya "o | ve donanma gilmesi için bir VE z şeflerinin proje hazırlanıyor Yunan resmi tebliğleri binlerce italyan esir edildi şark Alman resmi tebliği Calais üzerine bir akını yapıldı (Başı 1. inci sayfada) İnaiy: ii Ngiliz tayyarelerinin Kongre ordu ve donanmaya derhal 1.5 milyar dolar tahsisat verilmesini Arnavutluk'ta tavsiye Kar ve yağmur askeri harekâta mani oluyor “Amzrikan donen masını S5 bin Airika tonluk iki zırhlı iltihak ediyor yaplıkları akınlar İtalyan resmi tebliği : cephesinde işare değer mühim Romanya'da Plebisite müracaaf eden GI. Antonesko kimi taklit ediyor? 71. na, — Vichy'de müfrit sağcı partilerin faaliyeti Ge, nubi afrika hava lola İ rının faaliyeti Bir italyan vapuru battr Avusturalya'nın harp gayretleri Sene sonundan önc. imalinde çalışacak Harp gayretleri B. Fadden şunları ilâve etmiştir: “— Bütün deniz tezgâhları harp inşaatına tahsis edilmiştir. Ve inşası mutasavverdir. Bulgaristan'da vesika usulü teşmil ediliyor İngiltere'ye yardım kanun lâyihasının kabulü gecikecek mi ? Başı balta ile parçalanıp öldürülen adam Polonyalı mülteciler Filipin ve Alaska'ya asker gönderildi Avam Kamarasında araretli bir toplantı Vinston Çörçil itimat ileri sürdü Neticede görüşülen kanun lâyihası kabul olundu B. Çörçil'in sözleri ileri Siyam - Fransız Hindiçinisi anlaşmazlığını hal için Japonya iki tarafa nihai teklifler yaptı Amerika'nın Londra sefiri İngiltere'ye gitti B