3 Nisan 1930 Tarihli Vakit Gazetesi Sayfa 8

3 Nisan 1930 tarihli Vakit Gazetesi Sayfa 8

yazıya İ alığır. ektuplara sahmap Gil e tese değildir. DANIOS HASAN;: 0 Bütün dünyanın en mükemmel sıhhi diş macunudur en TE AŞ TA eyer AMY SAYISI HER YERDE & KURUŞ ZE © MATBAA VE İDAREHANE: ği Babıali, Ankara caddesinde * VAKİT YURDÜS İSTANRUL, Te çe (İPAFE İSLERİ ) ver: 4 YAZI İŞLERİ) Telve VAR asa fili Tİ 20 kur DANTOS diş macunu dişleri 100 sene yaşatır, çürümekten vikaye eder. Dişleri inci gibi beyazlatır. Diş etlerini kuvvetlendirir ve kanamaktan meneder ve dişlerin 4! kalan tefessühatı ve üfuneti izale eder. Diş ağrılarına, nezlelerine mani olur. Ağızda gayert lâtif bir serinlik ve rayiha bırakır. Mikropları imha ve ağızdan ge'ecek b hastalıkların sirayetine mani o'ur. Avrupada daima birinciliği alır ve birinciliği. diplomalarla musaddaktır. En büyük mükâfatı ihraz eder. Altın madalya ve nişanlar" a Hasan ecza deposu. DANTOS diş macunu yerine başka bir marka verirlerse almayınız. Çünkü DANTOS dünyayanın en enfes mükemmel diş müstahzarıdır. İ ................ e... Satılık evler ve arsalar Istanbul emvali eyfam idaresinden: 1 — Habil beyin istikraz eylediği mebaliğ : mukabi- linde idaremiz uhdesinde vefaen mefruğ bulunan Boslan- cıda, Başıbüyükte, Kavaklı bayırda, eamiişerif civarında 63 - 20 numaralı ve 200 zira üzerinde 13 oda, 3 sofu, kârgir ayrı bir mutfak, 1 kuyu, 2 balkon, 2 balâile 2679 zira bahçeyi havi allı kâgır, üstü ahşap bir köşk, 2 — Safiye hanımın istikraz eylediği mebaliğ muka- bilinde idaremiz uhdesinde vefaen: mefruğ bulunan Üs- küdarda Altuni zade İsmail paşa sok ıda 93-29-27 nu- marali ve 139 zira üzerinde 7 oda, 2 sofa, 1 mutfak, 1 kuyu ile 2 halâ ve 1945 zira karşılıklı iki arsayı havi ahşap hane. 3 — Tahir beyin isikraz eylediği mebaliğ mukabi- linde idaremiz uhdesinde vefaen melruğ bulunan Üskü- darda Sulak Sinan mahallesinde Tophi naneli oğlu soka- gında eski 30, yeni 34 numaralı ve 240 zira üzerinde 7 oda, 1 sofa, 2 kiler, ayrı bir.mutfak, 1 kuyu, 1 sah- ranç ile 3 halâ ve 950 zira bahçeyi havi haricen boyalı alışıp hane. 4 — Neşet paşa zevcesi Behiye hawmın istikraz ey- lediği mebaliğ mukab linde idaremiz uhdesinde vefaen mefruğ bulunan Üsküdarda Altuni zadede Valde bağı kız yati mektebi civârında Emin bey sokağında ve 573 zira üzerinde 1v oda, 2 sofa, | kiler, 1 mutfak, 1 kuyu, 1 hamam, maa oda bir ahır, 1 arabalık ile 3 halâ ve21 dönüm, 3 evlek, 122 zira ziraale elverişli tarla ve bağ yerini havi köşk. 5— Salâhattin, Mehmet ali, Muhlis beylerle şürekâ- suw istikraz eyledikleri mebaliğ mukabilinde idaremiz uhdesinde vefaen mefruğ bulunan Üsküdarda Kısıklı caddesinde 25,27, 29 numaralı ve 1040 zira üzerinde 28 oda, 2 sofa'1 salon, 1 arabalık, 8 halâ, ayrı bir mutfak, 1 sahranç, 1 hamam vel ahırite 12 dönüm, 130 zira ağaçlıklı eraziyi havi dahili yağlı boyalı ahşap köşk . “Yukarıda borçluları ve mevkileri yazılan arsa ve bi- nalar müzayede ile satılığa çıkarılmıştır. Talip olanlar ve fazla malümat almak istiyenler her gün sast on beşe kâdar İstanbulda Adliye binası dahilinde İstanbul Emva- li eytam idaresine müracaat etsinler . Devlet demiryolları ve limanları umumi idaresinden: Borçlar. kanununun (14) ve (15) ve hukuk usulü muhakeneeleri kanununun 297 inci maddeleri mucibince evraka yazılacak imzaların behemehal el yazısile yazılmış olması şarttır. Binaenaleyh, Devlet demiryolları ve Limanlarında ber hanği bir muameleye ait olursa olsun bütün kâğıtlara yazılacak imzaların, alâkadar kimselerin bizzat kendi el yazısıle yazılması icap eder. Ancak imzasını yazmağa muktedir "olmıyan veya yazı bi miyen | ber şahsın, heyeti ibtiyariye ve ya mahallince tanınmış iki şahit veyahut Notere tastik ettirmek şartile el ile yapılmış 'şaret veya möhürleri kabul edilebilecektir. Bu taktirde bu işaret veya mü'ür- lern musaddak bir mushasının hıfzedilmek üzere idaremize tevdii icap eder. Bunun haricinde yazı bi en, şahıslara ait mühürlerin hiç bir swret'e kabu! inka kelek i'ân olunur. Seyrisefain Merkez ncebtesi: Galats Köprü başımda. Beyoğlu 2062. Şübe cemesi: Mahmu diye Ham alında İstanbul: 2740 Kudanya postası Cuma, Pazar, Salı, Çarşam- ba günleri idare. rıhtımından 9 da kalkar. Trabzon ikınci postası (COMHURİYET) vapuru 3 Nisan 5 Perşembe akşamı Galata rıbtımndan hareketle Zonguldak,” İnebolu, Sinop, Samsun, Ünye, Fatsa, Ordu, Gireson, Trabzon, Rize, Ho- paya gidecek ve Pazar iskele- sie Rize, Sürmene, Trabzon, Polathane, Tirebolu, Gireson, Ordur,- Fatsa, Samsun; Sinop; İneboluya uğrıyarak gelecektir. İzmir. sürat postası ( GÜLCEMAL ) vapuru 4 Nisan Cuma 14,30 da Galata rıbtımından hareketle Cumar- tesi sabahı İzmire gidecek ve Pazar 1430 da İzmirden hareketle Pazartesi (o sabahı gelecektir. Vapurda mükemmel bir orkestra (Ove cazbant mevcuttur, hnalya postası (ANAFARTA) vapuru 6 Nisan Pazar 10 da Galata nhtımından hareketle İzmir, Küllük, Bodrum, Rados, Fet- hiye, Finike, Antalyaya gide- cek ve dönüşte mezkür iske- lelerle birlikte Dalyan, Mar- maris, Sakız, Çanakkale, Geli- boluya uğrıyarak gelecektir. 12-15 Nisan 1930: Kadınlara 14.N “: Erkeklere Türkiye Seyrisefain idaresi Mütekaidin, Eytam ve Erami- lin Mart 930 maaşları balâda muharrer günlerde verilece- ğinden eshabı maaşın yokla- malarınm yaptırılmış olduğu halde gelmeleri ilân olunur. İs anbul sekizinci icra memurluğundan; İstanbul sekizinci icra (o dairesinden bir delni mahkimubibin — temini irifası zımnında mahcu? ve furubtu isil bahçe kapusunda Kirzade hanında ? marada bulunan, bir kısım elektirik yı ve hava gazı ve Jüks “İambalarının şişeleri ö nisan 930 tarihine müsadif pazar kü- nü sanı dörtte bilmüzayede furuht edile- den talip olanların mahalli mezkür- da hazır bulunacık memuru, mahsusuna müracaat tar Dr. A. KUTİEL hi ve cile hastalıkları Mmütehakkisı börekçi .Fırım Srrasında No 34 Devlet demiryolları bie mağazasınd Mağazamızda mevcut muhtelif miktarda boya ezme, vidi düze.tme, teneke kıvırma, gazoz, hububat, yazı makinelerile P şerit destere tezgâhı, hızar makinesi, bira kazanı, mania teli etü kazanı ve sairenin aleni müzeyede ile 12-4-930 cumartesi ? saat on dörtte satılacağı ilân o unur., Vilâyet daimi enci meninden: Vilâyet idarei hususiyelerinin 929 senesi bütceleri bir | Pazarlık ile tabettirilecektir. Taliplerin 9 nisan 930 sarşambi saat on bire kadar daimi enciimene müracaatları. GEN la İSTANBUL ŞEHREMANETİ İLÂNATI Beyoğlu dairesinden: Kasımpaşa Z. B. mevkiince bir bulunmuştur. Sahibi sekiz gün içinde gelmezse satılacaktıf: , Emvalı metfuke müdürlüğünü Satılık oda hissesi Bahçekapıda Şeh Mehmetgeylâni mahallesinde Kömürcü. ğında Şapçı hanında 34 numara ile murakkam odanın b ait altı hissede dört hissesinin bedeli dört taksitte ödenmek * 935 lira bedeli muhammen ile 22-4-930 tarihine müsadif $ saat 14 te müzayedesi mukarrerdir. Taliplerin “, 7,50 beki | teminat makbuzlarile İstanbul Emvali metruke mii komisff İ müracaat müracaat eyiome" eri, Türkiye ziraat bankâ umum müdürlü iğünde | Türkiye Ziraat bankası umum müdürlüğü, Ankarada kâi” | merkezi binasına ilâveten bahçenin tayin olunan mahallin | bir bina yaptıracaktır. Bu işe talip olanlar aşağıda ya ibraz edeceklerdir: 1 — Talibin mali kabiliyetini gösterir vesikalar, 2 — Talip tarafından evvelce yapılmış olan işlerin bir İİ fenni kabiliyetini gösterecek sair vesaik. Talipler Ankarad3 bankası levazım ve o mebani müdürlüğüne bulda Bozkurt hanında mimar M. Monçeriye müracaatla bu bapti mukavele ve şartnameyi yirmi beş lira mukabilinde alabilir! Bu iş için 1 mayıs 930 tarihine kadar teklif mektub / olunur. 7 Teklif mektupları kapalı zarfla Ankarada Türkiye Ziraat “4 umum müdürlüğüne ve İstanbulda Ziraat bankası İstanbul Ti müdürlüğüne tevdi olunmalıdır. İşi deruhte edecek zat ihale bedelinin *, 10 nu nisbetind€ nat gösterecektir. Türkiye Ziraat Bhcküe mutlak saree :gi bi bir talibi tercih hakkını muhafaza eder, - Tahlisiye umum müdür” günden: Kumaşi mahfuz ve memhur nümunesine tevfikan > edeceği fabrikadan alınmak üzere idare müstahdemini için Zi | takım yazlık elbise imali aleni surette münakasaya konu . nisan 930 pazar günü saat 14 te ihalesi icra kılınacağı" iy | lerin şartnameleri görmek üzere yevmi mezküra — İ Galatada Rıhtım caddesindeki idarci merkeziyeye “ Mes'ul müdür: Refik NY el A9 e Satışa CIKIYOR?