10 Ekim 1930 Tarihli Vakit Gazetesi Sayfa 7

10 Ekim 1930 tarihli Vakit Gazetesi Sayfa 7

Emniyet Sandığı emlâk Müzayede Tkraz bedeli 465 120 465 512 797 Galata şehit Mehmet 664 Çakmakçılarda müzayedesi Kat'i karar ilânı No Merhunatın cins ve nevile mevki ve müştemilan Borçlonun 'emi o 32 Beylerbeyinde Burhaniye mahallesinde Ra- sim.ağa sokağında eski 12 mükerrer ve yeni 16-1, 16-2 numaraları elli altı arşın arsa Üzerinde ahşap birbuçuk katta iki oda ve doksan altı arşın arsa üzerinde bir buçuk katta duvar taşından bir fırını havi bir ha- nenin temamı. Aptülkadir ağa Paşa mahallesinde östüpüçüler sokağında eski ve yeni “17, numaralı elli altı arşın arsa üzerinde kâr- gir bir kattan ibaret bir dükkânın nısıf hissesi, Bekir Ef, Dayehatun o maballesinde Valdehanı ikinci kapı alt katı mevkiinde eski ve yeni 39 numaralı yüz yirmi sekiz arşın arsa üzerinde kârgir bir katta üstünde hana ait diğer eşbasın odalarını havi bilâ ba- va bir odanın tamamı Hacı Kâzım ağa 1507 Fatihte Haraççı Muhittin mahallesinde eski yeni Şifahane ve yeni Türbeişerif sokağında eski 13-13 mükerrer 13 mükerrer 13 ve yeni 11,13 numaralı yüzbeş arşın arsa üzerinde kârgir bir katta üstünde asma katında pa- sa odasını ve otuz üç arşın bahçeyi ve al- tında bodrumu havi bir fırının yüz yirmi sekiz hisse ifibarile elli beş hissesi mezkür finn mahalli baraptır. Nadire H. 255 2462 Üsküdarda Muratreis mahallesinde Çavuş- Yukarıda cins ve nevile 8 aralar menkulenin icra kılınan aleni müzayedeleri neti dere sokağında eski 121 ve yeni 153,153 1 maklüp numaralı iki yüz kırk arşın arsa üzerinde ahşap iki katta ve iki bölükten ibaret olup bir bölüğü yedi oda, bir sofa. bir avlu, bir mutfak diğer bölüğü iki oda, ir mutfak ve harap gayri kabili istimal üç #ayuyu ve iki yöz doksan arşın bahçeyi havi bir hanenin tamamı. Üsküdarda Tabaklar maballesinde Selim paşa taşı caddesinde eski (11) - ve yeni (9) numaralı yüz altmış dört arşın arsa üzerinde ahşap iki katta yedi oda, bir sofa bir malta taşlık otuz arşın arsa üzerinde ahşap bir katta mutfak bir kuyu ve iki yüz altı arşın bah- çeyi havi dahili bazı sıvaları noksan haricen kısmen tamir edilmiş yenice bir hanenin ta- mamı, Hayriye H. Mehmet Necmettin B. Üsküdarda Tabaklar mahallesinde meydan- cık sokağında eski ve yeni 12 numarali doksan arşın arsa üzerinde ahşap üç katta beş oda, iki sofa, bir toprak avlu iki ku- yu ve elli arşın arsa üzerinde bir mutfak ve beş yüz kırk arşın bahçeyi havi eski bir hanenin tamamı Ibrahim Ef, Emine H. Topkapıda Beyazıtağa mahallesinde Aksa- ray caddesinde eski ve yeni 82 ilâ 88 nu- maralı yüz otuz bir arşından ibaret münhe- dim dört dükkân arsasının tamamı Alâettin ve Kâzım beyler 6783 Üsküdarda Selâmi Ali EF. mahallesinde Ke- resteci Manil sokağında eski ve yeni 2 nu- maralı dört yüz arşından ibaret münbedim hane arasının tamamı Mm. o Dikranaki Salmatomrukta Kefevi mahallesinde Taşçı sokağında eski ve yeni 2 numaralı yüz ar- şından ibaret münhedim hane arsasının ta- mamı, Muammer Mustafa ve Arif efendilerle Es- ma, Hikmet, Emine, Remziye ve Seber Hanımlar, Koskada Çobanisa namdiğeri Çobançavuş mahallesinde Havuzlu sokağında eski 17 semt ve imaraları ve yeni 16,18,20,22 numaralı üç yüz arşın arsa üzerinde istihmam mahallini ve keza iki yüz elli arşın üzerinde camekân mahallini ve yöz aşın üzerinde âdi kârgir ikişer katlı ve birer odayı havi iki baneyi ve iki yüz elli arşın bahçeyi havi (Havuzlu hamam) namile maruf bir hanenin tamamı Hatice Nedime emti ve numaraları yazılı emvali gayri cesinde hizalarında gösterilen bedellerle müşterileri üzerinde takarrür etmiş ise de mözkür bedeller haddi lâyıkında görülmediğinden tekrar on beş gün müddetle ilân edilmelerine karar verilmiş ve 25 T. evel 930 tarihine müsadif Cumartesi günü kat'i kararlarının çekilmesi takar- tÜr eylemiş olduğundan yevmi mez adar Sandık idaresine müracaat ey kürda saat on dörtten on altıya lemeleri lüzumu ilân olunur. SPOR Bugünkü merasim T.LC Istankul mıntakası riya senden Geçen dolayısile cuma yağmurlar tehir edilen mıntakamız futbol şampiyo- nu Fenerbahçe spor kulübüne şsmpiyon- luk kupası ve Cümburiyet Halk fı taralından mevzu Istanbul şildi ve takımına (Milliyet) kupası İtası merasimi bu cuma Taksim stadyo apılacaktır. Bu münasebetle, ge- çen hülta yapılmıyan berveçhint maçlar da bu cuma yapılacaktır. 1 — Sast 143p ta İstanbul tekattle ri - Galatasatay cekgürleri, saat | merasim, saat (6da Jaranbul mehteliti- Fenerbahçe, ? — İsimleri ağde muharrer futbol Guların saat on beşte stadyorda fütbol heyetinden Kema! Halim Beye mülaki olmaları mercndur Galatasaraydan Ayni, Burban, Sephi, Nihat, Möammer, Rebii, Latif, Kemsi Şefik. Beşlktaştan Hüsnü, Hayati, Nazım Istanbulepordan Salâhattin, Orban, Lasan Vefsdan Hüsamettin, Halil, Muhteşem. 8 — Kapılar saat ör. 4 — Fiatlar Balkon ön sıra 300, balkon ve pist 200, tribün herkese bili tefrik 100. da huliye 50, duhuliye (asker, talebe ve ku ldp mensu Kari şikâyetleri Ben o adam değilim! Dün matbaamıza wberberlikle meşgul olan ve İsminin Kavalalı Hasan Tahsir olduğunu söyliyen bir genç çeldi. Lüle- burgazda bir. adamşı yararak mahküm tevkif edilmek istenildiğini kendisi Lüleburguza bir kere bile gitmiş değildir. Lüleburgaz” da mahküm olan Hasan Fehmi tahkika- tü göre oradan şehrimize gelerek Samat ya civarında yerleşmiştir. Bu Hasan Feh mi B.de bir müğder Samatyada oturdu- tu için bir isim müşabeheti yüzünden bu garip vaziyet karşısında kal Şikâyetçi gerek icradan, gerek müşkülâr gördüğünü kaydederek de: çare istemektedir Şikâyetçi genç Pangal- vds oturmaktadır. VAKITınm .. .. A Küçük ilânları Har gön neştolumur di ........ TAMİL Es...... 1 Defalık 2 E - 3 » » #4 > v ihtiyaç kalmayın cava kadar (azam 10 defa) ilânedil- mek üzere makin Abonelerimizin bör üç aylığı için bir defnm meccanen! çen ilrlarm fazla satisi kuruş .w SS . » . : , , , : a ağ ğ 4 satırı göi * için 5 er kuruş zasmolumur. .........0 400004000000009 Müteferrik Seyyar Hanım memur istiyo- ruz — Yabacağınız Satışa göre 4yda 90 liradan fazla kazana bilirsiniz. İstanbul dardüncü vakıf han içinde Unsonkoltesirar (8 — Taksitle 12 liraya 2Oliraya 96 Jira- va 55 Jirmya Eibiseler, Paltolar, Manto- | lar. Muşambalar. Istanbul derdüncü Vakıf hen içinde Unionkultesirm. (© © Müracaat evi — Fıbrika ve hir | hangi bir depoya elvirişli ve mükemmel rihtımi bulunan ârsayı Katıyor, (9 KALABAK Sultanahmet birine: hukak hâkim- | düfinden İ ihbarnamesile berayi Müddciye Safiye Hin Aksarayda Horhor Çıngıraklı bostan sokağında 3 numaralı hanede s#k üp İH zim- metinde ma ri üz Jiranın tahsiline dair İsi ii fıkrsi hük- miyenin mahkömun aleybaya ba bliğ. irsal kılış- bi meçhul bu'un- edilemed gi mu- smeye verdiği meş sina binaen tarihi İlân- dan itibaren bir 4Y zarfında miracasıa hakkı olmak üzere teblig mnkamına ka- im olarak ilânı keyfiyet olunur efendim. mışsada filbat ikame duğundan dola: başirin zalırı rubauan anla 300da açılacak 7— VAKIT 10 Teşrinevel 1930 Emniyet sandığı emlâk müzayedesi Kat'i karar ilânı ml Merhunatın cins ve nev'ile Dedeli ra mevki ve müştemilâtı 1261 Kasımpaşada Çatmamesçit mahallessinde Cesri atik ve küçük hamam sokagında eski 2.1lilâ 119,9 mükerrer 9 mükerrer ve yeni, 3,1 ilâ 5,7ilâ 13 numaralı üç yüz alt- mış arşın arsa üzerinde erkeklerin soyun- mâ mahallini ve ikiyöz yirmi arşın arsa üzerinde kadınların soyunma mahallini ve beşyüz arşın arsa üzerinde her iki tarafın sıcaklık mahallini sıcak ve soğuk bazneyi erkeklerin kısmı kapısının iki tarafında bodrum şeklinde iki dükkâm ve ikiy öz on arşın arsa üzerinde kârgir üç katta on iki odalı ve altında iki dükkânı veiki s0- fa, harap bir mutfak, biu toprak avlu, bir odunluk, bir kuyu ve birinci katın bölmeleri kârgir ikinci ve üçüncü katın döşemeleri ve merdivenleri ahşap bir hanı ve beşyüz on arşın bahçeyi havi bir hamamın otuz iki hisse itibarile on yedi hissesile derununa cari bir buçuk masura mailezizin on ikişer hisse itibarile üçer hissesi, Ayşe Şaz, d Hobter hanımlarla Hayrünnas ve Hadimünnas beyler Galatada Kemankeş Karamustafapaşa ma- hallesinde Gümrük ve tulumba sokağında | eski, 2 ilâ 12, 35 mükerrer 35 mükerrer 35 mükerrer ve yeni 33 ilâ 39, 4 ilâ 14 numaralı altı yüz arşın arsa üzerinde kâr- gir iki kat üstünde 22 odayı ve altında on dükkânı ve yöz otuz arşın bahçeyi havi Adahanı namile maruf bir hanın tevsii in- tikalli rubu hissesile bilâtevsi rubu hissesi Memduhe ve Atiye Kocamustapaşada Avratpazarı Kürkçübaşı Ahmet Şemsettin mahallesinde Küçüklünga caddesinde eski, 144, 146, 148 ve yeni 152, 152-1 numaralı yetmiş yedi arşın arsa zerinde ahşap iki buçuk katta biri kiler gibi olmak üzere dört oda, bir ufak sofa bir antre çini taşlık merdiven başı odun ve kömürlük bir mutbah, bir cibannuma bir kuyu ve altında bir dükkân: ve yüz , yirmi. sekiz arşın behçeyi havi bir hanenin 6. « tamamı, Ahmet EL | Emirgânda muvakkıthane caddesinde eski 44 mükerrer 46 ve yeni, 38, 40 numaralı numaralısı kırk beş arşin arsa üze rinde kâgir iki katta bir oda, taşlık ve elli arşın arsayı kırk numaralısı kırk arşın üzerinde iki katta bir oda, taşlık ve elli do- kuz arşın arsayı bavi iki dükkânın tamâmı Sarıyerde eski, Kudretullahefendi ve yeni Türbe sokağında eski 10, 12 ve yeni 68, 70 numaralı yüz sekiz arşın arsa Üzerinde ah- şap üç katta altı oda, üç sofa ve yirmi iki arşın arsa Üzerinde bir mutbah ve iki yüz yirmi arşın bahçeyi havi eskice bir hanenin tamamı, Hasan Tahsin Bey Nudiye ve Seniha Hanımlar Beyoğlunda Feriköy ikinci kısım mahalle- sinde Kır sokağında eski 3,3 mükerrer ve yeni, $İ numaralı iki yüz otuz sekiz arşın ar- sa üzerinde maa çalı kâgir altı katta bir ufak oda, kilâr, biri hamam odası olmak üzerel6 oda bir salon, iki ufak olmak Üzere üç sofa bir mutfak bir hamam ve dört yüz oluz iki arşın babçeyi havi bir hanenin tamamı. Cinan H. Alp ve Mehmet Cilâsin B. ler 70100 Beşiktaşta Sinanpaşayı cedit namı diger Kılınç Alipaşa mahallesinde Mescit soke- ğında eski, 26 yeni, 46, 48 numaralı dört yüz seksen arşın arsa Üzerinde kârgir iki buçuk hatta on üç oda iki salon, bir mat- bah bir kuyu ve yiz oluz beş arşın arsa üzerinde kârgir bir katta üç odalı harap se âmlık dairesi seksen arşın arsa üzerinde eski ahır ve odasını ve yüz 'kırk beş arşın bahçeyi ve derununa cari nısıf masura mai lezizi havi bir konağın yirmi hisse itibarile sekiz hissesi. Ahmet Şemsettin B. ve Halice Necmiye hanım Yularda cins ve nevile semti ve numaraları muharrer emvali gayri menkulenin icra kılınan aleni müzayedeleri neticesinde hiza- larında gösterilen bedellerle müşterileri üzerlerine takarrür etmiş ise de mezkür bedeller haddi layıkında görülmediğinden tekrar ( oluz bir ) gün müddetle ilâp edilmelerine karar verilmiş ve 12 Teşrin sani 930 tarihine müsadif Çarşamba günü kat'i kararlarının çekilmesi takarrür eylemiş olduğundan yvevmi mezkürda saat on İ dörtten on oltiya kadar sandık idaresine müracaat eyiemeleri lüzumu ilân olunur. İkraz 2005 10955 3177 Hauwımlar Fatıma Hadiye H. 19524