15 Nisan 1930 Tarihli Vakit Gazetesi Sayfa 10

15 Nisan 1930 tarihli Vakit Gazetesi Sayfa 10

m İD — VAKIT / mektubu “Asker mueliimin maaşı Şabinkarahisar Orta mektep muallimlerindenim. Harcirahım ve | asker olduğum için sülüs alın- ması İâzimgelen maaşımı üç aydır alamadım, Şabinkarahisar vilâyetine telgraf çektiğim halde cevap alamadım, Ailem Konyadadır bende İstanbulda vatan hizme- timi ifa ediyorum. İşimin düzel- tilmesi için alâkadarların nazarı dikkatini celbediniz. : Feyat Emniyet sandığı müdürlüğünden: Lutfiye H. Hüseyin Efendinin 14877 ikraz numaralı deyn se- nedi mucibince Emniyet sandi- ından istikraz eyledikleri meb- lâğ mukabilinde sandık namına Kadıköyünde mahallesinde (atik | cedit o Duvardibi eski İ mükerrer ve merbun bulunan Caferağa Peştemalcı sokağında yeni 45 numaralı ve yüz arşın arsa üzerine mebni üç buçuk kattan ibaret altı oda, iki sofa, bir mutfak, on iki arşın aralık ve müştemelâtı saireyi havi bir hanenin tamamı vadesi bita- mında borcun verilmemesinden | dolayı satılığa çıkarılarak 3500 lira bedel ile müşterisi namına kat'ı kararı çekilmiş iken bu kere yüzde on zam ile başka bir müşteri çıkarak müzayede bede'ini 3850 liraya iblâğ eyle- miş olması cihetile mezkür ha- nenin 16-4-930 tarihine müsa- dif önümüzdeki çarşamba günü tekrar son müzayedesinin icrası ve muamelenin ikmali mukarrer bulunduğundan talip olanların mezkür günde nihayet saat on beşe kadar Sandık idare- sinde hazır bulunmaları lüzumu ilân olunur. gö sanane sin onsu UNSNUNUR| Felemenk Bahrisefit Bankası Merkez Amisterdam Mezun sermayesi: FL. 25,000,000 $ Tediye edilmiş sermayesi: 5,000,000 $ İbtiyat akçesi: 3,000,000 İstanbul şubesi Galata Karaköy Palas Tel: Beyoğlu 3711/15 İstanGul tali şubesi Istanbul Alalemci Han, Tel İstanbul 569/70 Her nevi Banka muamelâtı ve kiralık kasalar Arif beyin Ayşe hanımla ve Nizamettin beyin müştereken mutasamıf kulundukları Aksa- rayda o Sineklibakkalda Kâtip Muslahattin mahallesinde Top- rak sokağında 1-3 No. 11 oda ve 2 sofa ve 4 halâ ve miktarı kâfi 2 bahçe ve 3 kuyuyu havi hanenin izalei şuyuu zımnında bilmüzayede füruhtu tekarrür edip 1 inci arttırma 1850 liraya talip zuhur etmiş ise de haddi lâyikinde görülemediğinden 20 gün müddetle tekrar ilim ka- rargir olduğundan mayısın 5 inci pazartesi günü saat 15 te Zinci ' arttırma icra kılınacağından talip olanların kıymeti muhammenesi olan 3000 liranın yüzde onu nisbetinde pey ekçesini ve 29 - 461 No. ile müracaat eylemeleri ilân olunur, 15 Nisan 1930 Emniyet sandığı em- Müzayede İkraz No bedeli lâk müzayedesi Muhammen kıymeti Lira 1120 3975 650 600 2862 1283 205 a ŞE kat'i karar ilânı Merhunatın cins ve nev'i ile mevki ve müştemilâtı 95 Beyoğlunda Bedrettin mahallesinde Kıble sokağında eski 40 ve yeni 32 No. 105 arşın üzerinde yarım kârgir dört buçuk katta 15 oda bir daraça çamaşırlık 4 antre 4 mutfak ve 5 arşın aralığı havi 4 daireli bir apartömanın nısıf bis“ sesi, Üsküdarda Rum Mehmetpaşa ma- hallesinde Arasta sokağında eski 12-14-16 ve yeni 10-12-14 No, 70 arşın arsa Üzerinde ön kısmı ahşap üstleri tonozdan olmak üzere ikişer katta dahilinde asma odalarını havi 3 dükkân tamamı, Üsküdarda Altunizade mahallesinde Selâmsız Topaneli oğlu sokağında eski 55 ve yeni 83 numaralı yüz altmış arşın arsa üzerinde alışap iki katta yedi oda bir sofa bir mutfak bir kömürlük bir taşlık ve doksan arşın arsa üzerinde ahşap bir katta bir mutfak ve bir ahırı ve bin üç yüz elli arşın bahçeyi havi bir ha- nenin tamamı, ârsa Zekiye Hanım. 717 Hasköyde Hacışaban mahallesinde Arabacılar sokağında eski 82 ve yeni 26 numaralı doksan arşın arsa üzerinde ahşap iki katta üç oda iki sofa iki mutfak ve yanındaki evle müşterek balkonu havi bir hanenin tamamı, (Mezkür hane yanmdaki evle bir çatı altındadır.) 731 Kasımpaşada Hacıhüsrev mahalle- sinde Tahtaköprü sokağında eski 9, 9, 9 mükerrer 9 ve yen: 7,9, 11 11-1 numaralı biri seksen altı arşın arsa Üzerinde ahşap iki katta dördü sofada camekânla bölünmüş odalar olmak üzere sekiz oda bir sofa bir evaltı diğerleri yetmiş iki arşın arsa Üzerinde ahşap iki katta üç oda bir evaltını havi ikiye bölünmüş haneleri havi tamire muhtac üç hanenin tamamı. mahallesinde Daltabançeşmesi 80- kağında eski 2 mükerrer ve yeni? numaralı yüz on iki arşın arsa üze“ rinde birbuçuk katı kârgir bir katı ahşap olmak üzere iki buçuk katta beş oda bir sofa bir taşlık bir mut- fak odun ve kömürlük ve seksen sekiz arşın bahçeyi havi bir hanenin tamamı. hallesinde Kassamçeşmesi sokağın- da eski 5 ve yeni 3 numaralı iki yüz yirmi beş arşın arsa üzerinde abşap iki katta beş oda bir sofa bir mutfak bir kuyu ve yüz otuz beş arşın bahçeyi havi bir hanenin tamamı, Handerunü sokağında eski 19 ve yeni 19, 19 İ numaralı kırk bir arşın» arsa üzerinde kârgir üç katta biri ufak olmak üzere üç oda bir mut- fak ve altında bir dükkânı havi bir hanenin tamamı, 875 Beyoğlunda Kamerhatun mahalle- sinde Şebek sokağında eski 2 ve yeni 10 numâralı iki yüz altmış dört arşın arsa üzerinde önden altı ve arkadan kârgir yedi buçuk katta ikişerden on iki daireyi ve bodrumu ve bodrum katında on adet odun ve kömüriüğü üstünde kapıcı dai- resile üç odalı diğer bir daireyi sebatayeii olam inni eki di, Borçlunun ismi Mihran Ef. Şerife H. Mahmut ve Ziya Beylerle Mm. Kalo Osman Efendi Sıdıka H. 778 Beyazıtta Tavşantaşında Kâtipsinan Mehmet ve Tahir efendiler 779 Üsküdarda Tenbel Hacımehmet ma- Hacer hanım | 836 Vefada Hocazeyrek mahallesinde Emine hanım : ! j antre iki mutfak kırk arşın kadar ğ i Müş aralığı havi bir apartımanın tamamı Ni 325 1533 894 Kasımpaşada Sirkeci Mas'ahattin mahallesinde Zincirli kuyu soka- ğında eski 21, 23 ve yeni 23 25 numaralı altmış altı arşın arsa üzerinde ahşap üç kalta biri yüklü olmak üzere üç oda biri ufak ol- mak özere iki sofa bir mutfak bir tulumbalı kuyu bir kömürlük bir mermer taşlık ve üç arşın ara- lığı ve altında bir dükkânı havi bir hanenin tamamı, o Ümmetüllah H. Hakki 925 Süleymaniyede atik Samanviranıevvel cedit Dayehatun mahallesinde Dök- meciler ve Fuatpaşa sokağında eski 12, 12 mükerrer ve yeni 22, 107 numaralı büyüğü yüz otuz arşın arsa Üzerinde kâgir üç buçuk katta ikisi taş oda olmak Üzere altı oda iki salon bir kömürlük bir çini an- tre bir taşlık bir muşamba döşeli cihannüma ve küçüğü on beş arşın arsa Üzerinde iki oda bir çimento aralık ve kırk beş arşın kadar bahçeyi havi iki hanenin tamamı İbrahim Salâhali” “asımpaşada Seyit Aliçelebi ma- mallesinde eski Nisamektebi ve yeni Nisamektebi çıkmaz sokağında eski 12 mükerrer yeni 10 numaralı 74 arşın arsa üzerinde ahşap iki buçuk katta dört oda bir sofa bir kuyuyu ve yetmiş Üç arşın bahçeyi havi bir “ hanenin tamamı. Vebi Balatta Kesmekayada Hamamimu- hittin mahallesinde kilise caddesin- de eski İ, İ mükerrer ve yeni 3, 5 numaralı yüz otuz arşın arsa üze- rinde kârgir birer buçuk katta biri iki oda bir kömürlük bir ev altı bir ocak diğeri dört oda bir kö- mürlük barap bir mutfağı ve otuz sekiz arşın bahçeyi havi harap iki , hanenin tamamı, Mehmet 1087 Samatyada Sancaktar Hayrettin mahallesinde Hatun camii sokağın- da eski ve yeni İ numaralı yüz yirmi arşın arsa üzerinde ahşap iki katta biri sandık odası olmak üzere dört oda bir sofa bir avlu bir mut- fak bir kuyu ve yüz yetmiş arşın bahçeyi havi harap bir hanenin tamamı, Latif 1109 Fethiyede Kâtipmaslahattin mahal lesinde Camiişerif sokağında eski 2 ve yeni 4, 6 numaralı yüz altmış sekiz arşın arsa üzerinde ahşap üç katta biri sandık odası olmaküze- re sekiz oda üç sofa bir salon iki taşlık biri ocaksız olmak üzere iki mutfak odun ve kömürlük bir kuyu ve yetmiş iki arşın bab- çeyi havi bir hanenin tamamı. Beşiktaşta . Muradiye (mahalle sinde eski karakol ve yeni birinci karakol sokağmda eski 12 mükerrer ve yeni 14 numaralı doksan arşın arsa üzerinde önden iki arkada" dört katta dört oda iki sofa bif mutfak müşterek bir kuyu ve sek” sen beş arşın bahçeyi havi bir b” nenin tamamı Halide Eğrikapıda Hacıilyas mahallesinde Eğrikapı caddesinde eski 23 gö kerrer ve yeni 17 numaralı yetii$ beş arşın arsa üzerinde yarım köt kârgir diğerleri ahşap olmak 0“ iki buçuk katta altı oda iki sofs bir mutfak odun ve kömürlüğü b” kuyu ve elli bir arşın bahçe?” gıt havi bir hanenin tamamı Üsküdarda Hoca Hasnahatun gs 2540 7425 130 70 690 2880 225 600 1182 435 1689 1184 hallesinde o elyevm İmaretçıki sokağında eski ve yevi 4 nu id yüz arşın arsa Üzerinde abşaP katta üstünde iki odayı ba“