13 Nisan 1930 Tarihli Vakit Gazetesi Sayfa 8

13 Nisan 1930 tarihli Vakit Gazetesi Sayfa 8

nt 0 e” resimlerin bönüm keklerı wahfemder k Gazeimenisir | Gazeteye gönderilecek mektupların üzerine idare İçinse Cldare) yazıya | alt se CYazı) işareri konul —— Tenimman wehteptarm vörrinden, bmeti wekeidereiz mektuplara b eo'mey Ge DANS ara ve idnlerim eünderisaimdnm klar sesi değil Zaafı umumi, kansızlık, romatızma, sıraca kemik, damar, göğüs, ademi iktıdar, verem, sinir hastalıklarına gayet nafidir. erimi a yari; Bayülkle her mevsimde istimal edebilir'er. 60 binini Hasan Ecza deposu. Satılık evler ve aralar Istanbul emvali eytam idaresinden : 1 — Zağfer hanımın istikraz eylediği mebaliğ mukabilinde idaremiz uhdesinde vefaen mefruğ | bulunan Boğüz'çi Yeniköyde Güzelce Ali paşa mü- hallesi Köybaşı caddesinde 318. 336, 36, 38, 40, 42 numaralı 2 dükkân, 13 oda, 2 kiler, 1 mutfak, 1 lu- lumba, 3 halâ ve 1 dükkân, 2 odayı havi diğer bir ev ki cem'an iki ev ve 3dükkân.. Bunlar 1440 arşın üzerindedir . 2 — Şahin beyle Nazmiye hanımın Ortaköy, Ye- ni meyhâne sokağında 34, 36 numaralı ve 240 arşın üzerinde 6 şar oda, 3er sofa, ter mutfak, 1 kuyu 1 tulumba ile ser balâyi ve 210 arşın bahçeyi muh- levi biri birinin ayni kârgir ve demir parmaklıklı birer balkonları mevcut iki ev, 3 — Hatce hanımın Rumelihisarı Ali pertek mahallesinde eski Hisar caddesi, yeni Hamam so- kağında yeni 76, 78, 80, 82 84 numaralı ve 770 arşın üzerine mebni 5 dükkân, 5 oda, 1 mağaza, 2soğuk- luk, 12 kurna, külhan, odunluk ve Hisardan gelen Su Je terkos suyunu havi kadın ve erkeklere mah- sus Rumelihisarı vapuru iskelesine karşı bir hama- mın 42 hissede 8 hissesi, 4 — Osman Hayri beyle Seher hanımın Rume- lihisarı Ali torlak mahallesinde, fırın sokağında eski 7, yeni 11 numaralı, 240 arşın üzerine mebni 7oda, 2 sofa, 2 balkon, 1 mutfak 3 halâ, 2 kuyu 1, kurnalı hamam ve 2 kileri havi vapur iskelesi is- tikametinde, mürtefi mevkide ve 534 arşın bahçeyi havi bir bap hane, 5 — İsmail Münir beyin, Beşiktaş Cihannüma mahallesinde Serence bey yokuşunda 33 numaralı 527 arşın üzerinde 17 oda, 3 sofa, t mutfak, t.ça- maşırlık, 1 hamam, 1 uşak odası, 2 salon, 1 koridor ile dahilinde terkos suyu ve tesisatı elektrikiye ile nısıf masıra tatlı suyu bulunan 2040 arşın bakçeyi bavi bir bap ahşap konak, Yukarıda borçluları ve mevkileri yazılan arsa ve binalar müzayede ile satılığa çıkarılmıştır. Ta- lip olanlar ve fazla malümat almak istiyenler her gün saat (5e kadar İstanbul Adliye binası dahi- linde Istanbul Fmvali Eytam idaresine müracaat etsinler , İSTANBUL ŞEHREMANETİ ILÂNA'NI Şebremanetinden: Fatih yangın yerinde Mimar Sinan mahal- lesinde 82 adada 2435 ve 2379 harita numaralı arsalar arasın da 48,02 metre murabbaı arsanın metre murabbaıa 4 lira kıymet takdir olunarak satılmak için açık müzayedeye konmuş- tur. Talip'erin şartnameyi görmek için hergün müzayedeye girmek için ihale günü olan 5 mayıs 930 pazartesi günü levazım müdürlüğüne gelmeleri, | EN Şehremanetinden: Bedeli keşfi 372 lira 25 kuruş olan Cer- rahpaşa hastanesi bahçesi köşesinden istimlâk edilen Hobyar camii müştemilâtından o'an odanın hedmile bahçe duvarının inşası açık müzayedeye konmuştur. Taliplerin şartnameyi, keşif evrakını görmek'için her gün müzayedeye girmek için ihale günü olan 4 mayıs 030 pazar günü levazım elmeleri. müdürlüğüne Iİ NYJRNİ EN di HASAN KUVVET Saral ŞARK. | MALET HÜLÂSASI İştiha kuvvet ve sıhhat için İ en müessir devadır.Bilümum ec- zanelerde bulunur. Umumi de- | posu Bomonti fabrikası telefon: Beyoğlu 583, ve İstanbulda Ek- rem Necip ecza deposu. Telefon Istanbul 78. i Istanbul yabmektepleri mübayaat komisyonu reisliğinden: İstanbul yatı mekteplerinin | 930 senesi mayısı sonuna kader | | ihtiyacı > olan (ekmek, kaşar İ peyniri, kapalı zarf usulile münakasaya konulmuştur. İhale 21-4-930 pazartesi günü saat 16 da Ortaköyde Gazipaşa | G müteşekkil | yatı o mektebinde komisyonca yapılacaktır. Talip- ler muvakkat teminatlarını Fın- | dıklıda yüksek mektepler mes'ul muhasipliğine yatırarak muka- bitinde : - alacakları makbuzları | teklif mektupları içine koymalı dırlar. Şartnameler ber gün öy- leden sonra komisyon kâtipli- o Mi EE idi muhkemei asliye bir'ne fitaret dairesin en: Türkiye: İş bankasi ile Galarada Ömer Abit haninda alt katta 5 numarada Mehmet Ziya ve Kostntin Haçapolo Efendilerle ve Galamda Tünel cdesinde kundura mağazasında mukim İstavrl Saatçi oğlu Efendi arasında mü sai tekevvin alacak min ösnavi tahki katında Mehmet Ziva ve Kostanti Haça- | polo Efendiler ilânen icra kılınan tebli- gata rağmen yevmi tahkikata ispan vü- cut etmemişlerdir. Bittalep hükuk usulü mühakemeleri kanununun 398 inci maddesi mucibince ittihaz kılınan givap kararının. 140 ıncı madde mucibince: ilânen tebliğine ve 142 inci madde mucibince de gışap ka rarnamesinin mahkeme divanhanesine talikine ve yevmi tabkikatn “4 imsvıs 930 pazar günü saat İ4 de talikine karar verilmiştir. Mehmet Ziya ve Kostantin Haçapolo İ Efendiler İlânın neşri tarihinden itibaren İ 15 gün zarfında tarifan kanuniye daire. sinde müttahaz gıyap kararına itiraz ey- | lemediği ve tayin olunan günde gelme- diği takdirde mübrez yedi kıra senet İ muhteveyannı kabul ve ikrar etmiş aç ve bir daha mahkemeye kabul edilmiye- ceği ilân olunur. Dr. A.Kutiel Gizli ve cilt hastalıkları mütehassısı Karaköy börekçi Fırın sırasında No 34 Osmanlı bankasından: Osmanlı bankasının Galata, Yeni cami ve Beyoğlu devairi Paskalya ve İdi Mili münase- İ betile nisanın 20'inci pazar ve 23üöncü çarşamba günleri kapalı bnlunacaktır. mercimek, tere yağ ) | ZZ SAYISI HER YERDE 8 KURUŞ ETÜ iz il MATBAA VE İDAREHANE: Babsall, Ankara caddesinde *VAKIT YURDU? —— Tel. Y0 (İCARE İŞLERİ ) 19mi « YAZI Pei ) Talarafi VAKTM, pasta kesin ISTANBUL Avrupada ? ciliği diplon! la musaddâ Solgun genç kızlar ve delikanlılar, b Tİ İngilterede kazanmış oldukları mükâfattan sonra ekoslovakya'da daha Kİ parlak muvaffakiyet 200 kişiden mürekkep bir hakem beyi et Dünyanın en mükemmel RADYOLARI olarak tasnif edilmiştir İşitmek için Fişı cereyana takma tekdüğmesini çevirmi 'KÂFIDIR Umumi vekilleri : HELIOS Müessdüati , Galata Hazaran Han No, 14, Posta kutusu; Galats Türkiye ziraat bankâ umum müdürlüğündö Türkiye Ziraat bankası umum müdürlüğü, Ankarada kâit merkezi binasına ilâveten bahçenin tayin olunan mahalli bir bina yaptıracaktır. Bu işe talip olanlar aşağıda yazılı © ibraz edeceklerdir: 1 — Talibin mali kabiliyetini gösterir vesikalar. ? — Talip tarafindan evvelce yapılmış olan işlerin bir list fenni kabiliyetin. gösterecek sair vesaik. Talipler Ankarad# / bankası levazım ve mebani müdürlüğüne İstanbulda Bozkurt hanında mimar M. Monçeriye müracaatla bu baptaf”” mukavele ve şartnameyi yirmi beş lira mukabilinde alabiliri€3i Bu iş için 1 mayıs 930 tarihine kadar teklif mektub#” olunur. Teklif mektup'arı kapalı zarfla Askarada Türkiye Ziraat umum müdürlüğüne ve İstanbulda Ziraat bankası İstanbul * müdürlüğüne tevdi olun» alıdır. Işi deruhte edecek zat ihale bede'inin *, 10 nu nisbetindö! İ nat gösterecektir. Türkiye Ziraat bankası, mutlak surette b) gi bır talibi tercih hakkını muhafaza eder, 3 Maarif vekâlectinden; Müuharrir ve tabileri nazarı dikkatine | Gelecek ders senesi başında neşredilecek mektep kitapla” ; sine konulmak üzere muharrir ve tabiler tarafından i derilecek kitapların tetkik zamanları, şekilleri ve şartları $* 1 — 15 haziran 1930 tar.hine kadar vekâlete teslim © kitaplar 1930 - 31 ders senesine ait kitap listesine konulm! 2 — Tetkike gelen kitaplar temmuz nibayetine kadar t€*” rilecektir. 3 — Tetkik için gönderilen kitapların iki nüsha olarak * makinesi ile kâğıdın yalnız bir tarafına yazılmış olmasi ri resim ve şekil gibi kitaba ilâve olunacak şeylerin de kabil lunması lâzımdır. Bu evsafı haiz olmıyan müsveddeler / miyecektir. ni 4 4 — Tetkik için muayyen müddet zarfında ikmal e temmuz gayesine kadar icap edenlere tebliğat yapılara" ii len kitaplar 15 agustosta neşredilecek fisteye ithal oli 5 — Bu suretle tetkike verilecek kitapların Maarif def riyat müdürlüğüne teahhütlü olarak gönderilmesi veya j lâzımdır. ri Ya mes'ul Müdür