14 Eylül 1931 Tarihli Vakit Gazetesi Sayfa 8

14 Eylül 1931 tarihli Vakit Gazetesi Sayfa 8

— 8 — VAKIT 14 Eylül 1931 > Saraçhanebaşinda Münir Paşa konaklarında HAYRiYE LiSELE Tekmll sınıfları mevcuttur, Kayda başlanmıştır. Tedrisat Türkçe, Fransızca ve Ingilizcedir. mektebin otomobillğrile alınır ve akşam ayni vasıta İle ne gönderilir. Sınıf yoklama imtihanları 16 Eylül Çarşamba günü icra edileceğinden ar tslebenin yevmi mezkürda mektepte bulunmaları ilân olunur. Her gün 10 dan Kız ve erkek Leyli ve Nehari sabah evlerinden 186 kadar müracaat edilebilir. Telefon: Maden Meslek Mektebi Müdüriyetinden: Leyli ve meccani ve tahsil müddeti iki seneden ibaret olan mektebimize bilâ imtiban birkaç orta mektep mezunu daha alınacağından taliplerin 1 Teşrini evvele kadar vesikalarını Zonguldakta Mektep müdüriyetine göndermeleri ilân olunur. (2262) MEKTEPLİLER Kundura ve dibagat fabekasnın yeni mödelde BEYKOZ #e art mektep çantaları i evrak çantaları, kasetler ve yemek çantaları . Bu ihtiyaçlarınızı Şi GENÇ MEKTEPLİLER: yerli malından ve Türkiye Sanayi ve Maadin Bankası fabrikalarına ait Yerli Mallar Pazarı ndan tedarik ediniz. İstanbul Bahçe Kapı Birinci Vakıf Han. Beyoğlunda Elhamra Sineması sırasında (Sabık Strongilo Yerli Mallar Pazarı Devlet matbaası müdürlü- günden: Matbaada sökülmüş bir halde mevcut Linotip fabrikası ma- mulâtından müstamel iki adet Arapça klâvyeli tertip makinesi müzayede suretile satılacaktır. Şartnamesini görmek istiyenlerin her gün matbaa fen memurluğuna, müzayedeye iştirak etmek istiyenlerin de 15 birinci teşrin perşembe günü saat 14 te matbaa komisyonuna müracaatları ilân olunur. (2473) Makine-Motör-Elektrik Mektebi 1 — Tedrisata 3 teşrini evel 1931 cumartesi başlanıyor. Eski talebenin mektepte bulunmaları. 2 — lik mektep mezunları için SINIFLAR vardır. Bu sınıfları bitirenler, MAKİNE ve ELEK- TRIK mütehassısı olurlar. 3 — Mektep dört sene ve yalnız nebaridir. Senelik ders | ücreti 120 liradır. Bu ücret tak- izarf suretile et satım alınacaktır. İha Anâr-ilk 1 orta-lise 20530 sk. « komisynu ilânalrı. Kilo 3000 6000 50000 4000 1500 30000 M5) Yukardaki isimleri hizasında mik tarları yazılı mahallere teslim şartile M500 kilo saman aleni münakasa sure tile satın alınacaktır. o İhalesi 19 ey- lül 991 cumartesi günü saat 16 ya kadar Harbiye mektebindeki mahalli mahsusunda içra edilecektir. Taliple- rin şartnamesini görmek için komis -| yona müracaatları ve iştirak için de vaktı muayyeninde hazır bulunmaları. (67) (2475) Tıbbiye mektebi Tıbbiye tatbikat Mp. Piyade Mp, Kuleli lisesi Çengelköy orta Mp. Baytar Mp. Kilo 110000 150000 100000. Süvari Mp. Topçu nakliye Mp. Topcu atış Mp. Ölçme taburu Gülhane hastanesi Maltepe lisesi Gedikli küçük zabit Mp. | Harbiye Mp. Yekün Yukarıdaki İsim ve miktarları yazı- lı mahallere bİr şartnamede kapalı 11000 lesi 10 birinci teşrin 931 cumartesi gü- nü saat 14,20 da İstanbulda (Harbiye mektebindeki mahalli mahsusunda “İc ra edilecektir. Taliplerin şartnamesi: ni görmek için komisyona müracaatla re ve iştirak için de şartnamesi vechile hazırlıyacakları teklif o mektuplarını vakti muayyeninde müselsel numaralı ilmühaber mukabilinde komisyon riya setine vermeleri. (68) (2474) Beşiktaş sulh ikinci hukuk hâkimli. ğinden: Beşiktaşta Uzunca Ora türk Ali mahallesinde bâhçe sokağında 29 nu. maral: hanede mukim iken vefat eden A. Rıza efendiye sit bordum-dentı çimen to döşeme bir oda ve bir mutfak ve itti İsalinde bir kuyu ve birinci katta zemi| İni mermer döşeli bir antre ve iki oda! bir halâ ikinci katı bir | sofa üstünde iki oda bir halâ ve Üstünde bir tavan) aralığını ve eşçarı MüÜSmire ve gayri mülsmireyi ve elektrik ve terkos teçhi- zatı ile mücehhez ve denize nezareti tammesi bulunan hane 15 — 10. 931 perşembe günü saat 16 da satılacağm- dan talip olanların kıymeti o olan iki bin liranın yüzde on nispetinde pey ak çesini müstashiben yevmi omezkürda sitle de alınabilir. 4 — Dahilde ve taşrada bulu- nan ve filen makinistlik edenlere TAHRIREN yeni muhabere usu- lile ders verilir. 5 — Kayda başlanmıştır. İza- hat veya kaydolunmak icin: Galatada Çinili rıhtım hanı arkasında ve Lloyd Triestino acentası karşısındaki mektebe müracaat edilmelidir. Sivas belediyesinden: Bedeli muhammeni Peşiktaş sulh ikinci hukuk mahkeme. sine 931 — 8 numara İle mürneantları ilân olunur. (1670) SEYRiSEFAiIN Merkez acentası Galata köprü başı B. 2442 Şube A. Sirkeci bithördür zade har 2 2740 TRABZON POSTASI ( ANTALYA ) vapuru 15 Eylül Sah 17 de Sirkeci rıbtımından © hareketle Zon- guldak, Inebolu, Ayancık,Sam- sun, Ünye, Fatsa, Ordu, Gire- 1400 Sivas belediyesi için (üç bin öç yüz) metre tulünde ve on iki buçuk santimetre kutrunda şakuli dökülmüş su borusuna ihtiyaç vardır. icabeden mahallere konulacak hava vantozlarile diğer teferrüatınım eb'at ve eşkâlile şeraiti fenniye ve tediyesi Istanbul belediyesine gönderilmiştir. Buna ait evrak ve teferrfatı orada tetkik edilebilir. işbu boru ve teferrüatının Darıca iskele- sine gümrükzüz ve Sivasa kadar sigortalı teslim edilmek şartile kapalı zarf usulile 28 Eylül 931 tarihine müsadif pazartesi günü saat on beş buçukta ihale edileceğinden talip olanların şeraiti kabul ettiklerine dair evrak ve bedeli keşfi olan (7200) liranın yüzde 7,50 kuruş teminatlarile tekliflerinin ihale günü Sivas belediyesinde mevcut bulunmaları ilân olunur, (2395) Kız ve Erkek - Leyli ve Nehari İstiklâl Lisesi ilk, Orta ve Lise kısımlarını muhtevidir. Bütün sınıfları mevcuttur. Talebe kaydına başlanmıştır. Kayit için hergün müracaat olunabilir. İstiyenlere tarifname gönderilir, Şebzadebaşı - Telefon 22534 son, Trabzon, Rize Mapavriye gidecektir. Dönüşte Zonguldak yoktur. Of, Sürmene, Tire- boluya da uğrıyacaktır. PiRE- ISKENDERİYE Postası (IZMIR) 15 Eylül Salı 10 da Galata Rıhtımından kal kacaktır. AYVALIK SUR'AT POSTASI (Mersin) 15 Eylül Salı 17 de Sirkeci Rıhtımından. 15 Eylülden itibaren Hay- darpaşa Kadıköy tarifesi de- ğişmiş ve yeni tarifeler iske- lelere talik edilmiştir. idare vapurlarında unutul- muş 55 kalem eşya açık mü- zayede ile satılıktır. ihale 17- 9-931 saat 14,30 teminat ği “e 10 dur. (2336) lerinin en büyük vazilesi nedir Çocuklarını Tutumlu. Muktesit Yetiştirmek. o O ZİRAAT Bankasından! BiR HLMZ | i VE O halde derhal Adapazarı Ziraat ban- | kasından: Merkezi Istanbulda bulunan OAdapazanı ahşap ve demir malzeme imalâthanesi Türk Aronim Şirketi tarafından ciheti karzdan dolayı bankamıza merhun Adapazarında istasyon civarın | da kâin ve sağı Hafız Ahmet ve Ambarlı oğlu veresesi ve Çavdar Mehmet tarlası, solu tabakhane caddesi arkası Çarksuyu mecrası cephesi tren yolu ile mahdut ahşap ve demir malzetie | fabrikasını teşkil eden 7 paviyon iki ambarı müştemil bir bap müdüriyet dairesi, motör ve tezgâhlârı ve teferruatı sairesi, ha” zerhane, tesviyehane, dökümhane, marangozhane ve müteaddit motör, dinamo makinelerini havi elektrik dairesi ve 24 dönüm 1 evlek 170 arşın tarlayı muhtevi emvalin 1697 numaralı kanuns | müsteniden bir buçuk ay müddetle ve açık arttırma suretile | satılığa çıkarılmıştır. ihalei evveliyesi 1931 senesi Eylül ayının otuzuncu çarşamba günü saat 14 te Adapazarında Ziraat bam kasının bulunduğu binada yapılacaktır. Talip olanların ve arttırma şartları hakkında daha fazla malümat almak ve fabrikayı görmek istiyenlerin Adapazarında Ziraat bankasına lüzumu müaacaatları ilân olunur, o (2350) Nafıa vekâletinden: Antalya vilâyetinde Manavgat köprüsü ayaklarına çakılacak kazıklar ile temellerde yapılması iktiza eden ilâvei inşaat pazarlık suretile ihale edilecektir. Taliplerin malümat almak üzere Yollar umum müdürlüğüne ve pazarlığa iştirak etmek özere 19 Eylül 931 tarihine müsadif cumartesi günü saat 15 te Nafa vekâleti müs teşarlık makamında in'ikat edecek olan Yollar ve köprüler münakasa komisyonuna müracaat etmeleri ilân olunur. (2489) | İstanbul Belediyesi ilânları Beyoğlu tephirhanesinde mevcut saçtan mamul bir araba sandığının 15-9-931 salı günü saat İ4 te mahallen müzayede ile satılacağı ilân olunur, (2459)