4 Haziran 1931 Tarihli Vakit Gazetesi Sayfa 11

4 Haziran 1931 tarihli Vakit Gazetesi Sayfa 11

Zayıf ve İtihasız 9lanlara 11 — VAKTT 4 Haziran 193) — | Fosfatlı Şark Malt Hulâsası kullanınız. Her ec- zanede satılır. . Sc... 550000 5.5555 5550550555050. Emniyet sandığı emlâk müzayedesi Kafi karar ilânı Muhammen Hesap Merhunat'n cins ve nev'ile ira kıymetiLiraNo, mevkii ve müştemilâtı 1649 437 Balatta Hoca Ali mahallesinde hama sokağında eski ve yeni 66 No. İıdoksan yedi arşın arsa Üzerinde kârgir dahili ahşap iki buçuk katta beş oda, iki sofa, bir kömürlük, bir kuyu ufak toprak avlu ve ocağı havi bit hanenin tamamı. Şahver ve Emine Hanımlarla Ali Osman Bey 1587 Üsküdarda Sinan paşa mahallesinde İhsaniye sokağında eski 20 ve yeni 28 numaralı üç yüz elli arşın arsa üzerinde ahşap üç katta on üç oda, iki salon (odalardan biri bodrum- da, bir camekânlı ve biri sandık ve kömürlük olarak (O kullanılmaktadır) bir (O kömürlük bir ev altı, malta taşlık, kiler çeşmeli gusul- hane, bir matbah iki kuyu ve bahçede havuz ve üç yüz altmış arşın bahçeyi bavi hanenin tamamı. Sadık Bey Koca Mustafa paşada Ali Fakih mahallesin- de Çukur çeşme sokağında eski 8 mükerrer ve yeni 12 numaralı yüz yirmi arşın arsa üze- rinde ahşap iki katta dört oda bir sofa, bir taşlık, bir kömürlük, bir kuyu ve yüz elli ar- şın bahçeyi havi müfrez bir hanenin tamamı, Borçlunun ismi Önde, 814 3860 214 1045 5103 Mehmet Aziz Efendi. |' 100 376 5842 Ramide Boşnak mahallesinde imam sokağında eski 2 müksvrer ve yeni 11, 11 -1 numaralı yetmiş iki arşın arsa üzerinde kısmen duvar taşından ve kısmen tuğladan ve bir kısmı da tahtadan olmak üzere bir kattan ibaret olup yedi yüz yirmi sekiz arşın bahçeyi havi bir ahırın tamamı. (Senette maaahır hane gösterilmişse de hane yıkılmış bahçeye kalbedilmiştir., : Kemal B. İİ 20 v1oso 5965 Saraçhanede Haydarhane mahallesinde yeşil tekke sokağında eski 1 ve yeni 1,3 numa- ralı altı yüz altmış arşın arsa üzerinde zemin katı kısmen ahşap ve kısmen kârgir diğer- leri dahili ahşap üç katta yirmi iki oda (oda- lardan biri camekânla bölünmüş diğeri ye- mek odasıdır dört taşlık (ikisinin ortası ca « mekânla bölünmüştür) iki kiler dört sofa (ve yahut salon bir kuyu harap bir sahrınç ve yüz altmış arşın arsa üzerinde hamam ara- balık ve harap mutfak hamamın altımda çini taşlık sıcaklığı iki ve soğukluğu bir kurnalı dır, bir bodrum ve yedi yüz seksen arşın bah- çeyi ve dervnuna cari nısıf masura tatlı suyu havi tamire muhtar harem ve selâmlıklı bir koğın tamamr. Ismail Paşa Beşitaşta Meşrutiyet mahallesinde eski harbiye ve yeni Hacı Mansur sokağında eski 9 ve yeni 2, 4, 113 numaralı yüz otuz beş arşın arsa üze rinde kâin iki kıta ikisi ufak olmak üzere 9 oda bir antre bir koridor, iki çıkmaz bir banyo bir sarnıç ve yüz doksan ar- şın arsa üzerinde kârgir iki katta beş oda biri ufak olmak üzere iki sofa bir balkon bir came- kânlı antre bir o mutfak bir sarnıç bir balkon bir banyo birdaraça (bodrum kapısının üstünde camekân da vardır) dört yüz altmış dört arşm bahçeyi havi iki hanenin tamamı. Ali Haydar B. 6100 Kadıçeşmesinde yarihüsar maslahattin mahal- lesinde büyükOtlukçu yokuşu sokağında eski 14 ve yeni 24 numaralı yetmiş bir arşın arsa üzerin- de kârgir bir (o buçuk katta dört oda, bir sofa, MAD 22723 6085 M1 eo bir toprak avlu, ahşap âdi mutfak olarak kulla-| nılan mahalli ve altmiş sekiz arşın bahçeyi havi bir hanenin tamamı. liş Serfinaz H. 798 6127 Kasımpasada Yahya Kethüda mahallesinde Si- lâhtar Yakup ağa sokağında eski 15 ve yeni 25 nu maralr altmış arşın arsa üzerinde ahşap üç katta dört oda, ikisofa bir avlu, bir mutfak, natamam bir taşlık, bir kuyu ve 6 arşın bahçeyi havi eskice | bir hanenin tamamı, Ayşe Bahtiyar H. | l Ma 15646 . 6139 ve yeni 21, 23, 25 numaralı iki yüz kırk beş ar- şın arsa üzerinde kârgir dahili ahşap üç katta 25 numaralısı sekiz oda (odaların altısı birer sofu üzerinde olupyük ve dolap vardır) bir methali bir camekân , iki taşlış, bir mutfak musluk ma- halli, bir bodrum bir kuyu, bir sarnıç iki kiler, iki şahniş 23 numaralı üç oda, iki yük iki so- | | bir aydınlık bir şahniş ve yirmi beş arşın arsa üzerinde ahşap bir katta bir dükkân ve mağaza veüç yüz altmış üç arşın bahçeyi havi iki hanenin tamamı. Mehmet Kadri B. Şerife Zehra H. 1766 6236 Horhorda sofular mahallesinde eski Ahmediye &ı Hoca paşada Hocapaşa mahallesinde Nöbetha-! ne sokağında eski 13, 13 mükerer 13 mükerrer! la a Ne OL SİNEME ME EEE EE GİLLETTE Cinsinin Semeresi UMUM ARABİ dir. Her yerde satılır. BESE BARE SERE LERE LEE Gi : i Balıkesir Vilâyeti Daimi En- cümeninden: Bandırma idarei hususiye akaratından şartoamesi mucibince istimal edilmek üzere beşsenelik icarı müzayedeye vazedilen otel gazino ve lokantası için ihale tarihi olan 31 mayıs 931 tarihinde yalnız bir talip zuhur etmiş ve teklif miktarı haddi lâyık görül- memiş Olduğundan 2 temmuz 931 tarihine müsadif perşembe günü saat on beşe kadar pazarlık suretile verilmesine karar ve- rilmiştir. Talip olanların bedeli muhammeni olan 12500 lira üze- rinden yüzde yedi buçuk nisbetinde dipozitosu ile birlikte Balı- kesirde Encümeni vilâyete müracaat etmeleri ilân olunur. —— — | e a — ve yeni Bakkal sokağında eski (22 mükerrer 24 — 26 kalp ve yeni 15 numaralı altmış arşın arsa üzerinde de ahşap iki katta biri sandık ©- dası olmak üzere beş oda, iki sofa, bir çini antre bir kiler, bir bodrum, bir kuyu ve iki yüz yirmi| üç arşın bahçeyi ve bahçede bir mutfağı havi bir hanenin tamamı, Vesile ve Esma Hanımlar iki tarafa çıkması vardir. 6333 Kasımpaşada Hacı Hüsrev mahallesinde © eski cami arkası ve yeni büyük yokuş sokağında es- ki 18 ve yenil9 numaralı yüz altmış beş arşın arsa üzerinde ahşap üç katta biri küçük olmak üzere yedi oda, bir sofa, bir büyük malta taş- lık bir ocaklı ev altı bir kuyu odun, kömür- lük ve doksanyedi arşın bahçeyi havi eskice bir hanenin tamamı. Gülsüm H. 6334 Kasımpaşada Hacı Hüsrev mahalle ve caddesin- de eski 9, 9 mükerrer ve yeni 15, 15 — 1 numa- , Yalı altmış beş arşm arsa üzerinde dört oda, bir sofa, bir mutfak, bir kuyu (mutfak On arşın arşa üzerindedir) kırk beş arsın bahçeyi havi bir çatı altmda eski'iki kısimdan”ibaret bir hanenin tamamı. Gülsüm H. 6391 Aşıkpaşada Aşıkpaşa mahallesinde Haydar cad desinde eski 87 ve yeni 107 numaralı o seksen! dört arşın arsa üzerinde maa bodrum O kârgir iki buçuk katta biri sandık (odası olmak üzere dört oda, ikisofa, bir mutfak, bir gusulhane, bir kuyu (mutfak ile birinci katın sofasının srva- $ı ve tavanı natamam ve harici sıvasızdır) ve altmış üç arşın bahçeyi havi mukaddema atsa elyeym bir hanenin tamamı, Ahmet Efendi 1066 Çarşıyıkebirde Çarşıyıkebir mahallesinde Fes- çiler caddesinde eski ve yeni 83, 85 numaralı yir- mi iki arşın arsa üzerinde kârgir bir katta üs- tünde aydınlığı havi bir dükkânın tamamı. Hulüsi B. 1068 Kumkapıda Kürkçü başı Süleyman ağa mahal- | lesinde kömürcü sokağında eski 14 ve yeni 11 numaralı kıvkarşın üzerinde kârgir dahili ahşap üç buçuk kattaüç oda, iki sofa,bir antre, bir mutfak, bir kömürlük, bir malta antre, bir tulumbalı kuyu bir sarnıç, üst katta ahşap ve harap bir balkonu ve iki tarafa çıkması havi bir anenin tamamı. Mehmet Hulâsi B. | 5724 Balatta Karabaş mahallesinde Simitçi sokağında eski 26, 28 ve yeni 17 numaralı elli o beş arsın arsa üzerinde bir kıta kârgir diğerleri ahşap olmak | üzere iki bu-çuk katta ikisi çatı odası olmak ü-| zere altı oda, bir ufak antre, bir ufak sofa, bir mutfak, bir daraça, bir şahniş, bir kuyu ve üç arşın aydınlığı havi müfrez bir hanenin tamamı. | Mm. Ester ve Avram Ef. | 5725 Balatta Karabaş mahallesinde Simitçi sokağmda eski 26, 28 ve yeni 19 numaralı elli (o beş arşın! arsa üzerinde bir katı kârgir diğerleri ahşap ol- mak üzere iki buçuk katta ikisi çatı odası olmak üzere altı oda, bir ufak antre, bir ufak sofa, bir daraça, bir sahıniş, bir kuyu iki mutfak ve beş arşın aydınlığı havi müfrez bir hanenin ta- mâni, Madam Ester ve Avram Ef. Yukarıda cinsi ve revileri, mevki ve müştemilâtt yazılı o emlâk (altmış bir gün) müddetle icra kılman aleni müzayede neticesinde hizalarında yösterilen bedellerle talipleri üzerinde takarrür ederek birinci ihalesi icra ve otuz bir gün müddetle müzayedeye vazedilmi 8 temmuz 931 tarihine müsadif O çarşamba günü saat on dörtten ii fa, bir bodrum, çimento koridor, bir mutfak.İbaren müzayedeye mübaşeret olunarak saat 15 buçukta muhammen | TT kıymetini geçtiği takdirde kat'i kararlarının çekilmesi omukarrer bulunmuş olduğundan talip olanların mezkür günde saat 15 buçuğa kadar Sandık idaresine müracaat eylemeleri ve saat 15 buçukt.ı sonra vuku bulacak müracaatların kabul edilmiyeceği ve mezkür em- lâke evelce talip olanların kat'i karar esnasında hazır bulunmadıkla- rı ve başka talip zuhür eylediği tal:dirde evelki taliplerin müzayede iden çekilmiş addolunacakları lüzumu ilân olunur. | saulıktır »VAKITın- Küçük ilânları < ilânla Bez» Her gin neşrolunur SATILIK MOTOSİKLET Az kullanılmış Triyomf markalı bir motosiklet satılıktır. Taliplerin mat. baamızda Muharrem Bfendiye müra caatları, Kiralık oda, ev, köşk v. 5, Muayenehane, İdarehane — Veya kamet için iki havadar oda bir sola ve bir helâdan mürekkep bir daire müssir şeraide kiralıkur. Ankara caddesi a mürscast edilmesi. Kiraya vermek ister misiniz? — #imendifere yakın Sat 9-12 arasında dördüncü Vakıfhan UNTONKOL ———— —— — Müteferrik küçük ilânlar | Küçük bir fotograf makinesi sx- Salata PK.34 V. Benrubi adresi- Tramvaya, iskeleye lanlar n tolıktır. ne yazı Ankarada işi olanlara — (Ankara İş Bürs nkarada mütahassıs teşkilât malik veğ vekâlet, essesesidir. Ankara » Bankalar caddesi « 166 temsil, skip mü- Ansdolu Budapeşte de — Yüksek Mühen- dis mektebinden mezun Macar mühendis ev, beton arme ve diğer mühendis inşa- sona alt haritaları ve keşifleri, yapiyor. Adresi; Beyoğlu Sakız-ağaç cadde No 2 kar 2 "Satılık ev apartıman,arsa,eşya Satılık apartıman — Müceddet kârgir dört kat havagazı, elekirik terkos, ne fevkalâde Şişli hastane istasyon v dadır. 10,000 liradır. Istanbul dördüncü vakıfban Asma kat 29 Ünion Kol tiren emlâk alını — Tramvaya, şümendüfere yakın olanlar müreccal Terhin edilirse bin liradan yukarı PARA IKRAZ eğilir. 9-13 arasında müracaat, Istanbul dördüncü Vakıfhan URIONKOL © Kira ge iskeleye Satılık hane — Şehzadebaşında Çukurçeşme yanında Taşhan arkasında Marmaraya nezareti 9 numaralı beş oda it müceddet kârgir bane indekilere müracaat, AAA LT Jandarma imalâthanesi mü- dürlüğünden: Giresunda 2 No. lu jandar- ma mektebi müdürlüğünce mü- nakasn ile salın alınacak cins ve mıktarl aşağıda yazılı on üç kalem hububat ve yaş sebzenin ihalesi 18-haziran-931 perşembe günü yapılacağından taliplerin yevmi münakasada mezkür mek- tepteki satın alma komisyonuna müracaatları, Kilo Cipsi 3500 Patlıcan 2509 kırmızı domates 2000 o Sakız kabağı 5000. taze fasulze 1700 erimiş sade yağ 140000 Omeşe kayin veyahut çınar odunu kuru üzüm arpa saman ot pirinç Mercimek kuru fasulya 3000 14700 6600 9882 1500 ZAYILER Ortaköy yatı mektebinden 929 senesinde mezun oldum, Şaha- detnamem zayidir, Yenisini çıka- racağımdan o eskisinin Ohükmü yoktur, Al