15 Nisan 1930 Tarihli Vakit Gazetesi Sayfa 11

15 Nisan 1930 tarihli Vakit Gazetesi Sayfa 11

(520 şo p 13370 SU Gi1,so 15 500 1475 (040 15356 ML isny 15356 İ Ne 894 17821 845U o 18258 Si Üsküdarda Yeni mahallede Dibek sokağında eski 70/72 ve yeni 64 numaralı yetmiş altı arşın arsa üze- rinde ahşap iki katta 4 oda bir sofa 1 taşlık 1 mutfak 1 kuyu ve altmış sekiz arşın bahçeyi havi eskice tamire muhtaç İ hanenin tamamı Meryem ve Serarpi Agavni ve Karabet Vahan ve Haykazon Artin Fethiyede Kâtip Maslahattin mahal- ande Fethiye kapısı sokağında eski 2 ve yeni 8 numaralı harem kısmı yüz altmış beş arşın arsa üzerinde ahşap üç katta biri san- dık odası olmak üzere on odadört sofa İ mutfak 1 taşlık 1 kuyu l hamam ve selâmlık kısmı altmış altı arşın arsa üzerinde p iki katta üç oda | sofa Il mutfak ve yüz sekiz arşın arsa üzerinde m 1 katta ahırı ve beş yüz kırk altı arşın bahçeyi havi | hanenin ta- mamı, Süleyman sadi, Yahya Efendiler Muzaffer Efendilerle Emine Hikmet Hanım Usküdarda Altunizade mahallesinde Nişantaşı sokağında eski 2 ve yeni 4 numaralı iki yüz sekiz arşın arsa üzerinde ahşap üç katta altı oda bir kiler odası üç sofa bir mutfak bir kuyuyu ve yüz yirmi arşın ar- sa üzerinde müştemilât ve kırk arşın Üzerinde ahır ve samanlığı ve on iki dönüm dört yüz otuz iki arşın araziyi bavi bir hanenin tamamı. Kasımpaşada Camiikebir mahalle- sinde Kasap sokağında eski 5, 5 mükerrer ve yeni 13 numaralı sek- sen arşın arsa Üzerinde kârgir üç buçuk katta beş oda biri ufak ol- mak üzere üç sofa bir mutfak bir kömürlük beş arşın arsa üzerin- de çini döşeli daraçayi havi bir Nazlı H. hanenin tamamı. (Hafıza, Asiye, Fatma ha- nımlarla Rauf Mehmet Ali Ef. Kasımpaşada Camiikebir mahalle- sinde Turşucu sokağında yeni 10 numaralı seksen İZ arşın arsa üzerinde ikiye ayrılmış bir dükkâ- nın tamamı Hafiza Asiye, Fatma hanım- larla Rauf Mehmet Ali E£, Edirnekapıda Çakırağa mahallesin- de Kuyulu sokakta eski ve yeni 21 numaralı altmış sekiz arşın arsa üzerinde ahşap üç katta üç oda bir sofa bir kiler, bir çimento ev altı bir bodrum bir kömürlük bir mutfak bir sarniç ve on arşınbah- çeyi havi bir hanenin tamamı. Çırçırda Hacı Hüseyin mahalle- sinde Haydar caddesinde eski 6-26 ve yeni 40 numaralı altı yüz arşın arsa üzererinde İusmen üç ve kısmen ahşap üç buçuk katta selâmlık kısmı 17 oda bir salon üç bir mermer antre bir omalta ev altı, iki kömürlük (O kahve oni bir sarnıç, harem kısmı on bir oda camekânla bölünmüş iki salon üç kiler bir taşlık bir tu- lumba bir mutfak bir hamam evaltı ve bin dokuz yüz arşın bahçeyi havi bir konağın tamamı. gir Eş met Tevfik ırçırda Hacı en mahalli, ve Haydar endllkidi eski İİ kalp ve yeni 43 numaralı yüz kırk arşın arsa üzerinde arkada beş oda ve yüz yetmiş arşın bahçeyi ve iki yüz doksan dort arşın arsa üzerinde yarım kârgir bir katı ahşap olmak üzere ahır ve arabalığın tamamı. İsmail Hakkı, Hacı mehmet Beşiktaşta Sinanpaşayı cedit namı- diğer Kılınç Ali mahallesinde Mesçit sokağında eski 26 ve yeni 46,48 numaralı 480 arşın arsa üzerinde kârgir iki buçuk katta on üç oda iki salon bir mutfak bir kuyu ve yüz otuz beş arşın arsa üzerinde kargir bir katta öç odalı selâmlı dairesi seksen arşın arsa üzerinde ahır ve Odaasını ve yüz kırk beş arşin bah- şeyi ve derunune cari mailezizi havi konağın yirmi hisse itibarile sekiz hissesi, Ahmet Şemsettin B. ve HatiçeNecmiye H. Veznecilerde Camcı Ali mahalle- ve özi Hacı Ömer B. İsmail Hakkı, Hacı Meh- B. Tevfik B. » KADIKOY İSKELE ÜZERİMDE <« lokanta gazina ve vve file dans salonu Salonumuz tezyinat, mefruşat, mevki itibarile İstanbulda bulunan salonların fevkinde olduğu gibi müzik ve sair eğlence cihetile de programımız gayet eğlenceli ve neşelidir. Müzik mşhır Hüseyin Kayrmof Bey riyasetinde fevkalâde numaralarla devam etmektedir. Salonda her gün saat 18 den 24 e ve Cuma günleri de İ den 24 e kadar dans mubtelif eğlencelerle devam etmektedir. Salon; Cumadan maada günlerde müsait şeraitle, nişan- lanma, evlenme hususi merasim ve ziyafetler için kiraya verilebilir, müdüriyete müracaat olunması. Müdüriyet mili Fokaf umum müdürlüğ vakıf | akarlar müdürlüğünden: Müzayedeye vazolunan emlâk Kiralık han ve mağaza 1 — Meydancıkta Hobyar mahallesinde Hamidiye türbesi 80- kağında 2, 4, 6 No. Kazazker hanı ve iki mağaza ve ardiye (Nihat Beyin isticarındadır) Meydancıkta Hobyar mahallesinde yeni postane caddesinde 30-32 No. mağaza (Mürteza Efendinin isticarındadır) y Müddeti müzayede 3 nisan 930dan 26 nisan 930 cumartesi günü. Balâda emlâk muharrer kiraye verileceğinden müzayedeye vazolum- muştur. Taliplerin yevmi ihale olan son günün saat on dört buçuğuna kadar şartnameyi okumak ve teminatı muvakkate ita ederek müzayedeye iştirak etmek üzre İstanbul Evkaf müdürlü- ünde vakıf akarlar müdürlüğüne müracaatları ilân olunur. Evsaf ve müştemilâti hakkında malümat almak istiyenler bu müddet zarfında müzayede odasına müracat ederek ecri misil raporlarını görebilirler. 14,000kilo Gaz mübayaası Tütün inhisarı umum müdürlü- günden: 15 santigratta 820-830 derecede olmak ve tenekeler derununda Cibali anbarına teslim edilmek şartile 14,000 kilo Gaz pazarlıkla mübayaa edileceğinden taliplerin yüzde yedi buçuk teminatı muvakkatelerile 19-4-930 cumartesi günü saat 10,30 da Galatada mübayaat komisyonunda bulunmaları. yil ANN l Büyük Tayyare Piyankosu 8inci tertip 4üncü keşide 11 Mayıs 1930 Keşideler; Vilâyet, o Şehremaneti, Defterdarlık, İş, Ziraat ve Osmanlı bankaları mürakıpları ve halk huzurunda yapılır Büyük ikramiye 45,000 liradır. > Her keşidede çıkan numaralar tekrar dolaba konmaz. EA A sinde Vezneciler caddesinde eski 95 ve yeni 93 numaralı yirmi arşın arsâ üzerinde bir odayı havi bir ” dükkânın tamamı İsmail Nezihi B. Kasımpaşada Sahafmuhittin ma hallesinde tamiişerif sokağında €s- ki 11 ve yeni 13 numaralı yüz kırk beş arşın arsa üzerinde kârgir üç katta dokuz oda? sofa 2 mutfak mahallini havi natamam bir hane- nin tamamı Hacı Mehmet Ef. Yukarıda cins ve vevile mevki ve müştemilâtı yazılı emlâk hiza- larında gösterilen bedellerle talipleri üzerinde, olup 19 nisan 930 tarihine müsadif cumartesi günü saat on buçuktan itibaren mü- zayedeye mübaşeret olunarak (kıymeti mubammenelerini geçtiği takdirde) kat'i kararlarının çekilmesi mukarrer bulunduğundan talip olanların mezkür günde saat on altıye kadar Sandık idare- sine müracaat eylemeleri ve saat on altından sonra vuku bulacak müracaatların kabul edilmiyeceği ve mezkür emlâke evvelce talip olanların kat'i karar esnasında hazır bulunmadıkları ve bâşka talip zuhur eylediği takdirde evvelki taliplerin müzayededen çekilmiş addolumacakları lüzumu gazetelerle ilân olunur. 950 2972 20437 | VAKIT. 15 Nisın 1996 e Merkez öcentesi: Galata Köprü beşmiz Beyoğlu 2562. Şube acentesi. Mahmu diye İlam alhmda istanbul 2740 Ayvalık sürat postası (MERSİN) vapuru 15 Nisan Salı 17 de Sirkeci rıhtımından hareketle Gelibolu, makkale, Küçükkuyu, Edremit, Burhaniye, Ayvalığa gidecek ve dönüşte mezkür iskelelerle birlikte Altınoluğa uğrıyarak gelecektir. Gelibolu için yalnız yolcu alınır. Trabzon ikinci postası (CÜMHURİYET) vapuru 17 Nisan O Perşembe akşamı Galata rhtımından hareketle Zonguldak, İnebolu, Sinop, Samsun, Ünye, Fatsa, Ordu, Gireson, Trabzon, Rizeye gidecek ve Of, Trabzon, Po- lathane, Gireson, Ordu, Fatsa Samsun, İneboluya uğrıyarak gelecektir. İstanbul dördüncü ire memurluğundan: Ahmet Rifat Beyin Arife Rifat hanımdan borç aldığı paraya mukabil vefaen ferağ eylediği Yeşilköyde Kalitaryada ve köy civarında cedit 46 No Kayden bağı elyevm bir kıt'a tarla bi- rinci ihalesi yapılmak üzere otuz gün müzayedeye vaz olunarak hırk lirada talibi uhtesinde olup bu defa yüzde beş zamla ve on beş gün müddetle ihalei hat'iye müzayedesine vaz ölünMüştur. Hududu şarkan Agobun bağı şimalen bağlar patikası cenuben Dino bağ garben Manol bağı ile mahdut iki dönüm atik ter- biinde yüz lira kıymeti muham- meneli mezru tarla Âli ağanın icarındadır. Satın almak ve da- ba ziyade malümat almak isti- yenler kıymeti muhammencnin e on nisbetinde pey akçesi. ni ve 929-5984 No ile İstanbul da Ayasofyada Adliye binasında dördüncü icra müzayede şubesi- ne müracaat etmeleri ve 3-5-30 tarihinde saat 16 ya kadar iha- Ici katiyesi yapılacağı ilân olunur. “stanbul ikinci ticaret mahkemesinden: Hacı Kâzım Tibrizi ve şeriki iflâs masasına eshabı matlup sı- fatile müracaat ve kayit edilen ler hakkında masaca ittihaz olu- nan kararları tefehhüm etmek üzre 19-4-930 tarihine müsadif cumartesi günü saat 14 de ikin- ci Ticaret mahkemesinde müte- şekkil (O masasına (müracaatları ilân olunur. 13-4-930 Me'atibi aliye wübayaaf komsi- yonu riyasefinden: Yerli malından olmak ve mektepte mevcut nü- munesine muvafık (bulunmak üzere mülkiye . mektebi için mübayaa edilecek olan 100-125 adet battaniye aleni münakasaya konulmuştur. Taliplerin nümu- neyi görmek ve şaraiti anlamak üzere Yıldızda mülkiye mektebi müdürlüğüne (Ove münakasaya iştirak edeceklerin ihale gü- nü olan 26-4-30 tarihinde fın- dıklıda güzel san'atlar akade- misinde yüksek mektepler mü- basebeciliğinde mubayaat kom- siyonuna müracaat arı ve müna- kasanın saat 15 ten 17 ye ka- dar devamedeceği lüzumu ilân olunur. diki İnk mese