24 Haziran 1931 Tarihli Vakit Gazetesi Sayfa 7

24 Haziran 1931 tarihli Vakit Gazetesi Sayfa 7

ia Büyük adada Küşadiye cadde 19 No. hı hanede mukim yam Marika Foskoloya ait Büyükadada Balıkpazarı cadde- Sinde 17 N, lı dükkandaki bak: İye eşyasının 25-haziran-931 ine müsadif perşembe gü | ka, abahleyin saat 10 me iti ık arttırma ile satılaca- İndan * taliplerin mahallindeki ptmura müracaatları ilân olu- Mur, (1300) Wanbul mülhakatından Bevoğlu ile beyninde tahtelârz Demir Yolu Türk Anonim şirketinden: İstanbul mülhakatından Bey- ile ile Galata beyninde tahtel- “> Demir yolu Türk Anonim in eti bedelleri tediye olunacak on dördüncü keşide- İİ Tömimiz 931 günü öğleden el 8 snat 3 te Beyoğlunda Tü nda Metro Hanında iş merkezi idaresinde No- bu huzururtla icra edileceği Da evim bamillerine ilân iy gn ortisman cedveli mucebince keşidesi 515 (beşyüz onbeş) ıç, tabvil üzerine yapılacak- by ilat hamillerinden arzu alay zevatın keşide de hazır İN ük ei Anadoluhisarı Küçük su mesiresinde hg an Cuma günü ve badehu Ya, ma günleri saat 16da Milli Orta 9 teme) hey'ed icrayi İnbiyat ede- v me eki gö oşiktaş Büyük Parkta ta, skişam Sahir Opereti ( Lale dev- au ) Komedi. Karagöz, Asgari 5 Lira Mevduatı Bulunan “Bütün Kumbara Sahipleri 1 Nisan ve 1 Teşrinievvel Tarihlerinde Çekilen Mükâfatlı Kuraya iştirak Ederler ? pahması dolayısile i derslerinin kayıt muamelesi her gün saat 14 ten 17 ye kadar yapılmaktadır. Üsküdar Hâle sinemasında Türkiye İş Bankası | Tütün inhisarı Ümünü Mü- İstanbul biridel ilâ memurluğundan | > Ollânı iflâsına karar verilen. dürlüğünden : 1.6-931 tarihinde ilân olunup pazarlıkla mübayaasına başlanılan (10,000) kilo yerli kınnaba ait şartnameyi tadil edilmiş olduğundan İ mezkür kınnaba talip olanların şartnameyi görmek için her gün ve pazarlık için de (500) lira feminatı muvakkate akçelerile beraber 29 Haziran 931 Pazartesi günü saat (10 1-2) da Galatada müba- yaat komisyonuna müraçaatları, | Devlet Demiryolları ilanlârı | Devlet demiryollarmda mer'i hususi tarifelerden bir çoğu 1 temmuz 93İ tarihinden itibüren değiştirilmiştir. Tadil, teşmil veya lâğvedilen tarifeler hakkında tanzim edi- len İisteler istasyonlara talik edilmiştir. Alâkadarlar bu listeleri okuyarak vaziyetlen haberdar olmalı ve yeni tarifelerden tedarik etmek istiyenler de istasyon ve ambarlarımıza Müracaat etme- lidir. Bandırma Belediyesi Riyasetinden: Bandırmada Havuzlu bahçenin üst kısmında 3 dönüm 800 ura ham erazi üzerine bastane yapılmak üzere menfaati umu- miye namına beher dönümüne takdir edilen 150 lira kıymete alâkadarlardan Besime hanım, Suat, Sait beylerin itirazı üzerine 200 liraya iblağ edilmiştir. Mahalli mezküreye mutasarrıf olanlara tebliğat makamına kaim olmak üzere ilân olunur. (278) Acele satılık haneler Kasımpaşada Camiikebir ma- hallesinde Nalbant sokağında 17 No.h yedi oda bir mutfak ve bir büyük bahçe ve kuyuyu bavi ahşap bir bap hane ile, Kasımpaşada seyit Aliçelebi ma- hallesinde Nisamektebi sokağın. da 29ve3i No.lı ikişer oda ve iki mutfak ve bahçeyi havi iki bap ahşap hane acele satılık ol duğundan talip olanların Darül fünnn fen fakültesi hayvanat möstahzırı Ibrahim Ethem beye müracaatları. e e ZAYİILER Edirne muallim mektebinden aldığım tasdiknameyi zayi ettim. Yenisini | alacağımdan hükmü yoktur. 956 o Hüseşin Zöhnü Lisan dersleri Kadın birliğinden: Mekteplerin ka Kadın Birliği lisan (lik Pantalon) mümessili: (Hari Lank- ton) duhuliye 10 kusuştur. — m la VAKIT 24 Haziran 1931 — amma KÂ OD AK Beynelmilel müsabakada kazanmak ibtimali daha ziyade artar. — Daha idareli — Netice daha emin — Cihanşümul şöhret Kopyalarınızı VELOKS kâğıdına bastırınız. Kopyaların arkasında VELOKS kelimesi arayımz. Iktısat vekâletinden: Ankara ( tohum ıslâh ve tecrübe istasyonu için 37 kalem alât ve edevat şartnamesi mucebince ilân tarihinden itibaren 21 gün müddetle ve kapalı zarf usulile münakasaya vazolunmuştur. Ta- iplerin şartnameyi almak üzere şimdiden Iktısat vekâleti muba- yaat komisyonuna ve İstanbulda ziraat (o müdürlüğüne müracaat etmeleri ve münakasaya iştirak için de ihale günü olan 11-7-931 cumartesi günü saat 15 te bedeli muhammen olan 6147 lira 40 kuruşun "iç yedi buçuğu Üzerinden teminat akçelerile birlik- te komisyonda hazır bulunmaları ilân olunur. 307) Kiralık Dâireler Ankara caddesinin en mutena nokta- | sında, Orhanbey hanında Pendik serom lâbaratuvar İN nden: © (440 Baş) Dana münakasası Pendik serom £ dartilistizarı için mübayaasma lüzüm görülen 440 baş yerli ve yerli Kırım danası kapalı zarf usulile 12 temmuz 931 tarihine müsadif pazar günü saat On dörtte ihalesi icra olunmak üzere münakasaya konulmuştur. Şartnamesini görmek istiyenler hergün Pendikte müessese müdürlüğüne müracaat ey- lemeleri ve münakasaya iştirak etmek istiyenlerinde yevm ve saati mezkürda Fındıklıda Güzel San'atlar akademisi dahilinde yüsek mektep muhasebe memurluğunda müteşekkil mübayaat komisyonuna müracaat eylemeleri. (282) istanbul Belediyesi İlânları Çakmakçılar yoluşunda 86:29 No.lı dükkânın 36 hisseden 30 hissesi bir seneden üç seneye kadar kiraya verilmek için açık müzayedeye konmuştur. Taliplerin şartnameyi görmek için hergün levazım müdürlüğüne müzayedeye girmek için 23 lira teminat akçesile ihale günü olan 16-7-931 Perşembe günü saat 15 e kadar encümeni dimiye müracaatları. (396) Koskada papas zade Mustafa çelebi medresesi pazarlıkla kiraya verilecektir. Taliplerin şartnameyi görmek için hergün pazarlık için 42 lira teminat akçesile beraber 28.6-931 Pazar günü saat 15 e kadar levazım müdürlüğüne müracaatları. (398) Askeri mektepler satin alma komisyonu ilânları Askeri mektep ve hastaneler ihtiyacı için 8000 kilo koyun eti ve 2000 kilk kuzu eti yevmiye mahallerineteslim şertile pazarlıkla satım “almacaktır. Pazarlığı 27.6931 cumarlesi günü saat 16 da Harbiye mektebinde. maballi. mahsusunda icra edilecektir. Taliple- rin şartnamesini görmek için kömisyona müracaatları ve iştirak için de vakti muayyeninde ani Biçer ilân olunur. (15) Askeri mekteplerle lele için 8000 kilo tereyağı ve 20,000 kilo beyaz peynir iki şartnamede olarak kapalı zarf su- retile alınacaktır. ihaleleri 29 Haziran 931 Pazarle.i günü saat 14,30 da Harbiye mektebindeki mahalli mahsusunda icra kılna- caktır. Taliplerin şartnamelerini görmek için komisyöna müraca- tları ve iştirak içinde hazırlıyacakları teklif mektuplarını yevmi ihalede saati muayyenesine kadar müselsel "numaralı ilmübaber mukabilinde komisyon riyasetine vermeleri ilân olunur. * OK 4 Askeri mekteplerle hastaneler ihtiyacı için 85000 kilo man- gal kümürü aleni münakasa suretile satın alınacaktır. ihalesi S-temmuz-921 perşembe günü saât 14 te Harbiye mektebindeki maballi mahsusunda icra edilecektir. Taliplerin şartnamesini gör- mek için komisyona müracaatları ve iştirak için de vakti yeninde hazır bulunmaları ilân olunur. erp