17 Kasım 1929 Tarihli Vakit Gazetesi Sayfa 10

17 Kasım 1929 tarihli Vakit Gazetesi Sayfa 10

<— i0. — VAKİT Emniyet sandığı müdürlüğünden: Müzu- B. mubar yede 4505 kıymeti men ikraz Merhunatn - 17 Teşrinisani 1929 — Emniyet sandığı ilânatı cins venevile mevs ki ve müştemelat N, 8126 10642 Cağaloğlunda Cezri Kasımpaşa ma- mahallesinde Mollafeneri sokağında eski 10 ve yeni 34 numaralı iki yüz doksan arşın arsa üzerinde kârgir üç katta on oda iki sofa, bir mutfak bir kuyu ve yüz seksen iki arşın bah- çeyi havi bir hanenin tamamı. 7 Samatyada Sancaktarhayrettin ma- hallesinde Demircioskiyan sokağında eski 24 ve yeni 28 numaralı yetmiş sekiz arşın arsa üzerinde kârgir iki buçuk katta iki oda, bir sofa, bir taşlık, bir sarnıç ve altı arşın ara- lik mahallini havi bir hanenin ta- mamı Mahmutpâşada Servi mahallesinde Nuruosmaniye caddesinde eski 26,26 ve yeni 60,62 numaralı ve altmış arşın arsa üzerinde kârgir üç katta biri sandık odası olmak üzere üç oda, iki ufak sofa, bir mutfak ve al- tında bir dükkân ve on beş arşın aralığı havi muhtacı tamir bir hane- nin tamamı. Mahmutpaşada Malımutpaşa mahal- lesinde Mahkeme sokağında Nuruos- maniye avlusu altında eski ve yeni 8 numaralı otuz altı âfşın âfsa üze- rinde tonos kemerli kârgir bir kat- tan ibaret bir dükkânin tamamı. Fatma Zehra H. Sarıyerde Pazarbaşı “mahallesinde 149 nümüralı ve yüz oniki arşın arsa üzerinde ahşap üç katta beş oda, iki sofa, bir mutfak ve seksen altı arşın bahçeyi havi muhtacı tamir bir hanenin tamamı. Sarıyerde © Pazarbâğı zi ön ISI numaralı yüz on iki arşın üzerinde abşap üç katta beş oda; bi sofa, bir mutfak ve onbir aralığı havi bir hanenin tamamı, Kasımpaşada | Sürurimebmetefendi mahallesinde Emincamii. caddesinde eski 9 ve yeni. İİ numaralı yüz on beş arşın arsa üzerinde'maa bodrum kârgir 'dört buçuk katta üçü küçük olmak “üzere on bir oda, üç sofa, bir mutfak ve on beş ar$ın bahçeyi havi bir hanenin tamamı. şa mahallesinde Sebzeci sokağında aski 22 ve yeni 18, 20 numaralı biri kırk beş arşın . arsa üzerinde ahşap iki katta iki oda, bir sofa ve diğeri yüz doksan arşın arsa üzerinde biri asma katı olmak üzere ahşap üç kat ta yedi oda, dört sola vo on sekiz arşın asa üzerinde bir mutfak ve altmış arşın üzerinde diğer bir mut. fağı ve bir ahır ve iki kuyu ve iki bin yetmiş yedi arşın; bahçeyi havi iki hanenin tamamı,” * 5005 14400 15966 Galatada Kemankeş mahallesinde hel- 580 450 vacı sokağında eski 14, 16, 18, 20 ve yeni 16, 18, 20, 22 numaralı üç yüz 60 arşın arsa üzerinde kârgir üç kalta altında üç dükkânı ve üstünde yirmi odayı müştemil (Sarnıçlı han) namile maruf bir hanm tammı 1353 16564 Samatyada Sancaktar hayrettin ma- hallesinde Sancaktar cami sokağında eski 7 ve yeni 7,9 numaralı üç yüz elli arşın arsa üzerinde ahşap üç katta on iki oda, üç sofa, bir mutfak üç kuyu ve dört yüz âltı arşın bah- çeyi havi mukaddema altında bir dükkâm ve elyevm bir odayı havi barem ve selâmlık bir hanenin ta- mami, 930 17675 Hirkayışerihe Akeeki mahalle ve sokağında eski 30 ve yeni 34, 36 numaralı yöz on arşın üzerinde yarım katı körgir bir kah ahşep bir buçuk katta altında bir bodrumu havi iki oda, bir ufak solayı ve dükkânlerin üzerine isa- Borçlunun ismi Ressam Kigork Ef. Halil B. Sabire H. Mehmet Ef, 5 Kocamustafapaşada Kocamustafapa- Hüsnü B. Tevhide H. Zehra ve Şerif Hilar 452 1015 2457 30710 84815 2865 Yukarda cins ve nevile mevki ve 890 bet eden çatı kısmında ayrica iki odayı havi ve bahçede kuyuyu ve üç yüz otuz bir arşın bahçeyi havi iki dükkünm tamami Hec Mustafa 17735 Horhorda Ahmediye caddesinde Solular mahallesinde eski 9 ve yeni 23, 25 numara yüz kırk sekiz aişin arsa üzerinde biri ahşap iki katta biri sandık odasi olmak üzre dört oda;.bir sofa ve diğeri beş oda, biri solave ve kırk arşın üzerinde bir mutfak ve bir kömürlük ve otuz bir arşın bahçeyi havi ve bahçede tulumbah kuyuyu havli iki hanenin tamamı Sıdıka mahallesinde eski Lüleci arastası yeni Löleci arastası ve Kale sokağında eski 40, 40 mü- kerrer ve yeni 35, 15 numaralı ve otuz ergin orsa üverinde kârgir üç katta ve üstünde iki odayı ve arka cihetindeki so kağa müsadif bir ahu: havi bir dükkânn üç hisse iibarile iki hissesi 2 Üsküdarda İadiye mahallesinde Kerpiç- hane sokağında eski 7 mükerrer ve yeni 29 29-1 numaralı yüz elli arşın arsa Özerinde kârgir iki butuk katta yedi oda iki küçük sola, bir mutfak ve olünda dük- köni havi bır hanenin tamamı İHamamcıyan 18427 Beşiktaşta Cihannuma mahallesinde Yalı sokağında eski 4 mükerter 39, 41, 43 ve yeni 8-1, 17, 19,21 numaralı bin yüz seksen yedi arşın arsa üzerinde kirgir beş kahta ve her katında birer büyük salonu ve üçüncü dördüncü ve beşine katlarda biret oda ve yüz üç arşın üzerinde ahşap bir katlı sslaş depoyu ve yüz altmış üç sışn rhim mahallini havi kârgir beton İran ve Kenan Beylerle Ayşe ve Hikmet Hilar 17913 Tophanede Karabaşmustafa ağa ve Bayazıt Mehmet El. arme mükemmel bl antreponun tamamı Evdekimos Et Süleymaniyede Taşodaler sokağında eski Vi, İU mükerrer; ve yeni 19;“21,23 numaralı üç yüz arşin arsa Üzerinde biri ahşap iki katın üç oda, bir sofa, bir mutlak ve diğeri dört, bir sofa, bir mutfak ve Üçüncüsü üç katta beş oda, bir so'a bir mutlak ve yüz on arşın bahçeyi havi mükaddema (iki tamamı elyem Oüç hanenin ve yeni Ö mümarali on altı arşın arsa üzerinde, kârgir bir kata üstünde ekora sit odaları havi bir odanın tamamı Beşiktaşta eki Romah ve yeni Türkeli mahallesinde Oortâ sokakta eski 16 ve. yeni 45 numaralı altmiş arpn arm Üzetinde ahap iki.kalta üç oda, bir mut- fak, bir kuyu o ve kırk arşın assa üzerine müstakli bir katta iki odayı ve altnış do- kuz arşın bahçeyi havi bir hanenin ta namı ve Salt Kıziltorirakta Tuğla ıbeşi mahall sinde eski ve yeni Bağdat cadd sinde harita 2 mev kilade eski 69 mükerer ve yeni 205 nu- maralı alter erşn arsa üzernde kâğir iki katta üç oda, bir sofa, bir müşterek kuyu ve iki dönüm üç yüz kırk arşın babçeyi Halil İrfan B. 19204 Çarşıyıkebirde varakçılar hanı tahtanisi eski Yervant TarsakıyanEf. Hasan EK. ve Sağır Mustela Kadri Efendiler. havi bir hansnlu tamamı Mehmet : Şükrü B. Emine ve Nazife Halime H. lar Erenköyünde mukaddema Tuğlacıbaşi Müs- . tafa Elyevm Göztepe mahalie ve soka ğuda eski 3 mükerrer numaralı ve kırk dokuz arşın arsa üzerinde kâgir mas ze- min iki kağia Ikmal edilmiş bir odayı ve temelleri mevcut diğer iki odayı ve iki dönüm öç evlek üç yüz eli bir arşın bah. çeyi hayi derdesti İnşa bir hanenin tama- m müğtemilâtı yazık Falke H emlâk hizalarinda gösterilen bedellere taliple i üzerinde olüp 20 tsani 929 tarihine müsadif cumartesi günü saat on buçuktan itibaren müzavedeye mübaşeret olunarak saat oan beşte ( kıymeti muhami- menelerini geçtiği taktirde) kat'i korarların çekilmesi mukarrer bu- lunduğunden talip olanların mezkür günde - saat on beşe kadar sandık © idaresine beşten #onra vuku bulacak müracaatlarn kabul müfâcaat elemeleri (o ve saat on edilemiyeceği ve merkür emlâke evvelce talip olanların ka'i karar esnasında ha zır bulunmadıkları ve başka talip zuhur eylediği takdirde evvelki taliplerin müayededen çekilmiş addolunacakları lüzumu ilân olunur. ime: zi Beyoğlu, 2 diya Hanı #ltmda Trabzon birinci postası (KARADENİZ) vapuru 18 Teşrinisâni Pazartesi 12 de Galata rihtımından hareketle İnebolu, Samsun, Giresun, Trabzon, Rize, Hopsya gide- cek ve dönüşte Pazar iskelesile Rize, Sürmene, Trabzon, Gö- rele, Giresun, Ordu, Ünye, Samsun, İnebolu, Zonguldağa uğnyarak gelecektir. Hareket günü yük kabul olunmaz. Ayvalık sürat postası (MERSİN ) vapuru 19 Teş- rinisani Salı 17 de Sirkeci nhtımından hareketle Gelibolu, Çanakkale, Küçükkuyu, Edre- mit, Burhaniye, Ayvalığâ gide“ cek ve dönüşte mezkür iskele- lerle birlikte Altunoluğa uğrr yacaktır. Gelibolu için yalnız yolc“ alınır yük alınmaz, Agammazaınılama mananın arersenta di İ ALEMDAR zadeler VWAPURLARI Seri ve lüks Karadeniz postası , vapuru 17 teşrini Millet-:” Pazar günü akşam saat 18 de $irkedi rihtimından (o harekete (Zonguldak, İnobolu, o Samsun; Ordu, Giresun, Trabzon, Rize v€ Hopa) ya âzimet ve ayni İskele lerle (Ünye ve Sinop)a “uğuye" rak nvdet edecektir. Müracant bmleliis İstanbul kı, yazığie) Tekelon atana. Ni Her KN pazsii ME EEELEEER. Istanbul mahkeme tuawet da res'nden: Aron Kafe albert sitrano ve şüre' şirketi tarama Menişe Kuzen şirketine terhin eğik ve mahkemece füruhtuna karar VE nü Rıhüm and 596) numdl rilmiş olan Emin posunda meycut CMXC markalı bir sandık pan İu kumaş ile Eminönü 1 nv rolu gümrük. antireposunda mev (CMXC) markalı 106 numa bir balye ve (CBM) markalı (SA balya pamuk'u önü gi numarölu * bin yönlü mensucat ile Emin tüğünde 2 numarolu (CMC) mar numarolu bir balya mensucav” ji 929 salı günü sat” buçuktan on ikiye kadar. mevcut teşrinsanı YÖ Galatada un anbarında (o $ markali beş balye muklu mensucatla Galata gün” w yünlü v€ yi” bir numarolu antireposunda w nan (CSM) markalı 9-balye ” 3d gn «19 teşrinsani 929 sel sast 14 den 16 ya kadar Ve, Kuruçeşme mevcut (CM) marka ) mensucatın; dahi 24 teşrini”” pazar günü saa 10 dan kadar 'mezkür andrepolard* zâyede firubtları icra kalı dan talip olanların hazır pulu? ları ilân olunur. naci